Die kan je niet zomaar bellen geloof ikquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:09 schreef Rituals het volgende:
[..]
[..]
Ik heb vanmorgen op een haarspeldje gebeten en nu is er een hoekje van m'n tand af. Op zich niet zo'n probleem, maar er zit een klein scherp hoekje aan. Daarvoor is het misschien handig om naar de tandarts te gaan?
Tandheelkunde heb ik niet geprobeerd! Kun je hun zomaar bellen?
Ik had ze vanmorgen al gebeld (maar misschien waren ze nog niet open) en net om half twaalf. Ik zal het na lunchtijd nog eens proberen! Als ze op vakantie zouden zijn, zouden ze dat toch ook wel vermelden op het antwoordapparaat...?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:13 schreef Swine het volgende:
[..]
Die kan je niet zomaar bellen geloof ikProbeer zo je tandarts nog een keertje, goede kans dat ze nu aan het lunchen zijn en daarom niet opnemen.
Ik heb ook zo'n hoekje eraf. Gebeurde na het uitlopen van de vierdaagse trouwensToen kreeg ik iets te fanatiek een champgnefles aan mijn lippen gezet door collega's
Hoe was het gegaan?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 07:38 schreef Rituals het volgende:
[..]
Hehe, dankje. Nog een kleine twee uur voordat ik richting uni moet. Eerst maar eens even lekker ontbijten.
Dat heb je vast vaker gezegd!quote:
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hoe was het gegaan?
[..]
Dat heb je vast vaker gezegd!
Ik heb 55% goed. De vorige keer lag de norm op 50%, maar ik weet niet of ze die (mogen) aanpassen bij een hertentamen. Ook kan er nog een sleutelwijziging zijn waardoor ik iets zak (of stijg). Maar heel voorzichtig durf ik te zeggen dat ik hem heb gehaald en dus ook mijn P heb.quote:
quote:[..]
Feliquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:40 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik heb 55% goed. De vorige keer lag de norm op 50%, maar ik weet niet of ze die (mogen) aanpassen bij een hertentamen. Ook kan er nog een sleutelwijziging zijn waardoor ik iets zak (of stijg). Maar heel voorzichtig durf ik te zeggen dat ik hem heb gehaald en dus ook mijn P heb.
[..].
Het is echt maar een minihoekje, dat krijg ik denk ik niet op de foto!quote:
Dankje! Maar het is nog niet zeker hè! Nog niet te hard zeggen.quote:
O, dus je zeurt een beetje om niets?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:48 schreef Rituals het volgende:
[..]
Het is echt maar een minihoekje, dat krijg ik denk ik niet op de foto!
[..]
Dankje! Maar het is nog niet zeker hè! Nog niet te hard zeggen.
Nee, want het is wel scherp!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O, dus je zeurt een beetje om niets?
dremel of schuurpapier en je kan het zelf oplossenquote:
Of gewoon een touwtje er omheen, flinke kei aan dat touw en die kei laten donderenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:55 schreef royjn het volgende:
[..]
dremel of schuurpapier en je kan het zelf oplossen
gelukkig was die niet heel erg voorspelbaarquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hoe was het gegaan?
[..]
Jij blinkt uit in originaliteit!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:05 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
gelukkig was die niet heel erg voorspelbaar
Jawel, maar het heeft voor mijn gevoel weinig zin om een berichtje achter te laten als ze er toch niet zijnquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:58 schreef Difficult het volgende:
En je krijgt ook geen antwoordapparaat ?
Ik weet niet waar je tandarts zit, maar mss is ie wel dicht i.v.m. de vierdaagse dat mensen er toch niet bij kunnen komen?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:59 schreef Rituals het volgende:
[..]
Jawel, maar het heeft voor mijn gevoel weinig zin om een berichtje achter te laten als ze er toch niet zijn. Ik probeer het morgen nog een keer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |