Het downloaden van de kaarten gaat niet via GPSquote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:58 schreef The6thgate het volgende:
Maar ik heb het over Google Navigatie, dat is toch iets anders en gaat toch gewoon via GPS?
Google maps kan de kaarten niet op SD zetten, dus ben je constant aan het downloaden in het buitenland.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:58 schreef The6thgate het volgende:
Maar ik heb het over Google Navigatie, dat is toch iets anders en gaat toch gewoon via GPS?
Ik heb net een universele lader gekocht en die levert 1000mA, gewoon bij de Action voor 1,39quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:48 schreef Jaheur het volgende:
Ik weet niet hoeveel stroom een desire trekt met gps aan en misschien nog meerdere apps, maar een universele lader (zo'n cheapass geval) levert vaak maar 500mA en een originele HTC lader levert 2A.
Ik vind Sygic Mobile Maps 10 wel een aanraderquote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:01 schreef The6thgate het volgende:
Oh ja tuurlijk. * the6thgate gaat gelijk op zoek naar een navigatie programma
hij cached de kaarten van de route. als je niet tever van de de route afwijkt heb je geen dataverbinding nodigquote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:55 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Denk wel aan het dataverkeer he, met google maps.
Ja,quote:Op zondag 18 juli 2010 12:57 schreef SolidasRock het volgende:
Kan ik een extra emailadres toevoegen aan de Desire als deze ook gmail is? Dat je voor elk googledienst 1 account mag gebruiken weet ik wel maar om mailtjes te lezen en beantwoorden, kan dat ?
Ja.quote:Op zondag 18 juli 2010 12:57 schreef SolidasRock het volgende:
Kan ik een extra emailadres toevoegen aan de Desire als deze ook gmail is? Dat je voor elk googledienst 1 account mag gebruiken weet ik wel maar om mailtjes te lezen en beantwoorden, kan dat ?
Ik wilde het via HTC mail doen omdat daar de mailtjes veel beter te lezen zijn dan die van gmail, maar ik loop stuk op de instellingen van exchange. Wat is het serveradres van gmail? Volgens mij zit daar de fout Het is IMAP en dus geen exchange sync verreistquote:Op zondag 18 juli 2010 13:28 schreef Warrick21 het volgende:
[..]
Ja,
1. Ga naar de Gmail app
2. Druk op Menu
3. Kies accounts
4. Account toevoegen
5. Volg de instructies.
Inderdaad, vul gewoon je gmail en wachtwoord in. De applicatie vind zelf de gmail instellingen.quote:Op zondag 18 juli 2010 16:20 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik wilde het via HTC mail doen omdat daar de mailtjes veel beter te lezen zijn dan die van gmail, maar ik loop stuk op de instellingen van exchange. Wat is het serveradres van gmail? Volgens mij zit daar de fout Het is IMAP en dus geen exchange sync verreist![]()
Koop een i.....quote:Op maandag 19 juli 2010 16:07 schreef Zwansen het volgende:
Weer al mijn smsjes kwijt omdat proces.com.android.mms vastloopt.
Hier word ik wel erg moe van. Draai geen andere smsprogramma's dus snap er niets van. Stuur ook bijna geen mmsjes ofzo.
Ik tether ook heel vaak met Vodafone, zonder problemen, dus ga er maar niet vanuit dat het de FUP is.quote:Op maandag 19 juli 2010 20:16 schreef Fendy het volgende:
Weet iemand toevallig hoe hoog de fup van vodafone is? Ik krijg ineens geen H logo meer in de statusbalk maar alleen nog een G, dus ik denk dat ze me knijpen. Wel wat aan het tetheren geweest...
Ik heb altijd Gquote:Op maandag 19 juli 2010 20:16 schreef Fendy het volgende:
Weet iemand toevallig hoe hoog de fup van vodafone is? Ik krijg ineens geen H logo meer in de statusbalk maar alleen nog een G, dus ik denk dat ze me knijpen. Wel wat aan het tetheren geweest...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |