Je hebt echt nog geeneen aflevering van Holland's Got Talent gezien he Mal?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:26 schreef Malahide het volgende:
[..]
Goed idee. Ik wil die tushy van Ang3l weleens op mijn tv zien shaken.
[..]
Oh God, als ze 'em maar niet naast die verschrompelde pruim van een Paaij zetten.
.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 08:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Je hebt echt nog geeneen aflevering van Holland's Got Talent gezien he Mal?Ze kan er niet vanaf blijven.
Je moet niks, Mal.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 09:54 schreef Malahide het volgende:
[..]
Moet ik daar naar gaan kijken, naar HGT? Ik heb heel snel last van plaatsvervangende schaamte en ik kan heel slecht tegen mensen die denken dat ze kunnen zingen.
Oeh, het komt me bekend voor maar ik zou het niet weten. Ik zou het MUZ subforum eens proberen, daar is een speciaal topic voor dat soort vragen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:00 schreef Maver24 het volgende:
Iemand een idee hoe dit nummer heet. Ik hoorde het ook in een intro stukje
http://www.zie.nl/video/o(...)-talent/m1dzfw0frwek
je hoort het muziekje op de achtergrond
Komt uit de film Requiem For A Dream (met dank aan een collega).quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:00 schreef Maver24 het volgende:
Iemand een idee hoe dit nummer heet. Ik hoorde het ook in een intro stukje
http://www.zie.nl/video/o(...)-talent/m1dzfw0frwek
je hoort het muziekje op de achtergrond
Dat valt echt heel erg mee hoor Saer. Jij hebt meestal een echte favoriet waar je veel 'emotioneel in investeertquote:Op zondag 8 augustus 2010 13:12 schreef Saeramir het volgende:
Mijn favoriet om te winnen is toch Kent. Dit bewijst nog maar eens wat een verschil van smaak ik altijd heb in vergelijking met jullie: ik heb nog steeds niets met Robert en Lauren. Mijn favoriete volgorde zou zjn: Kent, Robert, Lauren. Maar aan de andere kant maakt het me niet zoveel uit. Heb wel zin in de laatste 2 shows, die meestal wel aardig spectacular zijn, en natuurlijk Billy/Ade nog een keer kijken. Verder heb ik eigenlijk alweer aardig zin in Canada, dit seizoen was vorige week al over voor mij
Groepsnummer, was er een groepsnummerquote:Op zondag 8 augustus 2010 13:17 schreef Saeramir het volgende:
oh en nog even dit: bah, wat een slecht groepsnummer van de resultshow??????? en geen dansers van dit seizoen erin? slechtste groepsdans ooit?
quote:Op maandag 9 augustus 2010 07:35 schreef Malahide het volgende:
[..]Bonusplaatje: Billy, Chiké, José en Alex zijn gaan bowlen. Sommige mensen kunnen het maar beter bij dansen houden.
[ afbeelding ]]
Nog geen spoilers over de 'dance legend' die Alex's plaats gaat innemen in de hiphop met Twitch. Al vond ik de suggesties Katie Holmes of Edward Villella wel grappigquote:Tune in Thursday, Aug. 12 (8:00-10:00 PM ET live/PT tape-delayed) which will showcase the judges’ favorite routines from the season, as well as performances by indie rock duo Black Gold; dance sensations Quest Crew; Charlie Bruce, the winner of the U.K. version of “So You Think You Can Dance” (:r ); and tap-dancing siblings the Manzari Brothers.
Geinig dat Alex met zijn poot in het gips en een kruk onder zijn oksel tóch het dubbele gooit van Belletjequote:
Als we dan onze ogen dichtknijpen lijkt het net of Alex er staatquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:51 schreef Saeramir het volgende:
Ben het totaal met je eens.. Maar ik denk, dat Napoleon dit wel heel goed kan doen. Dus idd dan maar hemzelf.
Ik ook, maar het zal wel weer tegenvallen. Doen finales eigenlijk altijd. Vooral ook omdat het weer over twee uur uitgerekt wordtquote:Ben benieuwd, heb er wel weer zin in
Gaan we schelden, sloepsletquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:38 schreef Ang3l het volgende:
O HOEREN!Ik heb de uitslag nog niet gekeken!
Wat doe ik in dit topic?!
Ja, het is uit die film. Componist is Clint Mansell.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:23 schreef Malahide het volgende:
[..]
Komt uit de film Requiem For A Dream (met dank aan een collega).
Ik kende haar al een beetje maar ik ben nu helemaal verkikkerd op haarquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:46 schreef Ang3l het volgende:
• Janelle MoneaoEerste keer optreden afgekeken, briljant
Ik stiekem ook. Hij is zo constant goed geweest en heeft aan zijn 'vervelende' karakter gewerkt.quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:46 schreef Ang3l het volgende:
Top 3:![]()
![]()
Ik hoop op Robert. Ik vrees Kent (al was dat in het begin mijn nr 1). Lauren gun ik t ook wel. maar liever Robert!
Ik ook. had de cd al. maar dit was echt brilfokkingjant!quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:56 schreef Malahide het volgende:
[..]
Ik kende haar al een beetje maar ik ben nu helemaal verkikkerd op haar.
Potaaatoequote:'t Is overigens Monáe.
Ja ik vond eerst robert irritant en kent niet, nu is 't andersomquote:[..]
Ik stiekem ook. Hij is zo constant goed geweest en heeft aan zijn 'vervelende' karakter gewerkt.
Daarbij is hij ook nog eens godsgruwelijk lekker al ben ik niet verliefd op hem. Vind hem erg prettig om van een afstandje te bekijken
. Ik ben 50% voor Robert, 45% procent voor LoFro en 5% voor Kent omdat 'ie toch wel wint.
Ja, met Pasha en Anya, Danny, Sabra, Dominic, Neil, Hok, Lacey, Kameron, Jaimie, Sarah, Jesusquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:31 schreef Cee het volgende:
Oh wacht Pasha's seizoen was m'n fave. Dat was 3, toch?
quote:Nigel Lythgoe may undo some of SYTYCD’s changes/So You Think You Can Dance»
So You Think You Can Dance’s seventh, Mary Murphy-less season concludes tonight, and after getting a makeover that led to fewer viewers every week, its executive producer has essentially admitted the changes haven’t worked and will be undone when the show returns next summer.
“I will look to next season whether we start with 20 dancers again, bring it down to ten and then introduce the All Stars, and get rid of two [dancers per week]. I want to get it right for the audience, but at the same time, I don’t want to let down dance, and this season the dance situation has really been tremendous,” Nigel told Entertainment Weekly. (Nigel also tried to blunt expectations that Kent Boyd would automatically win, saying he “hasn’t won [the vote] every week. … It’s all too close to call.”)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |