abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 30 juli 2010 @ 05:36:36 #151
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_84654431
Neerlaad gaat als een speer *O* Nog 17% en dan snel kijken met bonkend hart :+
  vrijdag 30 juli 2010 @ 06:05:43 #152
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_84654496
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 7% gewijzigd door Malahide op 30-07-2010 06:24:05 ]
You cheated on me with choreography.
  vrijdag 30 juli 2010 @ 06:08:49 #153
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_84654501
SPOILER

[ Bericht 16% gewijzigd door Saeramir op 30-07-2010 06:22:42 ]
  vrijdag 30 juli 2010 @ 06:22:54 #154
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_84654537
SPOILER
  ESF Reporter vrijdag 30 juli 2010 @ 07:14:37 #155
87554 Cee
Welluk?
pi_84654673
SPOILER
  vrijdag 30 juli 2010 @ 07:42:53 #156
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_84654786
SPOILER
  vrijdag 30 juli 2010 @ 08:07:35 #157
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_84655016
Ik ga verder zonder spoilertags, bloedirritant die dingen...

Ik geloof er helemaal geen ene flikker van dat het Amerikaanse publiek niet om kon gaan met Billy's androginiteit. Net alsof hij de eerste danser is met vrouwelijke trekjes in het programma. Wat ik overigens sowieso bull vind. Degenen die ik dit seizoen af en toe op 'feminine dancing' heb kunnen betrappen zijn Kent, Alex en Robert geweest, niet Billy. Billy danste wel vaak als een veulentje en niet als een hengst. En dát valt volgens mij vaak wat minder goed in de smaak, niet in de laatste plaats omdat de judges olv Lythgoe het er wel in rammen, dat een man moet dansen als een man.

Billy's grootste probleem is volgens mij geweest dat er een grote groep kijkers was die het wel gezien had met hem. Al twee seizoenen draait 'ie (half om half) mee en - met alle respect - wat 'ie doet is meestal briljant, maar het was wel vaak meer van hetzelfde qua interpretatie. Pas in zijn laatste twee solo's heeft 'ie iets anders laten zien, naar mijn mening veel te laat. Billy? Wonderboy? Ja, die kennen we nu wel.

Ook in zijn karakter - althans, het karakter dat de show zo graag creëert - zat geen ontwikkeling meer. Robert is de goofball die nu 'getemd' is, Lauren de op papier kansloze meid die nu naar de eindstreep racet, AdéChiké degene die alle shit over zich krijgt maar iedere week vechtend terugkomt, Kent de hartveroverende farmboy op weg naar volwassenheid en Jose de adorable tryer met het hoge knuffelgehalte. Wat was Billy's storyline? Gewoon lieve, grappige, stabiele, puisterige, hinnekende, zieke/geblesseerde Billy. That's it. Ik zeg niet dat hij zo is, maar zo was zijn rol in de show en die was - denk ik - niet meer interessant genoeg voor de kijkers, ondanks zijn vaak briljante dansen.

(De slimme lezer heeft natuurlijk door dat ik wel praat over 'de kijkers' maar dat ik in feite - deels - verwoord hoe ik zelf over Billy denk).

Tja, heel spijtig, deze te vroege eliminatie. Natuurlijk had hij een finaleplek verdiend, wat mij betreft samen met Lauren en Robert. Maar hij komt er wel hoor. Voor Billy Frickin' Bell is er wel een plekje in een contemporarygezelschap. En als we dan toch een beetje krediet moeten geven aan die backstabbing bitch Lythgoe, jullie weten wat 'ie altijd zegt: the best dancers never win.

Dat laatste gezegd hebbende, bekruipt mij toch een griezelig gevoel dat AdéChiké gaat winnen _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door Malahide op 30-07-2010 09:04:43 ]
  vrijdag 30 juli 2010 @ 08:26:50 #158
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_84655227
Nigel heeft zich weer in de Twitter-leeuwenkuil geworpen :D

quote:
dizzyfeet RT @megkt16:what's with the androgynous comment, homophobia is ignorance. [describing one's dance style as androgynous is not homophobic.]
quote:
dizzyfeet RT @JLaBouff:Androgyny is an adjective that doesn't have anything to do with sexual orientation in this context. Thank you & refers to style
quote:
dizzyfeet Don't blame 'saving' Billy for no-one voting for him. Please remember, for some unearthly reason Billy has been bottom three for 5 weeks.
quote:
dizzyfeet RT @beverly__hills: how can you say @dizzyfeet is a homophobe when he's good friends with Shankman an openly gay man? [OMG is Adam GAY?]
quote:
dizzyfeet RT @djbtv:Weird how many don't understand "androgynous". Guess u have to dig classic David Bowie [Bowie's style is absolutely spot on.]
Deze is overigens interessant:

quote:
dizzyfeet The vote was 68% up this week. The difference between first place and second place was 1.17% there's no guaranteed winner. The game's afoot
Er vanuit gaande dat Kent nog steeds nummer één is, who the hell is dan nummer twee? Rollebol die al tig keer in de bottom three heeft gestaan? Heeft die zo'n inhaalslag gemaakt? Of AdéFuckingChiké 8)7 ???
  vrijdag 30 juli 2010 @ 08:27:13 #159
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_84655229
Wat vonden we overigens van Allison in Mialand?

Ik vond het wel tof.

Maar Lord, I love Allison, maar het wordt langzamerhand wel een beetje de Allison Holker Show.
Jaaa, ik weet dan Lauren op die stoel had moeten zitten, maar toch... :{

Gelukkig was Jose ook weer present, dit keer om de stoel tegen te houden ~O>.

[ Bericht 51% gewijzigd door Malahide op 30-07-2010 09:06:23 ]
  vrijdag 30 juli 2010 @ 16:47:06 #160
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_84672093
Grappig om de online discussies over de eliminatie een beetje door te lezen.

Driekwart vindt het jammer dat Billy verdwenen is, maar een groot deel ziet wel in waarom het niet echt een verrassing was. Er wordt erg veel gediscussieerd over Nigel's 'androgynous' opmerking (zou homofobisch zijn :{w), die ik persoonlijk helemaal niet storend maar juist bemoedigend vond.

Het lijkt erop dat een aanzienlijke groep mensen op AdéChiké aan het stemmen is om Nigel en consorten een hak te zetten, omdat ze het een stunt zouden vinden als AdéChiké zou winnen 8)7. Een heel verontrustende gedachte omdat er ook veel mensen zijn die niet meer op Kent stemmen omdat hij als gedoodverfde winnaar tóch geen stemmen nodig heeft :X.

Er schijnen ook veel mensen niet op Lauren gestemd te hebben vanwege haar mogelijke blessure (weggegooide stem in dat geval). Dat verklaart misschien haar toch wel onverwachte plek in de B3.

Het enige waar iedereen het wel over eens is is dat Jose's vertrek drie weken te laat is gekomen.
  vrijdag 30 juli 2010 @ 19:06:33 #161
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_84676307
Ik ben het er niet mee eens dat Billy NIET danst als een vrouw. Tenminste: zijn solo's. Die zijn wel echt androgyn te noemen. En the USA don;t like them people. Australie daarentegen: RHYS! :D

L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  vrijdag 30 juli 2010 @ 19:15:57 #162
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_84676650
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 19:06 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben het er niet mee eens dat Billy NIET danst als een vrouw. Tenminste: zijn solo's. Die zijn wel echt androgyn te noemen. En the USA don;t like them people. Australie daarentegen: RHYS! :D

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Androgyn is niet vrouwelijk en zeker niet verwijfd, maar heeft kenmerken van zowel mannelijk als vrouwelijk. Eigenlijk ben ik het er niet eens mee eens, van dat androgyne bij Billy. Hij danst (vaak) als een jongetje met een techniek die niet bij zijn leeftijd lijkt te passen. Da's niet mannelijk misschien, maar daardoor nog niet vrouwelijk.

* lecture over * ;)
  ESF Reporter vrijdag 30 juli 2010 @ 19:55:22 #163
87554 Cee
Welluk?
pi_84678057
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 07:42 schreef Saeramir het volgende:
SPOILER
Ik heb de helft gefast-forward dus ik heb dat allemaal amper meegekregen. :D
  vrijdag 30 juli 2010 @ 21:06:17 #164
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_84680748
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 19:55 schreef Cee het volgende:

[..]

Ik heb de helft gefast-forward dus ik heb dat allemaal amper meegekregen. :D
Moet je voor de gein nog eens kijken naar het gastoptreden van deze week (Christian TV) _O-.
  zaterdag 31 juli 2010 @ 19:37:37 #165
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_84712160
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 19:15 schreef Malahide het volgende:

[..]

Androgyn is niet vrouwelijk en zeker niet verwijfd, maar heeft kenmerken van zowel mannelijk als vrouwelijk. Eigenlijk ben ik het er niet eens mee eens, van dat androgyne bij Billy. Hij danst (vaak) als een jongetje met een techniek die niet bij zijn leeftijd lijkt te passen. Da's niet mannelijk misschien, maar daardoor nog niet vrouwelijk.

* lecture over * ;)
Een androgyne man is zeker wel "verwijfd", maar verwijfd klikt meteen zo negatief. Androgyn is zowel mannelijk als vrouwelijk tegelijk,. En DUS ben je dan als man wel verwijfd(er) dan een niet-androgyne man :D
L'Amour menaçant:
  zaterdag 31 juli 2010 @ 19:38:08 #166
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_84712170
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 21:06 schreef Malahide het volgende:

[..]

Moet je voor de gein nog eens kijken naar het gastoptreden van deze week (Christian TV) _O-.
Dat was slecht. :{
Kun je nog beter dit luisteren:

L'Amour menaçant:
  zaterdag 31 juli 2010 @ 21:00:03 #167
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_84715271
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 19:38 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Dat was slecht. :{
Kun je nog beter dit luisteren:

No thanks :*

Ang3l, je hebt ook je IAN_NICK-avatar. Hij's leuk!
Had je er geen met blonde krullen gewild ;)?
  maandag 2 augustus 2010 @ 11:04:36 #168
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_84765323
Hey! Nieuwe week, nieuwe kansen.

En de eerste spoilers:

* choreos van NappyTabs en Travis en wellicht Dave Scott

* de volgende AllStars zijn opgetrommeld voor een duet of group performance:
Lauren G :X , Kathryn :|W , Courtney :z , Dom :* en Mark w/ .
Pasha, waar ben je ;( ?
Het lijkt me verdomd verstandig als Robert eens aan Dom gekoppeld wordt :Y. Tijd voor hiphop Rollebol!
pi_84766652
Lauren G met Adechike :X
Kathyn met Kent :9
Dom met Robert (8>
Mark met Lauren F O+

wie vergeet ik nou?
Be brave. Be kind.
  maandag 2 augustus 2010 @ 12:14:12 #170
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_84767610
Niemand. Top 4.
  maandag 2 augustus 2010 @ 19:36:28 #171
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_84783795
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 11:45 schreef Esje-lief het volgende:
Lauren G met Adechike :X
Kathyn met Kent :9
Dom met Robert (8>
Mark met Lauren F O+

wie vergeet ik nou?
Mia en Adam zouden toch nog iets samen gaan doen :+?
  maandag 2 augustus 2010 @ 19:53:30 #172
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_84784541
Even ter herinnering aan betere tijden O+
Die Engelse dropjes aan weerszijden denken we gewoon even weg :6.

dinsdag 3 augustus 2010 @ 10:52:38 #173
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_84805100
En weer wat (vage) geruchten hier en daar van het net geplukt :):

* een Vietnamese Waltz gechoreografeerd door Jonathan Roberts (een van de pros van Dancing With The Stars)
* AdéChiké en Kathryn in een pas-de-deux van Desmond Richardson

Ben heel benieuwd naar wie de stemmen voor Jose en Billy deze week zullen gaan.
Verder is er veel AdéChiké vs Robert-gedoe gaande online. Het schijnt dat als je voor de één bent automatisch tegen de ander bent :D O-).
  woensdag 4 augustus 2010 @ 00:18:25 #174
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_84837003
Sow.... Step up 3D was echt spot de SYTYCD-er :D

* Ivan Koumaev
* Katee Shean
* Joshua Allen
* Stephen "Twitch" Boss
* Jonathan "Legacy" Perez
* Musa Cooper
* Ashlee Nino
* Tony Bellissimo
* Cedric Gardner

En ik zag choreograaf Dave Scott nog
L'Amour menaçant:
  woensdag 4 augustus 2010 @ 08:35:30 #175
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_84841999
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 00:18 schreef Ang3l het volgende:
Sow.... Step up 3D was echt spot de SYTYCD-er :D

* Ivan Koumaev
* Katee Shean
* Joshua Allen
* Stephen "Twitch" Boss
* Jonathan "Legacy" Perez
* Musa Cooper
* Ashlee Nino
* Tony Bellissimo
* Cedric Gardner

En ik zag choreograaf Dave Scott nog
De hamvraag is natuurlijk of 't ook wat was, die film ;) . Die eerste twee delen vond ik - op (soms) het dansen na - niet echt om over naar huis te schrijven...
  woensdag 4 augustus 2010 @ 10:58:30 #176
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_84844757
Nee deze dus ook niet. Ik vond Streetdance 3D leuker qua verhaal en die einddans was ook heel mooi. Combi klassiek en hiphop. Step Up 3D was.... mja... mooie dansen, mooie 3D ook, leuk feest van herkenning, lekkere vent..... maar qua verhaal flinterdun, onlogisch en niet zo boeiend dus.
L'Amour menaçant:
  donderdag 5 augustus 2010 @ 05:39:32 #177
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_84883106
Neerlaad van rlslog gaat prima. Hopelijk blijft mijn internet stabiel voor de komende anderhalf uur.

Ik heb er niet zo heel veel zin in meer. Maar hopelijk verrast deze show me. -O-
  ESF Reporter donderdag 5 augustus 2010 @ 07:25:04 #178
87554 Cee
Welluk?
pi_84883374
M'n twitter timeline stelt me positief voor wat betreft sommige dansen van vanavond. Na 't werk ga ik kijken. En van je hela hola houd d'nne moed erin HOI. *O*
  donderdag 5 augustus 2010 @ 07:43:13 #179
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_84883474
Ik ben wel benieuwd hoe ze een show van twee uur (nou ja, twee in televisietijd) vol gaan krijgen met vier dansers. Hoop gewauwel over National Dance Day, waarschijnlijk.

Eerst ontbijtje in elkaar draaien en dan kijken. Ik heb er gelukkig nog steeds zin in.

FroFro en RoRo all the way *O*
  ESF Reporter donderdag 5 augustus 2010 @ 07:45:03 #180
87554 Cee
Welluk?
pi_84883486
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 07:43 schreef Malahide het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe ze een show van twee uur (nou ja, twee in televisietijd) vol gaan krijgen met vier dansers. Hoop gewauwel over National Dance Day, waarschijnlijk.
Vergeet de dizzyfeet foundation en Step Up 3D niet. En VOL zijn je twee uur! Hoppaaaa!
  donderdag 5 augustus 2010 @ 08:32:12 #181
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_84883835
Ik denk dat ze een half uur ode aan Cee doen. Eerlijk gezegd.
L'Amour menaçant:
  donderdag 5 augustus 2010 @ 09:33:47 #182
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_84884791
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 08:32 schreef Ang3l het volgende:
Ik denk dat ze een half uur ode aan Cee doen. Eerlijk gezegd.
Shotje van haar geboortehuis, interview met haar ouders en die ene leraar die haar alle inspiratie heeft gegeven, en natuurlijk een dankwoordje van Cee aan Ang3l, Saer, Erik, Mally en al die anderen van Fok! die haar gebracht hebben waar ze nu is... Dat wordt mooie televisie.
  donderdag 5 augustus 2010 @ 11:02:57 #183
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_84886977
SO YOU THINK YOU CAN DANCE – TOP 4 PERFORM

:')

Oké dan...

…. ik weet niet goed wat ik van deze show moet denken. Ja, het dansniveau was behoorlijk hoog en er zaten een paar dansen bij die me echt wel wat deden. Maar waren er dansen bij die die enorme praise van de judges verdienden? Alles leek gezegd te worden met een dubbele agenda, namelijk het voorkomen van een finaleplaats voor AdéChiké. Nou wil ik die knul ook niet in de finale, maar door dit gedoe hing er een raar, niet oprecht sfeertje aan de show. Niet dat SYTYCD überhaupt ooit oprecht is geweest. Maar toch...

De judges hebben schijnbaar nog steeds niet door dat hoe meer ze AdéChiké afslachten, hoe meer stemmen hij krijgt. En de andere drie overdreven de hemel in prijzen, dat heeft alleen maar een tegeneffect. Wat mij het angstige gevoel geeft dat Robert of Lauren gaat sneuvelen deze week, en dat AdéChiké gewoon flierefluitend en stijf dansend in de finale komt :{ . Thank God voor Kent, want die gaat winnen, anders werden we nog met Chikkie als winnaar opgescheept dit jaar…

Al met al kijk ik nog wel met plezier, maar al het gemanipuleer met de dansers, de dansen, de toegewezen choreografen en het fabeltje dat de Hoge Hoed heet, geeft me een nare bijsmaak bij dit seizoen. Je zou buddha bijna op je blote knietjes danken dat er zo’n duidelijk front runner is, anders zou de controverse niet meer te overzien zijn.

Ik ben er langzaam wel klaar mee, met seizoen 7. Ik hoop dat Robert, Lauren en Kent de finale halen en dan mag één van de eerste twee winnen, wat natuurlijk niet gaat gebeuren, en in dat geval heb ik weinig moeite met Kent als kampioen. Canada season 3, kom er maar in *O* !

(Ik ben geloof ik een beetje lang van stof deze keer, dus skip gerust delen…)

Group dance – Broadway – Tyce DiOrio
Ondanks dat het weer een oud en vertrouwd Tyce-rommeltje was, moet ik eerlijk zeggen dat ik het stiekem best vermakelijk vond. Heerlijke muziek, de boys zagen er niet te versmaden uit :9 en als LoFro het middelpunt van de belangstelling is, dan ben ik al gauw tevreden. Deze stijl ligt haar erg goed, net zoals Kent. Robert is een kameleon, die kan alles. En AdéChiké was overduidelijk weer de minste van de bunch. In elke groepsdans valt deze jongen compleet weg. Moest overigens wel lachen om die snoekduik die Kent moest nemen om aan het einde op tijd op het bankje naast Lauren te komen.

Lauren & Pasha – argentine tango – Miriam & Leonardo
P-P-P-P-PotdoriePasha!!! Het gebrek aan Pasha de afgelopen weken werd ruimschoots gecompenseerd. Wat een slet, die Lauren, met haar been over die welgeknede tushy van Pasha wrijven :9~ . En Lythgoe, er zijn nog 3.634.219 wachtenden voor u. Met Pasha dansen, tsss :{w . De AT-stijl van Miriam & Leonardo vind ik nooit zo geweldig, ik hou meer van die snappy, snelle, rauwe tangos, met veel ingewikkeld beengedoe en zo. Maar dit was toch wel heerlijk hoor. LoFro!!! Bloody hell. Sterk, strak, synchroon, sexy, sizzling, super! O ja, mag Tyce een nekschot? En o ja, Shankman, een verwijzing naar Last Tango In Paris :X ? Pakje roomboter anyone?

AdéChiké & Lauren G – afrojazz – Sean Cheesman
Oké, nou ja, het zal wel. Niet dat ik het niet vermakelijk vond, maar het blijft AdéChiké hè? Die jongen heeft maar één gezichtsuitdrukking als hij danst en zijn bovenlichaam blijft zo stijf als een plank. De choreo was wel aardig, al vond ik het caribische tintje niet helemaal lekker geïntegreerd in de dans. Lauren G. I love you… hell Tyce, ga je lekker met je vriendjespolitiek :r ? Ondanks de permanente braakneiging die Tyce bij me oproept, had hij wel gelijk over AdéChiké’s ‘restrictedness’. Wie moest er ook lachen om Lauren’s overgejunglede uitdossing?

Prins Robert & Anya – Viennese waltz – Jonathan Roberts
OMG die photoshop: Pasha’s lijf en Robert’s hoofd... dweil me op. Of toch maar niet, ahem :@ . Maar damn, wat is Robert toch een matinee idol. Mooie choreografie van één van mijn favoriete professionals van Dancing With The Stars (de man die het flauwvallende gedrocht Marie Osmond naar de finale heeft weten te brengen, dus alle kudos). Robert danste een beetje als een tangodanser, maar verder bracht hij toch een compleet plaatje. Alles was er in meer of mindere mate: frame, posture, rise and fall en vooral – zoals altijd – de juiste performance. Tandenknarsend moet ik Tyce weer gelijk geven: Robert becomes the style :Y . Vier ballrooms/latins waar hij zich goed doorheen heeft geslagen… dat heeft geen enkele kandidaat eerder laten zien. Robert naar de finale, jazekers!

Kent & Courtney – disco – Disco Doortje
Oh God, met hoeveel passie haat ik dit nummer van die scheepstoeter Not-Beyoncé :|W . Dit was natuurlijk niets meer dan een kans voor Kent om zijn glimlach en adorable personality te flashen, om vervolgens door de judges juist daarop afgerekend te worden. Onder het mom van ‘Kent staat toch al dik in de finale maar we blijven écht wel kritisch op hem hoor’. Dit disconiemendalletje deed me erg denken aan de Mollee-Nathan-disco, en die werkte voor mij ook niet echt door hun jeugdigheid (oh, en toen gingen Mia en Shankers me weer napraten O-) ). Disco is een dans voor volwassen mannen, Kentchen :* . Gut, Nick Lazzarini in het publiek. Dus seizoen 1 is nog niet volledig uit de SYTYCD-annalen geschrapt? Vergeet het maar, Nick zat daar alleen maar omdat hij best buds met Travis is.

Lauren & Ade - jazz – Sean Cheesman
Oei. Dit was wel een behoorlijke wow voor mij eigenlijk. Eindelijk een leuke, eigentijdse jazz choreografie ^O^ . Als Sean Cheesman in Canada ook dit soort dingen gaat brengen, dan kan dat een leuk seizoen worden. LoFro: what a woman. Die lift net voor de ‘handography’: a-ma-zing :o ! En alles gedanst op hakken hè, doe het haar maar na. Ik word er niet goed van, maar wéér moet ik Tyce gelijk geven: een meisje als Lauren, daar hebben we er nog niet veel van gehad bij SYTYCD. Zij is verre van het doorsnee contemporary-tutje. Ze kan alles. Voor het eerst ben ik écht een fan van een vrouwelijke deelnemer. En ik wil nog steeds the imaginary horse ontmoeten.

AdéChiké & Kathryn – contemporary - Desmond Richardson & Dwight Roden
How underwhelming was this? Desmond Richardson & Dwight Roden, dan verwacht je toch iets bijzonders, en wat kregen we? Een doorsnee jazzachtigs hupsgedoe met muziek van Melissa :|W Etheridge. Oh. Tja. Kan iemand mij dit uitleggen? En ja, wéér bracht hij het niet. Zijn bewegingen waren zo klein, zo ingehouden. Ik zag zijn passie niet. Dit was toch zijn kans om iedereen te laten zien hoe veel hij van dansen houdt, dat het zijn alles is? In plaats daarvan beweegt hij als een voorgeprogrammeerde dansrobot. Mia was de enige van de judges die echt durfde te zeggen wat ze vond. De andere drie scheten tien kleuren stront omdat ze dansgoden Desmond en Dwight niet wilden beledigen :{w .

Als ik heel ver door zou willen denken dan zou ik een complot kunnen zien: we geven Chikkie een dans met zijn favoriete choreografen. Vol verwachting kloppen de hartjes van de kijkers, want die hopen op een krachtig ballet-contemporary-stuk van Dwight & Desmond, waar Chikkie en zijn ontblote torso in principe goed in zouden moeten zijn. In plaats daarvan vragen de producers om een meer contemporary-jazzy, performance driven stuk, waarin Chikkie niet echt een ster is gebleken, dus stelt hij teleur en haken zijn stemmers misschien af… zou zomaar kunnen. Dat aluhoedje zit overigens best lekker.

Robert & Dominic - hiphop – NappyTabs
On the fence. Mooie uitdrukking is dat toch en het omschrijft precies hoe ik ten opzichte van deze dans sta. Ik had wel het vermoeden dat Robert zou kunnen hiphoppen, maar om zijn critici voorgoed de mond te snoeren had ik liever gezien dat hij een meer ‘doorsnee’ hip hop had gehad, met meer dans en minder theater. Maar het was goed, erg goed zelfs. Kon er niet optimaal van genieten omdat ik een hekel heb aan clowns (Dom was creepy :+ ). Praise praise praise voor Robert… absoluut terecht maar het is wel erg duidelijk dat ze Robert aan het pushen zijn, maar die onnozele judges hebben nog steeds niet door dat dat meestal het omgekeerde effect heeft :{ .

Kent & Neil contemporary – Travis Wall
Ja, erg mooi. Geen chills mooi bij mij, en zeker geen tranen waardig Mia en Shankers, kom op zeg. Gewoon een erg goed gedanste en geïnterpreteerde typische Travis-choreo. Toen Nigel aan Travis vroeg of het op een eigen ervaring was gebaseerd en Travis trok de smoel van een geslagen puppy, had ik wel even een :') -momentje hoor. Wat me mateloos irriteert momenteel is dat alleen de contemporary-stukken de hemel in worden geprezen dit jaar (met enige uitzondering die ik kan bedenken de hip hop van Alex en Twitch). Ik snap het wel, er zijn alleen nog contemporary dansers over dus logisch dat die excelleren in hun stijl, maar come on… het is niet So You Think You Can Dance Contemporary -O- . Zeer strategisch overigens om Kent contemporary te geven. Dit levert stemmen op maar Kent heeft ze niet nodig, die staat toch al in de finale, dus geen controverse dat één van de andere drie deze stemmentrekker heeft gekregen. Overigens: was ik de enige die een homo-erotische vibe voelde of was mijn dirty dance mind weer in overdrive :P ?

Rest mij nog vurig te blijven hopen dat het recht gaat zegenvieren en Chikkie vanavond zijn koffertje mag pakken.

Edit1: nog een keer Kent & Neil gekeken en toch wel super. Kent danste eindelijk eens als een kerel(tje).

Edit 2: wat een hectisch verhaal Mally _O- .

[ Bericht 0% gewijzigd door Malahide op 05-08-2010 15:23:38 ]
  donderdag 5 augustus 2010 @ 11:59:26 #184
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_84888907
quote:
dizzyfeet I can't believe Adam Shankman proposed to me on 'live' television tonight. I'm disgusted........ he's much to old for me!!! Ha, ha.
about 4 hours ago
:')
  ESF Reporter donderdag 5 augustus 2010 @ 21:38:49 #185
87554 Cee
Welluk?
pi_84910939
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 11:02 schreef Malahide het volgende:Toen Nigel aan Travis vroeg of het op een eigen ervaring was gebaseerd en Travis trok de smoel van een geslagen puppy, had ik wel even een :') -momentje hoor.
Zou Nigel door hebben gehad dat het over hem ging? :') Of herinnert hij zich z'n kritiek op Travis' not-jazz choreo eerder in het seizoen niet meer?

Ik vond het een vermaeckelycke uitzending, Chikkie werd nog eens verder onder een bus geflikkerd, om er zeker van te zijn dat hij deze week niet overleeft hebben ze hem daarna nog aan de spoorrails vastgebonden en daarna nog eens met zandzakken aan z'n benen vastgebonden de pacific in geworpen.
Ik ben ook zeer aluminium gemutst en zie zeker heil in jouw theorie, Malahide. En toch en toch he, ik vind het zo raar dat hij voor mij alleen sympathiek overkomt wanneer hij niet aan het dansen is. Zijn dansen doet hem zo afstandelijk en onsympathiek lijken.

Ik had dus op Twitter al een hoop faptweets gelezen met daarin de woorden Neil, Kent, OMG, etc. Dus ik ging er eens goed voor zitten en tegen de tijd dat ik er goed voor zat en dacht 'nu komt het', was het afgelopen en was ik een petit peux disappointed. Maar ja ik zie blijkbaar iets niet wat de huilende helft van de jurydesk (Mia en Fok's best friend) wel zag en ervoer. Ervaarde?

De clownchoreo van Rollie en Dommie die HipHopPipo's (PihPoh?) vond ik geweldig, ik loop ook liever met een grote boog om pipo's heen maar dit vond ik geweldig leuk en ook goed gedaan!

Lauren...Lauren Lauren Lauren wat ben ik een partij jaloers op dat mokkel. Echt zo'n perfect cheerleader ding met goede cijfers en nog extra bijklussen for the greater good en dan zo kunnen dansen, dan verwacht je dat het een eersteklas kreng is a la Gottlieb maar ze blijkt ook nog grappig te zijn. En om het erger te maken staat ze vervolgens huig aan huig met his royal gaptoothed, breathing, thrusting, sweating, fuming, scorching piece of hotness genaamd Pasha Kovalekker. Hekel aan dat soort mensen. :r :D Maar ze MOET moet moet in de finale.

En verder moeten Rollie en Kent erin. Wie er dan wint maakt me geen fluit uit. Het gaat uiteindelijk maar om 1 ding:

PASHA.
  donderdag 5 augustus 2010 @ 23:46:01 #186
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_84918192
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 21:38 schreef Cee het volgende:
Pasha Kovalekker
:D dat je daar nog niet eerder op gekomen bent. Die houden we erin.

Voor de rest volledig eensch met uwen betoog.
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 05:50:32 #187
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_84925237
SPOILER
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 08:14:12 #188
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_84925906
Aangezien is ik met mijn wiebelende dansbips sta te shaken op de boot van Out TV dit weekend zal ik 't pas... maandag of zo kunnen kijken :o :{
L'Amour menaçant:
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 08:40:09 #189
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_84926216
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 08:14 schreef Ang3l het volgende:
Aangezien is ik met mijn wiebelende dansbips sta te shaken op de boot van Out TV dit weekend zal ik 't pas... maandag of zo kunnen kijken :o :{
Oe, ik laat uit naam van mij naar je zwaaien. 'k Heb een mannetje of 10 (mainly gaysians) ergens op een brug staan ;).
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 09:40:24 #190
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_84927315
SPOILER
Verder weinig te zeggen over de result show, veel fluff.

Toen ze zeiden dat ze de Alex/Twitch-dans in de mix gaan gooien, dacht ik even 'RUSSELL!!!", maar die is nog niet bepaald een dance legend te noemen. Iemand suggesties? Wie is een icoon in de hiphop-wereld? Dan Karaty oO< ? Oeh, zou dit niks voor Wade Robson zijn :o? Of Lil' C? Of... what about Napoleon zelf? OMG, of Tyce _O- ?
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 09:42:29 #191
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_84927374
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 05:39 schreef Saeramir het volgende:
Neerlaad van rlslog gaat prima. Hopelijk blijft mijn internet stabiel voor de komende anderhalf uur.

Ik heb er niet zo heel veel zin in meer. Maar hopelijk verrast deze show me. -O-
Saer, gewoon mee blijven doen hoor :(.
SYTYCD is nu eenmaal bikkelen, je doet het niet voor je plezier.
You win some, you lose some.

;)
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 11:21:10 #192
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_84930404
Ik heb het al wel neergelaad allemaal, weet ook al wie eruit is, maar heb nog niets gekeken. Schoonloeder gaat vandaag of morgen weer weg en dan kan ik rustig kijken. Ben nu voor niemand. Dus hopelijk kan ik gewoon van het dansen genieten :)
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 11:28:56 #193
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_84930658
Waar IS Dan Karaty eigenlijk?
Niet dat ik hem mis hoor.
L'Amour menaçant:
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 16:11:51 #194
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_84942122
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 11:28 schreef Ang3l het volgende:
Zal wel een langbenig blond Nederlands mokkel aan de haak hebben geslagen, geile tuinkabouter dat 'ie is...
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 16:14:21 #195
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_84942226
Schoonloeder en hubbie gaan over een uurtje samen weg, en de kids gaan over 2 uurtjes naar bed, dus dan is het SYTYCD tijd :)
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 17:04:54 #196
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_84944840
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 16:14 schreef Saeramir het volgende:
Schoonloeder en hubbie gaan over een uurtje samen weg, en de kids gaan over 2 uurtjes naar bed, dus dan is het SYTYCD tijd :)
*O* *O* *O* *O* *O*

quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 09:40 schreef Malahide het volgende:
Toen ze zeiden dat ze de Alex/Twitch-dans in de mix gaan gooien, dacht ik even 'RUSSELL!!!", maar die is nog niet bepaald een dance legend te noemen. Iemand suggesties? Wie is een icoon in de hiphop-wereld? Dan Karaty oO< ? Oeh, zou dit niks voor Wade Robson zijn :o? Of Lil' C? Of... what about Napoleon zelf? OMG, of Tyce _O- ?
Nu ik erover nadenk vind ik dit eigenlijk een barslecht idee. Die dans moet van Alex blijven. Als het niet de grote doorbraak van Alex was geweest, dan was deze dans nooit zo memorabel geweest. Backstabbers :(.
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 18:29:19 #197
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_84947960
Ik kijk even niet naar het scherm vanwege spoilers, maar ik wilde kwijt dat dit de 1e x was dat ik een Doriana Sanchez disco wel leuk vond... OMDAT het niet een opeenstapeling van lifts was... aangezien kent dat niet kan :D
L'Amour menaçant:
  ESF Reporter vrijdag 6 augustus 2010 @ 23:23:51 #198
87554 Cee
Welluk?
pi_84959922
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 08:14 schreef Ang3l het volgende:
* Ceegaat AT5 instellen op haar dvr voor morgenmiddag
  ESF Reporter vrijdag 6 augustus 2010 @ 23:25:41 #199
87554 Cee
Welluk?
pi_84960004
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 11:28 schreef Ang3l het volgende:
Die vindt 't veel te leuk hier, hij zit in de jury van Holland's Got Talent nu.
Gotsiepikkie 't wordt nog een reserve-hollander die sexy choreognoom. O+
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 00:26:22 #200
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_84962426
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 23:23 schreef Cee het volgende:

[..]

* Ceegaat AT5 instellen op haar dvr voor morgenmiddag
Goed idee. Ik wil die tushy van Ang3l weleens op mijn tv zien shaken :9 .

quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 23:25 schreef Cee het volgende:

[..]

Die vindt 't veel te leuk hier, hij zit in de jury van Holland's Got Talent nu.
Gotsiepikkie 't wordt nog een reserve-hollander die sexy choreognoom. O+
Oh God, als ze 'em maar niet naast die verschrompelde pruim van een Paaij zetten _O- .
Ik zie dat roodgenagelde handje al onder desk via Dan's knietje naar zijn ongetwijfeld ruim bedeelde nether regions glijden :').

Die Dannemans... eigenlijk is 'ie best yummie, zolang hij ons maar niet lastigvalt met die crappy choreos die voor edgy hiphop door moeten gaan. Heb ik geen talent waarmee ik auditie kan doen? Tomtiedomtiedom O-)...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')