abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  ESF Reporter zaterdag 7 augustus 2010 @ 08:47:30 #201
87554 Cee
Welluk?
pi_84967328
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 00:26 schreef Malahide het volgende:

[..]

Goed idee. Ik wil die tushy van Ang3l weleens op mijn tv zien shaken :9 .
[..]

Oh God, als ze 'em maar niet naast die verschrompelde pruim van een Paaij zetten _O- .
Je hebt echt nog geeneen aflevering van Holland's Got Talent gezien he Mal? :+ Ze kan er niet vanaf blijven. :P
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 09:54:45 #202
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_84967883
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 08:47 schreef Cee het volgende:

[..]

Je hebt echt nog geeneen aflevering van Holland's Got Talent gezien he Mal? :+ Ze kan er niet vanaf blijven. :P
.

Sinds ik verslaafd ben aan internet gaat de TV hier bijna nooit meer aan. Sterker nog, toen ik 'em net wilde aanzetten om de Canal Pride te programmeren :+ deed 'ie het niet! Moest 'ie even op gang komen of zo.

Moet ik daar naar gaan kijken, naar HGT? Ik heb heel snel last van plaatsvervangende schaamte en ik kan heel slecht tegen mensen die denken dat ze kunnen zingen :X.
You cheated on me with choreography.
pi_84968844
Iemand een idee hoe dit nummer heet. Ik hoorde het ook in een intro stukje

http://www.zie.nl/video/o(...)-talent/m1dzfw0frwek

je hoort het muziekje op de achtergrond
  ESF Reporter zaterdag 7 augustus 2010 @ 15:27:31 #204
87554 Cee
Welluk?
pi_84976006
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 09:54 schreef Malahide het volgende:

[..]

Moet ik daar naar gaan kijken, naar HGT? Ik heb heel snel last van plaatsvervangende schaamte en ik kan heel slecht tegen mensen die denken dat ze kunnen zingen :X.
Je moet niks, Mal. :+ Maar ik heb vorige week besloten toch maar een aflevering op internet te kijken. Want ik weigerde tijd te verspillen aan die onzin. Maarrrr, ik keek meteen de rest van de afleveringen want ik vond het erg meevallen! De plaatsvervangende schaamte-momenten zijn humoristisch en terecht en oké, niet alle kandidaten die door zijn, zijn terecht door maar er zitten ook leuke acts tussen. Al met al een leuk programma om te volgen. Plus, Dan. O+
  ESF Reporter zaterdag 7 augustus 2010 @ 15:28:33 #205
87554 Cee
Welluk?
pi_84976040
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 11:00 schreef Maver24 het volgende:

Oeh, het komt me bekend voor maar ik zou het niet weten. Ik zou het MUZ subforum eens proberen, daar is een speciaal topic voor dat soort vragen.
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 18:23:35 #206
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_84981224
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 11:00 schreef Maver24 het volgende:

Komt uit de film Requiem For A Dream (met dank aan een collega).
  zondag 8 augustus 2010 @ 13:12:14 #207
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_85004713
Heb het net gezien :)

Ik vond de show maar middelmatig, tot aan de laatste 2 dansen, de clown dans en de contemporary van Kent en Neil. Zo, zo goed. Zat er ook niet bij te blubberen maar het was wel erg goed geacteerd en ik vond het best wel emotioneel.

Mijn favoriet om te winnen is toch Kent. Dit bewijst nog maar eens wat een verschil van smaak ik altijd heb in vergelijking met jullie: ik heb nog steeds niets met Robert en Lauren. Mijn favoriete volgorde zou zjn: Kent, Robert, Lauren. Maar aan de andere kant maakt het me niet zoveel uit. Heb wel zin in de laatste 2 shows, die meestal wel aardig spectacular zijn, en natuurlijk Billy/Ade nog een keer kijken. Verder heb ik eigenlijk alweer aardig zin in Canada, dit seizoen was vorige week al over voor mij ;)
  zondag 8 augustus 2010 @ 13:17:26 #208
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_85004938
oh en nog even dit: bah, wat een slecht groepsnummer van de resultshow??????? en geen dansers van dit seizoen erin? slechtste groepsdans ooit?
  maandag 9 augustus 2010 @ 07:35:11 #209
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_85037749
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 13:12 schreef Saeramir het volgende:
Mijn favoriet om te winnen is toch Kent. Dit bewijst nog maar eens wat een verschil van smaak ik altijd heb in vergelijking met jullie: ik heb nog steeds niets met Robert en Lauren. Mijn favoriete volgorde zou zjn: Kent, Robert, Lauren. Maar aan de andere kant maakt het me niet zoveel uit. Heb wel zin in de laatste 2 shows, die meestal wel aardig spectacular zijn, en natuurlijk Billy/Ade nog een keer kijken. Verder heb ik eigenlijk alweer aardig zin in Canada, dit seizoen was vorige week al over voor mij ;)
Dat valt echt heel erg mee hoor Saer. Jij hebt meestal een echte favoriet waar je veel 'emotioneel in investeert ;) ' en bij de rest is dat vaak wat minder. Ikzelf wil meestal een paar mensen per se in de finale, en wie er dan wint maakt me niet zo veel uit. In grote lijnen liggen de meningen hier niet zo ver uit elkaar, is mijn indruk. Vooral in wie we niet leuk vinden zijn we altijd erg eensgezind :+.

Wat deze finale betreft zou ik het erg stoer vinden als de geweldige LoFro zou winnen in dit seizoen waarin de vrouwen er enorm bekaaid vanaf zijn gekomen (praat er iemand nog weleens over de exit van Ashley? Wie? Ashley? Ja, er was nóg iemand die eruit moest stappen naast de inmiddels heilig verklaarde Alex en de o-zo-slecht-behandelde-en-er-persoonlijk-door Nigel-uitgewerkte :') Billy Bell. Overigens erg grappig dat iedereen het altijd over Billy Bell heeft en niet over Billy. Het bekt ook zo lekker hè?). Maar Wapakoneta gaat gewoon winnen en dat is prima. Hij heeft het goed gedaan en hoewel hij langzamerhand op mijn zenuwen gaat werken telt persoonlijkheid ook voor minstens de helft. Het is tenslotte America's Favorite (zo lelijk, die Amerikaanse spelling)Dancer' en niet 'Best Dancer'.

quote:
Op zondag 8 augustus 2010 13:17 schreef Saeramir het volgende:
oh en nog even dit: bah, wat een slecht groepsnummer van de resultshow??????? en geen dansers van dit seizoen erin? slechtste groepsdans ooit?
Groepsnummer, was er een groepsnummer ;)?
Ik herinner me wel die nogal vreemde dans van Desmond Richardson maar vooral the frickin' amazing and brilliant Janelle Monáe O+ .

Bonusplaatje: Billy, Chiké, José en Alex zijn gaan bowlen. Sommige mensen kunnen het maar beter bij dansen houden _O-.

]

[ Bericht 2% gewijzigd door Malahide op 09-08-2010 07:48:04 ]
  maandag 9 augustus 2010 @ 09:23:07 #210
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_85038754
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 07:35 schreef Malahide het volgende:

[..]Bonusplaatje: Billy, Chiké, José en Alex zijn gaan bowlen. Sommige mensen kunnen het maar beter bij dansen houden _O-.

[ afbeelding ]]
_O- _O- _O-
  maandag 9 augustus 2010 @ 13:38:12 #211
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_85046240
Persbericht over de finale:

quote:
Tune in Thursday, Aug. 12 (8:00-10:00 PM ET live/PT tape-delayed) which will showcase the judges’ favorite routines from the season, as well as performances by indie rock duo Black Gold; dance sensations Quest Crew; Charlie Bruce, the winner of the U.K. version of “So You Think You Can Dance” (:r ); and tap-dancing siblings the Manzari Brothers.
Nog geen spoilers over de 'dance legend' die Alex's plaats gaat innemen in de hiphop met Twitch. Al vond ik de suggesties Katie Holmes of Edward Villella wel grappig :Y) . Veel mensen gokken op Napoleon. Ik ben er nog steeds niet voor om het überhaupt te doen - het is verdomme Alex die van deze dans een instant classic heeft gemaakt :{w - maar als het dan per se moet, dan maar Napoleon zelf.
  maandag 9 augustus 2010 @ 15:51:29 #212
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_85052570
Ben het totaal met je eens.. Maar ik denk, dat Napoleon dit wel heel goed kan doen. Dus idd dan maar hemzelf.

Ben benieuwd, heb er wel weer zin in :)
  maandag 9 augustus 2010 @ 17:23:16 #213
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_85056669
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 09:23 schreef Saeramir het volgende:

[..]

_O- _O- _O-
Geinig dat Alex met zijn poot in het gips en een kruk onder zijn oksel tóch het dubbele gooit van Belletje :P.

quote:
Op maandag 9 augustus 2010 15:51 schreef Saeramir het volgende:
Ben het totaal met je eens.. Maar ik denk, dat Napoleon dit wel heel goed kan doen. Dus idd dan maar hemzelf.
Als we dan onze ogen dichtknijpen lijkt het net of Alex er staat :@.

quote:
Ben benieuwd, heb er wel weer zin in :)
Ik ook, maar het zal wel weer tegenvallen. Doen finales eigenlijk altijd. Vooral ook omdat het weer over twee uur uitgerekt wordt :{. Trouwens, woensdag is dus de performance show en donderdag de eindshow waarover het persbericht hierboven gaat.
  maandag 9 augustus 2010 @ 17:38:12 #214
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_85057257
O HOEREN! :o Ik heb de uitslag nog niet gekeken!
Wat doe ik in dit topic?! :')
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 9 augustus 2010 @ 19:19:37 #215
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_85061456
_O-
  maandag 9 augustus 2010 @ 19:20:39 #216
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_85061498
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 17:38 schreef Ang3l het volgende:
O HOEREN! :o Ik heb de uitslag nog niet gekeken!
Wat doe ik in dit topic?! :')
Gaan we schelden, sloepslet :6?
  maandag 9 augustus 2010 @ 19:46:33 #217
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_85062535
Ik heb aantekeningen gemaakt a la Mally, omdat ik niet heen en weer wilde rennen tussen TV en PC.
Dus here it goes:. Het is lekker in ang3lsteno:

• Opening = Florence + The Machine - Drumming O+ Dans te chaotisch. Dat uit een droogstoppel?
• Kan iemand die fake smile van Tyce afstompen?
• Janelle Moneao *O* Eerste keer optreden afgekeken, briljant
• Roberts solo O+ O+
• Desmond Richardson ...... mwa

Top 3: *O* *O* *O*
Ik hoop op Robert. Ik vrees Kent (al was dat in het begin mijn nr 1). Lauren gun ik t ook wel. maar liever Robert!
L'Amour menaçant:
  maandag 9 augustus 2010 @ 19:48:26 #218
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_85062604
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 18:23 schreef Malahide het volgende:

[..]

Komt uit de film Requiem For A Dream (met dank aan een collega).
Ja, het is uit die film. Componist is Clint Mansell.
L'Amour menaçant:
  ESF Reporter maandag 9 augustus 2010 @ 19:58:30 #219
87554 Cee
Welluk?
pi_85063020
Wauw Ang3l, je post is bijna haiku. *O*
  maandag 9 augustus 2010 @ 20:56:18 #220
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_85066029
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 19:46 schreef Ang3l het volgende:
• Janelle Moneao *O* Eerste keer optreden afgekeken, briljant
Ik kende haar al een beetje maar ik ben nu helemaal verkikkerd op haar O+.

't Is overigens Monáe.

quote:
Op maandag 9 augustus 2010 19:46 schreef Ang3l het volgende:
Top 3: *O* *O* *O*
Ik hoop op Robert. Ik vrees Kent (al was dat in het begin mijn nr 1). Lauren gun ik t ook wel. maar liever Robert!
Ik stiekem ook. Hij is zo constant goed geweest en heeft aan zijn 'vervelende' karakter gewerkt.
Daarbij is hij ook nog eens godsgruwelijk lekker al ben ik niet verliefd op hem :+ . Vind hem erg prettig om van een afstandje te bekijken :9. Ik ben 50% voor Robert, 45% procent voor LoFro en 5% voor Kent omdat 'ie toch wel wint.

[ Bericht 9% gewijzigd door Malahide op 09-08-2010 21:02:26 ]
  maandag 9 augustus 2010 @ 21:03:42 #221
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_85066458
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 20:56 schreef Malahide het volgende:

[..]

Ik kende haar al een beetje maar ik ben nu helemaal verkikkerd op haar O+.
Ik ook. had de cd al. maar dit was echt brilfokkingjant!

quote:
't Is overigens Monáe.
Potaaatoe :P

quote:
[..]

Ik stiekem ook. Hij is zo constant goed geweest en heeft aan zijn 'vervelende' karakter gewerkt.
Daarbij is hij ook nog eens godsgruwelijk lekker al ben ik niet verliefd op hem :+ . Vind hem erg prettig om van een afstandje te bekijken :9. Ik ben 50% voor Robert, 45% procent voor LoFro en 5% voor Kent omdat 'ie toch wel wint.
Ja ik vond eerst robert irritant en kent niet, nu is 't andersom :)
L'Amour menaçant:
  maandag 9 augustus 2010 @ 21:06:55 #222
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_85066656
En waar komt dit seizoen terecht in de 'ranking der 7 seizoenen'? Iemand daar al een mening over?

Ondanks dat ik inmiddels wat milder ben geworden over seizoen 6, staat dit seizoen er voor mij wel boven, simpelweg omdat ik er tóch meer van genoten heb. Mijn rijtje is:

- season 3
- season 2
- season 4
- season 5
- season 7
- season 6
- season 1 (ondanks Artem :9~)

(Maar het ultieme SYTYCD-seizoen blijft vooralsnog AUS 3... zucht O+).
  ESF Reporter maandag 9 augustus 2010 @ 21:31:53 #223
87554 Cee
Welluk?
pi_85068192
Ik zie door de seizoenen 't bos niet meer, Mal. Maar, ik was net even grote schoonmaak aan het houden op m'n computers en losse harde schijven en ontdekte season 1 t/m 5 nog, dus misschien, als ik me eens verveel, hengel ik de schijf aan m'n laptop en ga ik random filmpjes kijken uit 5 seizoenen SYTYCD. En dan weet ik weer wie ook alweer waar in zat.

Oh wacht Pasha's seizoen was m'n fave. Dat was 3, toch?
  maandag 9 augustus 2010 @ 21:57:15 #224
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_85069764
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 21:31 schreef Cee het volgende:
Oh wacht Pasha's seizoen was m'n fave. Dat was 3, toch?
Ja, met Pasha en Anya, Danny, Sabra, Dominic, Neil, Hok, Lacey, Kameron, Jaimie, Sarah, Jesus O+

Ik zie nog wel boompjes door het bos hoor, en Wiki is your friend ;).

Wisten jullie trouwens dat Jesus en Jimmy (ook uit dat seizoen) tussen de coulissen een setje zijn geworden?
Maar daar mocht natuurlijk niet over gepraat worden in het homofobe Amerika ;(.
  woensdag 11 augustus 2010 @ 21:49:37 #225
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_85158710
quote:
Nigel Lythgoe may undo some of SYTYCD’s changes/So You Think You Can Dance»

So You Think You Can Dance’s seventh, Mary Murphy-less season concludes tonight, and after getting a makeover that led to fewer viewers every week, its executive producer has essentially admitted the changes haven’t worked and will be undone when the show returns next summer.

“I will look to next season whether we start with 20 dancers again, bring it down to ten and then introduce the All Stars, and get rid of two [dancers per week]. I want to get it right for the audience, but at the same time, I don’t want to let down dance, and this season the dance situation has really been tremendous,” Nigel told Entertainment Weekly. (Nigel also tried to blunt expectations that Kent Boyd would automatically win, saying he “hasn’t won [the vote] every week. … It’s all too close to call.”)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')