Weet ik veel hoe ze heetquote:Op maandag 19 juli 2010 23:26 schreef Swine het volgende:
[..]
Doe dan een naam, de rest hyven of facebooken we wel
Ben je zat ofzo?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 00:28 schreef SLP_ het volgende:
HAHAHAH co7p ik weet het zij is vaste klant bij ons ik heb dr vandaag gezien en dacht nog omggg ik xsl hyves zoeken die hebik wele es egezien!!!!
you're sure?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 00:31 schreef SLP_ het volgende:
nee mn vaders laptop rtypt echt irritant en daar zit ik nu op
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 00:44 schreef SLP_ het volgende:
nja oke ik ga slapen en hier is dr hyvescp let me know of het de juistr is![]()
quote:Dit profiel is helaas niet zichtbaar voor iedereen
Waar werk je dan?quote:
Primaquote:Op maandag 19 juli 2010 20:56 schreef Cocktailprikker het volgende:
Mikkie, het was toch Tonight van Lasgo maar dan 2010... Was namelijk een oudere versie die ik hoorde. Van de oude zangeres.
Wel knap dat ze toch naar een beveiligde site linken die van ING lijkt te zijn...?quote:Op maandag 19 juli 2010 22:18 schreef Swine het volgende:
Ik, als trouw ABN klant, krijg net deze mail binnen![]()
[..]
De grammatica is weer bedroevend, het mailadres amateuristisch [internetbankieren@ing-support.org].![]()
Dit soort lui moeten opgeknoopt worden, ik wens niet lastig gevallen te worden
Trustenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 01:25 schreef Mikkie het volgende:
Overigens net terug uit het centrum, even een goede nachtrust scoren nadat die van vannacht enigszins bewogen was. Lekker slapie doen
wacht maar tot dag twee en driequote:Op dinsdag 20 juli 2010 01:39 schreef Swine het volgende:
[..]
Hier alleen de echt stoere mannen in het groen
Gelukkig is het maar 4 dagenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:14 schreef Swine het volgende:
Ben benieuwd naar de hoeveelheid herrie die het produceert. Heb nu al best veel last van de extra treinen die gewoon de hele nacht door rijden, bussen en megaveel taxies die denken dat ze de busbaan als circuit kunnen gebruiken.
Met die lopers zal het wel meevallen, die bussen, treinen en taxi's rijden hier van zaterdag tot zaterdagquote:
Kunnen ze niet gaan lopen?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:20 schreef Swine het volgende:
[..]
Met die lopers zal het wel meevallen, die bussen, treinen en taxi's rijden hier van zaterdag tot zaterdag
Ik doe het wel vanaf hierquote:
achja ze komen langs mijn straatquote:Op dinsdag 20 juli 2010 03:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik doe het wel vanaf hier![]()
Lopen mensen![]()
![]()
dan zullen ze ook zo in lent zijnquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |