abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  ESF Reporter maandag 26 juli 2010 @ 22:50:30 #101
87554 Cee
Welluk?
pi_84526271
Ik ga donderdag kijken hoor. :) Eindelijk weer eens gewoon thuis op donderdagavond dus ik hoef ook niet hopeloos achter te liggen op jullie kuikens. *O*
  dinsdag 27 juli 2010 @ 00:36:47 #102
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_84530921
Oh ik kijk ook wel hoor :P. Moet toch weten wie er deze week geblesseerd is.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  dinsdag 27 juli 2010 @ 01:14:00 #103
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_84532418

Deze week:

Billy & ? – Bollywood – Nakul Dev Mahajan
Lauren F. & Allison – Broadway
Adéchiké & Courtney – Jazz
Jose & Kent – Broadway
Lauren F. & Adéchiké – Foxtrot
Jose & Comfort – Hip Hop

Met dank aan SYTYCDism. Ik zie drie potentiële Tyce-choreografieën :').
Jose wordt weer gematst met hip hop en een Broadway waarin 'ie wsl. alleen maar een beetje hoeft te lachen en zijn partner op te tillen... oh wacht, met Kent _O-. Frodo heeft een meisjesduet :)! En where the heck is Rollebol? Welke latin-ballroom heeft hij nog niet gehad? Ik ga voor een... chacha. En dan wil ik een crazy contemporary met Kanemura :9~.

Edit (more spoilers)

- Spencer Liff is choreographing.
- Mia Michaels choreographing group piece for results.
- Kherington Payne (S4) and Lexie Contursi (S7 Top 24) rumored to dance on results show for guest artist. Laurieann Gibson to choreograph.

Robert & ? – Contemporary – Stacey Tookey ^O^

[ Bericht 14% gewijzigd door Malahide op 27-07-2010 01:29:13 ]
You cheated on me with choreography.
  dinsdag 27 juli 2010 @ 06:52:15 #104
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_84535856
Robert & Billy - Contemporary? :9~

leuk om te lezen. Krijg er weer zin in *O*
  ESF Reporter dinsdag 27 juli 2010 @ 07:11:35 #105
87554 Cee
Welluk?
pi_84535938
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 01:14 schreef Malahide het volgende:Laurieann Gibson to choreograph.

:( :( :( :( :(
Dat is toch koptelefoonbitch? Ik waardeer haar magistrale GaGa-routines maar ik word zo godsgruwelijk aggresief van haar stamproutines op SYTYCD.
  dinsdag 27 juli 2010 @ 08:32:12 #106
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_84536579
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 00:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh ik kijk ook wel hoor :P. Moet toch weten wie er deze week geblesseerd is.
Rollebol heeft er nog niet uitgelegen.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 27 juli 2010 @ 13:54:41 #107
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_84547790
quote:
"Billy was cleared to dance by a doctor only three hours before the live show aired and by then it was way too late to be in the show. Also, he wasn't asked to do a solo to save his life tonight."
:|W

Nigel heeft iedereen in de waan gelaten dat Billy echt gekozen heeft om niet te dansen, wat dus niet zo was. Het was TE kort op de show om nog de beslissing te nemen, om toch te dansen. Het is wel duidelijk wie ze eruit willen, volgende week :|W

Even deze posten ;(

O+
  dinsdag 27 juli 2010 @ 14:05:27 #108
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_84548282
Ik krijg echt een raar corrupt idee bij dit seizoen.
Hoogachtend,
Erik.
  dinsdag 27 juli 2010 @ 14:22:55 #109
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_84549063
Vertel..
  dinsdag 27 juli 2010 @ 14:24:31 #110
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_84549125
Nou ja dat ze niet eerlijk zijn (of het zo over laten komen) over Billy, dat ie zogenaamd zelf heeft besloten om niet te dansen, maar nu blijkt dus dat het uberhaupt al niet meer te realiseren was, zelfs al wilde hij graag. En dan die stunt dat ze niemand naar huis sturen. Het gaat allemaal niet helemaal eerlijk.
Hoogachtend,
Erik.
  dinsdag 27 juli 2010 @ 14:29:29 #111
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_84549318
Ben ik het helemaal mee eens. Wat ik nog het ergste vind, is dat dus blijkt dat Billy niet eens is gevraagd om WEL voor zijn leven te dansen. Hij wordt neergezet als onprofessioneel en dat is gewoon niet eerlijk.

Jose had er gewoon uitgemoeten, ik snap de judges nog steeds totaal niet. 8)7
pi_84561472
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 14:29 schreef Saeramir het volgende:
Jose had er gewoon uitgemoeten, ik snap de judges nog steeds totaal niet. 8)7
Jose krijgt gewoon weer een hiphop hoor, als laatste optreden, dus die blijft er netjes in.

Laat 'm eens een engelse wals doen ofzo :')
Maar volgens mij willen ze de enige b-boy er nog even inhouden, anders zijn het allemaal contempory dansers die overblijven.
beter een knipoog dan een blauw oog
  dinsdag 27 juli 2010 @ 22:17:32 #113
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_84568667
Billy moet niet zeiken. Mijn knie ligt ook in puin en denk je dat ik wegblijf van mijn werk :(?

;)

Rare gang van zaken. Drie 'gewonden' en bij ieder een ander beleid voeren, tja...

Aan de andere kant bewijst dit niet dat ze Billy er per se uit willen, vind ik. Anders hadden ze hem in de bottom three kunnen gooien en wegstemmen. Maar dat durfden ze natuurlijk niet aan want dan zouden ze het restje geloofwaardigheid dat ze nog hebben helemaal verliezen. Want Jose verkiezen boven Billy zou natuurlijk complete waanzin zijn.

Anyway, ik denk dat de kans dat Jose er deze week uitvliegt toch wel erg groot is hoor, aangezien hij niet meer populair is bij de stemmers. Laten we het hopen. Niets tegen Jose als persoon, maar it's long overdue. Wel erg benieuwd wie de ander zal zijn. Ik vrees voor Robert ;(. Dat Chiké zoveel stemmen krijgt is voor mij echt onbegrijpelijk.
  woensdag 28 juli 2010 @ 08:57:10 #114
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_84577990
Ik denk dat Jose er wel uitgaat hoor deze week. Ze kunnen het niet langer meer rekken. Het is meer de vraag wie erbij komt. Zal toch, afhankelijk van de bottom, bijna iedereen kunnen zijn, behalve Kent dan. Ik denk dat AdeC, Robert en Billy ;( er de meeste kans op maken eruit gesodemieterd te worden :(

Ik vind het ook maar raar en smakeloos. Ik hoop echt dat morgen de show gewoon fantastisch wordt, want van het originele, smaakvolle, huiselijke concept van SYTYCD is niet veel meer over nu :|W
  woensdag 28 juli 2010 @ 18:10:44 #115
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_84596863
*O* *O* *O*

Ik heb er gewoon lekker zin in!

*O* *O* *O*

Jullie?
  woensdag 28 juli 2010 @ 19:42:40 #116
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_84599835
Ja, het lijkt wel weken geleden dat de vorige aflevering was :D.
Hoogachtend,
Erik.
  woensdag 28 juli 2010 @ 19:44:43 #117
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_84599918
Ja he :D Zoveel gebeurd..
  ESF Reporter woensdag 28 juli 2010 @ 22:25:10 #118
87554 Cee
Welluk?
pi_84607002
Drukke dag gehad vandaag, ik ben er helemaal aan toe morgen, thuiskomen, voetjes op de tafel, latte macchiato'tje erbij, SYTYCD aan. *O*
  donderdag 29 juli 2010 @ 05:27:28 #119
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_84615373
Laten we eens gaan kjiken of die neerlaad al ergens uithangt *O*
  donderdag 29 juli 2010 @ 05:35:57 #120
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
  donderdag 29 juli 2010 @ 06:28:40 #121
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_84615469
Zoooo... langzaam :O

Als het zo doorgaat, duurt het nog 5 uur. :|W
  donderdag 29 juli 2010 @ 08:23:00 #122
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_84615981
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
w/

[ Bericht 34% gewijzigd door Malahide op 29-07-2010 08:35:20 ]
  donderdag 29 juli 2010 @ 08:29:59 #123
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_84616050
En internet uitgevallen dus poef, alles weg ;(

Nu eindelijk een normale neerlaad gevonden die met 2 uur klaar zou moeten zijn.. Nu maar hopen dat het internet niet meer uitvalt :(
  donderdag 29 juli 2010 @ 08:35:52 #124
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_84616089
Bij mij lukt 't ook maar niet. Normaal is ie e rbinnen 20 min en nu wil ie niet eens beginnen :{
L'Amour menaçant:
  donderdag 29 juli 2010 @ 08:43:25 #125
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_84616186
http://www.megaupload.com/?d=NKLLACEG

deze werkt nu als een trein bij mij.
  donderdag 29 juli 2010 @ 09:31:22 #126
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_84617029
Ik prijs me maar gelukkig met Immortalseed (15 minuutjes).

[ Bericht 1% gewijzigd door Malahide op 29-07-2010 09:46:47 ]
  donderdag 29 juli 2010 @ 09:40:30 #127
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_84617220
Ben bezig met kijken, weet niet of ik tijd heb om er uitgebreid over te schrijven meteen daarna, maar dat komt anders later nog wel als ik kan reageren op anderen :P.
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 29 juli 2010 @ 09:47:28 #128
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_84617375
Gekeken. Vanavond schrijven. 't Was een aardige show.

Laters :W.

Nou weer iets mis met Lauren, mozeskriebel :{.
  donderdag 29 juli 2010 @ 09:57:15 #129
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_84617617
Voor wie meer wil weten over Lauren (van SYTYCDISM):

SPOILER
  donderdag 29 juli 2010 @ 10:00:34 #130
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_84617684
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 09:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Ben bezig met kijken, weet niet of ik tijd heb om er uitgebreid over te schrijven meteen daarna, maar dat komt anders later nog wel als ik kan reageren op anderen :P.
Laat je de vrouwen weer al het werk doen? Heb je goed geregeld ;).
  donderdag 29 juli 2010 @ 10:28:10 #131
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_84618432
Jaaah eindelijk klaar. Kijkuh!! *O*
  donderdag 29 juli 2010 @ 11:59:03 #132
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_84621114
Ennnn.. gekeken.

Ik vond het een matige show met een aantal echte hoogtepunten (van de juiste personen). Yay O+ O~)

:+

Nu schrijven!
  donderdag 29 juli 2010 @ 13:35:08 #133
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_84624647
Hoe vaak lopen mijn dagen compleet anders dan gepland? 'k Zal jullie de boring details besparen. Feit is wel dat ik nu al fijn tijd had om mijn verslagje te tikken *O*.

SO YOU THINK YOU CAN DANCE - TOP 6 PERFORM (AGAIN)

Oooh, Adam mocht niet meer als eerste… en toen weer wel… en toen weer niet! Elke logica ontbreekt nu in de juryvolgorde, maar we hebben de boel daar in ieder geval wel lekker door elkaar geschud :). Ik moet zeggen dat ik Toni een erg prettige toevoeging aan het jurypanel vond. Goed om weer eens een ballroomjurylid te hebben en haar benadering - als een vrouwelijke danser kijken naar de mannen - vond ik erg verhelderend. Verder durft ze ook wel te zeggen waar het op staat zonder al te veel te sugarcoaten. Zij mag blijven van mij :* .

Het was een redelijk goede maar wel rare show omdat alles stil lijkt te staan. Vorige week vijf dansers, nu weer zes… en telkens weer diezelfde AllStars erbij. Ook raar hoor, hoe ze de dansen onder de AllStars verdelen. Al weken geen Dominic gezien, Neil is bijna niet aan bod gekomen. Maar wel elke week Allison, Kathryn, Courtney, Lauren G… het is allemaal te verklaren maar het voelt gewoon niet helemaal lekker }:| .

Anyhoolahup, naar de dansen.

Kent & Anya’s chacha part II - Jean-Marc & France
Dat maagdje in een leren vest hijsen en dan nog beweren dat hij een ladies man is. Hoe dik is die plaat voor SYTYCD’s kop :D? Iets te weinig chacha en iets te veel gestunt, maar toch sloeg Kent zich er weer goed doorheen hoor. Inderdaad iets mannelijker gedanst dan zijn eerste chacha, maar dan ook iets. Ik vond die eerste chacha overigens wel een stuk vermakelijker. Bij die laatste lift hoorde ik de sirenes al loeien, maar vooralsnog lijkt Anya nog te leven. Prettige opening van de avond maar redelijk forgettable.

Robert & Kathryn - contemporary - Stacey Tookey
Het kwartje dat zij naar het front ging en niet hij viel natuurlijk weer enorm laat bij mij. Krijg je ervan als je eerst SYTYCD gaat kijken en dan pas ontbijten :'). Ik vond het erg mooi, maar vooral de reactie van ‘high pitched cry baby’ Kathryn (ik geloof dat dat een oudje van Cee is die ik even leen) over hoe lief en toegewijd Robert is ontroerde me. De dans op zich niet zo, en dat kwam voor een deel door de muziek, die ik echt afgrijselijk vond. Wat is het kwaliteitsverschil tussen de contemporaries en de andere genres groot dit jaar :{ . Maar wat wil je ook als je bijna alleen maar contemporarydansers cast…

solo Jose: clueless tortoise? Ik ben nog steeds niet onder de indruk van zijn moves. Malahide was vorige week bij een b-boy battle (hee, ben dan wel oud en half versleten maar nog wel in touch met de jeugdcultuur hè O-) ?) en daar waren een paar plaatselijke kids die het best tegen Jose op zouden kunnen nemen. Ik vind het nog steeds een poepie maar ben erg op hem uitgekeken. Gelukkig heeft Nigel al min of meer aangekondigd dat ‘ie naar huis gaat vanavond. Het zal toch niet gebeuren dat hij niet in de bottom three komt :X ?

AdéChiké & Courtney – jazz – Tyce DiOrio
Arme AdéChiké. Hij wil zo graag en doet zo zijn gloeiende best, maar het wil gewoon niet. Hij kan écht niet loskomen van zijn contemporarystijl terwijl hij best de mogelijkheden in huis heeft. Hij lijkt wel een te strak opgedraaid opwindpoppetje. Zijn performance geloof ik ook nog steeds niet. Geen pizzazz, geen vavavoom. Alleen maar die grote dikke smile en meer niet. Ik zag ook helemaal geen connectie met Courtney. Maar bovenal was dit weer zo'n nietszeggende Tyce-choreo, dus de jongen was bij voorbaat al kansloos :W . Time to go for Chikkie. Sidenote: Mia moet eens ophouden met dat “you are… everything!”.

solo Lauren: wow _O_ ! Zo horen solo’s eruit te zien in deze fase van de competitie. Ik wil overigens haar babydolletje. Ik heb echt een enorme girlcrush op Frodo of LoFro. Ik wil de imaginary horse ontmoeten en zij en Robert moeten samen een cabaretdanceextravaganzaroadshow beginnen.

Jose & Comfort – hip hop – Marty Kudelka & Dana Wilson
Wat de fluck was dit nou weer? Cool vibe my ass, deze stijl gooit alleen maar olie op het anti-Jose-vuur, want dit was danstechnisch wéér niet echt een uitdaging te noemen :|W . Wéér komt hij goed weg. En wat hij deed vond ik ook maar matigjes. De synchroniteit was af en toe belabberd. Het was niet smooth, niet gritty, niet sizzling. Het was best genant hoe traag het applaus op gang kwam. Hij moet nu echt weg, het zou een schande zijn als hij nog een week door zou gaan ten koste van een ander. Lay it on him Mia >:) . Heeft Jose hier eindelijk zijn eigen graf gegraven? Maar dan zie ik dat teleurgestelde snoetje weer en dan smelt ik weer een beetje en dan denk ik aaaaah en… NEE, weg jij!

solo Billy: na de kritieken op zijn solo’s heeft hij zijn best gedaan om iets anders te laten zien, en dat is hem wel gelukt. Ik kon hier Saer van haar stoel horen glijden ;) .

solo Kent: nou nou, die salto voorover :o ! Verder weinig erover te zeggen. Hij is gewoon een goede, complete danser en zijn solo’s zijn altijd goed maar niet a-ma-zing.

Lauren & Allison – Broadway – Tyce DiOrio
Dit was leuk en zéker wel sexy, maar niet op zo’n er te dik opgelegde manier (I’m talking about you, SYTYCD Canada, ik begin nu maar vast met waarschuwen!). Dit was vooral zéér goed gedanst. Allison is net iets meer ‘polished’ als Lauren, maar die laatste heeft nog zo veel ontwikkeling in zich. Als de choreo nóg iets interessanter was geweest (het blijft een Tyce-je oO< ) had dit een season classic kunnen worden. LoFro is een enorme contender en misschien… wil ik wel gewoon dat ze gaat winnen. Hoe cool zou dat zijn in dit mannenseizoen. I LOVE FRODO. Haar reactie ook op Nigel’s slip of the tongue (American Idol) _O_ .

solo Robert: gewoon goed maar wel meer van hetzelfde. Op basis van zijn solo’s en zijn constante klasse is het een schande dat hij zo vaak in de bottom three heeft gestaan. Deze jongen mag wat mij betreft niet ontbreken in de finale.

Billy & Ade – contemporary – Stacey Tookey
Oh my God, die verhalen altijd van Tookey, ik krijg er een rash van. Maar… ik moet zeggen… deze keer...
sodeju, prachtig! Billy Billy Billy, wat kan je dit toch goed. Volledige overgave. Perfect in character. En Ade, wat ben je toch een ongelooflijk mooie danser en ‘tower of strength’. Heb je ooit zo’n geweldige mannenlift gezien O+ ? Die bewegingen toen Ade Billy boven zijn hoofd tilde en hem langzaam liet zakken/rollen... wow. Eens met Toni: dit steeg boven dansen uit. Een van de dansen van dit seizoen? Twee keer teruggekeken, ik was erg onder de indruk. En toen werd de euforie weer verneukt door het wandelende nepgebit Lythgoe, die even over Billy’s rug het debakel van de non-eliminatie van vorige week goedlult. Wat een eikel is het toch soms :( :r . Bah.

solo AdéChiké: kracht, kracht en kracht. En nu naar huis.

Kent & Jose – Broadway – Spencer Liff
En weer mocht Jose door een hele choreografie heenwandelen… het wordt ridiculous ):O . En weer trof hij een choreograaf die zo goed was om er voor hem een zooitje breakmoves in te gooien. OMG, Kent stond zich mega uit te sloven maar ik kon alleen maar kijken hoe matig Jose was :D. Hij mag nog niet eens de schoenen kussen van types als Dominic en Ivan, die wel bleven groeien buiten hun genre. Unbelievable for a hip hop dancer: blijf dat maar zeggen judges, maar jullie liegen. Behalve Toni, want die gaf gewoon toe dat Jose wéér gematst werd. Die zien we dus ook niet meer terug in het jurypanel :P . En Kent… gewoon weer goed en inderdaad is dit een stijl die hem erg ligt. Wat is die Spencer Liff overigens een leuk ding :9 .

Lauren & AdéChiké – foxtrot – Jean-Marc & France
Doe een foxtrot of doe geen foxtrot, maar alsjeblieft niet dit halfbakken showgedoe :O. De drie, vier seconden dat ik écht foxtrot heb gezien waren waardeloos en de rest was gewoon jazz. En dat kan Chikkie niet, want hij is zo stijf en gespannen als een trampoline. Chikkie was ook weer aan het lachen alsof hij de loterij had gewonnen terwijl we verleidelijk, smooth en een tikje sexy wilden zien. Lauren… zij kan niks fout doen in mijn optiek.

Robert & Billy – Bollywood – Nakul Dev Mahajan
Robert, jij heerlijke gay banana. Hoewel ik dit níet één van de allerbeste SYTYCD Bollywood’s vond, was dit toch wel een erg prettige afsluiter. En ik ben ook een hamburger girl Toni, Robert hubba hubba :9~ ! Prachtige synchroniteit tussen deze twee en het plezier spatte er van af. Maar… Billy was weer helemaal het knulletje en Robert de man. Vond het verschil erg duidelijk bij deze dans. Pfoe, ik had wel medelijden met Billy’s knie. Damn, dat moet niet fijn geweest zijn.

In een rechtvaardige wereld zijn het Jose en AdéChiké die we niet meer terugzien na vanavond. Maar ten eerste is er het probleem Lauren. Op moment van schrijven is nog niet duidelijk wat er met haar aan de hand is. Zoals al eerder gezegd, mocht Lauren ook door een blessure moeten opgegeven, dan is het seizoen voor mij definitief mislukt. Het is natuurlijk ook niet ondenkbaar dat Billy en Robert wéér in de bottom three komen, net zoals de afgelopen weken. Ik wil er gewoon niet aan denken wie er dan uit gaat. Ik heb nog steeds een voorkeur voor Robert, maar Billy heeft zo’n schitterende dans laten zien vanavond, die mag echt nog niet weg. Gatver, ik vind het té spannend.

[ Bericht 0% gewijzigd door Malahide op 29-07-2010 16:08:04 ]
  donderdag 29 juli 2010 @ 13:43:54 #134
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_84625030
OK. Misschien een beetje te fel in sommige stukjes, maar dat mag wel eens nu mijn favoriet de beste avond van alle contestants had. :+

Kent & Anya - Cha cha.
Really? Weer cha cha? Beetje vreemd, maar goed. Je zou zeggen, doe eens een viennese waltz of een rumba :{ Het was ok. Ik vond Anya veel en veel te hoerig en daardoor afleidend. Anya is super als ze subtiel sexy is. Dit, meh. Kent was veel sexier dan zijn eerste cha cha, maar nog steeds erg Kent. Toch zie ik hem graag dansen. Vond dit best goed, maar echt ballroom.. nee dat vond ik niet. Zat hij weer in de leeuwenkooi met Anya? Nee. Maar dat zegt deze keer meer over Anya dan over Kent, vind ik. Een van de minste weken van Anya tot nu toe vind ik.
Wat hij zegt over zijn gezicht vind ik wel eerlijk. Maar dat hij meer een kameleon moet zijn, vind ik ook. Het is wel erg Kent, dat gezicht, maar het is ook zijn personality. Dus ik vind het moeilijk om te besluiten of ik dat irritant vind of niet.

Robert & Kathryn - Contemporary
Krijgt Robert een hoop jazz en contemporary of lijkt dat nou maar zo :{
Ok, ik zal wel neergeschoten worden. Maar ik zag het niet. Ik voelde het niet. Het was lege dans voor mij. En het eind vond ik eerder komisch dan emotioneel. En ik irriteerde me mateloos aan die hese stem van Tony. Dat gehijg! Jeetje mens, hou je een beetje in :(
* Saeramir is shot
Heb het net nog een keer gezien, en nee, ik zie het echt niet, sorry mensen.

AdeC & Courtney - Jazz
Het wordt nooit wat met AdeC hoor. Er mist gewoon iets, het is alsof er een lege huls staat te dansen. Dat hij zover is gekomen.. Dit was totaal niet sexy voor mij, niet zwoel, nee nee nee. Een echte ziellose Tyce choreo. |:(
Hoogtepunt: Adam met zijn ballen uit de broek op live tv _O- En door blijven ratelen over dat AdeC groeit en is als een sterke stijve spier oh mijn god. Ik kwam niet meer bij. Had echt zoiets van jongen, houd gewoon je mond, dit komt niet meer goed _O-

Jose & Comfort - Hiphop
Ok Jose, dit was je laatste en enige kans om je nog te redden.. En je hebt het verknald. Wat een slecht stuk dans zeg!!!!!!!!! Jeetje mina! Alles was LELIJK en SLAP en BAH en BAH. Dat eerste moment waarop Comfort eruit kwam, jeetje, ze zag eruit als een doodzieke zwerver! Foei make up, foei kleedkamer, foei choreo! Normaal gesproken kan ik deze manier van hiphop juist erg waarderen maar dit was echt slecht. Een van de slechtste routines die ik ooit op SYTYCD gezien heb. Minder dan matig op alle fronten. Jose was totaal niet scherp in zijn bewegingen, zat maar een beetje te hoppen, en had totaal geen swag. Een beetje doelloos totaal onsynchroon swingen en huppelen op de stage. BAH. Het leek wel improvisatie!
Wat een bullcrap, Nigel wist niet dat Jose niet mee deed in de afgelopen group routines??? Hij heeft 2 keer niet mee gedaan. 2 keer, zogenaamd geblesseerd. Waarschijnlijk omdat ie niet wilde dat ie een sore thumb was tussen al die prachtige dansers. o|O o|O 8)7 -O- :{w oO< :X :r :N :X :6 :6 :6 :'( En dan krijgt Billy die CRAP dat hij misschien wel niet echt geblesseerd was.. Zo oneerlijk!

Lauren & Allison - Broadway
Eens wat anders! Strong, not sexy!
...... :?
Niets nieuws, altijd hetzelfde. Weer de sexy act. Ik vind Lauren ook steeds irritanter worden. Ik kan er niets aan doen :{ Het was ok. Ik vond alle (gymnastische) sprongen ERG middelmatig en zwaar, moet je maar eens nakijken. Aan het eind leek Lauren wel geblesseerd. Ze dansten voor mijn gevoel ook niet erg similar. Zulke verschillende lichamen. En they didnt really make it work. Ik snap niet waar de judges het over hadden hoor. Lauren zag er ook slecht uit na dit nummer. Ze kon de act nog wel inzetten, maar ik zag al voordat het announced werd, dat het niet helemaal goed was met Lauren.
American Idol _O-

Billy & Ade - Contemporary
It was mag-ni-fi-cent...
;( O+ O+ *; ;(
Mijn favoriete dans van het hele seizoen. Prachtig, prachtig, omg zo mooi was het. Dit is waar het ik het over heb als ik zeg, hun lichamen zijn ZO anders BUT THEY MADE IT WORK. In de stukken waar ze synchroon dansten, waren ze super similar. Vanaf de eerste seconde dat de muziek (Mad World, wow) begon en Billy zijn vinger bewoog.. Zat ik er al ingezogen alsof ik er nooit meer uit zou komen. Beiden speelden hun act ZO echt.. Billy als junk en zwerver.. Ade als arrogante rijke zakenman.. omg wow. Ik zag wel dat Billy voor het hele begin van het stuk, die muts ophad, maar later denk ik dat het mss niet eens intentional was. Maar het maakte niet uit. Hij danste gewoon door, de chemistry met Ade was ZO goed dat hij voelde waar hij moest zijn. En dat moment dat ze elkaar in de ogen kijken en erachter komen dat ze elkaar kennen.. Wow. Ik wilde niet dat het ophield en halverwege was ik al in tranen en aan het eind zat ik echt te snikken zowat :@ Wat een emotie.. Wat een piece of art. En wat een asshole is Nigel dat ie niet opstond :( Eikel. En nogmaals: wow.
ps: sorry, te veel wow :P

Kent & Jose - Broadway
Ok, om eerlijk te zijn is dit wel het beste dat Jose heeft gedanst qua danssteps. Maar ik vond het over algemeen niet zo heel erg goed. Beetje laag tempo, slecht geacteerd (vooral die slecht uitgevoerde butslap van Jose :r ) Ook was het enige echt technische gedeelte slecht (die draai van Kent die ook een paar keer in het voorliedje voorkwam, hij deed volgens mij een double terwijl ie in het flimpje een triple doet. Vind ik dan wel minder, en de judges zeggen er ook niets over.
Ok, Jose exit please?
Kent was wel goed.

Lauren & AdeC - Foxtrot
Arme L & A. Een foxtrot tussen een broadway en een bollywood. Niet zo eerlijk maar goed. Het was gewoon niets, toch? Ze probeerden er wat van te maken, maar behalve kostuums, zat er voor mij weinig in. De closehold was echt abominabel. Ballroom technisch was het echt heel erg slecht. En weer die lege huls als ik AdeC zie dansen. Nope.

Billy & Robert - Bollywood
*O* *O* Heerlijk om naar te kijken en super goed gedanst! Tony die zit te kwijlen op Robert, wow wat verrassend :O Ik vond ze beiden super. Mijn preference gaat natuurlijk naar Billy, maar niet alleen omdat ik Billy gewoon zo graag zie dansen. Ik vond hem net ietsje scherper, net iets meer into the ground, het paste hem gewoon erg goed. Maar ook Robert deed het erg erg goed. Het enige commentaar dat ik heb op Robert is dat hij op sommige momenten ECHT wijverig danste. De kleding hielp hem ook niet mee. Vond het echt een beetje awkward soms. Maar dat waren maar kleine momenten. Voor de rest, 1 van de beste bollywood die ik ooit op SYTYCD gezien heb.

Solo's:
Allemaal middelmatig maar ik zag, zoals verwacht, Billy's solo het liefst. Lauren's jurk was echt ugleh!

En toen.. Lauren naar de medic :O wat een verrassing he. Ik zie het nog gebeuren dat zij morgen naar huis wordt gestuurd omdat ze gewoon niet gezond meer is.

Nou ja, Jose is wel een zekerheidje denk ik, en na vanavond lijkt AdeC ook wel aardig zeker dat ie in de bottom komt. Billy verdient het totaal niet maar toch vrees ik voor hem.

Dus mijn prediction.. hm. Jose, AdeC en Lauren in de bottom, AdeC en Jose eruit?
  donderdag 29 juli 2010 @ 13:44:22 #135
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_84625044
Ah ik was niet de eerste! *O* Nu even lezen c_/
  donderdag 29 juli 2010 @ 13:53:08 #136
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_84625365
* Saeramir rent weg voordat Malahide het Lauren-jurkje commentaar leest
  donderdag 29 juli 2010 @ 13:56:36 #137
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_84625508
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 13:53 schreef Saeramir het volgende:
* Saeramir rent weg voordat Malahide het Lauren-jurkje commentaar leest
Boeien, hoeven we er in ieder geval niet om te kijven i.t.t. zo'n beetje verder alles _O-!
Geef maar aan mij dat ding.
  donderdag 29 juli 2010 @ 14:29:59 #138
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_84626927
Valt wel mee toch :P Alleen over Robert en Lauren kunnen we het maar niet eens worden he :+
  donderdag 29 juli 2010 @ 14:40:02 #139
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_84627340
quote:
Troy Froderman She is much better. She was working triple overtime on her dances. Exhausted and dehydrated. Not sure about concussion but she hit her head last week. She is ready to burn up the floor tonight. Thanks for your prayers, we covet them.
Hopelijk goed nieuws dus :)

Iets anders, 1 of andere site die predictions doet aan de hand van hoeveel keer er via skype gebeld is, voorspelt dat Billy Bell iedereen totaal het nakijken geeft. Als die cijfers kloppen, heeft Billy echt een heel groot aantal stemmen meer dan de nummer 2. Laten we het hopen, want als hij in de bottom 3 komt, zeker als AdeC/Jose er niet inzitten, vertrouw ik die stomme judges niet.
  donderdag 29 juli 2010 @ 14:55:01 #140
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_84628038
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 13:43 schreef Saeramir het volgende:
OK. Misschien een beetje te fel in sommige stukjes, maar dat mag wel eens nu mijn favoriet de beste avond van alle contestants had. :+

Kent & Anya - Cha cha.
Ik vond Anya veel en veel te hoerig en daardoor afleidend. Anya is super als ze subtiel sexy is. Dit, meh. Kent was veel sexier dan zijn eerste cha cha, maar nog steeds erg Kent. Toch zie ik hem graag dansen. Vond dit best goed, maar echt ballroom.. nee dat vond ik niet. Zat hij weer in de leeuwenkooi met Anya? Nee. Maar dat zegt deze keer meer over Anya dan over Kent, vind ik. Een van de minste weken van Anya tot nu toe vind ik.
Die cougar-/slettenrol waarin Anya gedrukt wordt bevalt me sowieso helemaal niet. Ik moet eerlijk zeggen dat ze me alleen in het begin opviel met dat overhemdje, daarna heb ik schijnbaar vooral naar Kent gekeken.

quote:
Robert & Kathryn - Contemporary
Krijgt Robert een hoop jazz en contemporary of lijkt dat nou maar zo :{
Valt wel mee. Ligt er een beetje aan hoe je het interpreteert ;)

Ik maak er ff een Robert vs Billy van :9. Billy heeft natuurlijk wel 2 dansen minder gedaan:
Robert 3 x contemporary, Billy 2 x
Robert 3 x jazz, Billy 2 x
Robert en Billy allebei 1 x African jazz

Robert heeft wel al 3 x ballroom gehad, Billy pas 1 x. Compenseert lekker zou ik zeggen O-) .
Robert heeft nog geen hiphop gedaan :o , Billy alleen die krump en vorige week had 'ie dat stepping-gedoe moeten doen.

Lekker random allemaal. Oh nee, Hoge Hoed, excuse me.

quote:
Ok, ik zal wel neergeschoten worden. Maar ik zag het niet. Ik voelde het niet. Het was lege dans voor mij.
Nee hoor, deels eens ;)

quote:
En ik irriteerde me mateloos aan die hese stem van Tony. Dat gehijg! Jeetje mens, hou je een beetje in
TONI w/

quote:
Hoogtepunt: Adam met zijn ballen uit de broek op live tv _O- En door blijven ratelen over dat AdeC groeit en is als een sterke stijve spier oh mijn god. Ik kwam niet meer bij. Had echt zoiets van jongen, houd gewoon je mond, dit komt niet meer goed _O-
Ik had net in mijn schriftje geschreven 'AdéChiké danst de ballen uit zijn broek, maar... etc.'. Begint Adam ook over ballen en zo. Weird. En mijn potentieel leuke opmerking weg ;(.

quote:
Dat eerste moment waarop Comfort eruit kwam, jeetje, ze zag eruit als een doodzieke zwerver! Foei make up, foei kleedkamer, foei choreo!
Ja, what was that all about? Terwijl ze er de laatste tijd zo mooi uitzag :D.

quote:
Wat een bullcrap, Nigel wist niet dat Jose niet mee deed in de afgelopen group routines??? Hij heeft 2 keer niet mee gedaan. 2 keer, zogenaamd geblesseerd. Waarschijnlijk omdat ie niet wilde dat ie een sore thumb was tussen al die prachtige dansers. o|O o|O 8)7 -O- :{w oO< :X :r :N :X :6 :6 :6 :'( En dan krijgt Billy die CRAP dat hij misschien wel niet echt geblesseerd was.. Zo oneerlijk!
Meidje toch, gaat het :*?
Het was inderdaad wel héééél obvious dat even aangestipt moest worden dat pietelepollige Jose óók een blessure heeft, dus lieve kijkbuiskinderen, niet zo gemeen doen over Jose! Arme Jose, door al dit gemanipuleer krijgt hij nu bakken stront over zich heen terwijl hij er in feite niks aan kan doen. Hij had gewoon al veel eerder geëlimineerd moeten worden.

quote:
Lauren zag er ook slecht uit na dit nummer. Ze kon de act nog wel inzetten, maar ik zag al voordat het announced werd, dat het niet helemaal goed was met Lauren. American Idol _O-
Moet zeggen dat me dat niet echt was opgevallen.
En ik vond het wel leuk en goed gedanst and am not afraid to admit it *O*.

quote:
Billy & Ade - Contemporary
* lang verhaal met veel wow's *
Vond je het goed?

quote:
Kent & Jose - Broadway
Ok, om eerlijk te zijn is dit wel het beste dat Jose heeft gedanst qua danssteps. Maar ik vond het over algemeen niet zo heel erg goed. Beetje laag tempo, slecht geacteerd (vooral die slecht uitgevoerde butslap van Jose :r ) Ook was het enige echt technische gedeelte slecht (die draai van Kent die ook een paar keer in het voorliedje voorkwam, hij deed volgens mij een double terwijl ie in het flimpje een triple doet. Vind ik dan wel minder, en de judges zeggen er ook niets over. Ok, Jose exit please?
Volgens mij was dit zijn enige dans met dance steps _O-. Neeee, da's flauw. Persoonlijk vond ik die contemporary met Allison op de rand van het podium zijn beste dans buiten zijn genre, al werd er niet in gedanst :s).

quote:
Billy & Robert - Bollywood
Tony die zit te kwijlen op Robert, wow wat verrassend :O
Heel verstandige vrouw.

quote:
Het enige commentaar dat ik heb op Robert is dat hij op sommige momenten ECHT wijverig danste. De kleding hielp hem ook niet mee. Vond het echt een beetje awkward soms. Maar dat waren maar kleine momenten. Voor de rest, 1 van de beste bollywood die ik ooit op SYTYCD gezien heb.
Er zijn twee genres waarbij ik dat kan hebben: disco en Bollywood. En in beide danste 'ie af en toe wat verwijfd, of beter gezegd iets te enthousiast. Maar het is Robert, dus dan mag het :9 :9 :9.

quote:
En toen.. Lauren naar de medic :O wat een verrassing he. Ik zie het nog gebeuren dat zij morgen naar huis wordt gestuurd omdat ze gewoon niet gezond meer is.
Laten we gvd hopen van niet. Laten we gewoon tot morgenochtend een mantra hummen:
a-de-chi-ke-hoo-see a-de-chi-ke-hoo-see a-de-chi-ke-hoo-see

[ Bericht 0% gewijzigd door Malahide op 29-07-2010 16:19:57 ]
  donderdag 29 juli 2010 @ 14:57:26 #141
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_84628153
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 14:40 schreef Saeramir het volgende:

[..]

Hopelijk goed nieuws dus :)

Iets anders, 1 of andere site die predictions doet aan de hand van hoeveel keer er via skype gebeld is, voorspelt dat Billy Bell iedereen totaal het nakijken geeft. Als die cijfers kloppen, heeft Billy echt een heel groot aantal stemmen meer dan de nummer 2. Laten we het hopen, want als hij in de bottom 3 komt, zeker als AdeC/Jose er niet inzitten, vertrouw ik die stomme judges niet.
Dat zou mooi zijn voor Billy, maar zou één heel goede dans dat kunnen veroorzaken?
Hij heeft nl. zo vaak in de bottom gestaan terwijl hij toch goede dansen had.
En twee weken terug had Kent schijnbaar nog een enorme voorsprong.

Weer een gevalletje eerst zien, dan geloven :{ .

Goed nieuws over Lauren ook.

Iedereen weer blij *O* *O* *O*.

[ Bericht 13% gewijzigd door Malahide op 29-07-2010 16:21:59 ]
  donderdag 29 juli 2010 @ 18:47:25 #142
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_84636611
quote:
dizzyfeet

I am happy to say Lauren will be in the studio later today. She won't be in the opening number and won't dance unless she's in the bottom 3.
quote:
Sorry I can't tell you what the problem was with Lauren until I speak with her and her Doctor later today. I just don't know at this point.
  donderdag 29 juli 2010 @ 18:58:16 #143
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_84636956
Ben ik nou de enige die de versie van Belinda Carlisle's Heaven is a place on earth wel mooi vond? :@
L'Amour menaçant:
  donderdag 29 juli 2010 @ 19:02:31 #144
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_84637103
Kathryn was duidelijk emotioneel van de dans en van Robert :D O+ :'(
L'Amour menaçant:
  donderdag 29 juli 2010 @ 19:03:49 #145
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_84637152
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 18:58 schreef Ang3l het volgende:
Ben ik nou de enige die de versie van Belinda Carlisle's Heaven is a place on earth wel mooi vond? :@
Jij houdt gewoon van raar zingende vrouwen O-)

* Malahide runs and hides
  donderdag 29 juli 2010 @ 19:10:39 #146
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_84637399
Klopt :D Tori Amos, Björk, Marina & The Diamonds, Beth Hart, Kate Bush, Ellie Goulding, Sarah McLachlan :D
L'Amour menaçant:
  ESF Reporter donderdag 29 juli 2010 @ 21:22:18 #147
87554 Cee
Welluk?
pi_84642776
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 18:58 schreef Ang3l het volgende:
Ik vond het godallemachtig mooi. O+ Het is dat m'n computer nu RollerCoaster Tycoon aan het installeren is, anders ging ik 'm meteen downloaden. :P

quote:
[Cat]:I'm never starting with you again! Ever!
[Adam]I told them it was a bad idea
We worden gewoon beledigd. -O- I like it. *O*

Dus. De aflevering! Niks meer te vertellen dan wat er al is verteld, met sommige dingen ben ik het eens, met andere dingen wat minder eens (oneens durf ik niet te zeggen want ik ben het eigenlijk nooit oneens met jullie). José, aggossie (of aggossee?), hij hoeft zelf nog niet eens de oorzaak meer te zijn van het dansen op lager niveau dan de rest van de kandidaten; dat werk doen de choreografen wel voor hem. Geef hem maar zo weinig mogelijk te doen en de dingen die hij mag doen zijn breaker-gerelateerd. Het was slappe hap, niet snappy, niet flitsend, nice try, goodbye. :*

Frodo. Gek, gek wief. En nu droogt ze zichzelf uit en stoot haar kop, wat wil je ook als je voor de gein jezelf tegen een meter dikke pilaar werpt?
Dat leek wel het thema, want in een van de rehearsals zag je Rollebol zich ook tegen een pilaar aan werpen.
Ik wil me wel tegen Rollebol's pilaar aan werpen. :9~

Dude, did I just say that?

Anyhoo, de Billy/Adé (wiens image van hemzelf met z'n iPhone ik nog steeds niet uit mijn brein kan wissen) dans was geweldig, prachtig. Wat een steunpilaar (JA! DAAR IS IE WEER) is die Adé toch. Wat een brok subtiele explosie, of explosieve subtiliteit, waartegen zo'n lenige vlinder als Billy zich prachtig tegen kan portretteren, hele mooie characters en dito choreo en natuurlijk geweldig mooi uitgevoerd. Het plaatje klopte helemaal en ik kan me ook niet voorstellen wie dit beter zouden hebben kunnen doen.

Ja, Pasha misschien maar dat geheel terzijde. Dat zou alleen maar als reden hebben om Pasha weer eens te zien. Godsiedorie die jongen neemt een kwart jaar vrij om lekker aan 't program mee te mogen doen en nu zit ie al sinds mensenheugenis in de dance-dug-out. Evenals menig ander All Star. Ik mag hopen dat Mark zich snel weer bij GaGa voegt, kan ik hem toch nog eens in 't echie zien in november. *O*

Verdere dans die me nog bij is gebleven is de contemporary van Kathryn/Rollebol. Ten eerste omdat Rollebol O+. En ten tweede vanwege de twist aan het eind, I looooove me some twists. Se7en, Memento, The Sixth Sense, Kathryn/Rollebol Contemp, mooi rijtje. *O*

De uitslag van vandaag? Geunnn ideeuuuu. Ik denk dan toch een bottom 3 bestaande uit José, Billy en AdeChiké. Waarbij de eerste en laatste bye bye moeten zeggen.
  donderdag 29 juli 2010 @ 21:54:29 #148
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_84644399
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 21:22 schreef Cee het volgende:
Ik wil me wel tegen Rollebol's pilaar aan werpen. :9~

Dude, did I just say that?
[CAT]"Ladies and gentlemen, welcome to the show. Het is ongelooflijk maar waar: helaas hebben we weer een geblesseerde te betreuren. En dit keer is het Robert. Nee, geen knie, geen rib, geen enkel, geen uitdroging. Dit keer hebben we te maken met een penisbreuk."

quote:
Anyhoo, de Billy/Adé (wiens image van hemzelf met z'n iPhone ik nog steeds niet uit mijn brein kan wissen) dans was geweldig, prachtig.
Does een linkje of zo, want ik heb geloof ik iets gemist of ik begrijp het gewoon niet, kan ook oO<.

quote:
Ja, Pasha misschien maar dat geheel terzijde. Dat zou alleen maar als reden hebben om Pasha weer eens te zien. Godsiedorie die jongen neemt een kwart jaar vrij om lekker aan 't program mee te mogen doen en nu zit ie al sinds mensenheugenis in de dance-dug-out. Evenals menig ander All Star. Ik mag hopen dat Mark zich snel weer bij GaGa voegt, kan ik hem toch nog eens in 't echie zien in november. *O*
Inderdaad, Mark en Pasha ;(. Kunnen die niet gewoon samen iets leuks doen, in de result show. Grrrrr :9~.

quote:
Verdere dans die me nog bij is gebleven is de contemporary van Kathryn/Rollebol. Ten eerste omdat Rollebol O+.
Rolleke, ik ben verliefd op zijn schoonheid, het bewegen van zijn lichaam en de diepte van zijn chocoladeogen wanneer hij een tikje emotioneel is na een dans *;. Ik vond hem ook zo lief voor die paal O+. Rollebol die praat met een paal en Frodo met haar imaginary horse. Love them to bits.

[ Bericht 0% gewijzigd door Malahide op 29-07-2010 22:00:38 ]
  donderdag 29 juli 2010 @ 22:12:44 #149
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_84645365
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 21:54 schreef Malahide het volgende:

[..]

[CAT]"Ladies and gentlemen, welcome to the show. Het is ongelooflijk maar waar: helaas hebben we weer een geblesseerde te betreuren. En dit keer is het Robert. Nee, geen knie, geen rib, geen enkel, geen uitdroging. Dit keer hebben we te maken met een penisbreuk."
Ik mag hier niet om lachen omdat ie van MIJ is, maar ----> _O-
L'Amour menaçant:
  donderdag 29 juli 2010 @ 22:15:59 #150
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_84645532
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 22:12 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik mag hier niet om lachen omdat ie van MIJ is, maar ----> _O-
Wil je hem nog wel hebben nu hij damaged goods is O-)?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')