abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 16 juli 2010 @ 12:02:31 #51
106272 Ottaav
Beter laat dan nooit.
pi_84126900
Hmz, bij gebrek aan een tweakers account. Hier maar even mijn vragen neer gooien.

Las op Tweakers ergens een bericht dat de Desire wanneer de navigatie aanstaat terwijl deze aangesloten is op een autolader, sneller leegloopt dan oplaadt. Dit zou kunnen komen doordat de lader niet herkend wordt als een gewone lader (vanuit het stopcontact), maar herkend wordt als een lader aan de pc. Dit gaat natuurlijk een stuk trager.
Ligt dit aan de autolader die je gebruikt? Anders zou je dit dus uit moeten zoeken voor je een autolader koopt.

Dan een probleempje met Handcent SMS.
Ik heb dit programma een tijdje gebruikt, alleen ik had een paar problemen:
1. De pop-up verscheen bij een nieuw smsje, echter het icoontje van de HTC app "berichten" bleef ook gewoon in de statusbalk verschijnen.

2. Wanneer je TAN codes van ING ontvangt voor internetbankieren, kreeg ik er steeds twee. Dezelfde Tan code, alleen 1 bericht had als afzender ING, het andere bericht had als afzender "Let". "Let" is het eerste woord van het smsje, dus op één of andere manier pakt Handcent het eerste woord als afzender. Dit heb ik verder bij geen enkele andere afzender.

3. Na deze twee problemen heb ik Handcent verwijderd. Alleen nu blijft dat ledje aan de voorkant branden; blauw welteverstaan... Hoe krijg ik dat ding nu uit?
But I'm fucked and I don't care.
pi_84129762
De telefoon herkent mijn autoladers gewoon als lader, maar autoladers laden zwakker dan een normale 230v lader.

Dat de telefoon dan leegloopt bij zwaar gebruik kan kloppen, ik heb het nog niet gehad met alleen navi aan. Wel toen ik navi, MyTracks en een internetradio app tegelijk had draaien
pi_84129811
1 notificaties uitzetten in de HTC berichten app

2 geen last van (heb wel ING)

3 telefoon al eens helemaal uitgezet en weer aan?
  vrijdag 16 juli 2010 @ 16:54:41 #54
106272 Ottaav
Beter laat dan nooit.
pi_84138146
1. Gelukt!
2. Hmz, das vreemd... Heb Handcent opnieuw geïnstalleerd. Zal eens kijken of het probleem zich nog voordoet.
3. Uit en aan gezet en het is weg.

Dus bedankt
But I'm fucked and I don't care.
pi_84138543
Ik heb hetzelfde probleem met ING, altijd 2 smsjes. Irritantste is dat de tweede niet in pop-up komt.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_84139529
Trouwens. Hoe werkt jullie trackpad? Werkt ie gewoon lekker? Mijne werkt nogal moeizaam. Laat ik het zo zeggen. Scrollen door een menu met de trackped is vrijwel onmogelijk. Hoe zacht of hard ik het doet, meestal met moeite gaat het 1x omhoog of naar beneden.

Naar links en rechts is een beetje beter, maar niks spectaculair. Is dit alleen bij mij of ook bij jullie?

Edit:
En is niet mijn vinger. Want heb hier een andere telefoon met een optical trackpad (iPAQ Data Messenger). En die werkt prima en snel als ik me vinger eroverheen haal.
pi_84139702
Het trackpad? Nog nooit gebruikt, zie er eigenlijk het nut ook niet van in
pi_84139885
Heb een filmpje geupload van hoe vloeiend het gaat op me iPAQ. Zo vloeiend kan ik nooit van me leven op me desire.

pi_84140118
meer mensen er last van dat de desire uitvalt als hij heel warm wordt?
(bijvoorbeeld bij gamen?)
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
  vrijdag 16 juli 2010 @ 17:56:48 #60
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_84140121
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 12:02 schreef Ottaav het volgende:
Hmz, bij gebrek aan een tweakers account. Hier maar even mijn vragen neer gooien.

Las op Tweakers ergens een bericht dat de Desire wanneer de navigatie aanstaat terwijl deze aangesloten is op een autolader, sneller leegloopt dan oplaadt. Dit zou kunnen komen doordat de lader niet herkend wordt als een gewone lader (vanuit het stopcontact), maar herkend wordt als een lader aan de pc. Dit gaat natuurlijk een stuk trager.
Ligt dit aan de autolader die je gebruikt? Anders zou je dit dus uit moeten zoeken voor je een autolader koopt.
Hmm, zou kunnen. Maar vraag me af waar de telefoon aan zou kunnen merken dat het een autolader is of een gewone lader. Ik had straks wel de Desire naast me liggen met internetradio aan en de laadkabel aan een PC, maar het laden ging inderdaad wel heel erg moeizaam.
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 17:36 schreef Warrick21 het volgende:
Trouwens. Hoe werkt jullie trackpad? Werkt ie gewoon lekker? Mijne werkt nogal moeizaam. Laat ik het zo zeggen. Scrollen door een menu met de trackped is vrijwel onmogelijk. Hoe zacht of hard ik het doet, meestal met moeite gaat het 1x omhoog of naar beneden.

Naar links en rechts is een beetje beter, maar niks spectaculair. Is dit alleen bij mij of ook bij jullie?

Edit:
En is niet mijn vinger. Want heb hier een andere telefoon met een optical trackpad (iPAQ Data Messenger). En die werkt prima en snel als ik me vinger eroverheen haal.
Geen flauw idee, ik gebruik dat ding nooit. Zou ook niet weten waarvoor die nuttig zou moeten zijn...
Don't let my username fool you...
  vrijdag 16 juli 2010 @ 19:26:43 #61
19529 Fendy
True Spirit
pi_84143077
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 17:47 schreef Warrick21 het volgende:
Heb een filmpje geupload van hoe vloeiend het gaat op me iPAQ. Zo vloeiend kan ik nooit van me leven op me desire.

Wat voor iPAQ is dat? Ik heb hier nog een 914C liggen. Wat een kloteding
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
pi_84143374
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 17:56 schreef Jesse_ het volgende:
meer mensen er last van dat de desire uitvalt als hij heel warm wordt?
(bijvoorbeeld bij gamen?)
ik had afgelopen weekend wel wat issues toen het ook buiten erg warm was ja. intensief gamen doe ik er niet mee
pi_84146515
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 19:33 schreef Salatrel het volgende:

[..]

ik had afgelopen weekend wel wat issues toen het ook buiten erg warm was ja. intensief gamen doe ik er niet mee
Nu ik hem niet aan de lader heb doet hij het wel weer goed

En Zenonia is trouwens echt een top game
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_84146936
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 19:26 schreef Fendy het volgende:

[..]

Wat voor iPAQ is dat? Ik heb hier nog een 914C liggen. Wat een kloteding
iPAQ Data Messenger. Ook een kloteding
  vrijdag 16 juli 2010 @ 21:44:49 #65
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_84149638
Ik gebruik de trackpad alleen als ik moet scrollen door een getypte tekst, omdat ik met mn vingers niet altijd de juiste plek aanklik (bijv. bij een typfout). Verder heeft dat ding voor mij eigenlijk geen nut.
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
pi_84151469
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 17:56 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Hmm, zou kunnen. Maar vraag me af waar de telefoon aan zou kunnen merken dat het een autolader is of een gewone lader. Ik had straks wel de Desire naast me liggen met internetradio aan en de laadkabel aan een PC, maar het laden ging inderdaad wel heel erg moeizaam.
[..]

Bij een goede lader zijn de 2 datadraden doorverbonden.
Ik heb zelf een USB autostekker opengemaakt en doorverbonden. Laad als een tierelier.
woef
pi_84155301
net weer 1,5 uur gereden met google nav aan terwijl desire aan de autolader hing. accu was nog gewoon vol toen ik aankwam.
pi_84155933
Ik weet niet hoeveel stroom een desire trekt met gps aan en misschien nog meerdere apps, maar een universele lader (zo'n cheapass geval) levert vaak maar 500mA en een originele HTC lader levert 2A.

Mijn inmiddels verkochte compact V (htc touch diamond 2) trok met zo'n goedkope alsnog de accu leeg terwijl hij aan de lader hing. Met de originele niet meer. Gekocht met t-mobile punten.

Ik hoop binnenkort mijn desire ook te krijgen :-)

Oja weet iemand hoe zit als je in de auto zit en je hebt een bluetooth headset en je gebruikt de 3,5mm jack aansluiting voor een fm streamer.

- Kan je dan gewoon bellen via je BT en audio blijft die afspelen
OF gebeurt er:
- Audio gaat uit en je belt via je BT
- Audio gaat uit en je belt helaas via de FM streamer

Ik hoop op de eerste en anders de 2e optie. Ik hoop dat iemand hier antwoord op kan geven.
pi_84156605
geen idee maar volgens mij zijn die FM zendertjes verboten in nederland
  zaterdag 17 juli 2010 @ 08:57:58 #70
182980 mime_negert
Valt er hier nog wat te mimen?
pi_84161121
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 00:04 schreef Salatrel het volgende:
geen idee maar volgens mij zijn die FM zendertjes verboten in nederland
Tegenwoordig mag het wel.
pi_84163752
Hoe lang houdt de Desire het eigenlijk vol met Google navigatie aan? Ga dinsdag met de auto naar Maastricht vanuit Utrecht. Nou weet ik wel exact hoe ik moet rijden, maar wil graag testen hoe goed het werkt
Too much is never enough!
pi_84166617
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 11:41 schreef The6thgate het volgende:
Hoe lang houdt de Desire het eigenlijk vol met Google navigatie aan? Ga dinsdag met de auto naar Maastricht vanuit Utrecht. Nou weet ik wel exact hoe ik moet rijden, maar wil graag testen hoe goed het werkt
Zal waarschijnlijk niet de hele weg blijven werken.
pi_84169056
Houdt ie het wel een uur vol? Want van maastricht naar het vliegveld van Charleroi zou het wel fijn zijn om de navigatie erbij te hebben. Binnenkort maar eens een autolader zoeken
pi_84169079
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 14:54 schreef The6thgate het volgende:
Houdt ie het wel een uur vol? Want van maastricht naar het vliegveld van Charleroi zou het wel fijn zijn om de navigatie erbij te hebben. Binnenkort maar eens een autolader zoeken
Denk wel aan het dataverkeer he, met google maps.
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
pi_84169144
Maar ik heb het over Google Navigatie, dat is toch iets anders en gaat toch gewoon via GPS?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')