Woooo, lekkere finale hoor. Fijne dansen kwamen langs waardoor ik me realiseer dat het toch best een goed seizoen is geweest.
Van de routines die voorbijkwamen waren mijn favorietjes:
- Mad World (Billy & Adé): prachtig. Chills.
- Scars/Clowns (Robert & Dominic): gets better with age. Erg sterk.
- Argentine tango (Lauren & Pasha): omdat Lauren ♥♥♥ & Pasha ♥♥♥
- Fix You (Robert & Allison): pure beauty
- Hallelujah (Alex & Allison): Kunst met een grote K
En natuurlijk de gerecyclede Alex & Twitch NappyTabys hip hop:
ik wist al dat Ellen de 'dance legend' was en ik moet zeggen dat ik ergens blij ben dat ze er een 'comedy twist' aan hebben gegeven en niet een serieuze vervanger hebben gezocht. En alle respect voor de 52-jarige Miss DeGeneres, ik doe het haar niet na

. Had niet gedacht dat ik dit leuk zou vinden maar vanaf het moment dat ze aan die deur hing (insiders als wij weten dan natuurlijk meteen dat dat een verwijzing is naar Twitch en zijn Mercy met Katee

) was ik eigenlijk verkocht. Nice.
Verder:
* de openingsdans: mooi, goed opgelost met Alex op de stoel
* taproutine met eng klein ventje en een hele vervelende Nigel: tien kleuren kots

Wel grappig dat die kleuter een betere tapper is dan Melinda
* Russell & Lil' C: heerlijke gespierde zwarte venten

. Heb C een beetje gemist in de jury dit jaar

.
* Charlie Bruce: Celine Dion en een rookmachine, perfect

. Damn, dat opgehypte kuiken kan wel springen!
* MARY MURPHY: ze had net zo goed thuis kunnen blijven, ze kwam nog nauwelijks aan bod

* oude foto's van Shankman: daar heeft Fok! een smiley voor uitgevonden
* on a personal note: Neil Patrick Harris in the audience
And the winner is:
L A U R E N F R O D E R M A N
Absofuckinglutely verdiend, what a woman. Als ze mijn hart al niet volledig gestolen had, had ze dat wel op de allerlaatste nipper gedaan door al feest vierende die fles Gatorade over haar hoofd leeg te mikken

.
Het afscheid van Robert: what a lovely cutie pie. Het afscheid van Kent: eehhhhmm. Taxi voor Kent? Beetje genant, klein momentje voor Kent was toch wel aardig geweest.
En we nemen de trein naar Canada. Whoowhooooooo

.
[ Bericht 34% gewijzigd door Malahide op 13-08-2010 22:48:51 (ontspoilerd) ]