abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  ESF Reporter woensdag 11 augustus 2010 @ 22:01:50 #226
87554 Cee
Welluk?
pi_85159345
Lieve meneer Nigel. Zomaar een ideetje hoor, maar aangezien het PRIMA WERKTE in de eerste paar seizoenen, misschien leuk om gewoon met 10 koppels te starten of zo? Gaat ie zich realiseren dat het huidige concept niet aanslaat, vervolgens leutert hij een eind in het luchtledige met ingewikkelde constructies om toch weer All Stars erin te krijgen, meneer, dat gaat ook niet werken. Gewoon lekker back to basic. Het werkte de afgelopen seizoenen niet meer zo goed omdat je zelf al te graag aan het roer zat, je ging niet alleen vertellen wat JIJ ervan vond, je ging ook vertellen wat WIJ ervan moesten vinden, je gooide je kont tegen de krib zodra kijkers zich op het Boze Internet uitspraken tegen jouw meningen en acties, je ging 'ons' belerend toespreken en vervolgens jezelf nog heiliger verklaren dan je jezelf al vindt door te gaan gooien met charities en dansdagen en evenementen terwijl je vergeet waarom we toch iedere woensdagavond inschakelen/donderdagochtend downloaden:
OMDAT WE ONBEKENDE TALENTEN DE TOFSTE DANSEN WILLEN ZIEN DOEN MET ELKAAR.

Simple as that.

*zucht*

Wie redigeert dit tot 140 characters voor ons? :P
  woensdag 11 augustus 2010 @ 22:59:41 #227
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_85162143
Mooi stukkie Ceetje ^O^.

Alsteblief:

quote:
You limey fuck, rewatch season 3. Put Mary back behind the judges table. Get Mia’s ass back in the training room. Get rid off Tyce. Thanks.
Tomtiedomtiedom...
You cheated on me with choreography.
  ESF Reporter woensdag 11 augustus 2010 @ 23:03:08 #228
87554 Cee
Welluk?
pi_85162292
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 22:59 schreef Malahide het volgende:
Mooi stukkie Ceetje ^O^.

Alsteblief:
[..]

Tomtiedomtiedom...

:D

Ik durf dat niet. :P
  woensdag 11 augustus 2010 @ 23:06:40 #229
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_85162479
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 23:03 schreef Cee het volgende:

[..]

:D

Ik durf dat niet. :P
Ik ook niet :D, maar doe graag alsof.
pi_85163481
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 22:59 schreef Malahide het volgende:
Mooi stukkie Ceetje ^O^.

Alsteblief:
[..]

Tomtiedomtiedom...

Het zou best kunnen.. zonder dat limey fuck
Be brave. Be kind.
  woensdag 11 augustus 2010 @ 23:57:04 #231
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_85164533
Over Tyce gesproken... ik vraag me echt af hoe veel spreekwoordelijke (of niet) cocks die heeft gesucked om aan die kroonprins-status te komen die hij nu heeft. Als je de SYTYCD-boards en blogs afschuimt is er werkelijk bijna niemand te vinden die een fan van zijn choreografieën is. Een enkeling vindt hem nog wel te pruimen als judge :X, maar de algemene indruk is toch dat Tyce als één van de slechtste choreografen van SYTYCD wordt gezien. En dat ze uitgerekend hem gemiddeld 1,7 choreos per aflevering geven :|W... leg het me uit!

quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 23:31 schreef Esje-lief het volgende:

[..]

Het zou best kunnen.. zonder dat limey fuck
Ja heuh, 't most 140 karakters zijn van Cee :+.
  donderdag 12 augustus 2010 @ 06:29:57 #232
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_85173503
Hm kan de neerlaad nog niet vinden..

Oh ja en ook even dit: *O* *O* *O* *O* weer back to basic. Of tenminste, voor een groot deel. Het zou best kunnen werken hoor, met de top 10 all stars invoeren. Maar iig vanaf het begin weer die journey van koppels samen.. heerlijk. Ik vond dit idee, al was het leuk om sommige all stars weer te zien, niet echt geslaagd. Het is gewoon niet SYTYCD.

Nu maar wachten op de neerlaad. Hoop dat het er allemaal een beetje snel op staat vandaag en morgen. Want ik lees dat we aan een SYTYCD marathon gaan beginnen vanaf zondag :o
  ESF Reporter donderdag 12 augustus 2010 @ 07:15:18 #233
87554 Cee
Welluk?
pi_85173671
Ik ben de neerlaad aan het neerladen. *O* Zometeen naar m'n werk en dan vanavond dit seizoen uitwuiven. *O*
  donderdag 12 augustus 2010 @ 07:16:41 #234
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_85173680
waar heb je m vandaan?
  ESF Reporter donderdag 12 augustus 2010 @ 07:21:19 #235
87554 Cee
Welluk?
pi_85173703
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 07:16 schreef Saeramir het volgende:
waar heb je m vandaan?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 12 augustus 2010 @ 07:23:33 #236
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_85173716
no idea what you're talking about :N

Zal wel moeten wachten tot ie op immortalseed is.
  ESF Reporter donderdag 12 augustus 2010 @ 07:27:55 #237
87554 Cee
Welluk?
pi_85173737
Check je pm, Saer. ;)
  donderdag 12 augustus 2010 @ 07:41:59 #238
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_85173791
there. Immortalseed heeft m ook door :)
  donderdag 12 augustus 2010 @ 08:28:42 #239
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_85174162
Gaat snel, maar zal toch nog een uur en 20 min moeten wachten. Jammer.
  donderdag 12 augustus 2010 @ 08:33:52 #240
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_85174229
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 06:29 schreef Saeramir het volgende:
Oh ja en ook even dit: *O* *O* *O* *O* weer back to basic. Of tenminste, voor een groot deel. Het zou best kunnen werken hoor, met de top 10 all stars invoeren. Maar iig vanaf het begin weer die journey van koppels samen.. heerlijk. Ik vond dit idee, al was het leuk om sommige all stars weer te zien, niet echt geslaagd. Het is gewoon niet SYTYCD.
Ik vind het experiment niet helemaal mislukt, want het heeft best mooie momenten opgeleverd. Maar het moet bij een eenmalig experiment blijven, is mijn gevoel. En de journeys van de vaste koppeltjes meebeleven, dat is ook wat ik het meeste gemist heb. Wie zijn de Allison & Ivan, Sabra & Dominic, Chelsie & Mark, Courtney & Gev, Katee & Joshua, Melissa & Ade, Ashleigh & Jakob van dit jaar? Ehh.. niemand.

Het mislukte van dit seizoen zit 'em (o.a.) in het grote aantal blessures door de veel hogere werkdruk vanaf het begin. Oké, zo'n achillespees kan scheuren, je kan ongelukkig terecht komen en je knie verdraaien, maar toch... Voorbeeldje: in het heilige seizoen drie begonnen ze pas vanaf week 7, toen er nog vier koppels waren, twee dansen per show te doen. Dit jaar al vanaf week 3... Geen wonder dat er dan pezen scheuren, ribben breken, knieën kneuzen en meisjes uitdrogen.

Er zijn nog wel meer dingen op te noemen waarom dit seizoen niet bepaald het beste in de rij zal blijken te zijn, maar daar ga ik maar even niet op in. Dit seizoen zal natuurlijk wel altijd een beetje speciaal blijven door 'Tweet naar Adam-gate' O+.

Maar ja, het ego van Lythgoe is inmiddels zo groot als zijn kunststof tanden wit zijn. Die zegt nu weer vanalles om zijn critic casters de mond te snoeren, maar volgend seizoen doet 'ie weer gewoon lekker wat 'ie zelf wil en gaat 'ie gewoon weer verder met de minachting van ons kijkers :Z [/drama queen mode] .

Nu: ontbijtje smeren en kijken w/
  donderdag 12 augustus 2010 @ 08:59:08 #241
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_85174683
Oh het was wel een aardig seizoen hoor, ik durf het ook niet totaal mislukt te noemen. Als dit niet was gebeurd, hadden we nooit de Twitch/Alex hip hop mogen meemaken.

Maar idd, 1 experiment was genoeg. Volgend seizoen gewoon weer lekker koppeltjes en de journey en ajb de balkonnetjes ook :{w

Veel plezier met kijken Mal, ik moet nog 45 min wachten :O
  donderdag 12 augustus 2010 @ 09:19:53 #242
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_85175116
Na de dans van Robert & Mark (mini-spoiler hi hi):

[Cat] I feel a campaign coming on.

Verwijzing naar Tweet-to-Adam-gate *O* *O* *O* *O* *O*!!!!!

Of beeld ik het me in :')?
  donderdag 12 augustus 2010 @ 11:44:27 #243
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_85179314
THE BLACK AND WHITE MINSTREL SHOW

Oh nee...

SO YOU THINK YOU CAN DANCE SEASON 7 - PERFORMANCE FINAL

Ik ben sprakeloos. Omdat ik in de war ben. Schizo-mode :s) . Niet echt sprakeloos natuurlijk, meer flabbergasted maar dat vin'k zo'n stom woord. Ik ga maar eens gewoon wat typen. Bij voorbaat excuses. Ook voor alle 'maars'.

[fan girl mode]
Mooie afsluiter van een seizoen. Zelden was de laatste performanceshow van het seizoen zo vermakelijk en kwalitatief hoogstaand. Drie zeer sterke finalisten, ja, misschien ook wel mijn favoriete top 3 ooit. I’m totally smitten by zowel Robert als Lauren O+ . Ja Adam, Lauren is met voorsprong ook mijn favoriete vrouwelijke deelnemer ooit. Just love the girl. En Robert blijft maar groeien, qua techniek, performance en personality. En hij is zo godsgruwelijk lekker, ja mag het :9 ? Ik wil dat ze allebei winnen. En Kent… ook al wordt ‘ie steeds irritanter, een waardig finalist blijft hij.
[/fan girl mode]

[cynical bitch mode]
Hoe doorzichtig kun je zijn Nigel? Hoe achterlijk denk je dat wij zijn? Alles er aan doen om ons te overtuigen dat de winst van Kent écht nog geen uitgemaakte zaak is. Gooien met nietszeggende percentages. Kent twee dansen geven waarin hij verplicht funny faces moet trekken, zodat de judges hem weer kunnen aanpakken op dat punt. Want ja, misschien haken zijn fans dan wel af op het allerlaatste moment en stappen over naar Lauren/Robert. Zo bloedirritant, laat de kijker dat toch zelf uitmaken, goof }:| . Daartegenover het grote love fest naar Robert en Lauren, die allebei drie op maat gesneden choreos kregen. Robert krijgt een interviewtje over de band met zijn ziekzielige moeder. Kent wordt alleen doorgezaagd over die o-zo-heteroseksuele-smooch met Lauren. Elk jaar weer hè, wordt de finale deels verneukt door dat voorkeursgedoe van de judges. Bah :{w . Godver, zit ik het hier gewoon op te nemen voor Kent.
[/cynical bitch mode]

Kent & Lauren G. – Bollywood – Nakul Dev Mahajan
Once upon a time was Bollywood nog iets bijzonders bij SYTYCD en ging je op het puntje van je stoel zitten als er een langskwam, want nou kwam er wat! Hoeveel Bollywoods hebben we dit seizoen al gehad? Vier als ik me niet vergis. En dan was dit echt wel de minste. Bloedeloze choreografie vooral :{ . Op Lauren heb ik weinig aan te merken, maar Kent was voor mij niet echt ‘down’ genoeg en zijn chest pumps waren niet krachtig. Ook zag je hem voortdurend denken, maar dat ben ik wel bereid door te vingers te zien (vijf dansen op een avond. Vijf! :|W ). By the way… had Kent een oude duster van zijn oma meegenomen en zilver gespoten?. Dat zag er toch niet uit mensen _O-? En echt Deeley, nu ophouden met dat gedoe over de schreeuwende meisjes in het publiek. Cat, ik had je hoger zitten :( .

Lauren & Twitch – hip hop – NappyTabs
Yep, NappyTabs zijn zeker ‘on a roll’ dit seizoen. Leuk concept weer, Hillary Clinton en Twitch Obama. Goed gedanst, behoorlijk strak, maar ik zag een vermoeidheid bij Lauren die ik in haar latere dansen niet zag. Daardoor kleine synchroniteitsproblemen, maar echt storend was het niet. Gewoon goed gedaan maar niet heel bijzonder. Mia omschreef precies wat Lauren zo speciaal maakt: the balance of masculinity and femininity :Y . En the imaginary horse of course :* . Niets dan lof over NappyTabs trouwens, maar waar zijn de andere hip hop choreografen gebleven :?. Ze zitten toch niet allemaal in de bajes zoals Shane Sparks :X?

Robert & Mark – jazz – Tyce DiOrio
Dit had alles in zich om mijn ultieme fap-dans van het seizoen te worden. Frickin’ Glam Pop New Romantics Eighties Jazz! Met Rollebol! En Kanemura! Stand and deliver indeed Cat :9~ ! Maar ja, het bleef een Tyce-je hè? Dat is dan weer zo jammer, dat de som der delen bij Tyce altijd tegenvalt. Niet dat ik me niet vermaakt heb hoor, want Robert w/ en Mark w/ ! Moet wel zeggen dat ik dit technisch gezien de minste dans van Robert vond. En Kanemura is gewoon gemaakt voor dit soort maf gedoe.

Cat feels a campaign coming on… oeh, dat is toch ons woordje hè, van Adam’s campaign en zo O-) ^O^ !!.

Solo Top 3:
1. LoFro (wow, deed me denken aan de laatste solo van Jeanine)
2. Rollebol (channelling Billy Bell)
3. Wapakoneta

Lauren & Robert – contemporary – Dee Caspary
Dee… is hij extreem verlegen of zo? Wat een droogkloot :'). Maar wat kan die dude choreograferen zeg. Wow. WOW. Prachtig. Lauren en Robert samen, mijn droomcombinatie. Goed gebruik van de prop. Krachtige ingehouden bewegingen maar toch groots. Eindelijk een rolleboldans voor Rollebol O+ . Ik kon mijn ogen niet van hem afhouden. Lauren was zoals gewoonlijk magnificent, tja, je vervalt in herhaling zo langzamerhand. Die sprong dat zij het kussen tegen zijn borst gooide en vervolgens op hem sprong… erg mooi. Pure beauty. Loved it. Ik kan gewoon niet kiezen van wie van deze twee ik meer hou *; .

Lauren & Kent – jazz – Mandy Moore
Ja zeg, geef Kent maar weer een quirky-gekke-bekken-choreo. Back to the eighties, is het een thema vanavond? Huey Lewis & The News. Really Mandy |:( ? Voor mij de slechtste choreo van de avond. Niet slecht gedanst, maar kom op zeg. Dit was inderdaad niet uitdagend genoeg voor een finale. Dit was ouderwets eighties jazzballet zoals het toentertijd in elk zichzelf respecterend buurthuis werd gegeven. Nietsverhullende leotards. Mannen met zweetbandjes en nat borsthaar en vrouwen met beenwarmers en roze lippenstift. Blergh :r.

Kent & Allison – contemporary - Stacey Tookey
Dat belooft weer een heel seizoen relatiedrama’s te worden met La Tookey als vaste SYTYCD Canada-choreografe. Sorry Kent-fans, hoewel dit Kent’s beste dans van de avond was wil ik het alleen maar hebben over hoe geweldig Allison weer was. Wat een kracht, wat een passie, wat een gratie. Fuck Travis, Jakob, Danny, Brandon ( ;)) en al die andere kerels die altijd in het rijtje beste SYTYCD-dansers worden geplaatst :6 . Allison is Queen! Samen met LoFro. Mooie contemporary, maar die van Lauren en Robert deed mij persoonlijk meer. En de traantjes van Kent… oh hoe goed getimed ;( . Call me cynical. En dat gekrijs van Shankman… so over the guy. Hoop dat hij volgend seizoen niet voortdurend in de jury zit. En Mia moet van haar krent komen en terug naar de studio.

Robert & Kathryn – Broadway – Spencer Liff
Oh my, ik denk dat niemand dit de beste dans van deze show zal vinden, but I frickin’ loved it :) . Ik ben dan ook een West Side Story-groupie en Cool is één van mijn favoriete nummers (dat ik dat met Nigel deel geeft me een enorm warm gevoel). Robert: magnificent. Perfecte personificatie van de sfeer. Die late jaren vijftig-stijl, dat smerige, gritty jazz-gedoe, damn wat hou ik daar van. Don Draper on Stage! Rollebol, I love you. Na deze dans was ik er van overtuigd dat Robert moet winnen, maar toen waren daar...

Lauren & Pasha – chacha – Tony & Melanie
Ja zeg Lauren, wat doe je me aan! Goddamn, wat ben jij toch goed! Dat voetenwerk… ze trapte zowat door de vloer :D . Helemaal mee eens dat Lauren van alle contemporary/jazz-meisjes de beste ballroomdanseres is (al zal ik Kayla's samba nooit vergeten). Grappig dat in hetzelfde seizoen dan Robert zit, die wat mij betreft het beste ballroom heeft gedanst van alle contemporary-mannen. Zegt wel iets over hun kwaliteit. Óf het zegt iets over hoe goed Anya en Pasha als partners zijn (al hebben Robert en Lauren vaker met een mede-kandidaat ballroom gedanst dan met een AllStar). En Jezus Pasha, die wordt echt elke week lekkerder _O_ . Sapperdefap. Overigens opmerkelijk dat er niets over de laatste lift gezegd werd, want die ging echt goed mis. De blik van Tony Meredith sprak boekdelen…

Kent & Robert – malevos fight routine – Myriam & Leonardo
Sorry, dit had voor mij misschien gewerkt met twee zweterige, bronstige, testosteron driven alphamannetjes, maar ik zag er maar één O-) . OMG ik krijg hete visioenen van Robert en Pasha * faint *. Vond het maar raar, die achteruitgestoken konten (ja, vooral jij Robert) en dat capoeira-achtige gerol. En dan die actiefilmmuziek erbij. Guess I didn’t like it. Het deed me een beetje denken aan mijn achterbuurjongen van 11 die zijn 7-jarige broertje ongeveer tien keer per dag in elkaar mept.

* Malahide says LOFRO OR ROLLEBOL FOR THE WIN!!!

[ Bericht 0% gewijzigd door Malahide op 12-08-2010 15:14:06 ]
  donderdag 12 augustus 2010 @ 15:20:43 #244
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_85188747
Nu weer Huey Lewis op de radio 8)7.
Wat is er mis met de wereld!?!?!?
  donderdag 12 augustus 2010 @ 19:24:29 #245
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_85198996
Oh my... :{

From SYTYCDism

quote:
Thursday Finale:
- Alex Wong will be dancing on Thursday for a quick second.
- Rumor has it Ellen DeGeneres will be replacing Alex Wong in his hip hop piece with Twitch.
Nigel op Twitter

quote:
I'm pissed that people are spoiling tomorrow's surprise guest. Oh well she was incredible. Alex Wong's face was one of complete shock. Ha!
Alex op Twitter

quote:
SYTYCD finale tonight! Be sure to tune in! Maybe I'll do something ;) Haha
Ellen DeGeneres op Twitter

quote:
#SYTYCD finale tonight. Broke my heart when Alex had to drop out. Tonight, I do something and I hope it makes him smile.
  donderdag 12 augustus 2010 @ 20:42:17 #246
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_85202328
Sodeju, lees ik net dat Pasha & Anya de Floor gaan Burnen in Londen (laatste twee weken van de Burn The Floor-tour aldaar). Nu baal ik nog godsgruwelijker dan ik al deed dat ik daar niet naar toe kan (mag van mezelf) ;( :( .
  donderdag 12 augustus 2010 @ 22:01:47 #247
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_85206269
Puh, zit niemand van jullie te kijken? Hoe moet dat nou met de Grote Finale morgenvroeg ;(?
  ESF Reporter donderdag 12 augustus 2010 @ 22:46:58 #248
87554 Cee
Welluk?
pi_85208713
IK KIJK! Ben net klaar met de Te Grote Pakken, Waar Is Je Glimmende Torso Dans. Oftewel, de dans van Kent/Rollebol.

Vond het een zeer vermakelijke finale, ondanks het feit dat ik er met m'n koppie niet 100% bij was want ik ben de laatste spullen aan het inpakken voor een weekendje Ardennen. Godallejezus, ik ga twee daagjes weg en stress en frustreer me een ongeluk, volgende maand 3 weken weg, dat wordt niks met mij. :')

Anyway, doordat ik er dus niet met mijn volle aandacht bij zat heb ik de campaign-referentie gemist. Straks nog maar even terugkijken! Adammmm! *O*

Dansen die er bij mij uitsprongen:

Kussengevecht dat geen gevecht was. Lauren/Rollebol
Erg mooi uitgevoerd, origineel, het was niet mijn favoriete dans van de avond want het was te veel gerol en te weinig echt duidelijke passen en ik houd van duidelijkheid. Echter, die Hip to be Square dans was dan weer té fucking obvious, wel grappig gedaan maar totaal niet uitdagend. Op dit niveau dan he.

Vote for Lauren/Twitch!
Zjeeeeezus die ene move met die peace-tekens, geweldig geweldig! NappyTabs on a roll indeed! Heerlijk om naar te kijken, zo strak en scherp en hoekig en vol karakter. O+ Mijn favoriete routine van de avond.

Lauren/Pasha
Wie is Lauren. Ongelofelijk. Ik geloof het nog steeds niet. Wel mooi om te zien hoe shocked en wow'ed ze was door het commentaar van Mia ("If I were still dancing I would want to dance like you"), kan me helemaal voorstellen dat je even een partij flabbergasted staat en daarbij zelfs misschien een seconde vergeet dat je naast Mr. Hottypants Sex On Legs' zijn zweterig, hijgende lijf staat, stevig vastgedrukt tegen de met lange ademstoten heen en weer golvende borstkas, de geurcombinate van hittezweet, L'Eau d'Issey Pour Homme en pure sex nog vers in de neusgaten.

Wat?

Ik moet even bijkomen, sorry.

[ Bericht 0% gewijzigd door Cee op 12-08-2010 22:53:25 ]
pi_85208745
ik heb net gekeken...

en heb doorgezapt bij de solo's van kent en robert..
en bij de routine van kent en robert

Van mij mag Lauren winnen.. sinds haar laatste solo in Vegas was zij het al voor mij,..
Be brave. Be kind.
  ESF Reporter donderdag 12 augustus 2010 @ 22:51:50 #250
87554 Cee
Welluk?
pi_85208985
Oké, ik ben weer helder.
Even een snelle resumé. Ik zie in mijn bovenstaande post dat ik er, zonder erbij na te denken, de 3 dansen van Lauren als memorabel uit heb gepikt. Logischerwijs hoop ik dus dat Lauren wint. Maar: ze is niet mijn favoriet. Dat is Rollebol ook niet. En Kent ook niet. Het maakt me voor het eerst sinds seizoenen echt geen klaproos uit wie van de 3 die kwart miljoen dollars in zijn of haar knip mee mag nemen en de titel America's Favourite (ik doe niet aan het weglaten van de u, Malahide, vind het ook lelijk. Ik beschouw dit als een voorproefje op de Canadese spelling) Dancer krijgt. Ik heb ze alle drie even lief, ja zelfs Wapakoneta. Eerlijk waar, degene die nu nog moeite heeft met het uitspreken van die plaatsnaam doet net alsof. Het is een makkelijkere naam geworden om te onthouden dan de naam Kent. :')
Anyway, moge de beste winnen, maar ze zijn allemaal zo goed, dus ienemienemutte dan maar! *O*

Dus, die special guest voor morgen/vanavond, moeten we dat tof vinden?
Keep the memory of Alex alive, will ya. Niet ermee spotten. -O- Maar ach, ome Nigel zal het wel een tof idee hebben gevonden dus moeten we het ook allemaal leuk vinden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')