abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 22 juli 2010 @ 07:40:41 #276
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_84344060
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 06:37 schreef Cee het volgende:
OH MIJN GOD. Ik word net wakker en zie twitter en zie een tweet van een vriendin van me uit de US:
[..]

Dus ik kijk en OMG.
[..]

-edit, ik vraag net aan vriendin 'echt waar?' en ze replied:
[..]

Ik ga kapot hier.

OMG Ik kan nu helemaal niet meer wachten op de download! Hij is op 89%!!

Eerder begonnen dan jullie allemaal en op max speed, maar toch als laatste klaar waarschijnlijk Stomme Egyptische internet!

Verder durf ik niet meer te lezen, uit angst voor spoilers lol Ik hoop ook zoooo op goed nieuws van Billy
  donderdag 22 juli 2010 @ 07:41:01 #277
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_84344064
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 07:37 schreef Cee het volgende:
Ik moet nu gaan werken en daarna ga ik naar de Vierdaagse en daarna naar de kermis maar ik blijf doorgrinniken. Ik zie jullie later!
Vierdaagse(feesten)
Da's nou weer bij mij om de hoek... meer voor de deur eigenlijk.
Ik ga vanavond ook (voor het eerst terwijl het al 5 dagen bezig is... had geen zin (te warm) en het was hier zo spannend ).
You cheated on me with choreography.
  ESF Reporter donderdag 22 juli 2010 @ 07:43:51 #278
87554 Cee
Welluk?
pi_84344087
Ik ga alleen even kijken bij de binnenkomsten (met collega's, netwerken met een klant die daar ook is) dus de feesten zie ik helaas niet. Daarna zwieren zwaaien rondjes draaien op de kermis in Tilburg! Allerrrrrrrrrdolste machine!
Oké nu moet ik echt weg.

I LOVE YOU GUYS.
  donderdag 22 juli 2010 @ 07:52:44 #279
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_84344139
Download is klaar
  donderdag 22 juli 2010 @ 08:11:20 #280
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_84344317
Ik kan ook wsl. morgen pas kijken (zometeen werk en daarna Vierdaagsegefeest).
Maar ik ben wel gedurende de dag online beschikbaar om over ONZE GROTE OVERWINNING te praten .

donderdag 22 juli 2010 @ 08:23:39 #281
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_84344462
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 07:13 schreef Cee het volgende:
Ik zit te kijken, na het eerste optreden;
Cat: "...Just to switch things up...I'm going to Adam first!"
Adam kijkt onschuldig en zegt "...Me?"
Waarop Cat zegt "...Don't look so shocked, I know you've been campaigning!"

Shit just got reeeeaal. En nu moet ik wachten tot vanavond laat of zelfs morgen tot ik de rest kan zien.
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahaha, VET! Je wordt een cebrele...celebra...cebr... je wordt beroemd!

De file staat aan. maar ik weet niet of ik vanavond kan kijken Hope so!!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 22 juli 2010 @ 09:20:19 #282
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_84345346
Ok ik heb het net gezien en een goede show zeg

Also, best routine of the night:

........ AdeChicke en Comfort?!!!! Who would ever have thought

Even wat eten (ben uitgehongerd na al dat kijken naar dans ) en dan kom ik lekker rustig een verslagje doen
  donderdag 22 juli 2010 @ 09:27:41 #283
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_84345506
Mmm met het teruglezen zie ik dat ik waarschijnlijk de eerste ben met een verslag. Dat is een nieuwe

Zo, en nu eerst mijn broodjes eten
  donderdag 22 juli 2010 @ 09:28:35 #284
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_84345526
Ik ben nog wel ff snel aan het kijken maar verslagje volgt morgen pas. Chickie en Comfort waren inderdaad A-MA-ZING!
  donderdag 22 juli 2010 @ 10:24:21 #285
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_84347008
Ik ben nog steeds flabbergasted .
Vond wel dat wij een stukkie van die taart verdiend hadden .

Nu... back to work!
  donderdag 22 juli 2010 @ 11:00:30 #286
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_84348015
Download staat aan alleen hier duurt dat altijd een eeuwigheid, misschien dat ik vanmiddag kan kijken maar OMG OMG OMG!!!
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 22 juli 2010 @ 11:04:08 #287
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_84348128
http://www.rlslog.net/so-(...)rform-hdtv-xvid-fqm/

hier kreeg ik m binnen 2 uur binnen, jij in NL moet m binnen een uur wel binnen hebben. hotfile.com en megaupload zijn altijd erg goed.
  donderdag 22 juli 2010 @ 11:17:18 #288
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_84348579
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 11:04 schreef Saeramir het volgende:
http://www.rlslog.net/so-(...)rform-hdtv-xvid-fqm/

hier kreeg ik m binnen 2 uur binnen, jij in NL moet m binnen een uur wel binnen hebben. hotfile.com en megaupload zijn altijd erg goed.
Oh dat ga ik proberen. Op zich is het internet hier best vlot, behalve als mijn huisgenoten ook aan het downloaden gaan . Hallo huisgenoten! Doe even niet zo belangrijk en laat mij beschikken over de bandbreedte (amateurs ).
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 22 juli 2010 @ 11:30:14 #289
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_84349034
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 21:09 schreef Cee het volgende:

[..]

Tha_Erik, ik besef me nu dat alles wat je post/suggereert, uitkomt.
The prophecy still holds! Al jullie nonbelievers geloofden niet dat we iets zouden bereiken, maar IK liet me niet van mijn geloof brengen (Mwuhahaha!)

There can be miracles, when you believe!
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 22 juli 2010 @ 12:06:45 #290
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_84350372
Nog 7 minuten .
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 22 juli 2010 @ 12:17:12 #291
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_84350770
Ok, hier komt ie dan

Opkomst:
Geen, here is the girl.. and here are your guys goed opgelost.

Blessure Billy
Zooo jammer maar ik begrijp dat er echt wel een kansje is dat ie volgende week wel mee kan doen, dus dan zal het wel erg aan de bottom 3 liggen wie eruit gaan. Als Adechike en Jose of 1 van beiden erin zitten, is er wel een kans dat Billy nog doorgaat. Maar anders ben ik erg bang dat ze toch Billy eruit schoppen morgen en dan zal ik zooo verdrietig zijn.. Op zich vind ik zijn beslissing wel slim. Als de dokters echt vinden dat ie op zich wel had kunnen dansen, zal het wel niet zo ernstig zijn, wat betekent dat ie een aantal dagen rust krijgt, wat betekent dat ie dus ws wel kan helen. Als jullie me kunnen volgen. Het enige risico dat ie neemt, is dat ie er mss uitvliegt omdat ie samen met bijv Robert en Lauren in de bottom zit Dus tja. Beetje een gok van hem. We zullen zien..

ok de performances dan.

ONZE CAMPAIGN!!!!!
All the credit to Cee We did it!!!!!!!!!!!! "Whatever gave u that idea" Ik kan het wel blijven kijken en kijken! Heerlijk

Lauren & Twitch - Hiphop
Twitch is toch zo lief he Echt bijna vaderlijk zo in de rehearsals
Het optreden zelf.. Was leuk en entertaining maar toch niet het beste werk dat Nappytabs ooit hebben geproduceerd natuurlijk. Ik vond de chemistry er niet zo heel erg aanwezig eigenlijk Het was ok. Niet het beste van de avond. Het einde was wel grandioos

Jose & Allison - Contemporary
Ok. Dit was toch geen dans. Dit was gewoon een slim gerol van de ene kant van de rand van het podium naar de andere, met zo weinig dansstappen dat er niets over te zeggen viel. En de weinige dansstappen DIE er waren, waren voor Allison Way to hide Jose's verschrikkelijk slechte techniek, door het gewoon niet in te choreograferen. En maak het lekker personal, zodat de voters weer voor zijn lieve gezichtje gaan voten. Ik heb het gehad hoor met Jose. Als er niet elke weer een blessure was geweest, was ie er waarschijnlijk 2 weken geleden al uit geweest. Allison's crush ook Welke girlfriend bedoelt ze dan, de hare of de zijne?

Robert & Lauren - Jazz
Tja. Het was niet sexy genoeg voor mij. Het was niet zwoel. Ik kon de connectie totaal niet vinden. Technisch gezien was het allemaal prima. Ik vraag me af of het ligt aan het feit dat ik Robert gewoon niet mag, en dan ook nog in combinatie met Lauren + choreo van Tyce.. Of dat jullie er hetzelfde van vinden. Wacht met smart op jullie commentaren.

Begin van de reeks solo's met saaaaaaie voorstukjes van de ouders DOORSPOELTIJD

Solo AdeC
Beste solo van de avond. Als soloist is ie toch wel behoorlijk briljant. Zijn probleem zit hem normaal gesproken echt in zijn uitstraling met een partner naar het publiek toe.

Kent & Kathryn - Jazz
Heerlijk om naar te kijken. Erg vrolijk, en niet zo heel erg die typische Sonya stijl. Paste erg goed bij Kent. Ik heb er met plezier naar gekeken. En Kent's gezicht stond me niet tegen hoor. Ik snap wel wat Mia bedoelt, maar hier was dat niet het geval vind ik.

Solo Robert

Solo Lauren
Meh. Heb nog steeds geen klik met dit meisje.

AdeC & Comfort - Hiphop
Wow.. Ik heb geen woorden.. Zo emotioneel.. Het beste wat ik Comfort ooit heb zien dansen. En AdeC komt eindelijk eindelijk tevoorschijn. Eindelijk had ie een personality. Ongelofelijk. Zo mooi en zo pijnlijk. En Adam die zegt: And SO my life.. Wow. Super.

Solo Jose

Solo Kent
Prima, niets speciaals.

Lauren & Robert - Samba
"It's really sad when he does it better than me"
Maar de samba zelf.. Ew! WE NEED MARY! Dit was toch gewoon slecht? Robert viel nog wel mee, maar waar was het heupwerk van Lauren?? Mia tipte het onderwerp heel even voorzichtig aan maar ik vond het te overduidelijk. Ik zag bijna 0,0 heup en billen van Lauren. Wat het totaal niet sexy maakte. Robert, goed gedaan. Lauren, erg gematst met de commentaren. Oh ja, en bijna alle lifts waren verschrikkelijk.

Jose & AdeC - Paso Doble
Dit was een FLOP! Ze zagen er beiden uit als dwergjes, niet als mathadors! Met die broeken die tot hun oksels waren opgetrokken Weinig fire, weinig passie. Slecht werk met de cape. Nee. Nee. Jose, alsjeblieft, ga naar huis en neem danslessen. Ik geloof wel in je hoor maar het is nu genoeg geweest. Als hij niet in de bottom zit morgen, ben ik gewoon boos. AdeC mag op basis van zijn eerste super hiphop, van mij nog wel een weekje door.
Oh ja, Legacy de assistent van Dmitri??

Kent & Twitch - Stepping
"I get to dance with Billy frikking Bell" " Shut up"
I wish Billy would have been there. Had erg graag gezien hoe hij had gedaan.
Al vond ik de dans echt 10 x niets jeetje mina. Wat saai en hoezeer kwamen de geluiden niet door! Ik vond dat Kent en Twitch er het beste van maakten dat ze konden. Hun attitude klopte. Maar de dans zelf.. rommelig. Heb hem nog eens terug gekeken en nee, niets. Ik meen me een stepping dans te herinneren uit Aus denk ik, en die was veel beter.

Nou dat was het dan mensen. Ben erg benieuwd wat jullie allemaal te zeggen hebben! Het is lang geleden dat ik de eerste was die een verslag neerpende

Oh ja, bottom 3. Billy natuurlijk, en gebaseerd op vanavond, zou eerlijkerwijs toch Jose iig in de bottom moeten zitten Plus, en dat is dan maar een gok, Lauren.

Alsjeblieft, laat Amerika goed stemmen en niet bijvoorbeeld Kent en Robert in de bottom zetten Want dan vrees ik het ergste voor Billy.
  donderdag 22 juli 2010 @ 12:26:00 #292
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_84351113
Saer, zóóóó niets eens met je soms (Lauren, RobertRollebol), en zóóóó wel eens met je op andere punten (paso, samba) .

Damn, kan pas morgen schrijven, daar baal ik van .
  donderdag 22 juli 2010 @ 12:26:17 #293
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_84351125
quote:
CeeJayEff
@adammshankman Glad we could be of help! I sort of feel very powerful. I'm going to try to lift up a truck now, since anything is possible.
  donderdag 22 juli 2010 @ 12:26:49 #294
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_84351151
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 12:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Nog 7 minuten .
ERIK ERIK THA_ERIK HEB JE UT AL GEZIEN ?
  donderdag 22 juli 2010 @ 12:28:08 #295
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_84351194
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 12:26 schreef Saeramir het volgende:

[..]

Mooi hè ?

Kan het niet uitstaan dat Cee en ik vanmiddag ongeveer 500 meter van elkaar verwijderd zijn.
So close, but so far away...
Ik wil een 'run to me' met haar doen...
  donderdag 22 juli 2010 @ 12:28:15 #296
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_84351195
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 12:26 schreef Malahide het volgende:
Saer, zóóóó niets eens met je soms (Lauren, RobertRollebol), en zóóóó wel eens met je op andere punten (paso, samba) .

Damn, kan pas morgen schrijven, daar baal ik van .
Doe toch eens wat op je werk en schrijf dat verslag NU

Ik dacht wel dat jij het op dat soort punten niet eens zou zijn
  donderdag 22 juli 2010 @ 12:29:11 #297
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_84351223
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 12:28 schreef Malahide het volgende:

[..]

Mooi hè ?

Kan het niet uitstaan dat Cee en ik vanmiddag ongeveer 500 meter van elkaar verwijderd zijn.
So close, but so far away...
Ik wil een 'run to me' met haar doen...
Waarom spreken jullie niet af? En dan doen jullie die mooie assisted run van Joshua en Katee samen?
  donderdag 22 juli 2010 @ 12:29:53 #298
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_84351249
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 12:28 schreef Saeramir het volgende:

[..]

Doe toch eens wat op je werk en schrijf dat verslag NU

Ik dacht wel dat jij het op dat soort punten niet eens zou zijn
Neeeeee, ik heb mijn SYTYCD-schriftje niet bij me, dan mis ik al die potentieel leuke kwinkslagen en gebbetjes die ik tijdens het kijken neerkrabbel voor later .

En al lijkt het misschien niet zo, ik doe écht wel iets op het werk. Zoals lunchpauze houden nu .
  donderdag 22 juli 2010 @ 12:30:47 #299
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_84351285
'k Wil ook best alvast een nieuw topic klaarzetten .

Damn, this topic went faaaaaasssssttt .
  donderdag 22 juli 2010 @ 12:32:56 #300
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_84351355
Mmm, interesting polls op SYTYCDism. Heb eens gevote, en ik denk dat we, als je daar een beetje op af mag gaan, morgen wel af zijn van Jose.

Best dancer of the night: 332 votes, 1% daarvan zijn voor Jose.
Who should go home tomorrow? 362 votes, 72% daarvan zijn voor Jose.
Favorite dancer? (dit verbaast me wel) 347 votes, 1% daarvan zijn voor Jose.
En dan de leukste:
Who will be injured next? (stomme vraag natuurlijk). Iemand in de commentaren zei:
quote:
Jose is the Least likely to get Injured next because he doesn't really dance much!!! So You Think You Can Sit?
Dus ja.. Ik denk dat America het nu wel door heeft toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')