en de apk van touchdown downloaden danquote:Op dinsdag 13 juli 2010 08:52 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ja.
Ik heb een trail erop staan van Touchdown, daarop zien de email er wel strak en full html uit, alleen wil ik er geen 20 euro voor betalen.
Bij de HTC Smart lukt het volgens deze review bijvoorbeeld ook met de standaard email client.
[ afbeelding ]
http://www.marcushellberg.com/2010/01/04/htc-hero-5-month-review/ (Midden van de pagina ongeveer)
http://www.ah.nl/appie/androidquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:50 schreef Vanyel het volgende:
Dat vraag ik me ook wel af. Is het puur een boodschappenlijsthulpje of echt online albert shoppen?
Q3quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:38 schreef sjoemie1985 het volgende:
is er al een datum waarop android 2.2 voor htc desire uit komt??
Het is een echt hebbedingetje dusquote:Op woensdag 14 juli 2010 10:02 schreef Salatrel het volgende:
ik heb de appie ook ookal doe ik alleen incidenteel boodschappen bij AH
ach het is wel handig hoor. al is het maar voor wanneer je ergens bent waar de normaal niet komt en ff wat te eten of drinken wil hebbenquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Het is een echt hebbedingetje dus
Ja, dat is wel zo. Maar toch; het is een hebbedingetjequote:Op woensdag 14 juli 2010 11:49 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ach het is wel handig hoor. al is het maar voor wanneer je ergens bent waar de normaal niet komt en ff wat te eten of drinken wil hebbendichtstbijzijnde ah opzoeken
ik hou van hebbedingetjesquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat is wel zo. Maar toch; het is een hebbedingetje
Ja, maar tochquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:42 schreef Pandora73 het volgende:
* Pandora73 knuppel in hoenderhok gooit
Is zo'n telefoon met al die gadgets eigenlijk niet al helemaal een hebbedingetje?
* Pandora73 raapt snel knuppel weer op en rent snel weg
natuurlijk, wil niet zeggen dat het volledig nutteloos is.quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:42 schreef Pandora73 het volgende:
Is zo'n telefoon met al die gadgets eigenlijk niet al helemaal een hebbedingetje?
Inderdaad een ding om te hebbenquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:42 schreef Pandora73 het volgende:
Veel minder dan een ipadquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:42 schreef Pandora73 het volgende:
Samsung GT19000 is ook niet mis denk ik.quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:05 schreef mime_negert het volgende:
Ik zit er over te denken om mijn iPhone 3Gs te vervangen voor een Android based telefoon (en dan de Desire omdat dit volgens mij de snelste is op dit moment).
Heeft iemand van jullie ervaringen met beide?
Ondervind exact dezelfde klachten met mijn N82.. Kan ook niet wachten om hem te vervangen voor de Desire.. Nog maar 1 weekjequote:Op donderdag 15 juli 2010 11:48 schreef HalvinCarris het volgende:
Ik word echt SCHIJTZIEK van mn Nokia N82:
...
Super. Laat me maar weten als je hem binnen hebtquote:Op donderdag 15 juli 2010 15:51 schreef R-T-B het volgende:
[..]
Ondervind exact dezelfde klachten met mijn N82.. Kan ook niet wachten om hem te vervangen voor de Desire.. Nog maar 1 weekje
Maak me even jaloersquote:Op donderdag 15 juli 2010 16:19 schreef sjoemie1985 het volgende:
ik heb sinds zaterdag een htc desire en zou hem nu al voor geen goud willen missen, hij is echt snel en ook best makkelijk te bedienen als je eenmaal weet waar de dingen staan enzo.
daarom hangt de mijne ook aan de oplader in de autoquote:Op donderdag 15 juli 2010 16:33 schreef Ireyon het volgende:
'k Moet het nog steeds een keer proberen.. Vertrouw er alleen niet op dat m'n accu lang mee gaat als GPS constant aan staat
Zozo, dat is nog eens een test!quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:10 schreef BasNijmegen het volgende:
Ben ik weer
Ben vol (met dronken hoofd) op mijn Desire gaan staan.... geen krasje, niets
hulde
gps zal niet zo uitmaken.quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:33 schreef Ireyon het volgende:
'k Moet het nog steeds een keer proberen.. Vertrouw er alleen niet op dat m'n accu lang mee gaat als GPS constant aan staat
http://www.bol.com/nl/p/e(...)008292781/index.htmlquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:25 schreef Devolution het volgende:
Welke autolader hebben jullie eigenlijk aangeschaft? Op mn werk hebben we universele laders, maar ik weet niet zeker of daar ook micro-usb bij zit.
What the.. is zo'n originele zó duur?!quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:29 schreef Ireyon het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/e(...)008292781/index.html
Maar 'k had nog een ¤15,- cadeaubon liggen.. 'k vind ¤20,- wel wat aan de hoge kant.
Ik dacht gewoon gebruik te maken van de lader die ook geschikt is voor de Nokia 8600 en N85 en zo (die ik voor 1,80 gekocht heb bij de Actionquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:25 schreef Devolution het volgende:
Welke autolader hebben jullie eigenlijk aangeschaft? Op mn werk hebben we universele laders, maar ik weet niet zeker of daar ook micro-usb bij zit.
Was eens in de aanbieding bij Koopjessite, maar in het vorig topic had iemand diezelfde houder + lader op een Britse site gekocht.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:36 schreef Devolution het volgende:
Ohja, zo'n houder is wel ideaal inderdaad. Waar heb je die vandaan gehaald voor 19e?
volgens mij zijn dat toch gewoon unversele laders?quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:01 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik dacht gewoon gebruik te maken van de lader die ook geschikt is voor de Nokia 8600 en N85 en zo (die ik voor 1,80 gekocht heb bij de Action), aangezien die ook Micro USB gebruiken en ik de gewone lader van de oude Nokia ook kan gebruiken om mijn Desire op te laden, maar op de een of andere manier werkt het toch niet. LEDje op de lader werkt wel, maar de telefoon geeft niet aan dat 'ie aan het laden is. Anders koop je toch gewoon ergens zo'n autostekker naar USB geval:
[ afbeelding ]
Zelf ooit eens eentje gekocht bij het Kruidvat voor 2 euro (ligt alleen bij een vriend zodat ik niet kan proberen)
en dan gewoon in combinatie met een micro USB kabel?
Zo'n kabel dus:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.37816
De originele is in China zelfs duurder dan hier
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.41215
Dit dusquote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:44 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
volgens mij zijn dat toch gewoon unversele laders?
je kunt daar toch gewoon het snoer van de lader die standaard mee geleverd word bij de desire op aan sluiten.
Ik denk dat ik toch even op de HTC Desire HD wacht. Er vanuit gaande dat het geen 'rumor' is...quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:52 schreef Fendy het volgende:
[..]
Samsung GT19000 is ook niet mis denk ik.
er is altijd wel weer iets nieuwers op komstquote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:25 schreef mime_negert het volgende:
[..]
Ik denk dat ik toch even op de HTC Desire HD wacht. Er vanuit gaande dat het geen 'rumor' is...
Ik heb bij de phone house een accesoires pakketje gekocht. Kost 20 en je krijgt een flip hoesje, protector en autolader.quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:29 schreef Ireyon het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/e(...)008292781/index.html
Maar 'k had nog een ¤15,- cadeaubon liggen.. 'k vind ¤20,- wel wat aan de hoge kant.
Hmm, zou kunnen. Maar vraag me af waar de telefoon aan zou kunnen merken dat het een autolader is of een gewone lader. Ik had straks wel de Desire naast me liggen met internetradio aan en de laadkabel aan een PC, maar het laden ging inderdaad wel heel erg moeizaam.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:02 schreef Ottaav het volgende:
Hmz, bij gebrek aan een tweakers account. Hier maar even mijn vragen neer gooien.
Las op Tweakers ergens een bericht dat de Desire wanneer de navigatie aanstaat terwijl deze aangesloten is op een autolader, sneller leegloopt dan oplaadt. Dit zou kunnen komen doordat de lader niet herkend wordt als een gewone lader (vanuit het stopcontact), maar herkend wordt als een lader aan de pc. Dit gaat natuurlijk een stuk trager.
Ligt dit aan de autolader die je gebruikt? Anders zou je dit dus uit moeten zoeken voor je een autolader koopt.
Geen flauw idee, ik gebruik dat ding nooit. Zou ook niet weten waarvoor die nuttig zou moeten zijn...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:36 schreef Warrick21 het volgende:
Trouwens. Hoe werkt jullie trackpad? Werkt ie gewoon lekker? Mijne werkt nogal moeizaam. Laat ik het zo zeggen. Scrollen door een menu met de trackped is vrijwel onmogelijk. Hoe zacht of hard ik het doet, meestal met moeite gaat het 1x omhoog of naar beneden.
Naar links en rechts is een beetje beter, maar niks spectaculair. Is dit alleen bij mij of ook bij jullie?
Edit:
En is niet mijn vinger. Want heb hier een andere telefoon met een optical trackpad (iPAQ Data Messenger). En die werkt prima en snel als ik me vinger eroverheen haal.
Wat voor iPAQ is dat? Ik heb hier nog een 914C liggen. Wat een klotedingquote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:47 schreef Warrick21 het volgende:
Heb een filmpje geupload van hoe vloeiend het gaat op me iPAQ. Zo vloeiend kan ik nooit van me leven op me desire.
ik had afgelopen weekend wel wat issues toen het ook buiten erg warm was ja. intensief gamen doe ik er niet meequote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:56 schreef Jesse_ het volgende:
meer mensen er last van dat de desire uitvalt als hij heel warm wordt?
(bijvoorbeeld bij gamen?)
Nu ik hem niet aan de lader heb doet hij het wel weer goedquote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:33 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik had afgelopen weekend wel wat issues toen het ook buiten erg warm was ja. intensief gamen doe ik er niet mee
iPAQ Data Messenger. Ook een klotedingquote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:26 schreef Fendy het volgende:
[..]
Wat voor iPAQ is dat? Ik heb hier nog een 914C liggen. Wat een kloteding
Bij een goede lader zijn de 2 datadraden doorverbonden.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:56 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Hmm, zou kunnen. Maar vraag me af waar de telefoon aan zou kunnen merken dat het een autolader is of een gewone lader. Ik had straks wel de Desire naast me liggen met internetradio aan en de laadkabel aan een PC, maar het laden ging inderdaad wel heel erg moeizaam.
[..]
Tegenwoordig mag het wel.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:04 schreef Salatrel het volgende:
geen idee maar volgens mij zijn die FM zendertjes verboten in nederland
Zal waarschijnlijk niet de hele weg blijven werken.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:41 schreef The6thgate het volgende:
Hoe lang houdt de Desire het eigenlijk vol met Google navigatie aan? Ga dinsdag met de auto naar Maastricht vanuit Utrecht. Nou weet ik wel exact hoe ik moet rijden, maar wil graag testen hoe goed het werkt
Denk wel aan het dataverkeer he, met google maps.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:54 schreef The6thgate het volgende:
Houdt ie het wel een uur vol? Want van maastricht naar het vliegveld van Charleroi zou het wel fijn zijn om de navigatie erbij te hebben. Binnenkort maar eens een autolader zoeken
Het downloaden van de kaarten gaat niet via GPSquote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:58 schreef The6thgate het volgende:
Maar ik heb het over Google Navigatie, dat is toch iets anders en gaat toch gewoon via GPS?
Google maps kan de kaarten niet op SD zetten, dus ben je constant aan het downloaden in het buitenland.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:58 schreef The6thgate het volgende:
Maar ik heb het over Google Navigatie, dat is toch iets anders en gaat toch gewoon via GPS?
Ik heb net een universele lader gekocht en die levert 1000mA, gewoon bij de Action voor 1,39quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:48 schreef Jaheur het volgende:
Ik weet niet hoeveel stroom een desire trekt met gps aan en misschien nog meerdere apps, maar een universele lader (zo'n cheapass geval) levert vaak maar 500mA en een originele HTC lader levert 2A.
Ik vind Sygic Mobile Maps 10 wel een aanraderquote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:01 schreef The6thgate het volgende:
Oh ja tuurlijk. * the6thgate gaat gelijk op zoek naar een navigatie programma
hij cached de kaarten van de route. als je niet tever van de de route afwijkt heb je geen dataverbinding nodigquote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:55 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Denk wel aan het dataverkeer he, met google maps.
Ja,quote:Op zondag 18 juli 2010 12:57 schreef SolidasRock het volgende:
Kan ik een extra emailadres toevoegen aan de Desire als deze ook gmail is? Dat je voor elk googledienst 1 account mag gebruiken weet ik wel maar om mailtjes te lezen en beantwoorden, kan dat ?
Ja.quote:Op zondag 18 juli 2010 12:57 schreef SolidasRock het volgende:
Kan ik een extra emailadres toevoegen aan de Desire als deze ook gmail is? Dat je voor elk googledienst 1 account mag gebruiken weet ik wel maar om mailtjes te lezen en beantwoorden, kan dat ?
Ik wilde het via HTC mail doen omdat daar de mailtjes veel beter te lezen zijn dan die van gmail, maar ik loop stuk op de instellingen van exchange. Wat is het serveradres van gmail? Volgens mij zit daar de fout Het is IMAP en dus geen exchange sync verreistquote:Op zondag 18 juli 2010 13:28 schreef Warrick21 het volgende:
[..]
Ja,
1. Ga naar de Gmail app
2. Druk op Menu
3. Kies accounts
4. Account toevoegen
5. Volg de instructies.
Inderdaad, vul gewoon je gmail en wachtwoord in. De applicatie vind zelf de gmail instellingen.quote:Op zondag 18 juli 2010 16:20 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik wilde het via HTC mail doen omdat daar de mailtjes veel beter te lezen zijn dan die van gmail, maar ik loop stuk op de instellingen van exchange. Wat is het serveradres van gmail? Volgens mij zit daar de fout Het is IMAP en dus geen exchange sync verreist![]()
Koop een i.....quote:Op maandag 19 juli 2010 16:07 schreef Zwansen het volgende:
Weer al mijn smsjes kwijt omdat proces.com.android.mms vastloopt.
Hier word ik wel erg moe van. Draai geen andere smsprogramma's dus snap er niets van. Stuur ook bijna geen mmsjes ofzo.
Ik tether ook heel vaak met Vodafone, zonder problemen, dus ga er maar niet vanuit dat het de FUP is.quote:Op maandag 19 juli 2010 20:16 schreef Fendy het volgende:
Weet iemand toevallig hoe hoog de fup van vodafone is? Ik krijg ineens geen H logo meer in de statusbalk maar alleen nog een G, dus ik denk dat ze me knijpen. Wel wat aan het tetheren geweest...
Ik heb altijd Gquote:Op maandag 19 juli 2010 20:16 schreef Fendy het volgende:
Weet iemand toevallig hoe hoog de fup van vodafone is? Ik krijg ineens geen H logo meer in de statusbalk maar alleen nog een G, dus ik denk dat ze me knijpen. Wel wat aan het tetheren geweest...
Ben jij zo'n persoon die films download op z'n mobiel?quote:Op maandag 19 juli 2010 22:02 schreef Fendy het volgende:
Hmz, ik kwam al rond de 4 gig in de eerste week van juli, dus ik zal dan wel de sjaak zijn
Alleen maar remuxed blue raysquote:Op maandag 19 juli 2010 22:27 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ben jij zo'n persoon die films download op z'n mobiel?
De Desire heeft een zogenaamde nabijheidssensor. Die detecteert of je de telefoon bijvoorbeeld dicht bij je gezicht houdt. In dat geval schakelt het scherm uit, zodat je niet met je gezicht allemaal handelingen uitvoert. Als je de telefoon bij je gezicht weghaalt hoort het scherm weer aan te gaan. Is dat wat bij jou gebeurt, of gaat het ergens verkeerd?quote:Op maandag 19 juli 2010 23:08 schreef Genius-F het volgende:
Ik heb deze telefoon nou een aantal dagen en hij bevalt prima, maar ik heb nu sinds een paar dagen dat als ik iemand bel het scherm aan en uit gaat en niet meer normaal doet en op de achtergrond doorbelt ofzo? Las ergens dat het door de screenprotector komt, maar dat kan ik me eigenlijk niet voorstellen. Iemand anders dit probleem gehad?
Net een paar keer getest en het lijkt er inderdaad op dat het zo is als jij zegt. Waarschijnlijk lag het dan aan mezelf, zo niet, dan kom ik hier op terug.quote:Op maandag 19 juli 2010 23:14 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
De Desire heeft een zogenaamde nabijheidssensor. Die detecteert of je de telefoon bijvoorbeeld dicht bij je gezicht houdt. In dat geval schakelt het scherm uit, zodat je niet met je gezicht allemaal handelingen uitvoert. Als je de telefoon bij je gezicht weghaalt hoort het scherm weer aan te gaan. Is dat wat bij jou gebeurt, of gaat het ergens verkeerd?
idemditoquote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:44 schreef Devolution het volgende:
Ik gebruik de trackpad alleen als ik moet scrollen door een getypte tekst, omdat ik met mn vingers niet altijd de juiste plek aanklik (bijv. bij een typfout). Verder heeft dat ding voor mij eigenlijk geen nut.
Stond op de verpakking bij mij, anders wist ik het ook niet.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 08:05 schreef Jaheur het volgende:
Hoe kan je zien of je een Amoled beeldscherm hebt of een (super)lcd?
De geruchten zijn er... mogelijk in Oktober/November komt de Desire HDquote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hallo, ik mag mijn abonnement weer eens verlengen en de Desire is zeker een hele goede kandidaat. Maar nu vraag ik me af of er toevallig niet berichten zijn over de mogelijk ophanden zijnde introductie van een opvolger, zoals een Evo voor Europa. Weet iemand daar toevallig iets van?
Dat is waar, maar nu heb ik het idee te 'moeten' kiezen tussen looks (Legend) en prestaties (Desire) als ik perse een HTC met Android wil.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:30 schreef Flappekz het volgende:
Mja...zo kun je blijven wachten op opvolgers natuurlijk
Heb je de achterkant van de Legend al gezien?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik vind hem minder mooi dan de Legend, ja.
Ik nu ook weer, zal wel effe tijdelijk geweest zijn danquote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:55 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Ik heb bijna overal in NL gewoon H
Ja, hoezo?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:34 schreef Vanyel het volgende:
Heb je de achterkant van de Legend al gezien?
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:13 schreef tsjas het volgende:
Wat heb je aan mooi?
Dat is een leuke bijkomstigheid, maar om daardoor een slechter toestel te nemen....
Ieder zijn ding
Ik vind de achterkant echt spuuglelijk met die lompe hompen zwart rubber.quote:
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:30 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Oog wil ook wat. Telefoons zijn inmiddels voor de grootste doelgroep al lang niet meer functioneel, maar meer een symbool/gadget.
De eerste jaren van de GSM waren ook zo. Toen stonden ook overal telefooncellen en hoefde je niet altijd direct bereikbaar te zijn. Hoewel een GSM handig was, was het niet nodig en ook vooral een symbool.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:49 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Jij denkt dat dit niet waar is? Dan zit je ernaast namelijk.
Zelfde probleem van de week gehad, na inderdaad een klein tikje tegen de Desire te geven was het probleem opgelost.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:16 schreef Warrick21 het volgende:
Echt top. Ik word vandaag wakker, merk dat als ik woorden type, dat met telefoon niet vibreer. Dus ik start het opnieuw op. Nog steeds niks, hij wil gewoon helemaal niet trillen.
Ik geef op en besluit maar een hard reset te doen, nog steeds doet ie het niet. Iemand enige suggesties?
Edit:
Op een vriendin's advies heb ik hem maar 'gegooid'. Wat ik werkelijk heb gedaan is ff flink op mijn bed laten vallen. Hij doet het weer, ik ben alleen wel benieuwd voor hoelang.
http://tweakers.net/price(...)000-(8gb)-zwart.htmlquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:20 schreef Tim21 het volgende:
Na heel wat jaartjes met mijn nokia 3510i gedaan te hebben zit ik nu toch te denken aan een smartphone. Ik heb wel eens apps ontwikkeld voor Android en daarom gaat m'n voorkeur uit naar een Android telefoon. Is de Desire op dit moment de 'beste'?
Ik kwam net online een aanbieding tegen voor een gratis Desire icm Hi 20 (120min bellen / 240 sms) en Eindeloos Online voor ¤20,95. Volgens mij is dit een behoorlijk scherpe aanbieding of zie ik iets over het hoofd?
Onderzoek goed wat de FUP van een provider in de praktijk is. Eindeloos online is niet echt eindeloos.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:20 schreef Tim21 het volgende:
Ik kwam net online een aanbieding tegen voor een gratis Desire icm Hi 20 (120min bellen / 240 sms) en Eindeloos Online voor ¤20,95. Volgens mij is dit een behoorlijk scherpe aanbieding of zie ik iets over het hoofd?
Waarom, waarom, WAAROM heeft die geen camera-flitser? Een super-high-end toestel maar dan geen $1 flitsertje?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:22 schreef Fortitude het volgende:
[..]
http://tweakers.net/price(...)000-(8gb)-zwart.html
Deze loopt de Desire (en Nexus One die nagenoeg identiek is) iets voorbij qua specs.
Persoonlijk vind ik de Samsung goedkoper ogen kwa interface en uiterlijk, de Desire valt me kwa uiterlijk sowieso 10x beter meequote:Op woensdag 21 juli 2010 01:44 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Waarom, waarom, WAAROM heeft die geen camera-flitser? Een super-high-end toestel maar dan geen $1 flitsertje?
Ik ga waarschijnlijk over op Android en dacht een top toestel te hebben gevonden.
Ja, ik heb ff iets beter gekeken en op zich staat HTC Sense me ook meer aan, en het design van de Desire, maar groter scherm + wifi-n + Super-AMOLED in plaats van dat Super-LCD wat de Desire sinds kort heeft ? zijn voor mij toch wel weer wat puntjes die ik bij de Samsung beter vind.quote:Op woensdag 21 juli 2010 01:50 schreef Crank het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik de Samsung goedkoper ogen kwa interface en uiterlijk, de Desire valt me kwa uiterlijk sowieso 10x beter mee
kennis van me heeft android 2.2 op zijn HD2 draaien. volgens hem werkt alles alleen is er nog wel wat ruimte voor optimalisatiequote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:30 schreef Biogarde het volgende:
Of een HD2, maar die draait helaasch op WM. Schil is leuk op dat ding, maar WM blijft een log OS.
Arg dit wist ik niet.quote:Op woensdag 21 juli 2010 02:04 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ja, ik heb ff iets beter gekeken en op zich staat HTC Sense me ook meer aan, en het design van de Desire, maar groter scherm + wifi-n + Super-AMOLED in plaats van dat Super-LCD wat de Desire sinds kort heeft ? zijn voor mij toch wel weer wat puntjes die ik bij de Samsung beter vind.
Ik geloof wel dat het waar is, maar ik lig toch elke keer weer in een deuk van dat "kijk mij nou met mijn coole X item" gedrag.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:49 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Jij denkt dat dit niet waar is? Dan zit je ernaast namelijk.
Sit back and enjoyquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:43 schreef R-T-B het volgende:
Order was verwerktnu wachten tot postbode hem even vriendelijk af komt geven
![]()
Iemand alvast tips voor nieuwe gebruikers?
Oeh! Laat ff weten als je er eentje hebtquote:Op woensdag 21 juli 2010 15:17 schreef Slomy het volgende:
Beautiful widgets =
Nu eens kijken naar een goede snes emulator. Met mario kart heb je eigenlijk geen andere games meer nodig.
SNesoid werkt perfect eigenlijk, alhoewel ik het touchscreen gedeelte niet handig vind voor die spelletjes. In combinatie met een Mario Kart Rom werkt het overigens primaquote:Op woensdag 21 juli 2010 15:34 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Oeh! Laat ff weten als je er eentje hebt
Geen idee hoe dat allemaal werkt eigenlijk. Ingewikkeld?quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:37 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
SNesoid werkt perfect eigenlijk, alhoewel ik het touchscreen gedeelte niet handig vind voor die spelletjes. In combinatie met een Mario Kart Rom werkt het overigens prima
Nee, je "koopt" Snesoid in de apps market (of via andere kanalenquote:Op woensdag 21 juli 2010 15:38 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat allemaal werkt eigenlijk. Ingewikkeld?
quote:
Maar eens in verdiepen, bedanktquote:Op woensdag 21 juli 2010 15:40 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Nee, je "koopt" Snesoid in de apps market (of via andere kanalen) en dan zet je een Rom ergens in een mapje op je SD-kaartje en starten maar.
dat er ook aandacht aan design wordt besteed sluit het functionele niet uit. Stoelen worden ook in geel en rood verkocht, maar het blijft een functioneel voorwerpquote:Op woensdag 21 juli 2010 15:40 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Wat de rest onder je zegt. En mocht je het nog niet geloven willen, vraag je dan eens af waarom ze telefoons uitbrengen in de kleuren roze, blauw, wit, groen, rood etc etc. Ik zie het functionele er niet van in. Oh nee, dat doen ze omdat telefoons tegenwoordig gadgets zijn idd.
Biogarde beweert toch helemaal niet dat je moet kiezen tussen die twee?quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:40 schreef Adames het volgende:
dat er ook aandacht aan design wordt besteed sluit het functionele niet uit. Stoelen worden ook in geel en rood verkocht, maar het blijft een functioneel voorwerp
quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Biogarde beweert toch helemaal niet dat je moet kiezen tussen die twee?
Kijk maar eens naar de evolutie van (het ontwerp van) HTC-toestellen, naast functionaliteit besteden ze bij HTC tegenwoordig ook ruim aandacht aan het ontwerp. Puur omdat mensen dat tegenwoordig ook verlangen in een product als een smartphone.
Ik lees het als: Design belangrijker dan functies, verder niet echt nuttig om een smartphone te hebben. Iets waar ik het niet mee eens ben.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:30 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Oog wil ook wat. Telefoons zijn inmiddels voor de grootste doelgroep al lang niet meer functioneel, maar meer een symbool/gadget.
Nergens last van. Accu is 50% aan het eind van de dag (actief gebruik). Elke avond in lader en heb nooit het probleem dat accu leeg is.quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:06 schreef DennisMoore het volgende:
Ik verlang een goeie accu!
En niet eentje waarbij ik me onderweg continu op afvragen of ik wel kan internetten, of dat ie anders 't einde van de dag niet haalt...
Hier ook na een werkdagquote:Op woensdag 21 juli 2010 18:06 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Nergens last van. Accu is 50% aan het eind van de dag (actief gebruik). Elke avond in lader en heb nooit het probleem dat accu leeg is.
Ik heb het onderstaande op m'n Desire maar de laatste tijd trekt hij het niet meer zo goed. 06:45 van de lader en om 16:00 roept hij dat hij leeg is en aan de lader wiltquote:Op woensdag 21 juli 2010 18:30 schreef Adames het volgende:
[..]
Hier ook na een werkdag
Voor intensieve lange dagen neem ik dan mijn 2e accu mee.
Als je je telefoon even een tijdje niet gebruikt zet ik vaak dat synchroniseren uit en overdag zet ik ook de intensiteit van het scherm lager. Ook 's nachts zet ik dat altijd uit. Merk dat ie nu veel langer mee kan.quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:06 schreef DennisMoore het volgende:
Ik verlang een goeie accu!
En niet eentje waarbij ik me onderweg continu op afvragen of ik wel kan internetten, of dat ie anders 't einde van de dag niet haalt...
Goh wat raarquote:Op woensdag 21 juli 2010 19:06 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Ik heb het onderstaande op m'n Desire maar de laatste tijd trekt hij het niet meer zo goed. 06:45 van de lader en om 16:00 roept hij dat hij leeg is en aan de lader wilt![]()
SNesoid (SNES Emulator) Currency Converter Handcent SMS PS3 Trophies Talking Parrot FxCamera A Online Radio SwitchPro Widget ASTRO File Manager Phonalyzr Hi MSN AppBrain App Market The Moron Test Layar Reality Browser Air Horn! Pure Calendar widget (agenda) Opera Mini browser Appie van Albert Heijn Pure Grid calendar widget MessageNow Vuvuzela soccer world cup Google Maps Countdown Widget World Cup Virtual Vuvuzela Zoomfield live wallpaper Rainy Days Flashlight Gmote 2.0 NU Jewels Remote for iTunes Trapster CalWidget Calendar Pad Buienalarm Speedtest.net Speed Test Google Goggles Labyrinth Lite Brown Theme Bebbled Backgrounds Text-To-Speech Extended Sudoku Free Barcode Scanner Hyves Facebook for Android
Kijk eens bij je batterij welke programma's het meeste hebben verbruikt?quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:06 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Ik heb het onderstaande op m'n Desire maar de laatste tijd trekt hij het niet meer zo goed. 06:45 van de lader en om 16:00 roept hij dat hij leeg is en aan de lader wilt![]()
lijst
Zal ik morgen even doen, ligt nu aan de lader en dan begint hij opnieuw te rekenenquote:Op woensdag 21 juli 2010 19:26 schreef Adames het volgende:
[..]
Kijk eens bij je batterij welke programma's het meeste hebben verbruikt?
Niet te veel, wel veel en alles wat draait vraagt resources en stroom denk ik...quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:26 schreef lekzzz het volgende:
@Fendy, staat er teveel opZal wel maar sommige dingen wil ik gewoon hebben
Ik zie nu dat je A Online Radio gebruikt.quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:36 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Zal ik morgen even doen, ligt nu aan de lader en dan begint hij opnieuw te rekenen
Die zie ik inderdaad ook regelmatig bij actieve apps staan in Advanced Task Killer Free terwijl ik die niet heb opgestart dan...quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:04 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik zie nu dat je A Online Radio gebruikt.
Ik vind hem ook fijn, al heb ik soms meegemaakt dat hij na het afsluiten toch veel resources gebruikte. En daarmee dus batterijduur.
Tenzij je google maps valt dat wel mee. Hoe vaak zit je op je homescreen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:05 schreef lekzzz het volgende:
Bedenk me net dat ik ook een livewallpaper had draaien, zal ook wel wat vreten
nieuwsgroepen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:37 schreef Salatrel het volgende:
hoe kom je aan de games voor die snes emu?
er zit een ingebouwde FM radio in? alleen ff de frequentie opzoeken. of wil je perse via web streamen?quote:Op donderdag 22 juli 2010 07:45 schreef Flappekz het volgende:
Iemand een tip voor een fijne app waarmee ik vanmiddag radio tour de france (radio1) kan luisteren via mn Desire?
Krijg alleen maar ruis via de ingebouwde fm-radio ... zit op een beetje lastige locatie. Eens kijken of het via internet beter gaatquote:Op donderdag 22 juli 2010 07:58 schreef Salatrel het volgende:
[..]
er zit een ingebouwde FM radio in? alleen ff de frequentie opzoeken. of wil je perse via web streamen?
Yepquote:Op donderdag 22 juli 2010 08:40 schreef mime_negert het volgende:
Heb je de antenne (oordopjes) aangesloten?
Je moet even advanced task killer downloaden.quote:
Als je even alles had gelezen had je ook gelezen wat ik op woensdag 21 juli 2010 @ 09:40 zeiquote:Op woensdag 21 juli 2010 15:40 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Wat de rest onder je zegt. En mocht je het nog niet geloven willen, vraag je dan eens af waarom ze telefoons uitbrengen in de kleuren roze, blauw, wit, groen, rood etc etc. Ik zie het functionele er niet van in. Oh nee, dat doen ze omdat telefoons tegenwoordig gadgets zijn idd.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 10:26 schreef tsjas het volgende:
[..]
Je moet even advanced task killer downloaden.
Tief effe snel op, Steve-Jobs-wannabequote:Op donderdag 22 juli 2010 11:54 schreef Salatrel het volgende:
mensen die een taskkiller op een android toestel gebruiken moeten tegen de muur
quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:12 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Tief effe snel op, Steve-Jobs-wannabe.
Dat jij blijkbaar te dom bent om te begrijpen dat een taskkiller in sommige gevallen erg handig is, betekent niet dat andere mensen het ook maar niet moeten gebruiken.
Ja, die riedel kennen we nu wel.quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:55 schreef Biogarde het volgende:
Taskkillers zijn niet nodig. Android regelt het allemaal prima zelf. Taskkillers hebben de neiging soms processen af te sluiten die essentieel zijn.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:13 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja, die riedel kennen we nu wel.
En in sommige gevallen zijn taskkillers harstikke handig om apps te sluiten die wél op de achtergrond recources vreten (bijvoorbeeld continu online verbinding maken met e.e.a.) maar geen handige exit-knop lijken te hebben. Of natuurlijk om apps te sluiten die niet meer responden.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:20 schreef Tim21 het volgende:
Na heel wat jaartjes met mijn nokia 3510i gedaan te hebben zit ik nu toch te denken aan een smartphone. Ik heb wel eens apps ontwikkeld voor Android en daarom gaat m'n voorkeur uit naar een Android telefoon. Is de Desire op dit moment de 'beste'?
Ik moet helemaal niksquote:Op donderdag 22 juli 2010 13:39 schreef Biogarde het volgende:
Dan zijn dat slecht geschreven programma's en die moet je dan ook gelijk van je telefoon knikkeren.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:44 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik moet helemaal niks.
Van Steve Jobs moeten we Flash maar van onze telefoons knikkeren. Zie je de valkuil?
Ik volg deze reactie niet helemaal...quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je ziet zeker iets over het hoofd
Eindeloos Online is bij Hi 9,95 / 1e jaar 2,50 / tijdens je hele abo gratis... maar nooit 20,95.
Het gaat dus niet om een abo van 20 euro, maar 30 euro waar je dus een stuk minder voor terug krijgt qua belminuten/smsjes
quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:50 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Ik volg deze reactie niet helemaal...
Hi 20 is normaal 20 euro p/m nu is dit 18,45 euro p/m
Eindeloos online is de gehele contractperiode 2,50 euro p/m
Bij elkaar dus 20,95 p/m voor 120min/240sms en eindeloos online.
Als ik mijn taskkiller gebruik om bijvoorbeeld 's avonds wat apps om zeep te helpen waarvan ik vind dat ze niet hoeven te draaien, doe ik ook de taskkiller zelf, die draait bij mij dus nooit langer dan een minuutquote:Op donderdag 22 juli 2010 13:47 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nee, zie niet waar je nu heen wil. Het zal mij m'n reet roesten verder wat je met je telefoon doet, maar een batterijslurper of een programma die op de achtergrond zonder je toestemming blijft verbinden, hoort er niet op. En dat je het niet moet, sure, hoef je me niet te vertellen. Maar een taskkiller kan je batterij ook leegslurpen terwijl hij dat juist moet voorkomen.
Dus nogmaals, je kijkt maar, mij zal het een wortel zijn. En flash op de Desire, kom op
Soort dia's
studentmobiel.nl en gsmwijzer.nlquote:Op donderdag 22 juli 2010 13:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw op die fiets... dan is het wel goedkoop
Ik dacht dus dat je 20,95 voor eindeloos online betaalt en daarop nog eens 20 euro voor het bellen.
Ik zou het dan gewoon doen... Waar heb je dat trouwens gevonden?
quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:52 schreef Fendy het volgende:
[..]
Als ik mijn taskkiller gebruik om bijvoorbeeld 's avonds wat apps om zeep te helpen waarvan ik vind dat ze niet hoeven te draaien, doe ik ook de taskkiller zelf, die draait bij mij dus nooit langer dan een minuut.
quote:
quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:59 schreef Mike het volgende:
T-Mobile heeft voor de 3de keer de levering uitgesteld van m'n Desire. Hij zou eind juni binnen komen en nu zou-ie pas op z'n vroegst op 6 augustus beschikbaar komen.
Ik was het helemaal beu, dus heb m'n contract opgezegd en ben naar een winkel gegaan en heb de Desire gekocht en ben naar Vodafone overgestapt. Alles geregeld binnen een half uurtje.
shazam?quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:08 schreef iBenny het volgende:
Voor de iPhone zijn er verschillende apps die kunnen aangeven welk liedje het is, als je 'm bij een speaker houd oid.
Is er ook zoiets voor Android?
Klinkt goed, het heeft dus wel degelijk zin om te bellen voor een betere aanbieding?quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:13 schreef Tim21 het volgende:
Ik belde net met Hi Verkoop en die boden me een Desire aan met Hi 15 (60min/120sms) met Eindeloos Online (totaal 17,50 voor 2 jaar) zonder bij te betalen! Inclusief nummerbehoud en die dingen.
Ook bij Hi 20 met Eindeloos Online ExtraSnel zijn ze nog goedkoper dan de goedkoopste internetaanbieding. Ik ga even kijken of de Hi Winkel hierin meegaat of niet.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:33 schreef MouzurX het volgende:
Batterij is wel snel leeg zeg, ik gebruik hem wel echt vaak maarja na een paar uur muziek luisteren en op internet zitten is tie al leeg. Ik heb ehm eig 4 dagen nu gebruikt en elke dag kan ik hem opladen.
Hij is ook wel weer snel vol hoorquote:Op donderdag 22 juli 2010 14:33 schreef MouzurX het volgende:
Batterij is wel snel leeg zeg, ik gebruik hem wel echt vaak maarja na een paar uur muziek luisteren en op internet zitten is tie al leeg. Ik heb ehm eig 4 dagen nu gebruikt en elke dag kan ik hem opladen.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:38 schreef iBenny het volgende:
Laten jullie hem helemaal leeglopen of als hij erom vraagt?
Ik laat hem vaak helemaal leeg gaan, maar dan heeft hij nog wel eens moeite of af te sluiten en doet dat pas als ik hem in het stopcontact doe.
Dit is wat je moet weten over je accu in de desirequote:Op donderdag 22 juli 2010 14:38 schreef iBenny het volgende:
Laten jullie hem helemaal leeglopen of als hij erom vraagt?
Ik laat hem vaak helemaal leeg gaan, maar dan heeft hij nog wel eens moeite of af te sluiten en doet dat pas als ik hem in het stopcontact doe.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:06 schreef tsjas het volgende:
[..]
Dit is wat je moet weten over je accu in de desire
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lithium-ion-accu
Nooit te leeg laten lopen dus, aan de andere kant, een nieuwe accu kost geen drol
controleer even het volgende:quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:14 schreef Mike het volgende:
Ik ben wat aan het prullen met m'n telefoon en merk nu dat m'n scherm niet meer meedraait als ik de telefoon draai. Is daar een instelling voor die ik per ongeluk veranderd kan hebben?
quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:21 schreef tsjas het volgende:
[..]
controleer even het volgende:
Ga naar instellingen
Ga naar Geluid en weergave
en kijk of bij "stand" het vinkje aanstaat. En als hij al aanstaat zou ik proberen even het toestel uit te zetten en weer aan te zetten
Ik heb deze combi een week of wat terug ook aangeschaft... mijn abo gaat begin augustus in. Gebruik zolang mijn huidige nokia en de Desire alleen thuis op wifiquote:Op donderdag 22 juli 2010 14:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe vaak je belt/smst, maar dat is dan een perfecte aanbieding
Daar leek het op, maar toen ik net belde om hiervan gebruik te gaan maken kon deze meneer dit niet meer terug vinden. Nu zou ik bij een Hi 20 alsnog 120¤ bij betalen. Vreemd.quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:23 schreef Sheep91 het volgende:
[..]
Klinkt goed, het heeft dus wel degelijk zin om te bellen voor een betere aanbieding?
En dat kun je dus ook zelf beslissen. Met Advanced Task Killer kun je dus die processen laten draaien die essentieel zijn, doe ik ook altijd, loopt NOOIT fout. En ja, het heeft me wel eens geholpen, Sygic kon ineens geen routes meer berekenen, na het killen van alle apps die draaiden (BEHALVE DIEGENE DIE ESSENTIEEL ZIJN (even voor de duidelijkheid in Caps) ) ging het berekenen van routes weer probleemloos.quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:55 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Taskkillers zijn niet nodig. Android regelt het allemaal prima zelf. Taskkillers hebben de neiging soms processen af te sluiten die essentieel zijn.
In die batterijen zit al een veiligheid ingebouwd dat ie sowieso niet leeg kan lopen. Dus als ie zo leeg is dat de telefoon uitvalt dan zit er in principe nog genoeg in om geen schade aan te richten.quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:06 schreef tsjas het volgende:
[..]
Dit is wat je moet weten over je accu in de desire
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lithium-ion-accu
Nooit te leeg laten lopen dus, aan de andere kant, een nieuwe accu kost geen drol
Onzin. Vandaag ging mijn wekker af en kon ik hem niet uitdrukken. Icoontje rechtsboven was weg en mn wekker bleef maar afgaan.quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:55 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Simpele oplossing is de accu er uit halen. Ik zet 'm trouwens nooit uitquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:04 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Mijn Desire wil niet uitAls ik eens google zie ik dat ik niet de enige ben
Maar een oplossing heb ik vooralsnog niet gevonden. Is dat in één van de 15 voorgaande topiques aan de orde geweest?
![]()
En/Of weet er iemand een oorzaak/oplossing?
Bij mij hetzelfde. Een oplossing zou een taskkiller kunnen zijn (weer een voordeelquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:04 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Mijn Desire wil niet uitAls ik eens google zie ik dat ik niet de enige ben
Maar een oplossing heb ik vooralsnog niet gevonden. Is dat in één van de 15 voorgaande topiques aan de orde geweest?
![]()
En/Of weet er iemand een oorzaak/oplossing?
Mja, dat doe ik nu, maar chique is het nietquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:06 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Simpele oplossing is de accu er uit halen. Ik zet 'm trouwens nooit uit
Die heb en gebruik ik wel.... Het is dus een kwestie van aanwennen om eerst alles te killen en dan de telefoon uit te zetten.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:06 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Bij mij hetzelfde. Een oplossing zou een taskkiller kunnen zijn (weer een voordeel).
Wat is weinig geld?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:10 schreef bergdani het volgende:
Iemand die mij een goede extra accu kan aanbevelen voor weinig geld?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:52 schreef Pootkop het volgende:
Desire valt hele tijd uitMaar even weer naar de winkel
Ik zag gisteren ineens een uitgebreide dataverbruik specificatie op m'n Vodafone rekening. Elke keer dat je verbinding maakte met daarbij tijdsduur en verbruik stond erop vermeld!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:17 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ik ga straks naar het buitenland en nou kan ik bij vodafone dus 25MB aan data voor ¤10,- (absurd, maar dat terzijde) inkopen. Nou wil ik wel eens tweeten dus het is opzich wel leuk om dat te hebben alleen wil ik weten hoeveel data ik normaal gesproken verbruik. Weet iemand een goede en vooral betrouwbare app daarvoor?
NetSentry er op gezet, ben benieuwd wat ie aangeeft.
Er zijn wel nieuwe EU regels met data abbo's. Misschien heeft dat er iets mee te makenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 07:14 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Ik zag gisteren ineens een uitgebreide dataverbruik specificatie op m'n Vodafone rekening. Elke keer dat je verbinding maakte met daarbij tijdsduur en verbruik stond erop vermeld!
Kan me niet herinneren dat ik om zo'n extra gespecificeerde rekening heb gevraagd. Ik dacht dat je daarvoor moest betalen.
Binnenkort komt 2.2 uit. Ik zou daar ff op wachten, maar het lijkt mij wel irritant.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:26 schreef Pootkop het volgende:
Nee reboot zeg maar, tijdens alles (sms / internet / game). Had al even beetje gezocht en lijkt erop dat meer mensen het probleem hebben en alleen een rom flash de oplossing is.
Heb ik al jarenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 07:14 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Ik zag gisteren ineens een uitgebreide dataverbruik specificatie op m'n Vodafone rekening. Elke keer dat je verbinding maakte met daarbij tijdsduur en verbruik stond erop vermeld!
Kan me niet herinneren dat ik om zo'n extra gespecificeerde rekening heb gevraagd. Ik dacht dat je daarvoor moest betalen.
Lolquote:
doeiquote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:56 schreef Da_p00pb0x het volgende:
En ik stap maar weer eens trug van mn Desire naar mn Touch Diamond 2.
Kut voor jequote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:56 schreef Da_p00pb0x het volgende:
http://compare.setooz.com/compare/HTC+Touch+Diamond2/HTC+Desirequote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:56 schreef Da_p00pb0x het volgende:
relax dudes...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:09 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
http://compare.setooz.com/compare/HTC+Touch+Diamond2/HTC+Desire
Wat heb je er mee gedaan? Laten vallen?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:14 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
relax dudes...'t is niet dat ik mn Diamond 2 over mn Desire prefereer, maarja:
[ afbeelding ]
Moet dus eerst weer gefixed worden.
Yep, van mn autodakquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:25 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Wat heb je er mee gedaan? Laten vallen?
Das wel echt kutquote:
Dat scheelt weerquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:32 schreef tsjas het volgende:
[..]
Mijn vriendin had haar telefoon nog geen week toen ze hem op de straatstenen liet kletteren maar gelukkig zonder schade (ook desire)
Mijn ervaring is dat als je wacht dat je kan blijven wachten, want als die desire HD er is dan staat de desire HD+ alweer op het programma. Ik heb een jaar gewacht toen ik mijn telefoon in de frambozensap had laten vallen. Dat was een tytn II. Ik wilde toen een xperia kopen maar uiteindelijk dus een jaar gewacht en is het de desire gewordenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:06 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Dat scheelt weer
Weet nog niet wat ik ga doen... weer een Desire of wachten op de "Desire HD".
WOW, niet te filmenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:14 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
relax dudes...'t is niet dat ik mn Diamond 2 over mn Desire prefereer, maarja:
[ afbeelding ]
Moet dus eerst weer gefixed worden.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:33 schreef MuRKie het volgende:
Maar las ik het een paar pagina's nou goed dat de nieuwere Desire's nou geen AMOLED meer hebben maar LCD? Of is het juist andersom? Of zijn het altijd al AMOLED schermpjes geweest?
Weet jij waarom dat zo is? Zijn die andere beter?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:36 schreef Mike het volgende:
[..]
Het zijn nu nog Amoled schermpjes, maar het worden andere schermen binnenkort.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:40 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Weet jij waarom dat zo is? Zijn die andere beter?
De kleuren van AMOLED zijn minder mooi?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:57 schreef MacorgaZ het volgende:
Gewoon dezelfde resolutie lijkt me vanzelfsprekend, anders krijg je allemaal verschillende types Desires naast het gebruikte scherm.
De kleuren zijn juist anders (als in: minder mooi), dat is het hele punt van AMOLED vs LCD.
Sweet! Thanks!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:34 schreef DennisMoore het volgende:
http://www.androidcreations.net/
Overzicht van live wallpapers, wel heel cool.
De gespecificeerde rekening heb ik ook al een hele lange tijd en daar staat data inderdaad op, maar ik moet wat meer directe informatie hebben.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 07:14 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
S LCD is wel zuiniger en ik dacht ook minder kans op een rose scherm bij lage brightness.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:43 schreef ikookhier het volgende:
Heb m ook besteldBij Phonehouse Nu af wachten waneer ze leveren
![]()
* S LCD is bijna net zo mooi als AMOLED heb ik begrepen,Dus maak me niet druk over welk type ze gaan leveren
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:43 schreef ikookhier het volgende:
* S LCD is bijna net zo mooi als AMOLED heb ik begrepen,Dus maak me niet druk over welk type ze gaan leveren
Vreet zo'n wallpaper niet onwijs veel batterij...?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:34 schreef DennisMoore het volgende:
http://www.androidcreations.net/
Overzicht van live wallpapers, wel heel cool.
Ja heb die van mij er al afgedonderd. Scheelt nu een stuk.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Vreet zo'n wallpaper niet onwijs veel batterij...?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:01 schreef automatic_ het volgende:
Grmbl, ik ben een weekje naar Mallorca geweest (internet etc. uit) en nu heeft Facebook (for HTC Sense) geen zin meer om zichzelf aan te melden. Ik vind het net zo leuk dat er allemaal (automatisch) foto's bij mijn contacten komen te staan. De "normale" FB applicatie werkt wel. Hebben meer mensen hier last van? Hij geeft aan "de dienst is momenteel niet beschikbaar" of moet ik gewoon even braaf geduld hebben....?
Op die manier werkt hij inderdaad ook niet. Ik bedoelde meer dat hij (ook) niet werkt bij "accounts toevoegen" in je menu.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:29 schreef Slayage het volgende:
[..]
je bedoelt friendstream denk ik, dit is al heel lang zo, ik had dit probleem hier ook een keer aangekaart, maar kreeg geen reactie
ik heb het er maar afgegooid en gebruik gewoon de facebook app
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:47 schreef APK het volgende:
TVP, volgens Vodafone krijg ik eind van de week ook een Desire.
Op de site staat nu 'tijdelijk niet leverbaar', dus ik ben benieuwd.
quote:Op de HTC Desire zit een extra levertijd van ongeveer 3 weken, een goed alternatief is de HTC Legend!!!
Met GalaxIR kan dat, verder zijn er wel meer spellen die deze functie hebben. Moet je maar even in de market zoeken.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:03 schreef tsjas het volgende:
Ik ben op zoek naar een spelletje dat je met 2 toestellen kan spelen, dus die bijvoorbeeld via bluetooth verbinden met elkaar of via wifi o.i.d. Bestaat dat?
Tja dat is typisch KPN, ze proberen je te naaien waar ze kunnen.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:52 schreef Fortitude het volgende:
Op de KPN site staat dit:
Blabla Legend = goed alternatief voor een Desire.
Legend een goed alternatief, flikker op man.
Dat vind ik ook zo jammer ja, vooral met die nieuwe Vodafone-aanbiedingen via tijdschriften en TVGids.nl e.d., voor 11,95 per maand 400 minuten of smsjes + onbeperkt (FUP) 3,6Mbps internetquote:Op zondag 25 juli 2010 04:00 schreef spooky1234 het volgende:
Ik snap echt niet hoe mensen Eindeloos Online van Hi uberhaupt kunnen combineren met zo een hi-tech Android.
Dat is zelfde als een mooie sportwagen tanken met een mengsel van slaolie, kerosine en diesel.
Hi Eindeloos Online = 0,3 MBps
Hi Eindeloos Online Extra snel = 1,2 Mbps
Vodafone = 3,6 MBps
Hm... ja zeer vergelijkbaar maar niet heus.
Het zou echt verboden moeten worden.. zo een dikke processor, zo een mooi scherm en dan zo traag internet. Slecht voor imago van Android, denken mensen dat het aan toestel ligt en niet aan hun verbinding.
Serieus? Die aanbieding heb ik nog niet gezien, dan toch maar na tig jaar van T-Mobile naar Vodafone denk ik..quote:Op zondag 25 juli 2010 09:10 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Dat vind ik ook zo jammer ja, vooral met die nieuwe Vodafone-aanbiedingen via tijdschriften en TVGids.nl e.d., voor 11,95 per maand 400 minuten of smsjes + onbeperkt (FUP) 3,6Mbps internet
AMOLED kan ook heel goed in het zonlicht zijn, maar niet met de reflectieve achterkant zoals deze in de Desire (o.a.) wordt gebruikt. Bij een mat-zwarte achterkant is AMOLED ook perfect leesbaar in zonlicht... maar ja dat is 'te duur' vooralsnog en ze hebben nu al moeite met voldoende 'goedkope' AMOLED's te produceren.quote:
Jep, sim-only 2 jaar: https://directsales.vodafone.nl/tvgidsquote:Op zondag 25 juli 2010 09:13 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Serieus? Die aanbieding heb ik nog niet gezien, dan toch maar na tig jaar van T-Mobile naar Vodafone denk ik..
Ja mijn Hi netwerk valt echt vies tegen, wat enorm langzaam zegquote:Op zondag 25 juli 2010 04:00 schreef spooky1234 het volgende:
Ik snap echt niet hoe mensen Eindeloos Online van Hi uberhaupt kunnen combineren met zo een hi-tech Android.
Dat is zelfde als een mooie sportwagen tanken met een mengsel van slaolie, kerosine en diesel.
Hi Eindeloos Online = 0,3 MBps
Hi Eindeloos Online Extra snel = 1,2 Mbps
Vodafone = 3,6 MBps
Hm... ja zeer vergelijkbaar maar niet heus.
Het zou echt verboden moeten worden.. zo een dikke processor, zo een mooi scherm en dan zo traag internet. Slecht voor imago van Android, denken mensen dat het aan toestel ligt en niet aan hun verbinding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |