abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84221038
Nou, lang verhaal maar ik zal het proberen kort te houden. TS ging een weekje of twee geleden met twee vrienden de stad in en dat liep een beetje uit de hand. We hadden een aantal biertjes op en toen bestelde één van mn vrienden vierentwintig shotjes goldstrike voor ons drieën . Daarbovenop bestelde vriend #2 er nog twaalf bij en aan het eind van deze rit waren we behoorlijk lam. Ik kon nog wel recht op mn benen staan maar daar was eigenlijk alles ook wel mee gezegd.

Nadat we de goldstrike achter de kiezen hadden keken we een beetje rond, en zagen we toevallig een paar ultralelijke meisjes aan de bar. Ze zagen er zelfs ultralelijk uit na alle alcohol die we op hadden, het was dus behoorlijk ernstig . Wij een beetje lachen, biedt vriend #1 een kratje bier aan degene die met de lelijkste van het stel zou zoenen. Aangezien ik een neusje heb voor dit soort achterlijke 'weddenschapen', weet je dus al hoe dit is afgelopen.

Even later was het inmiddels een uurtje of half drie 's nachts en toen moesten vriend #1 en #2 allebei pissen. Ik wachten aan de bar, maar vijftien minuten waren ze nog niet terug. Bleek dus dat vriend #2 de wc had ondergekotst en ze er vervolgens allebei waren uitgezet na onenigheid met één van de uitsmijters. Enfin, ik heb ook geen eeuwenlang geduld en ik dacht er ook maar aan om naar huis te gaan. Blijkt dus dat ik mn huissleutels per ongeluk thuis had laten liggen (wat me echt NOOIT overkomt). Ik bellen naar een hele zooi vrienden, maar omdat ik wel eens vaker 's nachts lam mensen heb opgebelt negeerde iedereen dit dus.

Duikt vervolgens lelijke chick ineens weer op. Aangezien het regende was het ook niet echt een optie om buiten te blijven slapen, dus ik weer met haar zoenen om vervolgens met haar mee naar huis te gaan. Eenmaal daar aangekomen één drankje gedaan (iets met mint ofzo). We hadden in ieder geval die nacht geen seks gehad. Maar nu komt het: ik werd de volgende ochtend wakker en ik lag dus opeens met handboeien vastgeketend aan haar bed. Ik had geen kleding meer aan terwijl ik me niet kon herinneren iets te hebben uitgetrokken, en ik had ook best wel last van mn reet.

Zij was al wakker en ze hoorde ook dat ik wakker werd. Ik vroeg of ze me los kon maken, zij vroeg of ik me nog iets herinnerde van de nacht. Ik wist dus ook oprecht van niks, nadat ik ernaar vroeg giechelde ze het een beetje weg en zei ze: 'oh, niks hoor'. Ik hoefde het eigenlijk ook niet te weten. Enfin, mn buurman met reservesleutel was thuis gekomen dus ik besloot om mn biezen te pakken. Nu kreeg ik gister ineens een telefoontje (van haar, ze had kennelijk mn nr geregistreerd toen ik bij haar was ofzo) met de vraag of ik even in mn mail wilde kijken. Staan er dus hele ernstige foto's in van een slapende ik en een voorbindpenis (zal er verder niet op ingaan). Hoe kan ik dat in godsnaam niet gemerkt hebben in mn slaap? Ik moet dus echt wel gedrogeerd zijn oid. Enfin, ze wil nu dus dat ik twee keer per week seks met haar heb, anders dreigt ze de foto's naar m'n hele familie en vriendenkring te sturen.

Ze wil dat ik woensdagavond nu voor de eerste keer kom. Wat moet ik hier nou in godsnaam mee doen? Als ik naar de politie ga, zal ze de foto's zeker wel online zetten ofzo. Dat staat voor mij dus gelijk aan emigreren naar Timboektoe. Tevens heeft ze me gechanteerd via de telefoon, ik heb dus zelfs helemaal geen bewijs behalve de foto's zelf. Het is ook niet echt een lekkere binnenkomer om aangifte mee te gaan doen, als ik dan die foto's als 'bewijsmateriaal' moet laten zien. En gewoon maar geslachtsgemeenschap met haar hebben is ook niet echt een optie want dan blijf ik waarschijnlijk het komende jaar gechanteerd worden. Ik had zelf al wel lopen brainstormen, ik zat er aan te denken om een HIV uitslag te faken en haar te vertellen dat ik HIV heb, dan wil ze in ieder geval geen seks. Maar dat betekent nog steeds dat het heel gevoelig materiaal is voor mij en dat ze dan vast wel een andere wens verzint.

Advies en serieuze reacties graag
pi_84221073
Jezus christus.

Aangifte doen. Dat wijf is gevaarlijk.
Google is your friend, abuse your friends
pi_84221098
pi_84221108
Doe slim.

1. Zorg dat je ook zulke foto's hebt van haar, ga naar der toe en flip hem erin. Maak n filmpje en allemaal erge dingen om haar ook te chanteren.
2. Bedreig haar met de dood, zeg dat je haar dood maakt. Zeg dat je gevaarlijke familie hebt oid
Kijk de wolken zijn de golven van de zee, dus ik moet zwemmen om te zorgen dat ik leef.
pi_84221118
pliesie!
together they would go on adventures in faraway lands
pi_84221137
Jezus, dit is serieus?

Dat kan haast niet.
pi_84221185
WTF
Nieuw is niet altijd beter.
pi_84221232
Pics or it didn't happen.
pi_84221242
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_84221255
Vraag om bewijs van zo'n foto en plaats die even hier.
  maandag 19 juli 2010 @ 02:06:15 #11
42847 ra
Orbis Non Sufficit
pi_84221258
Aangifte doen!
pi_84221259
Heb je je beurs nog wel?
pi_84221281
In een bestelbusje tyfen, twee dagen vasthouden in een kelderbox met water en brood. Ik meen het.
pi_84221287
hier moet ik gepost hebben
  maandag 19 juli 2010 @ 02:08:54 #15
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_84221302
Of een heel ziek wijf, of een enorm verzonnen verhaal. In het eerste geval: Ga naar de politie. Uiteindelijk zullen die foto's toch wel online komen
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
  maandag 19 juli 2010 @ 02:10:26 #16
6941 APK
Factual, I think.
pi_84221330
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  maandag 19 juli 2010 @ 02:10:35 #17
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_84221334
Gewoon een paar biertjes drinken, jezelf goed voorbereiden en neuken.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_84221347
lol
Steam id : Kim the boss.
pi_84221351
Hier moet ik gepost hebben...
  maandag 19 juli 2010 @ 02:13:33 #20
6941 APK
Factual, I think.
pi_84221366
quote:
Op maandag 19 juli 2010 02:12 schreef stijn_ het volgende:
Want anders
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_84221417
Dit moet haast een HOAX zijn
pi_84221425
Verneder haar anaal en maak foto's van haar uitgerekte anus.
٩๏̯͡๏)۶
pi_84221433
quote:
Op maandag 19 juli 2010 02:12 schreef stijn_ het volgende:
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
pi_84221434
FAKE,

TS=GINGER
  maandag 19 juli 2010 @ 02:20:29 #25
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_84221449
quote:
Op maandag 19 juli 2010 02:19 schreef OreO het volgende:
FAKE,

TS=GINGER
Er is nergens gezegd dat TS niet lelijk was