Ik ben eigenlijk alleen maar in het Valkhof te vindenquote:Op maandag 19 juli 2010 01:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
Gaan er wel eens mensen naar t Valkhof of Hunnerpark?
King Khan & The Shrines waren geniaal! Heb me kapotgelachen daar, toffe muziek ook, superfeestje!quote:Op maandag 19 juli 2010 01:38 schreef reem het volgende:
Habana was heerlijk vandaag met Ploctones. Op de Voerweg was King Kahn & The Shrines echt de moeite waard!
Die hele Zomerfeesten zouden wat mij betreft helemaal niet door hoeven gaan zonder De Affaire: relaxte sfeer, geen tuig, geen plat vermaak. Een soort van utopie te midden van wansmaak en middelmaat die in de rest van de stad de boventoon viert.
Andere nacht mag ook.quote:Op zondag 18 juli 2010 20:07 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Haha nee vannacht niet! Heb niet meer geslapen sinds gisterochtend 08:30 dus vannacht ga ik lekker slaapjes doen![]()
Jij veel plezier!
Dat topic gaat alleen over die modale feesten. Dat vermaak voor de grote massa die zichzelf niet kan vermaken.quote:Op maandag 19 juli 2010 04:08 schreef ScarFace- het volgende:
4daagsefeesten/Zomerfeesten - Nijmegen 2010 [ afbeelding ]
pretentious much?quote:Op maandag 19 juli 2010 01:38 schreef reem het volgende:
Habana was heerlijk vandaag met Ploctones. Op de Voerweg was King Kahn & The Shrines echt de moeite waard!
Die hele Zomerfeesten zouden wat mij betreft helemaal niet door hoeven gaan zonder De Affaire: relaxte sfeer, geen tuig, geen plat vermaak. Een soort van utopie te midden van wansmaak en middelmaat die in de rest van de stad de boventoon viert.
Laatste ochtend leren. Vanmiddag ga ik (waarschijnlijk) even naar de zomerfeesten, dus ter compensatie moest ik op tijd opstaanquote:Op maandag 19 juli 2010 07:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
jij bent er ook weer lekker vroeg zeg
Ik las een patatje del, maar ik vond het al zo vroeg voor een supertjequote:Op maandag 19 juli 2010 09:08 schreef HostiMeister het volgende:
Komt er zojuist een of andere tjappie, dat er een 'palletje Dell' voor ons is![]()
Een palletje servers, nog nooit gehoord
quote:
quote:Op zondag 18 juli 2010 18:02 schreef Mikkie het volgende:
Ben jij eigenlijk de hele week in Nijmegen of alleen nu en vrijdag?
Goed bezig. Even lekker knallen deze ochtend en dan jezelf vanmiddag belonen met wat vrije tijd. Komt vast goed!quote:Op maandag 19 juli 2010 07:58 schreef Rituals het volgende:
[..]
Laatste ochtend leren. Vanmiddag ga ik (waarschijnlijk) even naar de zomerfeesten, dus ter compensatie moest ik op tijd opstaan.
Ik heb nog zo'n 2,5 uur! Komt helemaal goedquote:Op maandag 19 juli 2010 11:07 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Goed bezig. Even lekker knallen deze ochtend en dan jezelf vanmiddag belonen met wat vrije tijd. Komt vast goed!
Jep dat sowieso. Dadelijk squashen en daarna even bijkomen want vrij slecht geslapen. Dan vanmiddag even een terrasje pakken met een paar vriendinnen en vanavond absoluut nog de stad in. Is er op het Koningsplein vanavond iets leuks te doen? Molenplein is matig volgens mij, Waalkade ken ik niet. Dus nog even tricky wat we gaan doen. Joris Ivensplein heeft ook geen geweldige artiesten vanavond...quote:Op maandag 19 juli 2010 11:11 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik heb nog zo'n 2,5 uur! Komt helemaal goed. Ik blijf vanmiddag ook niet heel lang, dus ik kan zelfs vanavond nog even wat doen als ik dat nodig vind/daar zin in heb.
Jij gaat vanavond weer de stad in?
Wende komt vanavond op de Waalkade!quote:Op maandag 19 juli 2010 11:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jep dat sowieso. Dadelijk squashen en daarna even bijkomen want vrij slecht geslapen. Dan vanmiddag even een terrasje pakken met een paar vriendinnen en vanavond absoluut nog de stad in. Is er op het Koningsplein vanavond iets leuks te doen? Molenplein is matig volgens mij, Waalkade ken ik niet. Dus nog even tricky wat we gaan doen. Joris Ivensplein heeft ook geen geweldige artiesten vanavond...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |