Dat topic gaat alleen over die modale feesten. Dat vermaak voor de grote massa die zichzelf niet kan vermaken.quote:Op maandag 19 juli 2010 04:08 schreef ScarFace- het volgende:
4daagsefeesten/Zomerfeesten - Nijmegen 2010 [ afbeelding ]
pretentious much?quote:Op maandag 19 juli 2010 01:38 schreef reem het volgende:
Habana was heerlijk vandaag met Ploctones. Op de Voerweg was King Kahn & The Shrines echt de moeite waard!
Die hele Zomerfeesten zouden wat mij betreft helemaal niet door hoeven gaan zonder De Affaire: relaxte sfeer, geen tuig, geen plat vermaak. Een soort van utopie te midden van wansmaak en middelmaat die in de rest van de stad de boventoon viert.
Laatste ochtend leren. Vanmiddag ga ik (waarschijnlijk) even naar de zomerfeesten, dus ter compensatie moest ik op tijd opstaanquote:Op maandag 19 juli 2010 07:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
jij bent er ook weer lekker vroeg zeg
Ik las een patatje del, maar ik vond het al zo vroeg voor een supertjequote:Op maandag 19 juli 2010 09:08 schreef HostiMeister het volgende:
Komt er zojuist een of andere tjappie, dat er een 'palletje Dell' voor ons is![]()
Een palletje servers, nog nooit gehoord
quote:
quote:Op zondag 18 juli 2010 18:02 schreef Mikkie het volgende:
Ben jij eigenlijk de hele week in Nijmegen of alleen nu en vrijdag?
Goed bezig. Even lekker knallen deze ochtend en dan jezelf vanmiddag belonen met wat vrije tijd. Komt vast goed!quote:Op maandag 19 juli 2010 07:58 schreef Rituals het volgende:
[..]
Laatste ochtend leren. Vanmiddag ga ik (waarschijnlijk) even naar de zomerfeesten, dus ter compensatie moest ik op tijd opstaan.
Ik heb nog zo'n 2,5 uur! Komt helemaal goedquote:Op maandag 19 juli 2010 11:07 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Goed bezig. Even lekker knallen deze ochtend en dan jezelf vanmiddag belonen met wat vrije tijd. Komt vast goed!
Jep dat sowieso. Dadelijk squashen en daarna even bijkomen want vrij slecht geslapen. Dan vanmiddag even een terrasje pakken met een paar vriendinnen en vanavond absoluut nog de stad in. Is er op het Koningsplein vanavond iets leuks te doen? Molenplein is matig volgens mij, Waalkade ken ik niet. Dus nog even tricky wat we gaan doen. Joris Ivensplein heeft ook geen geweldige artiesten vanavond...quote:Op maandag 19 juli 2010 11:11 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik heb nog zo'n 2,5 uur! Komt helemaal goed. Ik blijf vanmiddag ook niet heel lang, dus ik kan zelfs vanavond nog even wat doen als ik dat nodig vind/daar zin in heb.
Jij gaat vanavond weer de stad in?
Wende komt vanavond op de Waalkade!quote:Op maandag 19 juli 2010 11:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jep dat sowieso. Dadelijk squashen en daarna even bijkomen want vrij slecht geslapen. Dan vanmiddag even een terrasje pakken met een paar vriendinnen en vanavond absoluut nog de stad in. Is er op het Koningsplein vanavond iets leuks te doen? Molenplein is matig volgens mij, Waalkade ken ik niet. Dus nog even tricky wat we gaan doen. Joris Ivensplein heeft ook geen geweldige artiesten vanavond...
Wie de fuck is NOAH?quote:
Geen zinquote:Op maandag 19 juli 2010 12:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wie de fuck is NOAH?
En waarom ben ik jou gisteren niet tegengekomen?
Daar zat ik ook en spannend dat het daar was!quote:Op maandag 19 juli 2010 03:18 schreef DeKubus het volgende:
Zo ook weer thuis, keer niet té laat/vroeg gemaakt. MOrgen overdag van de zon genieten op de berendonck.![]()
Ben alleen naar Cuby and the Blizzards geweest en een stuk van Waylon gezien, verder gewoon bij café camelot gezeten.
[..]
Andere nacht mag ook.
Trusten!
In de Cinemanienburg werd een techno feestje gegeven. Met dub muziek in een tweede zaal. Van wat ik daar hoorde zal het meteen een van de laatste keren geweest zijn ofzo? Omdat het wordt afgebroken of misschien zijn er andere plannen mee. Vorige week de laatste film vertoond geloof ik. Opzich wel zonde, heb er dus nog nooit films gezien, maar ook als locatie voor een party was het best te doen. Twee dans-zalen waren ook gewoon bioscoopzalen waar de stoelen ontbraken.quote:Op maandag 19 juli 2010 01:03 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Pinnen moet je inderdaad altijd van tevoren doen. Ik stond vanavond om zeven uur in een rij van een man of drie, vier...terwijl dat later op de avond eerder drie- of vierentwintig is. Mooi dat je je zo vermaakt hebt, waar ben je vanavond geweest?
Meestal wel. Iets meer last van files dan gebruikelijk en als je door het centrum moet is het vervelend, maar anders is het wel te doen.quote:Op maandag 19 juli 2010 13:43 schreef ScarFace- het volgende:
Is Nijmegen fatsoenlijk te bereiken per auto vandaag?
En de rest van de week?
Ik herinner me dat ze een keer zo`n toegangsweg hadden afgezet namelijkquote:Op maandag 19 juli 2010 13:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Meestal wel. Iets meer last van files dan gebruikelijk en als je door het centrum moet is het vervelend, maar anders is het wel te doen.
Klinkt belachelijk bekendquote:Op maandag 19 juli 2010 14:27 schreef LastRequest het volgende:
En ik was vannacht ook ineens dronken
Te kut, ik had me daar niet helemaal op voorbereid maar toen ik naar huis wilde gaan merkte ik ineens dat ik er niet heel goed aan toe was.. Koppijn is gelukkig wel bijna weg nu
Uhu ik was niet alleen dus dat scheelt. Gelukkig belde m'n baas vanochtend dat ik niet hoefde te komen werken, want dat was echt een fiasco geworden.quote:
Haha, want anders had je hoe laat moeten beginnen?quote:Op maandag 19 juli 2010 14:38 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Uhu ik was niet alleen dus dat scheelt. Gelukkig belde m'n baas vanochtend dat ik niet hoefde te komen werken, want dat was echt een fiasco geworden.
Mja, een aantal van de grote toegangswegen zijn de komende dagen afwisselend minder goed bereikbaar inderdaad, doordat de wandelmars er overheen komt (Waalbrug, St. Annastraat etc.).quote:Op maandag 19 juli 2010 14:07 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Ik herinner me dat ze een keer zo`n toegangsweg hadden afgezet namelijkof brug eigenlijk.
Mag je vinden. In de rest v/d stad voel ik me niet echt op mijn gemak tijdens de Zomerfeesten. Ik houd niet van Kermis en Carnaval.quote:Op maandag 19 juli 2010 07:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
pretentious much?
(maar inderdaad de affaire is wel de plek waar ik het meeste hang)
Dat jij het niet leuk vindt wil niet zeggen dat het een smakeloze bedoening isquote:Op maandag 19 juli 2010 15:24 schreef reem het volgende:
[..]
Mag je vinden. In de rest v/d stad voel ik me niet echt op mijn gemak tijdens de Zomerfeesten. Ik houd niet van Kermis en Carnaval.
12:00.. viel mee maar had ik niet goed getrokkenquote:Op maandag 19 juli 2010 15:06 schreef Difficult het volgende:
[..]
Haha, want anders had je hoe laat moeten beginnen?
Ach, ieder zijn eigen ding, smaken verschillenquote:Op maandag 19 juli 2010 15:28 schreef reem het volgende:
Ik heb hier nu een blaaskapel in de straat staan die "Altijd is Kortjakje ziek" staat te spelen. I rest my case
12.00 valt iedereen nog wel mee, maar toch brak zijn en werken gaat nooit heel goed samenquote:Op maandag 19 juli 2010 15:36 schreef LastRequest het volgende:
[..]
12:00.. viel mee maar had ik niet goed getrokken
hoiquote:Op maandag 19 juli 2010 15:50 schreef Difficult het volgende:
[..]
12.00 valt iedereen nog wel mee, maar toch brak zijn en werken gaat nooit heel goed samen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |