quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:52 schreef Pootkop het volgende:
Desire valt hele tijd uitMaar even weer naar de winkel
Ik zag gisteren ineens een uitgebreide dataverbruik specificatie op m'n Vodafone rekening. Elke keer dat je verbinding maakte met daarbij tijdsduur en verbruik stond erop vermeld!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:17 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ik ga straks naar het buitenland en nou kan ik bij vodafone dus 25MB aan data voor ¤10,- (absurd, maar dat terzijde) inkopen. Nou wil ik wel eens tweeten dus het is opzich wel leuk om dat te hebben alleen wil ik weten hoeveel data ik normaal gesproken verbruik. Weet iemand een goede en vooral betrouwbare app daarvoor?
NetSentry er op gezet, ben benieuwd wat ie aangeeft.
Er zijn wel nieuwe EU regels met data abbo's. Misschien heeft dat er iets mee te makenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 07:14 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Ik zag gisteren ineens een uitgebreide dataverbruik specificatie op m'n Vodafone rekening. Elke keer dat je verbinding maakte met daarbij tijdsduur en verbruik stond erop vermeld!
Kan me niet herinneren dat ik om zo'n extra gespecificeerde rekening heb gevraagd. Ik dacht dat je daarvoor moest betalen.
Binnenkort komt 2.2 uit. Ik zou daar ff op wachten, maar het lijkt mij wel irritant.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:26 schreef Pootkop het volgende:
Nee reboot zeg maar, tijdens alles (sms / internet / game). Had al even beetje gezocht en lijkt erop dat meer mensen het probleem hebben en alleen een rom flash de oplossing is.
Heb ik al jarenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 07:14 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Ik zag gisteren ineens een uitgebreide dataverbruik specificatie op m'n Vodafone rekening. Elke keer dat je verbinding maakte met daarbij tijdsduur en verbruik stond erop vermeld!
Kan me niet herinneren dat ik om zo'n extra gespecificeerde rekening heb gevraagd. Ik dacht dat je daarvoor moest betalen.
Lolquote:
doeiquote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:56 schreef Da_p00pb0x het volgende:
En ik stap maar weer eens trug van mn Desire naar mn Touch Diamond 2.
Kut voor jequote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:56 schreef Da_p00pb0x het volgende:
http://compare.setooz.com/compare/HTC+Touch+Diamond2/HTC+Desirequote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:56 schreef Da_p00pb0x het volgende:
relax dudes...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:09 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
http://compare.setooz.com/compare/HTC+Touch+Diamond2/HTC+Desire
Wat heb je er mee gedaan? Laten vallen?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:14 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
relax dudes...'t is niet dat ik mn Diamond 2 over mn Desire prefereer, maarja:
[ afbeelding ]
Moet dus eerst weer gefixed worden.
Yep, van mn autodakquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:25 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Wat heb je er mee gedaan? Laten vallen?
Das wel echt kutquote:
Dat scheelt weerquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:32 schreef tsjas het volgende:
[..]
Mijn vriendin had haar telefoon nog geen week toen ze hem op de straatstenen liet kletteren maar gelukkig zonder schade (ook desire)
Mijn ervaring is dat als je wacht dat je kan blijven wachten, want als die desire HD er is dan staat de desire HD+ alweer op het programma. Ik heb een jaar gewacht toen ik mijn telefoon in de frambozensap had laten vallen. Dat was een tytn II. Ik wilde toen een xperia kopen maar uiteindelijk dus een jaar gewacht en is het de desire gewordenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:06 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Dat scheelt weer
Weet nog niet wat ik ga doen... weer een Desire of wachten op de "Desire HD".
WOW, niet te filmenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:14 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
relax dudes...'t is niet dat ik mn Diamond 2 over mn Desire prefereer, maarja:
[ afbeelding ]
Moet dus eerst weer gefixed worden.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:33 schreef MuRKie het volgende:
Maar las ik het een paar pagina's nou goed dat de nieuwere Desire's nou geen AMOLED meer hebben maar LCD? Of is het juist andersom? Of zijn het altijd al AMOLED schermpjes geweest?
Weet jij waarom dat zo is? Zijn die andere beter?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:36 schreef Mike het volgende:
[..]
Het zijn nu nog Amoled schermpjes, maar het worden andere schermen binnenkort.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:40 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Weet jij waarom dat zo is? Zijn die andere beter?
De kleuren van AMOLED zijn minder mooi?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:57 schreef MacorgaZ het volgende:
Gewoon dezelfde resolutie lijkt me vanzelfsprekend, anders krijg je allemaal verschillende types Desires naast het gebruikte scherm.
De kleuren zijn juist anders (als in: minder mooi), dat is het hele punt van AMOLED vs LCD.
Sweet! Thanks!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:34 schreef DennisMoore het volgende:
http://www.androidcreations.net/
Overzicht van live wallpapers, wel heel cool.
De gespecificeerde rekening heb ik ook al een hele lange tijd en daar staat data inderdaad op, maar ik moet wat meer directe informatie hebben.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 07:14 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
S LCD is wel zuiniger en ik dacht ook minder kans op een rose scherm bij lage brightness.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:43 schreef ikookhier het volgende:
Heb m ook besteldBij Phonehouse Nu af wachten waneer ze leveren
![]()
* S LCD is bijna net zo mooi als AMOLED heb ik begrepen,Dus maak me niet druk over welk type ze gaan leveren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |