Ok, hier komt ie dan
Opkomst:
Geen, here is the girl.. and here are your guys

goed opgelost.
Blessure Billy
Zooo jammer

maar ik begrijp dat er echt wel een kansje is dat ie volgende week wel mee kan doen, dus dan zal het wel erg aan de bottom 3 liggen wie eruit gaan. Als Adechike en Jose of 1 van beiden erin zitten, is er wel een kans dat Billy nog doorgaat. Maar anders ben ik erg bang dat ze toch Billy eruit schoppen morgen

en dan zal ik zooo verdrietig zijn..

Op zich vind ik zijn beslissing wel slim. Als de dokters echt vinden dat ie op zich wel had kunnen dansen, zal het wel niet zo ernstig zijn, wat betekent dat ie een aantal dagen rust krijgt, wat betekent dat ie dus ws wel kan helen. Als jullie me kunnen volgen. Het enige risico dat ie neemt, is dat ie er mss uitvliegt omdat ie samen met bijv Robert en Lauren in de bottom zit

Dus tja. Beetje een gok van hem. We zullen zien..
ok de performances dan.
ONZE CAMPAIGN!!!!!All the credit to Cee

We did it!!!!!!!!!!!! "Whatever gave u that idea"

Ik kan het wel blijven kijken en kijken! Heerlijk
Lauren & Twitch - HiphopTwitch is toch zo lief he

Echt bijna vaderlijk zo in de rehearsals

Het optreden zelf.. Was leuk en entertaining maar toch niet het beste werk dat Nappytabs ooit hebben geproduceerd natuurlijk. Ik vond de chemistry er niet zo heel erg aanwezig eigenlijk

Het was ok. Niet het beste van de avond. Het einde was wel grandioos
Jose & Allison - Contemporary 
Ok. Dit was toch geen dans. Dit was gewoon een slim gerol van de ene kant van de rand van het podium naar de andere, met zo weinig dansstappen dat er niets over te zeggen viel. En de weinige dansstappen DIE er waren, waren voor Allison

Way to hide Jose's verschrikkelijk slechte techniek, door het gewoon niet in te choreograferen. En maak het lekker personal, zodat de voters weer voor zijn lieve gezichtje gaan voten.

Ik heb het gehad hoor met Jose. Als er niet elke weer een blessure was geweest, was ie er waarschijnlijk 2 weken geleden al uit geweest. Allison's crush ook

Welke girlfriend bedoelt ze dan, de hare of de zijne?
Robert & Lauren - JazzTja. Het was niet sexy genoeg voor mij. Het was niet zwoel. Ik kon de connectie totaal niet vinden. Technisch gezien was het allemaal prima. Ik vraag me af of het ligt aan het feit dat ik Robert gewoon niet mag, en dan ook nog in combinatie met Lauren + choreo van Tyce.. Of dat jullie er hetzelfde van vinden. Wacht met smart op jullie commentaren.

Begin van de reeks solo's met saaaaaaie voorstukjes van de ouders

DOORSPOELTIJD
Solo AdeCBeste solo van de avond. Als soloist is ie toch wel behoorlijk briljant. Zijn probleem zit hem normaal gesproken echt in zijn uitstraling met een partner naar het publiek toe.
Kent & Kathryn - JazzHeerlijk om naar te kijken. Erg vrolijk, en niet zo heel erg die typische Sonya stijl. Paste erg goed bij Kent. Ik heb er met plezier naar gekeken. En Kent's gezicht stond me niet tegen hoor. Ik snap wel wat Mia bedoelt, maar hier was dat niet het geval vind ik.
Solo Robert
Solo LaurenMeh. Heb nog steeds geen klik met dit meisje.
AdeC & Comfort - HiphopWow.. Ik heb geen woorden.. Zo emotioneel.. Het beste wat ik Comfort ooit heb zien dansen. En AdeC komt eindelijk eindelijk tevoorschijn. Eindelijk had ie een personality. Ongelofelijk. Zo mooi en zo pijnlijk. En Adam die zegt: And SO my life..

Wow. Super.
Solo Jose
Solo KentPrima, niets speciaals.
Lauren & Robert - Samba"It's really sad when he does it better than me"
Maar de samba zelf.. Ew! WE NEED MARY! Dit was toch gewoon slecht? Robert viel nog wel mee, maar waar was het heupwerk van Lauren?? Mia tipte het onderwerp heel even voorzichtig aan maar ik vond het te overduidelijk. Ik zag bijna 0,0 heup en billen van Lauren. Wat het totaal niet sexy maakte. Robert, goed gedaan. Lauren, erg gematst met de commentaren.

Oh ja, en bijna alle lifts waren verschrikkelijk.
Jose & AdeC - Paso Doble
Dit was een FLOP! Ze zagen er beiden uit als dwergjes, niet als mathadors! Met die broeken die tot hun oksels waren opgetrokken

Weinig fire, weinig passie. Slecht werk met de cape. Nee. Nee. Jose, alsjeblieft, ga naar huis en neem danslessen. Ik geloof wel in je hoor

maar het is nu genoeg geweest. Als hij niet in de bottom zit morgen, ben ik gewoon boos. AdeC mag op basis van zijn eerste super hiphop, van mij nog wel een weekje door.
Oh ja, Legacy de assistent van Dmitri??
Kent & Twitch - Stepping"I get to dance with Billy frikking Bell" " Shut up"

I wish Billy would have been there. Had erg graag gezien hoe hij had gedaan.

Al vond ik de dans echt 10 x niets

jeetje mina. Wat saai en hoezeer kwamen de geluiden niet door! Ik vond dat Kent en Twitch er het beste van maakten dat ze konden. Hun attitude klopte. Maar de dans zelf.. rommelig. Heb hem nog eens terug gekeken en nee, niets. Ik meen me een stepping dans te herinneren uit Aus denk ik, en die was veel beter.
Nou dat was het dan mensen. Ben erg benieuwd wat jullie allemaal te zeggen hebben! Het is lang geleden dat ik de eerste was die een verslag neerpende

Oh ja, bottom 3. Billy natuurlijk, en gebaseerd op vanavond, zou eerlijkerwijs toch Jose iig in de bottom moeten zitten

Plus, en dat is dan maar een gok, Lauren.
Alsjeblieft, laat Amerika goed stemmen en niet bijvoorbeeld Kent en Robert in de bottom zetten

Want dan vrees ik het ergste voor Billy.