Zou het?! Grote kans op zich! Mijn tandarts zit namelijk op de Bijleveldsingel, bij de Wedren. Helemaal niet aan gedacht!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:01 schreef Difficult het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je tandarts zit, maar mss is ie wel dicht i.v.m. de vierdaagse dat mensen er toch niet bij kunnen komen?
Hyper-intelligente meid, die Ritualsquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:05 schreef Rituals het volgende:
[..]
Zou het?! Grote kans op zich! Mijn tandarts zit namelijk op de Bijleveldsingel, bij de Wedren. Helemaal niet aan gedacht!
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:05 schreef Rituals het volgende:
[..]
Zou het?! Grote kans op zich! Mijn tandarts zit namelijk op de Bijleveldsingel, bij de Wedren. Helemaal niet aan gedacht!
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hyper-intelligente meid, die Rituals
Maar serieus, is een belletje naar Tandheelkunde niets, kun je nu iig zeggen dat je gebruikelijke tandarts dicht is
Nee, routiniers lijkt me juist. Lopen na een nachtje alcohol is echt slopend, maar als je weet wat je aankan en de lengte van de route kan overzien is het toch goed te doen. Blijft gewoon voetje voor voetje zettenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:37 schreef Mikkie het volgende:
Ik zag gisteravond om twaalf uur nog militairen in de stad zuipen. Die lopen vast voor de eerste keer.
Ze zagen er behoorlijk jong uit, leken me geen routiniersquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:41 schreef Swine het volgende:
[..]
Nee, routiniers lijkt me juist. Lopen na een nachtje alcohol is echt slopend, maar als je weet wat je aankan en de lengte van de route kan overzien is het toch goed te doen. Blijft gewoon voetje voor voetje zetten
Waren het geen Denen die eerst even te voet hierheen zijn gekomen om vervolgens de vierdaagse te gaan lopen.....? Dat zijn wel bikkels.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ze zagen er behoorlijk jong uit, leken me geen routiniers. Eerder van die gasten die denken het wel even te doen.
Zonder bepakking 50km, met bepakking 40km. volgens mij.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:55 schreef AMDB het volgende:
Vanochtend na zessen waren er ook nog militairen die op weg gingen naar de start, die moeten dan ook wel aardig doorlopen (ze moeten de 50 lopen toch?).
Jep, en zij starten al op Heumensoord. Dus toen zij bij de Wedren aankwamen (vanochtend) hadden ze er al een aantal kilometer opzittenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:57 schreef xibalba het volgende:
[..]
Zonder bepakking 50km, met bepakking 40km. volgens mij.
Die hebben dan in elk geval getraindquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:50 schreef xibalba het volgende:
[..]
Waren het geen Denen die eerst even te voet hierheen zijn gekomen om vervolgens de vierdaagse te gaan lopen.....? Dat zijn wel bikkels.
Vond het toen opzich ook wel mee vallen... Liep toen voor het eerst de 40, daarvoor 4 x 30. 40 was ook goed te doenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:39 schreef Difficult het volgende:
Een paar jaar geleden met die hitte heb ik de vierdaagse gelopen
en als zorgt dat je af en toe een natte doek of pet op je hoofd gooit is het allemaal goed te doen imo :/
maar mensen drinken gewoon te weinig : /
Ik liep niet de keer dat ze hem afgelast hadden daarvoor nog ergens, toen is er wel 10km afgehaald op de woensdag geloof ikquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:51 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Vond het toen opzich ook wel mee vallen... Liep toen voor het eerst de 40, daarvoor 4 x 30. 40 was ook goed te doenJammer dat ze hem afgelast hebben... Nu ik 50 moet lopen ga ik liever feesten
Vanavond ook naar de stad![]()
Als ik jou was zou ik via de st anna gaan.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:09 schreef June. het volgende:
Hoe groot is de kans dat ik morgen om 8u over de heyendaalseweg kan fietsen om naar college te fietsen?
Het zal vast wel lukken, je maakt alleen geen vrienden denk ik, kan je beter door de professorenbuurt fietsenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:09 schreef June. het volgende:
Hoe groot is de kans dat ik morgen om 8u over de heyendaalseweg kan fietsen om naar college te fietsen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |