SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 07:52 schreef Cee het volgende:Echt hèSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
?
You cheated on me with choreography.
Mee eensch.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:26 schreef Ang3l het volgende:
Die gatorade-shower was bril-fokking-jant
Ze is echt 1 van mijn favoriete danseressen of all seasons.
En ik moet zeggen dat door Robert en Lauren season 7 erg hoog in mijn lijst komt te staan.
Die krumpert die gisteravond de uitvinder van de krump van het podium afkrumptequote:
Alsof ik niet wist dat je niet serieus was.quote:
quote:Op zondag 15 augustus 2010 07:33 schreef Malahide het volgende:
[..]
Alsof ik niet wist dat je niet serieus was.
Mijn antwoord was dan ook humoristisch bedoeld... tja.
Ohquote:
Toen ze Lauren zo begonnen te pushen had ik wel even een momentje van 'zou het dan toch...?' maar ik vond het toch wel een zeer prettige verrassing.quote:En aan het eind NIET Kent de winnaarhad ik echt nooit meer verwacht. Maar ben wel blij voor Lauren hoor. She grew on me a little bit.
Hij en zijn vriend krijgen een tweelingquote:Barney Stinson in het publiek![]()
Dat is wel vaker zo bij dit soort programma. De derde plaats wordt uitgebreid uitgezwaaid, maar de nummer twee komt er bekaaid vanaf. Ze hadden toch op zijn minst even een momentje voor hem kunnen nemen. Al hadden ze alleen 'bedankt Kent' gezegd en die struik bloemen in zijn handen geduwd. Ik vond overigens die uitgebreide knuffel die Kent van Robert kreeg (inclusief spinning!) dan wel weer supercutequote:Grootste blooper ooit: geen enkele erkenning voor Kent op de 2e plaats??zat vol met plaatsvervangende schaamte op dat moment en arme Kent.. beetje zielig.
Ik gooi 'em er nog maar eens in:quote:Nou, op naar Canada zal ik maar zeggenHet was weer leuk om het allemaal met jullie te volgen!
![]()
Gezelli.quote:Op zondag 15 augustus 2010 12:53 schreef Ang3l het volgende:
Die is pas net terug van vakantie en die komt vanmiddag bij mij op bezoek voor een filmmarathonnetje. Ik zal hem straf geven. En de groeten doen.
Persoonlijk heb ik van deze coupe nog steeds nachtmerries.quote:
Kun je nagaan dat ik de mindere goden nog weggelaten hebquote:
Ja! Self-proclaimed computernerd en dan heeft ie geen twitter-account? Mijn pavlov (om maar eens in russische termen door te gaan) reactie daarop is "Ik zal hem tweeten met die vraag" maar toen realiseerde ik me al snel de stupiditeit van die reactie.quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:18 schreef Malahide het volgende:
[..]
Kun je nagaan dat ik de mindere goden nog weggelaten heb...
Waarom heeft Pasha Kovalekker () geen Twitter en onthoudt hij ons geile Twitpics
?
Het was de hele dag droog en net hoorde ik een herrie buiten, bleek het zo ineens vanuit het niks te PLENZEN.quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:55 schreef Malahide het volgende:
Zou 'ie al in Londen zijn?
So close but so far away...
Yup, hier ook. Net snel op een gunstig moment naar huis gesjeesd (thanks Buienradarquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Het was de hele dag droog en net hoorde ik een herrie buiten, bleek het zo ineens vanuit het niks te PLENZEN.
Dus ja, the eagle has landed, denk ik. Alles is nat.
Dat is echt 1 van mijn favoriete of ALL timequote:Op zondag 22 augustus 2010 12:51 schreef Malahide het volgende:
Mia Michaels heeft een Emmy gewonnen voor Addiction![]()
!
Ik denk dat het serieus mijn favoriet of all time is.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is echt 1 van mijn favoriete of ALL time
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 12:48 schreef Malahide het volgende:
I know you're gonna love me for it...
Ja leuk, vast leukere judges dan canadaquote:Guest performance on SYTYCD Ukraine (zullen we die gaan kijken jongens?)
!
Oké, klinkt goed. In ieder geval een Top 20. En All Stars, stiekem ook wel leuk al hoop ik wel dat ze een andere batch invliegen, want weer de hele tijd Lauren en Twitch, dat hoeft niet per se. Pasha daarentegen mag best nog een seizoentje meedraaienquote:dizzyfeet Nigel Lythgoe
I'm not sure where the rumour came from that #SYTYCD is ending. It's a LIE. Back next year with both a Top 20 and the #AllStars.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |