Kut voor jequote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:56 schreef Da_p00pb0x het volgende:
En ik stap maar weer eens trug van mn Desire naar mn Touch Diamond 2.
http://compare.setooz.com/compare/HTC+Touch+Diamond2/HTC+Desirequote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:56 schreef Da_p00pb0x het volgende:
En ik stap maar weer eens trug van mn Desire naar mn Touch Diamond 2.
relax dudes...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:09 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
http://compare.setooz.com/compare/HTC+Touch+Diamond2/HTC+Desire
Wat heb je er mee gedaan? Laten vallen?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:14 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
relax dudes...'t is niet dat ik mn Diamond 2 over mn Desire prefereer, maarja:
[ afbeelding ]
Moet dus eerst weer gefixed worden.
Yep, van mn autodakquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:25 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Wat heb je er mee gedaan? Laten vallen?
Das wel echt kutquote:
Dat scheelt weerquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:32 schreef tsjas het volgende:
[..]
Mijn vriendin had haar telefoon nog geen week toen ze hem op de straatstenen liet kletteren maar gelukkig zonder schade (ook desire)
Mijn ervaring is dat als je wacht dat je kan blijven wachten, want als die desire HD er is dan staat de desire HD+ alweer op het programma. Ik heb een jaar gewacht toen ik mijn telefoon in de frambozensap had laten vallen. Dat was een tytn II. Ik wilde toen een xperia kopen maar uiteindelijk dus een jaar gewacht en is het de desire gewordenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:06 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Dat scheelt weer
Weet nog niet wat ik ga doen... weer een Desire of wachten op de "Desire HD".
WOW, niet te filmenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:14 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
relax dudes...'t is niet dat ik mn Diamond 2 over mn Desire prefereer, maarja:
[ afbeelding ]
Moet dus eerst weer gefixed worden.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:33 schreef MuRKie het volgende:
Maar las ik het een paar pagina's nou goed dat de nieuwere Desire's nou geen AMOLED meer hebben maar LCD? Of is het juist andersom? Of zijn het altijd al AMOLED schermpjes geweest?
Weet jij waarom dat zo is? Zijn die andere beter?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:36 schreef Mike het volgende:
[..]
Het zijn nu nog Amoled schermpjes, maar het worden andere schermen binnenkort.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:40 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Weet jij waarom dat zo is? Zijn die andere beter?
De kleuren van AMOLED zijn minder mooi?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:57 schreef MacorgaZ het volgende:
Gewoon dezelfde resolutie lijkt me vanzelfsprekend, anders krijg je allemaal verschillende types Desires naast het gebruikte scherm.
De kleuren zijn juist anders (als in: minder mooi), dat is het hele punt van AMOLED vs LCD.
Sweet! Thanks!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:34 schreef DennisMoore het volgende:
http://www.androidcreations.net/
Overzicht van live wallpapers, wel heel cool.
De gespecificeerde rekening heb ik ook al een hele lange tijd en daar staat data inderdaad op, maar ik moet wat meer directe informatie hebben.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 07:14 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Ik zag gisteren ineens een uitgebreide dataverbruik specificatie op m'n Vodafone rekening. Elke keer dat je verbinding maakte met daarbij tijdsduur en verbruik stond erop vermeld!
Kan me niet herinneren dat ik om zo'n extra gespecificeerde rekening heb gevraagd. Ik dacht dat je daarvoor moest betalen.
S LCD is wel zuiniger en ik dacht ook minder kans op een rose scherm bij lage brightness.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:43 schreef ikookhier het volgende:
Heb m ook besteldBij Phonehouse Nu af wachten waneer ze leveren
![]()
* S LCD is bijna net zo mooi als AMOLED heb ik begrepen,Dus maak me niet druk over welk type ze gaan leveren
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:43 schreef ikookhier het volgende:
* S LCD is bijna net zo mooi als AMOLED heb ik begrepen,Dus maak me niet druk over welk type ze gaan leveren
Vreet zo'n wallpaper niet onwijs veel batterij...?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:34 schreef DennisMoore het volgende:
http://www.androidcreations.net/
Overzicht van live wallpapers, wel heel cool.
Ja heb die van mij er al afgedonderd. Scheelt nu een stuk.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Vreet zo'n wallpaper niet onwijs veel batterij...?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:01 schreef automatic_ het volgende:
Grmbl, ik ben een weekje naar Mallorca geweest (internet etc. uit) en nu heeft Facebook (for HTC Sense) geen zin meer om zichzelf aan te melden. Ik vind het net zo leuk dat er allemaal (automatisch) foto's bij mijn contacten komen te staan. De "normale" FB applicatie werkt wel. Hebben meer mensen hier last van? Hij geeft aan "de dienst is momenteel niet beschikbaar" of moet ik gewoon even braaf geduld hebben....?
Op die manier werkt hij inderdaad ook niet. Ik bedoelde meer dat hij (ook) niet werkt bij "accounts toevoegen" in je menu.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:29 schreef Slayage het volgende:
[..]
je bedoelt friendstream denk ik, dit is al heel lang zo, ik had dit probleem hier ook een keer aangekaart, maar kreeg geen reactie
ik heb het er maar afgegooid en gebruik gewoon de facebook app
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:47 schreef APK het volgende:
TVP, volgens Vodafone krijg ik eind van de week ook een Desire.
Op de site staat nu 'tijdelijk niet leverbaar', dus ik ben benieuwd.
quote:Op de HTC Desire zit een extra levertijd van ongeveer 3 weken, een goed alternatief is de HTC Legend!!!
Met GalaxIR kan dat, verder zijn er wel meer spellen die deze functie hebben. Moet je maar even in de market zoeken.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:03 schreef tsjas het volgende:
Ik ben op zoek naar een spelletje dat je met 2 toestellen kan spelen, dus die bijvoorbeeld via bluetooth verbinden met elkaar of via wifi o.i.d. Bestaat dat?
Tja dat is typisch KPN, ze proberen je te naaien waar ze kunnen.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:52 schreef Fortitude het volgende:
Op de KPN site staat dit:
Blabla Legend = goed alternatief voor een Desire.
Legend een goed alternatief, flikker op man.
Dat vind ik ook zo jammer ja, vooral met die nieuwe Vodafone-aanbiedingen via tijdschriften en TVGids.nl e.d., voor 11,95 per maand 400 minuten of smsjes + onbeperkt (FUP) 3,6Mbps internetquote:Op zondag 25 juli 2010 04:00 schreef spooky1234 het volgende:
Ik snap echt niet hoe mensen Eindeloos Online van Hi uberhaupt kunnen combineren met zo een hi-tech Android.
Dat is zelfde als een mooie sportwagen tanken met een mengsel van slaolie, kerosine en diesel.
Hi Eindeloos Online = 0,3 MBps
Hi Eindeloos Online Extra snel = 1,2 Mbps
Vodafone = 3,6 MBps
Hm... ja zeer vergelijkbaar maar niet heus.
Het zou echt verboden moeten worden.. zo een dikke processor, zo een mooi scherm en dan zo traag internet. Slecht voor imago van Android, denken mensen dat het aan toestel ligt en niet aan hun verbinding.
Serieus? Die aanbieding heb ik nog niet gezien, dan toch maar na tig jaar van T-Mobile naar Vodafone denk ik..quote:Op zondag 25 juli 2010 09:10 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Dat vind ik ook zo jammer ja, vooral met die nieuwe Vodafone-aanbiedingen via tijdschriften en TVGids.nl e.d., voor 11,95 per maand 400 minuten of smsjes + onbeperkt (FUP) 3,6Mbps internet
AMOLED kan ook heel goed in het zonlicht zijn, maar niet met de reflectieve achterkant zoals deze in de Desire (o.a.) wordt gebruikt. Bij een mat-zwarte achterkant is AMOLED ook perfect leesbaar in zonlicht... maar ja dat is 'te duur' vooralsnog en ze hebben nu al moeite met voldoende 'goedkope' AMOLED's te produceren.quote:
Jep, sim-only 2 jaar: https://directsales.vodafone.nl/tvgidsquote:Op zondag 25 juli 2010 09:13 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Serieus? Die aanbieding heb ik nog niet gezien, dan toch maar na tig jaar van T-Mobile naar Vodafone denk ik..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |