Swine, Swarmi, Mikkie? Anders even een naaktfoto sturen en dan stuur ik die wel door naar wat single vrienden.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:13 schreef Rituals het volgende:
Afhakers. Ik ben zelden chagrijnig, maar hier word ik niet goed van. Ga nu met iemand anders, ook gezellig, heb nog 1,5 uur om over m'n bui heen te komen. Wie vrolijkt me op?
Ha ha.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Swine, Swarmi, Mikkie? Anders even een naaktfoto sturen en dan stuur ik die wel door naar wat single vrienden.
Doet een vrolijk dansje voor Ritualsquote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:13 schreef Rituals het volgende:
Afhakers. Ik ben zelden chagrijnig, maar hier word ik niet goed van. Ga nu met iemand anders, ook gezellig, heb nog 1,5 uur om over m'n bui heen te komen. Wie vrolijkt me op?
De irritatie zit diep hè?quote:
waarom wil je niet lachenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:27 schreef Rituals het volgende:
Oké, ik moet stiekem om jullie lachen. Maar ik wil niet lachen
. Volgens mij ben ik niet meer chagrijnig. Dat was kort!
Dat dus!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:30 schreef AMDB het volgende:
Heb ik ook wel eens als ik chagrijnig ben, wil ik niet lachen maar moet het toch, dat zijn van die interne struggelingen waar je dood aan gaat als je ze te vaak hebt.
vrouwenlogicaquote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:31 schreef Rituals het volgende:
[..]
Omdat ik chagrijnig was! Snap dat dan![]()
.
bier drinken in de trein is ook voor paupersquote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:49 schreef Cocktailprikker het volgende:
Open ik bier en mag het meteen weer inleveren op station wijchenheet man in de trein..
Waarom dat? Stond er politie? In de trein mag je toch drinken?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:49 schreef Cocktailprikker het volgende:
Open ik bier en mag het meteen weer inleveren op station wijchenheet man in de trein..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |