Ben jij zo'n persoon die films download op z'n mobiel?quote:Op maandag 19 juli 2010 22:02 schreef Fendy het volgende:
Hmz, ik kwam al rond de 4 gig in de eerste week van juli, dus ik zal dan wel de sjaak zijn
Alleen maar remuxed blue raysquote:Op maandag 19 juli 2010 22:27 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ben jij zo'n persoon die films download op z'n mobiel?
De Desire heeft een zogenaamde nabijheidssensor. Die detecteert of je de telefoon bijvoorbeeld dicht bij je gezicht houdt. In dat geval schakelt het scherm uit, zodat je niet met je gezicht allemaal handelingen uitvoert. Als je de telefoon bij je gezicht weghaalt hoort het scherm weer aan te gaan. Is dat wat bij jou gebeurt, of gaat het ergens verkeerd?quote:Op maandag 19 juli 2010 23:08 schreef Genius-F het volgende:
Ik heb deze telefoon nou een aantal dagen en hij bevalt prima, maar ik heb nu sinds een paar dagen dat als ik iemand bel het scherm aan en uit gaat en niet meer normaal doet en op de achtergrond doorbelt ofzo? Las ergens dat het door de screenprotector komt, maar dat kan ik me eigenlijk niet voorstellen. Iemand anders dit probleem gehad?
Net een paar keer getest en het lijkt er inderdaad op dat het zo is als jij zegt. Waarschijnlijk lag het dan aan mezelf, zo niet, dan kom ik hier op terug.quote:Op maandag 19 juli 2010 23:14 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
De Desire heeft een zogenaamde nabijheidssensor. Die detecteert of je de telefoon bijvoorbeeld dicht bij je gezicht houdt. In dat geval schakelt het scherm uit, zodat je niet met je gezicht allemaal handelingen uitvoert. Als je de telefoon bij je gezicht weghaalt hoort het scherm weer aan te gaan. Is dat wat bij jou gebeurt, of gaat het ergens verkeerd?
idemditoquote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:44 schreef Devolution het volgende:
Ik gebruik de trackpad alleen als ik moet scrollen door een getypte tekst, omdat ik met mn vingers niet altijd de juiste plek aanklik (bijv. bij een typfout). Verder heeft dat ding voor mij eigenlijk geen nut.
Stond op de verpakking bij mij, anders wist ik het ook niet.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 08:05 schreef Jaheur het volgende:
Hoe kan je zien of je een Amoled beeldscherm hebt of een (super)lcd?
De geruchten zijn er... mogelijk in Oktober/November komt de Desire HDquote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hallo, ik mag mijn abonnement weer eens verlengen en de Desire is zeker een hele goede kandidaat. Maar nu vraag ik me af of er toevallig niet berichten zijn over de mogelijk ophanden zijnde introductie van een opvolger, zoals een Evo voor Europa. Weet iemand daar toevallig iets van?
Dat is waar, maar nu heb ik het idee te 'moeten' kiezen tussen looks (Legend) en prestaties (Desire) als ik perse een HTC met Android wil.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:30 schreef Flappekz het volgende:
Mja...zo kun je blijven wachten op opvolgers natuurlijk
Heb je de achterkant van de Legend al gezien?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik vind hem minder mooi dan de Legend, ja.
Ik nu ook weer, zal wel effe tijdelijk geweest zijn danquote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:55 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Ik heb bijna overal in NL gewoon H
Ja, hoezo?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:34 schreef Vanyel het volgende:
Heb je de achterkant van de Legend al gezien?
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:13 schreef tsjas het volgende:
Wat heb je aan mooi?
Dat is een leuke bijkomstigheid, maar om daardoor een slechter toestel te nemen....
Ieder zijn ding
Ik vind de achterkant echt spuuglelijk met die lompe hompen zwart rubber.quote:
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:30 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Oog wil ook wat. Telefoons zijn inmiddels voor de grootste doelgroep al lang niet meer functioneel, maar meer een symbool/gadget.
De eerste jaren van de GSM waren ook zo. Toen stonden ook overal telefooncellen en hoefde je niet altijd direct bereikbaar te zijn. Hoewel een GSM handig was, was het niet nodig en ook vooral een symbool.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:49 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Jij denkt dat dit niet waar is? Dan zit je ernaast namelijk.
Zelfde probleem van de week gehad, na inderdaad een klein tikje tegen de Desire te geven was het probleem opgelost.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:16 schreef Warrick21 het volgende:
Echt top. Ik word vandaag wakker, merk dat als ik woorden type, dat met telefoon niet vibreer. Dus ik start het opnieuw op. Nog steeds niks, hij wil gewoon helemaal niet trillen.
Ik geef op en besluit maar een hard reset te doen, nog steeds doet ie het niet. Iemand enige suggesties?
Edit:
Op een vriendin's advies heb ik hem maar 'gegooid'. Wat ik werkelijk heb gedaan is ff flink op mijn bed laten vallen. Hij doet het weer, ik ben alleen wel benieuwd voor hoelang.
http://tweakers.net/price(...)000-(8gb)-zwart.htmlquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:20 schreef Tim21 het volgende:
Na heel wat jaartjes met mijn nokia 3510i gedaan te hebben zit ik nu toch te denken aan een smartphone. Ik heb wel eens apps ontwikkeld voor Android en daarom gaat m'n voorkeur uit naar een Android telefoon. Is de Desire op dit moment de 'beste'?
Ik kwam net online een aanbieding tegen voor een gratis Desire icm Hi 20 (120min bellen / 240 sms) en Eindeloos Online voor ¤20,95. Volgens mij is dit een behoorlijk scherpe aanbieding of zie ik iets over het hoofd?
Onderzoek goed wat de FUP van een provider in de praktijk is. Eindeloos online is niet echt eindeloos.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:20 schreef Tim21 het volgende:
Ik kwam net online een aanbieding tegen voor een gratis Desire icm Hi 20 (120min bellen / 240 sms) en Eindeloos Online voor ¤20,95. Volgens mij is dit een behoorlijk scherpe aanbieding of zie ik iets over het hoofd?
Waarom, waarom, WAAROM heeft die geen camera-flitser? Een super-high-end toestel maar dan geen $1 flitsertje?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:22 schreef Fortitude het volgende:
[..]
http://tweakers.net/price(...)000-(8gb)-zwart.html
Deze loopt de Desire (en Nexus One die nagenoeg identiek is) iets voorbij qua specs.
Persoonlijk vind ik de Samsung goedkoper ogen kwa interface en uiterlijk, de Desire valt me kwa uiterlijk sowieso 10x beter meequote:Op woensdag 21 juli 2010 01:44 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Waarom, waarom, WAAROM heeft die geen camera-flitser? Een super-high-end toestel maar dan geen $1 flitsertje?
Ik ga waarschijnlijk over op Android en dacht een top toestel te hebben gevonden.
Ja, ik heb ff iets beter gekeken en op zich staat HTC Sense me ook meer aan, en het design van de Desire, maar groter scherm + wifi-n + Super-AMOLED in plaats van dat Super-LCD wat de Desire sinds kort heeft ? zijn voor mij toch wel weer wat puntjes die ik bij de Samsung beter vind.quote:Op woensdag 21 juli 2010 01:50 schreef Crank het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik de Samsung goedkoper ogen kwa interface en uiterlijk, de Desire valt me kwa uiterlijk sowieso 10x beter mee
kennis van me heeft android 2.2 op zijn HD2 draaien. volgens hem werkt alles alleen is er nog wel wat ruimte voor optimalisatiequote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:30 schreef Biogarde het volgende:
Of een HD2, maar die draait helaasch op WM. Schil is leuk op dat ding, maar WM blijft een log OS.
Arg dit wist ik niet.quote:Op woensdag 21 juli 2010 02:04 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ja, ik heb ff iets beter gekeken en op zich staat HTC Sense me ook meer aan, en het design van de Desire, maar groter scherm + wifi-n + Super-AMOLED in plaats van dat Super-LCD wat de Desire sinds kort heeft ? zijn voor mij toch wel weer wat puntjes die ik bij de Samsung beter vind.
Ik geloof wel dat het waar is, maar ik lig toch elke keer weer in een deuk van dat "kijk mij nou met mijn coole X item" gedrag.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:49 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Jij denkt dat dit niet waar is? Dan zit je ernaast namelijk.
Sit back and enjoyquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:43 schreef R-T-B het volgende:
Order was verwerktnu wachten tot postbode hem even vriendelijk af komt geven
![]()
Iemand alvast tips voor nieuwe gebruikers?
Oeh! Laat ff weten als je er eentje hebtquote:Op woensdag 21 juli 2010 15:17 schreef Slomy het volgende:
Beautiful widgets =
Nu eens kijken naar een goede snes emulator. Met mario kart heb je eigenlijk geen andere games meer nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |