Zit effe op mijn werk, nu ff niet!quote:Op maandag 19 juli 2010 16:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
Net te laat! Kom maar met een naakt mokkeltje HM!
Jammer dan! Dan had je maar niet de FIPO moeten claimen!quote:Op maandag 19 juli 2010 16:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zit effe op mijn werk, nu ff niet!
Verder kijken dan Plein 44? naar wat ben je wezen kijken op Plein 44?quote:Op maandag 19 juli 2010 16:12 schreef remlof het volgende:
Ik ga woensdag effe verder kijken dan Plein 44.
Lekker rustig nu waarschijnlijkquote:Op maandag 19 juli 2010 16:28 schreef Difficult het volgende:
[..]
Verder kijken dan Plein 44? naar wat ben je wezen kijken of Plein 44
Ga ook naar ASIWYFA, en daarna These Are Powers in de Ruïne, die zijn ook tof denk ikquote:Op maandag 19 juli 2010 16:49 schreef Dupje het volgende:
Waar gaan jullie heen vanavond?
Ik ga miss even naar And So I Watch You From AfarNog meer tips behalve Wende?
Dan wachten we wel even op de tettenpost van Rituals!quote:Op maandag 19 juli 2010 16:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zit effe op mijn werk, nu ff niet!
The Deaf en Karamelo Santo (beide vóór Wende op de Waalkade) klinken ook best leuk!quote:Op maandag 19 juli 2010 16:49 schreef Dupje het volgende:
Waar gaan jullie heen vanavond?
Ik ga miss even naar And So I Watch You From AfarNog meer tips behalve Wende?
ik trek gewoon de nacht doorquote:
zeker alleen jammer dat ons huis er niet isquote:
quote:Op maandag 19 juli 2010 16:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan wachten we wel even op de tettenpost van Rituals!
Ik denk dat jullie dat maar even per PM moeten regelen.quote:
Bomba Estereo!quote:Op maandag 19 juli 2010 17:47 schreef reem het volgende:
Vanavond lekker hangen op Habana. Tijd voor cumbia
quote:Op maandag 19 juli 2010 16:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan wachten we wel even op de tettenpost van Rituals!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.
quote:Op maandag 19 juli 2010 17:59 schreef Rituals het volgende:
Ik ben weer thuis! Was gezellig met de groep, maar de Coronas waren niet zo leuk als vorig jaar. Jammer.
[..]kwaliteitstettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
Neequote:Op maandag 19 juli 2010 18:07 schreef Cocktailprikker het volgende:
Kan ik Rituals gespot hebben aan de Groenestraat, klaar om over te steken richting de AH?Tegen half 6 gok ik
Boooh... halve middag vól in de zon gezeten met één gezichtshelft. Duo Penottiquote:Op maandag 19 juli 2010 16:09 schreef motorbloempje het volgende:
Zo, het is warm én druk in de stad...
Ik ben weer thuis! Was gezellig met de groep, maar de Coronas waren niet zo leuk als vorig jaar. Jammer.
[..]Sund. Wel een leuke middag gehad? Nu nog even een paar uur knallen, je gaat het gewoon halen morgen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Da's wel jammer ja, vaak van hetzelfde laken een pak. Zo wisselen de bands op Koningsplein en Molenstraat regelmatig om, zie je dus ook telkens hetzelfde... Iemand nog tips voor vanavond? Ben niet zo van de 'alternatieve muziek' en veel grote namen staan er ook niet...quote:Op maandag 19 juli 2010 18:14 schreef Roei het volgende:
Vanmiddag [coverband #1] en dan vanavond [coverband #2], op het "zeer gevarieerde" programma van de Molenstraat..Leuk joh, Anouk, Robby Williams en André Hazes.. Op zich is het best gezellig hoor, maar ik word toch wel gek van al die bandjes die allemaal hetzelfde doen. Met uitzondering van Beethoven gister, die gewoon weer helemaal top waren zoals altijd.
![]()
Ik zou ook echt graag naar cinemariënburg gaan morgen, helaas moet ik gewoon werken.. Wel jammer, mis ik 1 van m'n favoriete DJ's. Nouja, die komt nog wel een keer terug..Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
Sowieso is het kwa namen dit jaar al minder, vorig jaar vond ik ook al niet zo heel super, jaar ervoor was beter.quote:Op maandag 19 juli 2010 18:27 schreef Mikkie het volgende:
Ben niet zo van de 'alternatieve muziek' en veel grote namen staan er ook niet...
Klopt helemaal. Het is allemaal wat minder dit jaar, bezuinigingen enzo? Enige die in verhouding wel uitpakt is NL podium op het Joris Ivensplein, met Marianne Weber, Corry Konings, René Schuurmans, Jannes enzo. Verder valt het wat tegen. Maar goed, daar laten we het feest niet minder om zijn natuurlijkquote:Op maandag 19 juli 2010 18:28 schreef DeKubus het volgende:
[..]
Sowieso is het kwa namen dit jaar al minder, vorig jaar vond ik ook al niet zo heel super, jaar ervoor was beter.
Mwhehe, charmant!quote:Op maandag 19 juli 2010 18:27 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Boooh... halve middag vól in de zon gezeten met één gezichtshelft. Duo Penotti.
Ja, was verder wel gezellig! 'Knallen' gaat hem niet meer worden, maar ik ga zo nog even oud-tentamens bekijken. Ik ga m'n best doen morgen!quote:[..]
Sund. Wel een leuke middag gehad? Nu nog even een paar uur knallen, je gaat het gewoon halen morgen!.
Dat klinkt juist verschrikkelijk (vind ik)! De laatste plek waar ik naartoe zal gaan deze week waarschijnlijkquote:Op maandag 19 juli 2010 18:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Klopt helemaal. Het is allemaal wat minder dit jaar, bezuinigingen enzo? Enige die in verhouding wel uitpakt is NL podium op het Joris Ivensplein, met Marianne Weber, Corry Konings, René Schuurmans, Jannes enzo. Verder valt het wat tegen. Maar goed, daar laten we het feest niet minder om zijn natuurlijk
Ah balen! Succes!quote:Op maandag 19 juli 2010 18:33 schreef June. het volgende:
Moeten studeren is echt zo kut met dit mooie weer en vierdaagsefeesten in volle gangGelukkig kan ik donderdag en vrijdag wel
[..]Aardig maar ik ben meer van de billen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben er ook nog niet geweest hoor, maar het is meer om de verhouding te schetsen. Voor een NL-podium staan er best goede artiesten. Terwijl als je kijkt naar de Waalkade ofzo, daar is het niet je van het...quote:Op maandag 19 juli 2010 18:37 schreef Rituals het volgende:
[..]
Mwhehe, charmant!Ik heb heerlijk in de schaduw kunnen staan.
[..]
Ja, was verder wel gezellig! 'Knallen' gaat hem niet meer worden, maar ik ga zo nog even oud-tentamens bekijken. Ik ga m'n best doen morgen!
[..]
Dat klinkt juist verschrikkelijk! De laatste plek waar ik naartoe zal gaan deze week waarschijnlijk.
quote:Op maandag 19 juli 2010 18:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Aardig maar ik ben meer van de billen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoiets?
Your body. Your soul. Your rituals.
quote:Op maandag 19 juli 2010 18:53 schreef Rituals het volgende:
[..]De eerste!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoiets?![]()
Do your work. Don't be stupid.
Naamtopic #1: Nacht bagger #7 - Waar DeKubus te aardig is
quote:Op maandag 19 juli 2010 18:53 schreef Rituals het volgende:
[..]Dat lijkt er al wat meer op!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoiets?
quote:
Ik begin langzaam een beetje oog te krijgen voor billen!quote:
quote:
Caro Emeraldquote:Op maandag 19 juli 2010 18:47 schreef AMDB het volgende:
Waalkade dit jaar is óf kut, óf '3FM-alternatief'. En dat is voor de meeste mensen niet zo interessant.
Dat ligt eraan of ik nog gaquote:
quote:
Donderdag is Tim Knol toch ook? Die gast heeft leuke liedjesquote:Op maandag 19 juli 2010 18:58 schreef June. het volgende:
[..]
Caro EmeraldDaar ga ik zeker naartoe donderdag!
En de accountant in je huilt?quote:Op maandag 19 juli 2010 20:15 schreef Sander het volgende:
Morgen nieuwe telefoon, vrijdag de iPad. De gadgetfreak in mij is blij!
quote:Op maandag 19 juli 2010 20:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
iPhone? Die met/zonder bereik? Ik heb geen idee!
Elektronische troep!
Hij werkt toch in de appelenwinkel? Dan neem je toch gewoon een retourtje mee naar huis?quote:
*wolkje* *wolk* *wolkje*quote:
Laag decolleté en naar Van Buren. Dan betaalt het personeel dat wel voor je!quote:Op maandag 19 juli 2010 20:50 schreef SLP_ het volgende:
zal ik vanavond nog naar stad gaan of niet? hmm heb eigenlijk geen geld, maar wel zin
Daar werk ik overdagquote:Op maandag 19 juli 2010 16:28 schreef Difficult het volgende:
[..]
Verder kijken dan Plein 44? naar wat ben je wezen kijken op Plein 44?
Moet je bij de DJ tafel zijnquote:Op maandag 19 juli 2010 20:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Laag decolleté en naar Van Buren. Dan betaalt het personeel dat wel voor je!
gewoon drank meenemenquote:Op maandag 19 juli 2010 20:50 schreef SLP_ het volgende:
zal ik vanavond nog naar stad gaan of niet? hmm heb eigenlijk geen geld, maar wel zin
Bedankt voor de tipquote:Op maandag 19 juli 2010 20:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Laag decolleté en naar Van Buren. Dan betaalt het personeel dat wel voor je!
Apart!quote:
Goed. Veel op orde, alles komt goed. Vorige week vriendin gesproken voor t eerst sinds 1.5 maand bijnaquote:Op maandag 19 juli 2010 21:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Apart!
En hoe maakt u het meneer CP? Weer alles een beetje op/in orde?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.
quote:Op maandag 19 juli 2010 21:27 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Goed. Veel op orde, alles komt goed. Vorige week vriendin gesproken voor t eerst sinds 1.5 maand bijnaGister afgesproken, heel de dag in het park gelegen en beetje gepraat. Komt wel weer goed
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 juli 2010 21:27 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Goed. Veel op orde, alles komt goed. Vorige week vriendin gesproken voor t eerst sinds 1.5 maand bijnaGister afgesproken, heel de dag in het park gelegen en beetje gepraat. Komt wel weer goed
![]()
![]()
das echt heel goed om te horen CPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 19 juli 2010 21:25 schreef SLP_ het volgende:
hihi, ik zag cp vanmiddag nog stoer wezen op zn motor
quote:Op maandag 19 juli 2010 21:30 schreef Rituals het volgende:
'Komt wel weer goed'? Met jou? Of met jullie in een relatie?Met mij komt het wel goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb gemerkt dat er heel veel ellendige dingen kunnen gebeuren, maar als je er op een juiste manier mee om leert gaan dan is het slechts een pijnlijke les. Uiteindelijk kom je er alleen maar sterker uit
Sommige dingen hebben gewoon tijd nodig.
Met haar komt het ook wel goed, ik denk dat zij ook nog een eind te gaan heeft maar uiteindelijk zal zij er ook door groeien..
Wat er tussen ons is kan eigenlijk alleen maar beter worden vanaf dit punt. Voelde na gister erg vertrouwd om samen te zijn, en als we eerlijk en helder tegen elkaar kunnen zijn zie ik niet in waarom het níet goed zou moeten komen tussen ons1 ding is erg duidelijk geworden, we houden enorm van elkaar, het besef van wat de ander betekend is enorm toegenomen.
Je hebt al genoeg ellende gehad CP! Ik hoop dat het nu een tijd mag meezitten!quote:Op maandag 19 juli 2010 21:40 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Met mij komt het wel goedIk heb gemerkt dat er heel veel ellendige dingen kunnen gebeuren, maar als je er op een juiste manier mee om leert gaan dan is het slechts een pijnlijke les. Uiteindelijk kom je er alleen maar sterker uit
Met haar komt het ook wel goed, ik denk dat zij ook nog een eind te gaan heeft maar uiteindelijk komt het wel goed.
Wat er tussen ons is kan eigenlijk alleen maar beter worden vanaf dit punt. Voelde na gister erg vertrouwd om samen te zijn, en als we eerlijk en helder tegen elkaar kunnen zijn zie ik niet in waarom het níet goed zou moeten komen tussen ons1 ding is erg duidelijk geworden, we houden enorm van elkaar, het besef van wat de ander betekend is enorm toegenomen.
Knap van je dat je er zo bovenop bent gekomen! Goed om te horen/lezen. Fijn ook dat jullie nog goed met elkaar overweg kunnen!quote:Op maandag 19 juli 2010 21:40 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Met mij komt het wel goedIk heb gemerkt dat er heel veel ellendige dingen kunnen gebeuren, maar als je er op een juiste manier mee om leert gaan dan is het slechts een pijnlijke les. Uiteindelijk kom je er alleen maar sterker uit
Met haar komt het ook wel goed, ik denk dat zij ook nog een eind te gaan heeft maar uiteindelijk zal zij er ook door groeien..
Hoi, ik leef nogquote:Op maandag 19 juli 2010 21:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
OPROEP: HEEFT IEMAND AL IETS VERNOMEN VAN SWINE?
quote:
Hoe is het? Hoe gaat het leren voor je hertentamen? Bijna vakantie!quote:
Leren = saaiquote:Op maandag 19 juli 2010 22:07 schreef Rituals het volgende:
[..]
Hoe is het? Hoe gaat het leren voor je hertentamen? Bijna vakantie!
Doe ik proberenquote:Op maandag 19 juli 2010 22:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
Niet meer doen hoor...je bent hier een constante factor en dat moet zo blijven
Nou, dat dus!quote:Op maandag 19 juli 2010 22:14 schreef Swine het volgende:
[..]
Leren = saaiZit ook te stoeien met de nieren
Bij jou dan?
De grammatica is weer bedroevend, het mailadres amateuristisch [internetbankieren@ing-support.org].quote:Geachte Mijn ING gebruiker,
Technische dienst van de ING hebben het moderniseren van uw account gepland. De gegevens van uw Mijn ING Internetbankieren moet worden geactualiseerd als onderdeel van onze voortdurende inzet om het niveau van internetbankieren flexibiliteit te verhogen.
Wij verklaren hierbij dat met deze nieuwe beveiliging, Mijn ING is te bieden als een veilig en kosten effectieve betaling service.
Neem de tijd bij het invullen van uw gegevens zodat u niet loopt in toekomstige problemen met de online bankdienst. Faling om uw account te vernieuwen zal het resultaat zijn van een Mijn ING deactivering.
Zodra uw gegevens zijn bevestigd, word het verwerkt en zal uw Mijn ING sessie worden afgesloten. Vervolgens kunt u blijven internetbankieren zoals normaal zonder te worden onderbroken.
Gelieve de onderstaande link te volgen:
http://mijn.ing.nl/internetbankieren/SesamLoginServlet/
Onze excuses voor het ongemak, maar dit maakt deel uit van onze veiligheidsmaatregelen. ING bank waardeert uw medewerking en bijstand.
Beveiligingsadviseur
Afdeling Beveiliging Team
ING Bank N.V.
Deze e-mail kan niet beantwoord worden.
Dit e-mailbericht is alleen bestemd voor de geadresseerden.
Zinsbouw is ook verre van professioneel te noemenquote:Op maandag 19 juli 2010 22:18 schreef Swine het volgende:
Ik, als trouw ABN klant, krijg net deze mail binnen![]()
[..]
De grammatica is weer bedroevend, het mailadres amateuristisch [internetbankieren@ing-support.org].![]()
Dit soort lui moeten opgeknoopt worden, ik wens niet lastig gevallen te worden
quote:Op maandag 19 juli 2010 23:16 schreef Cocktailprikker het volgende:
En toen werd je wakker en had je een natte plek in je onderbroek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 juli 2010 23:16 schreef Cocktailprikker het volgende:
Doe dan een naam, de rest hyven of facebooken we welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Weet ik veel hoe ze heetquote:Op maandag 19 juli 2010 23:26 schreef Swine het volgende:
[..]
Doe dan een naam, de rest hyven of facebooken we wel
Ben je zat ofzo?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 00:28 schreef SLP_ het volgende:
HAHAHAH co7p ik weet het zij is vaste klant bij ons ik heb dr vandaag gezien en dacht nog omggg ik xsl hyves zoeken die hebik wele es egezien!!!!
you're sure?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 00:31 schreef SLP_ het volgende:
nee mn vaders laptop rtypt echt irritant en daar zit ik nu op
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 00:44 schreef SLP_ het volgende:
nja oke ik ga slapen en hier is dr hyvescp let me know of het de juistr is![]()
quote:Dit profiel is helaas niet zichtbaar voor iedereen
Waar werk je dan?quote:
Primaquote:Op maandag 19 juli 2010 20:56 schreef Cocktailprikker het volgende:
Mikkie, het was toch Tonight van Lasgo maar dan 2010... Was namelijk een oudere versie die ik hoorde. Van de oude zangeres.
Wel knap dat ze toch naar een beveiligde site linken die van ING lijkt te zijn...?quote:Op maandag 19 juli 2010 22:18 schreef Swine het volgende:
Ik, als trouw ABN klant, krijg net deze mail binnen![]()
[..]
De grammatica is weer bedroevend, het mailadres amateuristisch [internetbankieren@ing-support.org].![]()
Dit soort lui moeten opgeknoopt worden, ik wens niet lastig gevallen te worden
Trustenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 01:25 schreef Mikkie het volgende:
Overigens net terug uit het centrum, even een goede nachtrust scoren nadat die van vannacht enigszins bewogen was. Lekker slapie doen
wacht maar tot dag twee en driequote:Op dinsdag 20 juli 2010 01:39 schreef Swine het volgende:
[..]
Hier alleen de echt stoere mannen in het groen
Gelukkig is het maar 4 dagenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:14 schreef Swine het volgende:
Ben benieuwd naar de hoeveelheid herrie die het produceert. Heb nu al best veel last van de extra treinen die gewoon de hele nacht door rijden, bussen en megaveel taxies die denken dat ze de busbaan als circuit kunnen gebruiken.
Met die lopers zal het wel meevallen, die bussen, treinen en taxi's rijden hier van zaterdag tot zaterdagquote:
Kunnen ze niet gaan lopen?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:20 schreef Swine het volgende:
[..]
Met die lopers zal het wel meevallen, die bussen, treinen en taxi's rijden hier van zaterdag tot zaterdag
Ik doe het wel vanaf hierquote:
achja ze komen langs mijn straatquote:Op dinsdag 20 juli 2010 03:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik doe het wel vanaf hier![]()
Lopen mensen![]()
![]()
dan zullen ze ook zo in lent zijnquote:
met je tentamen, geitjequote:Op dinsdag 20 juli 2010 07:33 schreef Rituals het volgende:
Succes met m'n vakantie? Komt wel goed. Lekker hoor Hosti, (mini) vakantie! Nu hoef je niet meer om één uur 'niet ecgt supernuchter' thuis te komen, maar kun je doen en laten wat je wilt
.
Hehe, dankjequote:Op dinsdag 20 juli 2010 07:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
met je tentamen, geitjeEn ja, het is vroeg
![]()
Morgen mondeling tentamen en donderdag oefensituaties met simulatiepatienten (hechten, katheteriseren, slecht nieuws gesprek etc.) Ben wel benieuwdquote:
Spannend! Veel succes alvast! Katheteriseren en hechten is neem ik aan op poppen en niet op echte simulatiepatiënten? Of zijn er mensen die dat vrijwillig doen?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 07:41 schreef June. het volgende:
[..]
Morgen mondeling tentamen en donderdag oefensituaties met simulatiepatienten (hechten, katheteriseren, slecht nieuws gesprek etc.) Ben wel benieuwd
Dat wordt een vruchtbaar weekje voor jou dus deze is te flauwquote:Op dinsdag 20 juli 2010 08:08 schreef Rituals het volgende:
Mijn moeder belde net om me succes te wensen en ze had meteen een verhaal over een vriendin van haar die 'kaarten legt'.
Moeder: 'Weet je! Die vriendin had kaarten getrokken voor jou en jij krijgt kinderen!'
Rituals: 'Oké...'
Moeder: 'Leuk hè!'
Rituals: 'Hmm...'
Moeder: 'Ja die vriendin kon niet zien of het binnenkort of in de verre toekomst was. Maaruhh, NOG NIET ZWANGER WORDEN HE! Ik wil nog geen oma zijn, dus doe voorzichtig. Ga eerst maar even je tentamen maken.'
Ik moest lachen toen ik dit lasquote:Op dinsdag 20 juli 2010 00:28 schreef SLP_ het volgende:
HAHAHAH co7p ik weet het zij is vaste klant bij ons ik heb dr vandaag gezien en dacht nog omggg ik xsl hyves zoeken die hebik wele es egezien!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 08:08 schreef Rituals het volgende:
Mijn moeder belde net om me succes te wensen en ze had meteen een verhaal over een vriendin van haar die 'kaarten legt'.
Moeder: 'Weet je! Die vriendin had kaarten getrokken voor jou en jij krijgt kinderen!'
Rituals: 'Oké...'
Moeder: 'Leuk hè!'
Rituals: 'Hmm...'
Moeder: 'Ja die vriendin kon niet zien of het binnenkort of in de verre toekomst was. Maaruhh, NOG NIET ZWANGER WORDEN HE! Ik wil nog geen oma zijn, dus doe voorzichtig. Ga eerst maar even je tentamen maken.'![]()
Hmm heb zin in vanavond, voor het eerst de stad inWel jammr dat het nu pas kan.. Morgen trouwens gewoon werken
Kreeg gister te horen van men baas dat ik niet moest vergeten dat ik in zou vallen voor een collega deze week.
![]()
![]()
Mja 10 u pas beginnen dus ruim de tijd om naar de stad te gaan![]()
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:16 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ik moest lachen toen ik dit las![]()
Maar ja dat lijkt ze inderdaad te zijn! 24 jeetje... nog jongerIs ook de bovenbuurvrouw waarover ik af en toe klaag om half 1 snachts hier als ze gaan scrabbelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga richting uni.Your body. Your soul. Your rituals.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 01:18 schreef HiDiHo het volgende:
http://www.4daagse.nl/inbeeld/ (player)
Webcam vierdaagse
Webcam vierdaagse
Webcam vierdaagse
Webcam vierdaagse
Zit er bij tandheelkunde niemand?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:51 schreef Rituals het volgende:
Net nu ik een tandarts nodig heb, nemen ze de telefoon niet op.
Johan Vlemmix loopt ook meequote:
Die loopt ieder jaar toch? Ik kwam hem tegen op de vrijdag in 2008quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:06 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Johan Flemmix loopt ook mee![]()
Ter voorbereiding op zijn wereldreis
quote:
Ik heb vanmorgen op een haarspeldje gebeten en nu is er een hoekje van m'n tand afquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:00 schreef LastRequest het volgende:
Vergeet de hele tijd te posten waardoor ie niet in m'n MyAT staat
Wat heb je Rituals?
Ja, ik geloof dat dit zijn 5e keer isquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:08 schreef Swine het volgende:
[..]
Die loopt ieder jaar toch? Ik kwam hem tegen op de vrijdag in 2008
Die kan je niet zomaar bellen geloof ikquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:09 schreef Rituals het volgende:
[..]
[..]
Ik heb vanmorgen op een haarspeldje gebeten en nu is er een hoekje van m'n tand af. Op zich niet zo'n probleem, maar er zit een klein scherp hoekje aan. Daarvoor is het misschien handig om naar de tandarts te gaan?
Tandheelkunde heb ik niet geprobeerd! Kun je hun zomaar bellen?
Ik had ze vanmorgen al gebeld (maar misschien waren ze nog niet open) en net om half twaalf. Ik zal het na lunchtijd nog eens proberen! Als ze op vakantie zouden zijn, zouden ze dat toch ook wel vermelden op het antwoordapparaat...?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:13 schreef Swine het volgende:
[..]
Die kan je niet zomaar bellen geloof ikProbeer zo je tandarts nog een keertje, goede kans dat ze nu aan het lunchen zijn en daarom niet opnemen.
Ik heb ook zo'n hoekje eraf. Gebeurde na het uitlopen van de vierdaagse trouwensToen kreeg ik iets te fanatiek een champgnefles aan mijn lippen gezet door collega's
Hoe was het gegaan?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 07:38 schreef Rituals het volgende:
[..]
Hehe, dankje. Nog een kleine twee uur voordat ik richting uni moet. Eerst maar eens even lekker ontbijten.
Dat heb je vast vaker gezegd!quote:
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hoe was het gegaan?
[..]
Dat heb je vast vaker gezegd!
Ik heb 55% goed. De vorige keer lag de norm op 50%, maar ik weet niet of ze die (mogen) aanpassen bij een hertentamen. Ook kan er nog een sleutelwijziging zijn waardoor ik iets zak (of stijg). Maar heel voorzichtig durf ik te zeggen dat ik hem heb gehaald en dus ook mijn P heb.quote:
quote:[..]
Feliquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:40 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik heb 55% goed. De vorige keer lag de norm op 50%, maar ik weet niet of ze die (mogen) aanpassen bij een hertentamen. Ook kan er nog een sleutelwijziging zijn waardoor ik iets zak (of stijg). Maar heel voorzichtig durf ik te zeggen dat ik hem heb gehaald en dus ook mijn P heb.
[..].
Het is echt maar een minihoekje, dat krijg ik denk ik niet op de foto!quote:
Dankje! Maar het is nog niet zeker hè! Nog niet te hard zeggen.quote:
O, dus je zeurt een beetje om niets?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:48 schreef Rituals het volgende:
[..]
Het is echt maar een minihoekje, dat krijg ik denk ik niet op de foto!
[..]
Dankje! Maar het is nog niet zeker hè! Nog niet te hard zeggen.
Nee, want het is wel scherp!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O, dus je zeurt een beetje om niets?
dremel of schuurpapier en je kan het zelf oplossenquote:
Of gewoon een touwtje er omheen, flinke kei aan dat touw en die kei laten donderenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:55 schreef royjn het volgende:
[..]
dremel of schuurpapier en je kan het zelf oplossen
gelukkig was die niet heel erg voorspelbaarquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hoe was het gegaan?
[..]
Jij blinkt uit in originaliteit!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:05 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
gelukkig was die niet heel erg voorspelbaar
Jawel, maar het heeft voor mijn gevoel weinig zin om een berichtje achter te laten als ze er toch niet zijnquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:58 schreef Difficult het volgende:
En je krijgt ook geen antwoordapparaat ?
Ik weet niet waar je tandarts zit, maar mss is ie wel dicht i.v.m. de vierdaagse dat mensen er toch niet bij kunnen komen?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:59 schreef Rituals het volgende:
[..]
Jawel, maar het heeft voor mijn gevoel weinig zin om een berichtje achter te laten als ze er toch niet zijn. Ik probeer het morgen nog een keer.
Zou het?! Grote kans op zich! Mijn tandarts zit namelijk op de Bijleveldsingel, bij de Wedren. Helemaal niet aan gedacht!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:01 schreef Difficult het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je tandarts zit, maar mss is ie wel dicht i.v.m. de vierdaagse dat mensen er toch niet bij kunnen komen?
Hyper-intelligente meid, die Ritualsquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:05 schreef Rituals het volgende:
[..]
Zou het?! Grote kans op zich! Mijn tandarts zit namelijk op de Bijleveldsingel, bij de Wedren. Helemaal niet aan gedacht!
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:05 schreef Rituals het volgende:
[..]
Zou het?! Grote kans op zich! Mijn tandarts zit namelijk op de Bijleveldsingel, bij de Wedren. Helemaal niet aan gedacht!
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hyper-intelligente meid, die Rituals
Maar serieus, is een belletje naar Tandheelkunde niets, kun je nu iig zeggen dat je gebruikelijke tandarts dicht is
Nee, routiniers lijkt me juist. Lopen na een nachtje alcohol is echt slopend, maar als je weet wat je aankan en de lengte van de route kan overzien is het toch goed te doen. Blijft gewoon voetje voor voetje zettenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:37 schreef Mikkie het volgende:
Ik zag gisteravond om twaalf uur nog militairen in de stad zuipen. Die lopen vast voor de eerste keer.
Ze zagen er behoorlijk jong uit, leken me geen routiniersquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:41 schreef Swine het volgende:
[..]
Nee, routiniers lijkt me juist. Lopen na een nachtje alcohol is echt slopend, maar als je weet wat je aankan en de lengte van de route kan overzien is het toch goed te doen. Blijft gewoon voetje voor voetje zetten
Waren het geen Denen die eerst even te voet hierheen zijn gekomen om vervolgens de vierdaagse te gaan lopen.....? Dat zijn wel bikkels.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ze zagen er behoorlijk jong uit, leken me geen routiniers. Eerder van die gasten die denken het wel even te doen.
Zonder bepakking 50km, met bepakking 40km. volgens mij.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:55 schreef AMDB het volgende:
Vanochtend na zessen waren er ook nog militairen die op weg gingen naar de start, die moeten dan ook wel aardig doorlopen (ze moeten de 50 lopen toch?).
Jep, en zij starten al op Heumensoord. Dus toen zij bij de Wedren aankwamen (vanochtend) hadden ze er al een aantal kilometer opzittenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:57 schreef xibalba het volgende:
[..]
Zonder bepakking 50km, met bepakking 40km. volgens mij.
Die hebben dan in elk geval getraindquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:50 schreef xibalba het volgende:
[..]
Waren het geen Denen die eerst even te voet hierheen zijn gekomen om vervolgens de vierdaagse te gaan lopen.....? Dat zijn wel bikkels.
Vond het toen opzich ook wel mee vallen... Liep toen voor het eerst de 40, daarvoor 4 x 30. 40 was ook goed te doenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:39 schreef Difficult het volgende:
Een paar jaar geleden met die hitte heb ik de vierdaagse gelopen
en als zorgt dat je af en toe een natte doek of pet op je hoofd gooit is het allemaal goed te doen imo :/
maar mensen drinken gewoon te weinig : /
Ik liep niet de keer dat ze hem afgelast hadden daarvoor nog ergens, toen is er wel 10km afgehaald op de woensdag geloof ikquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:51 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Vond het toen opzich ook wel mee vallen... Liep toen voor het eerst de 40, daarvoor 4 x 30. 40 was ook goed te doenJammer dat ze hem afgelast hebben... Nu ik 50 moet lopen ga ik liever feesten
Vanavond ook naar de stad![]()
Als ik jou was zou ik via de st anna gaan.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:09 schreef June. het volgende:
Hoe groot is de kans dat ik morgen om 8u over de heyendaalseweg kan fietsen om naar college te fietsen?
Het zal vast wel lukken, je maakt alleen geen vrienden denk ik, kan je beter door de professorenbuurt fietsenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:09 schreef June. het volgende:
Hoe groot is de kans dat ik morgen om 8u over de heyendaalseweg kan fietsen om naar college te fietsen?
Swine, Swarmi, Mikkie? Anders even een naaktfoto sturen en dan stuur ik die wel door naar wat single vrienden.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:13 schreef Rituals het volgende:
Afhakers. Ik ben zelden chagrijnig, maar hier word ik niet goed van. Ga nu met iemand anders, ook gezellig, heb nog 1,5 uur om over m'n bui heen te komen. Wie vrolijkt me op?
Ha ha.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Swine, Swarmi, Mikkie? Anders even een naaktfoto sturen en dan stuur ik die wel door naar wat single vrienden.
Doet een vrolijk dansje voor Ritualsquote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:13 schreef Rituals het volgende:
Afhakers. Ik ben zelden chagrijnig, maar hier word ik niet goed van. Ga nu met iemand anders, ook gezellig, heb nog 1,5 uur om over m'n bui heen te komen. Wie vrolijkt me op?
De irritatie zit diep hè?quote:
waarom wil je niet lachenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:27 schreef Rituals het volgende:
Oké, ik moet stiekem om jullie lachen. Maar ik wil niet lachen
. Volgens mij ben ik niet meer chagrijnig. Dat was kort!
Dat dus!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:30 schreef AMDB het volgende:
Heb ik ook wel eens als ik chagrijnig ben, wil ik niet lachen maar moet het toch, dat zijn van die interne struggelingen waar je dood aan gaat als je ze te vaak hebt.
vrouwenlogicaquote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:31 schreef Rituals het volgende:
[..]
Omdat ik chagrijnig was! Snap dat dan![]()
.
bier drinken in de trein is ook voor paupersquote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:49 schreef Cocktailprikker het volgende:
Open ik bier en mag het meteen weer inleveren op station wijchenheet man in de trein..
Waarom dat? Stond er politie? In de trein mag je toch drinken?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:49 schreef Cocktailprikker het volgende:
Open ik bier en mag het meteen weer inleveren op station wijchenheet man in de trein..
gewoon een flesje water met wodka meenemenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:52 schreef AMDB het volgende:
Ik ben gisteren ook het terrein van De Affaire afgezet omdat ik met eigen bier rondliep, toen weer via een andere ingang naar binnen gegaan.
Ik heb overigens ook wel muntjes en sponsor het festival dan ook door bij hen bier te kopen hoor, maar de hele week is wel duur
Ik hoop niet dat je bedoelt dat ik het moet mixenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:53 schreef gers het volgende:
[..]
gewoon een flesje water met wodka meenemen
alpha mannetjes drinken sterke drank puurquote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:54 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je bedoelt dat ik het moet mixen
sorry ik dacht dat je het in de trein dronk , dat vind ik nogal pauperquote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:57 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik was nog op het station en er werd gedreigd met 60 euro boete. heb meer bij me dus keus was snel gemaakt. gers ga jij maar extra geld uitgeven dan drink ik nog een paar eigen koude pilsjesmet je pauper
Echte mannen drinken bier op de motorquote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:58 schreef gers het volgende:
[..]
sorry ik dacht dat je het in de trein dronk , dat vind ik nogal pauper
Je mag op straat nergens drinken.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:01 schreef gers het volgende:
maar waarom mag je niet drinken op wijchen cs eigenlijk
Aahh klote! Beterschap!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:13 schreef Californium het volgende:
Ik heb zoveel hoofdpijn dat ik er misselijk van word
Paracetamol en vroeg erin!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:13 schreef Californium het volgende:
Ik heb zoveel hoofdpijn dat ik er misselijk van word
misschien een domme opmerking hoor maar ik heb nooit 200 euro in mijn wallequote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:13 schreef Rituals het volgende:
Ik pakte net een portomonnee die ik zelden gebruik en dacht dat ik ¤200,- zag!Helaas bleek het 200 Dirham te zijn
(is nog geen ¤20,-)
Dit is mijn 'vakantieportemonnee' en dan heb ik weleens veel geld bij mequote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:16 schreef gers het volgende:
[..]
misschien een domme opmerking hoor maar ik heb nooit 200 euro in mijn walle
Ik ook niet! Klote klein geld!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:16 schreef gers het volgende:
[..]
Das elk jaar hetzelfde! Maar speciaal voor jou:quote:
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Das elk jaar hetzelfde! Maar speciaal voor jou:
[ afbeelding ]
Daar moet ik het dan ook maar weer mee doenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Das elk jaar hetzelfde! Maar speciaal voor jou:
[ afbeelding ]
Haha! Staat er net pontificaal een studiegenoot van me in beeld, zingt die mee in dat achtergrondgevalquote:
Die blonde (niet degene die ik bedoelde btw) is oud-collega, die jongen rechts vooraan is studiegenoot van mequote:
Ik zie wel weer hoe jullie feesten in Nijmegenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:34 schreef Swine het volgende:
[..]
Die blonde (niet degene die ik bedoelde btw) is oud-collega, die jongen rechts vooraan is studiegenoot van me
Pauper!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:16 schreef gers het volgende:
[..]
Dat dus. Geld in je broekzak ftwquote:
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:41 schreef Swine het volgende:
[..]
Daar moet ik het dan ook maar weer mee doenIk gok er maar weer op dat morgen al de bestudeerde stof op zijn plek valt, want het is nu totale chaos in mijn hoofd
Morgen tentamen? Veel succes!quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:18 schreef Swine het volgende:
Ik ga zachtjes huilend naar bed...![]()
Ik hoop écht dat ik er wat van kan maken morgen
Bedoel je diegene die op de schouders zat? Daar stond ik vlak naast! Leuke griet, nog even mee gebabbeldquote:
En iedereen compleet uit z'n dak hè...geniaal. Echt, die lui verdienen een dikke kip in hun kont, enkel vanwege het concept al.quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:19 schreef Swine het volgende:
Dat die poco loco jongens zo groot zijn ondertussen is onbegrijpelijkWat een stteltje randdebielen
Hoe simpel concept wil je hebben
Ja doe eens, want met stinkende voeten wil ze nooit neukenquote:Op woensdag 21 juli 2010 05:00 schreef swarmahoer het volgende:
fuck wat stinken mn voeten, snel douchen hahaa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |