Zit effe op mijn werk, nu ff niet!quote:Op maandag 19 juli 2010 16:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
Net te laat! Kom maar met een naakt mokkeltje HM!
Jammer dan! Dan had je maar niet de FIPO moeten claimen!quote:Op maandag 19 juli 2010 16:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zit effe op mijn werk, nu ff niet!
Verder kijken dan Plein 44? naar wat ben je wezen kijken op Plein 44?quote:Op maandag 19 juli 2010 16:12 schreef remlof het volgende:
Ik ga woensdag effe verder kijken dan Plein 44.
Lekker rustig nu waarschijnlijkquote:Op maandag 19 juli 2010 16:28 schreef Difficult het volgende:
[..]
Verder kijken dan Plein 44? naar wat ben je wezen kijken of Plein 44
Ga ook naar ASIWYFA, en daarna These Are Powers in de Ruïne, die zijn ook tof denk ikquote:Op maandag 19 juli 2010 16:49 schreef Dupje het volgende:
Waar gaan jullie heen vanavond?
Ik ga miss even naar And So I Watch You From AfarNog meer tips behalve Wende?
Dan wachten we wel even op de tettenpost van Rituals!quote:Op maandag 19 juli 2010 16:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zit effe op mijn werk, nu ff niet!
The Deaf en Karamelo Santo (beide vóór Wende op de Waalkade) klinken ook best leuk!quote:Op maandag 19 juli 2010 16:49 schreef Dupje het volgende:
Waar gaan jullie heen vanavond?
Ik ga miss even naar And So I Watch You From AfarNog meer tips behalve Wende?
ik trek gewoon de nacht doorquote:
zeker alleen jammer dat ons huis er niet isquote:
quote:Op maandag 19 juli 2010 16:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan wachten we wel even op de tettenpost van Rituals!
Ik denk dat jullie dat maar even per PM moeten regelen.quote:
Bomba Estereo!quote:Op maandag 19 juli 2010 17:47 schreef reem het volgende:
Vanavond lekker hangen op Habana. Tijd voor cumbia
quote:Op maandag 19 juli 2010 16:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan wachten we wel even op de tettenpost van Rituals!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.
quote:Op maandag 19 juli 2010 17:59 schreef Rituals het volgende:
Ik ben weer thuis! Was gezellig met de groep, maar de Coronas waren niet zo leuk als vorig jaar. Jammer.
[..]kwaliteitstettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
Neequote:Op maandag 19 juli 2010 18:07 schreef Cocktailprikker het volgende:
Kan ik Rituals gespot hebben aan de Groenestraat, klaar om over te steken richting de AH?Tegen half 6 gok ik
Boooh... halve middag vól in de zon gezeten met één gezichtshelft. Duo Penottiquote:Op maandag 19 juli 2010 16:09 schreef motorbloempje het volgende:
Zo, het is warm én druk in de stad...
Ik ben weer thuis! Was gezellig met de groep, maar de Coronas waren niet zo leuk als vorig jaar. Jammer.
[..]Sund. Wel een leuke middag gehad? Nu nog even een paar uur knallen, je gaat het gewoon halen morgen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Da's wel jammer ja, vaak van hetzelfde laken een pak. Zo wisselen de bands op Koningsplein en Molenstraat regelmatig om, zie je dus ook telkens hetzelfde... Iemand nog tips voor vanavond? Ben niet zo van de 'alternatieve muziek' en veel grote namen staan er ook niet...quote:Op maandag 19 juli 2010 18:14 schreef Roei het volgende:
Vanmiddag [coverband #1] en dan vanavond [coverband #2], op het "zeer gevarieerde" programma van de Molenstraat..Leuk joh, Anouk, Robby Williams en André Hazes.. Op zich is het best gezellig hoor, maar ik word toch wel gek van al die bandjes die allemaal hetzelfde doen. Met uitzondering van Beethoven gister, die gewoon weer helemaal top waren zoals altijd.
![]()
Ik zou ook echt graag naar cinemariënburg gaan morgen, helaas moet ik gewoon werken.. Wel jammer, mis ik 1 van m'n favoriete DJ's. Nouja, die komt nog wel een keer terug..Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
Sowieso is het kwa namen dit jaar al minder, vorig jaar vond ik ook al niet zo heel super, jaar ervoor was beter.quote:Op maandag 19 juli 2010 18:27 schreef Mikkie het volgende:
Ben niet zo van de 'alternatieve muziek' en veel grote namen staan er ook niet...
Klopt helemaal. Het is allemaal wat minder dit jaar, bezuinigingen enzo? Enige die in verhouding wel uitpakt is NL podium op het Joris Ivensplein, met Marianne Weber, Corry Konings, René Schuurmans, Jannes enzo. Verder valt het wat tegen. Maar goed, daar laten we het feest niet minder om zijn natuurlijkquote:Op maandag 19 juli 2010 18:28 schreef DeKubus het volgende:
[..]
Sowieso is het kwa namen dit jaar al minder, vorig jaar vond ik ook al niet zo heel super, jaar ervoor was beter.
Mwhehe, charmant!quote:Op maandag 19 juli 2010 18:27 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Boooh... halve middag vól in de zon gezeten met één gezichtshelft. Duo Penotti.
Ja, was verder wel gezellig! 'Knallen' gaat hem niet meer worden, maar ik ga zo nog even oud-tentamens bekijken. Ik ga m'n best doen morgen!quote:[..]
Sund. Wel een leuke middag gehad? Nu nog even een paar uur knallen, je gaat het gewoon halen morgen!.
Dat klinkt juist verschrikkelijk (vind ik)! De laatste plek waar ik naartoe zal gaan deze week waarschijnlijkquote:Op maandag 19 juli 2010 18:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Klopt helemaal. Het is allemaal wat minder dit jaar, bezuinigingen enzo? Enige die in verhouding wel uitpakt is NL podium op het Joris Ivensplein, met Marianne Weber, Corry Konings, René Schuurmans, Jannes enzo. Verder valt het wat tegen. Maar goed, daar laten we het feest niet minder om zijn natuurlijk
Ah balen! Succes!quote:Op maandag 19 juli 2010 18:33 schreef June. het volgende:
Moeten studeren is echt zo kut met dit mooie weer en vierdaagsefeesten in volle gangGelukkig kan ik donderdag en vrijdag wel
[..]Aardig maar ik ben meer van de billen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben er ook nog niet geweest hoor, maar het is meer om de verhouding te schetsen. Voor een NL-podium staan er best goede artiesten. Terwijl als je kijkt naar de Waalkade ofzo, daar is het niet je van het...quote:Op maandag 19 juli 2010 18:37 schreef Rituals het volgende:
[..]
Mwhehe, charmant!Ik heb heerlijk in de schaduw kunnen staan.
[..]
Ja, was verder wel gezellig! 'Knallen' gaat hem niet meer worden, maar ik ga zo nog even oud-tentamens bekijken. Ik ga m'n best doen morgen!
[..]
Dat klinkt juist verschrikkelijk! De laatste plek waar ik naartoe zal gaan deze week waarschijnlijk.
quote:Op maandag 19 juli 2010 18:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Aardig maar ik ben meer van de billen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoiets?
Your body. Your soul. Your rituals.
quote:Op maandag 19 juli 2010 18:53 schreef Rituals het volgende:
[..]De eerste!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoiets?![]()
Do your work. Don't be stupid.
Naamtopic #1: Nacht bagger #7 - Waar DeKubus te aardig is
quote:Op maandag 19 juli 2010 18:53 schreef Rituals het volgende:
[..]Dat lijkt er al wat meer op!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoiets?
quote:
Ik begin langzaam een beetje oog te krijgen voor billen!quote:
quote:
Caro Emeraldquote:Op maandag 19 juli 2010 18:47 schreef AMDB het volgende:
Waalkade dit jaar is óf kut, óf '3FM-alternatief'. En dat is voor de meeste mensen niet zo interessant.
Dat ligt eraan of ik nog gaquote:
quote:
Donderdag is Tim Knol toch ook? Die gast heeft leuke liedjesquote:Op maandag 19 juli 2010 18:58 schreef June. het volgende:
[..]
Caro EmeraldDaar ga ik zeker naartoe donderdag!
En de accountant in je huilt?quote:Op maandag 19 juli 2010 20:15 schreef Sander het volgende:
Morgen nieuwe telefoon, vrijdag de iPad. De gadgetfreak in mij is blij!
quote:Op maandag 19 juli 2010 20:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
iPhone? Die met/zonder bereik? Ik heb geen idee!
Elektronische troep!
Hij werkt toch in de appelenwinkel? Dan neem je toch gewoon een retourtje mee naar huis?quote:
*wolkje* *wolk* *wolkje*quote:
Laag decolleté en naar Van Buren. Dan betaalt het personeel dat wel voor je!quote:Op maandag 19 juli 2010 20:50 schreef SLP_ het volgende:
zal ik vanavond nog naar stad gaan of niet? hmm heb eigenlijk geen geld, maar wel zin
Daar werk ik overdagquote:Op maandag 19 juli 2010 16:28 schreef Difficult het volgende:
[..]
Verder kijken dan Plein 44? naar wat ben je wezen kijken op Plein 44?
Moet je bij de DJ tafel zijnquote:Op maandag 19 juli 2010 20:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Laag decolleté en naar Van Buren. Dan betaalt het personeel dat wel voor je!
gewoon drank meenemenquote:Op maandag 19 juli 2010 20:50 schreef SLP_ het volgende:
zal ik vanavond nog naar stad gaan of niet? hmm heb eigenlijk geen geld, maar wel zin
Bedankt voor de tipquote:Op maandag 19 juli 2010 20:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Laag decolleté en naar Van Buren. Dan betaalt het personeel dat wel voor je!
Apart!quote:
Goed. Veel op orde, alles komt goed. Vorige week vriendin gesproken voor t eerst sinds 1.5 maand bijnaquote:Op maandag 19 juli 2010 21:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Apart!
En hoe maakt u het meneer CP? Weer alles een beetje op/in orde?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.
quote:Op maandag 19 juli 2010 21:27 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Goed. Veel op orde, alles komt goed. Vorige week vriendin gesproken voor t eerst sinds 1.5 maand bijnaGister afgesproken, heel de dag in het park gelegen en beetje gepraat. Komt wel weer goed
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 juli 2010 21:27 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Goed. Veel op orde, alles komt goed. Vorige week vriendin gesproken voor t eerst sinds 1.5 maand bijnaGister afgesproken, heel de dag in het park gelegen en beetje gepraat. Komt wel weer goed
![]()
![]()
das echt heel goed om te horen CPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 19 juli 2010 21:25 schreef SLP_ het volgende:
hihi, ik zag cp vanmiddag nog stoer wezen op zn motor
quote:Op maandag 19 juli 2010 21:30 schreef Rituals het volgende:
'Komt wel weer goed'? Met jou? Of met jullie in een relatie?Met mij komt het wel goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb gemerkt dat er heel veel ellendige dingen kunnen gebeuren, maar als je er op een juiste manier mee om leert gaan dan is het slechts een pijnlijke les. Uiteindelijk kom je er alleen maar sterker uit
Sommige dingen hebben gewoon tijd nodig.
Met haar komt het ook wel goed, ik denk dat zij ook nog een eind te gaan heeft maar uiteindelijk zal zij er ook door groeien..
Wat er tussen ons is kan eigenlijk alleen maar beter worden vanaf dit punt. Voelde na gister erg vertrouwd om samen te zijn, en als we eerlijk en helder tegen elkaar kunnen zijn zie ik niet in waarom het níet goed zou moeten komen tussen ons1 ding is erg duidelijk geworden, we houden enorm van elkaar, het besef van wat de ander betekend is enorm toegenomen.
Je hebt al genoeg ellende gehad CP! Ik hoop dat het nu een tijd mag meezitten!quote:Op maandag 19 juli 2010 21:40 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Met mij komt het wel goedIk heb gemerkt dat er heel veel ellendige dingen kunnen gebeuren, maar als je er op een juiste manier mee om leert gaan dan is het slechts een pijnlijke les. Uiteindelijk kom je er alleen maar sterker uit
Met haar komt het ook wel goed, ik denk dat zij ook nog een eind te gaan heeft maar uiteindelijk komt het wel goed.
Wat er tussen ons is kan eigenlijk alleen maar beter worden vanaf dit punt. Voelde na gister erg vertrouwd om samen te zijn, en als we eerlijk en helder tegen elkaar kunnen zijn zie ik niet in waarom het níet goed zou moeten komen tussen ons1 ding is erg duidelijk geworden, we houden enorm van elkaar, het besef van wat de ander betekend is enorm toegenomen.
Knap van je dat je er zo bovenop bent gekomen! Goed om te horen/lezen. Fijn ook dat jullie nog goed met elkaar overweg kunnen!quote:Op maandag 19 juli 2010 21:40 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Met mij komt het wel goedIk heb gemerkt dat er heel veel ellendige dingen kunnen gebeuren, maar als je er op een juiste manier mee om leert gaan dan is het slechts een pijnlijke les. Uiteindelijk kom je er alleen maar sterker uit
Met haar komt het ook wel goed, ik denk dat zij ook nog een eind te gaan heeft maar uiteindelijk zal zij er ook door groeien..
Hoi, ik leef nogquote:Op maandag 19 juli 2010 21:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
OPROEP: HEEFT IEMAND AL IETS VERNOMEN VAN SWINE?
quote:
Hoe is het? Hoe gaat het leren voor je hertentamen? Bijna vakantie!quote:
Leren = saaiquote:Op maandag 19 juli 2010 22:07 schreef Rituals het volgende:
[..]
Hoe is het? Hoe gaat het leren voor je hertentamen? Bijna vakantie!
Doe ik proberenquote:Op maandag 19 juli 2010 22:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
Niet meer doen hoor...je bent hier een constante factor en dat moet zo blijven
Nou, dat dus!quote:Op maandag 19 juli 2010 22:14 schreef Swine het volgende:
[..]
Leren = saaiZit ook te stoeien met de nieren
Bij jou dan?
De grammatica is weer bedroevend, het mailadres amateuristisch [internetbankieren@ing-support.org].quote:Geachte Mijn ING gebruiker,
Technische dienst van de ING hebben het moderniseren van uw account gepland. De gegevens van uw Mijn ING Internetbankieren moet worden geactualiseerd als onderdeel van onze voortdurende inzet om het niveau van internetbankieren flexibiliteit te verhogen.
Wij verklaren hierbij dat met deze nieuwe beveiliging, Mijn ING is te bieden als een veilig en kosten effectieve betaling service.
Neem de tijd bij het invullen van uw gegevens zodat u niet loopt in toekomstige problemen met de online bankdienst. Faling om uw account te vernieuwen zal het resultaat zijn van een Mijn ING deactivering.
Zodra uw gegevens zijn bevestigd, word het verwerkt en zal uw Mijn ING sessie worden afgesloten. Vervolgens kunt u blijven internetbankieren zoals normaal zonder te worden onderbroken.
Gelieve de onderstaande link te volgen:
http://mijn.ing.nl/internetbankieren/SesamLoginServlet/
Onze excuses voor het ongemak, maar dit maakt deel uit van onze veiligheidsmaatregelen. ING bank waardeert uw medewerking en bijstand.
Beveiligingsadviseur
Afdeling Beveiliging Team
ING Bank N.V.
Deze e-mail kan niet beantwoord worden.
Dit e-mailbericht is alleen bestemd voor de geadresseerden.
Zinsbouw is ook verre van professioneel te noemenquote:Op maandag 19 juli 2010 22:18 schreef Swine het volgende:
Ik, als trouw ABN klant, krijg net deze mail binnen![]()
[..]
De grammatica is weer bedroevend, het mailadres amateuristisch [internetbankieren@ing-support.org].![]()
Dit soort lui moeten opgeknoopt worden, ik wens niet lastig gevallen te worden
quote:Op maandag 19 juli 2010 23:16 schreef Cocktailprikker het volgende:
En toen werd je wakker en had je een natte plek in je onderbroek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 juli 2010 23:16 schreef Cocktailprikker het volgende:
Doe dan een naam, de rest hyven of facebooken we welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |