Hmm, zou kunnen. Maar vraag me af waar de telefoon aan zou kunnen merken dat het een autolader is of een gewone lader. Ik had straks wel de Desire naast me liggen met internetradio aan en de laadkabel aan een PC, maar het laden ging inderdaad wel heel erg moeizaam.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:02 schreef Ottaav het volgende:
Hmz, bij gebrek aan een tweakers account. Hier maar even mijn vragen neer gooien.
Las op Tweakers ergens een bericht dat de Desire wanneer de navigatie aanstaat terwijl deze aangesloten is op een autolader, sneller leegloopt dan oplaadt. Dit zou kunnen komen doordat de lader niet herkend wordt als een gewone lader (vanuit het stopcontact), maar herkend wordt als een lader aan de pc. Dit gaat natuurlijk een stuk trager.
Ligt dit aan de autolader die je gebruikt? Anders zou je dit dus uit moeten zoeken voor je een autolader koopt.
Geen flauw idee, ik gebruik dat ding nooit. Zou ook niet weten waarvoor die nuttig zou moeten zijn...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:36 schreef Warrick21 het volgende:
Trouwens. Hoe werkt jullie trackpad? Werkt ie gewoon lekker? Mijne werkt nogal moeizaam. Laat ik het zo zeggen. Scrollen door een menu met de trackped is vrijwel onmogelijk. Hoe zacht of hard ik het doet, meestal met moeite gaat het 1x omhoog of naar beneden.
Naar links en rechts is een beetje beter, maar niks spectaculair. Is dit alleen bij mij of ook bij jullie?
Edit:
En is niet mijn vinger. Want heb hier een andere telefoon met een optical trackpad (iPAQ Data Messenger). En die werkt prima en snel als ik me vinger eroverheen haal.
Wat voor iPAQ is dat? Ik heb hier nog een 914C liggen. Wat een klotedingquote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:47 schreef Warrick21 het volgende:
Heb een filmpje geupload van hoe vloeiend het gaat op me iPAQ. Zo vloeiend kan ik nooit van me leven op me desire.
ik had afgelopen weekend wel wat issues toen het ook buiten erg warm was ja. intensief gamen doe ik er niet meequote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:56 schreef Jesse_ het volgende:
meer mensen er last van dat de desire uitvalt als hij heel warm wordt?
(bijvoorbeeld bij gamen?)
Nu ik hem niet aan de lader heb doet hij het wel weer goedquote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:33 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik had afgelopen weekend wel wat issues toen het ook buiten erg warm was ja. intensief gamen doe ik er niet mee
iPAQ Data Messenger. Ook een klotedingquote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:26 schreef Fendy het volgende:
[..]
Wat voor iPAQ is dat? Ik heb hier nog een 914C liggen. Wat een kloteding
Bij een goede lader zijn de 2 datadraden doorverbonden.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:56 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Hmm, zou kunnen. Maar vraag me af waar de telefoon aan zou kunnen merken dat het een autolader is of een gewone lader. Ik had straks wel de Desire naast me liggen met internetradio aan en de laadkabel aan een PC, maar het laden ging inderdaad wel heel erg moeizaam.
[..]
Tegenwoordig mag het wel.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:04 schreef Salatrel het volgende:
geen idee maar volgens mij zijn die FM zendertjes verboten in nederland
Zal waarschijnlijk niet de hele weg blijven werken.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:41 schreef The6thgate het volgende:
Hoe lang houdt de Desire het eigenlijk vol met Google navigatie aan? Ga dinsdag met de auto naar Maastricht vanuit Utrecht. Nou weet ik wel exact hoe ik moet rijden, maar wil graag testen hoe goed het werkt
Denk wel aan het dataverkeer he, met google maps.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:54 schreef The6thgate het volgende:
Houdt ie het wel een uur vol? Want van maastricht naar het vliegveld van Charleroi zou het wel fijn zijn om de navigatie erbij te hebben. Binnenkort maar eens een autolader zoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |