nieuwsgroepen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:37 schreef Salatrel het volgende:
hoe kom je aan de games voor die snes emu?
er zit een ingebouwde FM radio in? alleen ff de frequentie opzoeken. of wil je perse via web streamen?quote:Op donderdag 22 juli 2010 07:45 schreef Flappekz het volgende:
Iemand een tip voor een fijne app waarmee ik vanmiddag radio tour de france (radio1) kan luisteren via mn Desire?
Krijg alleen maar ruis via de ingebouwde fm-radio ... zit op een beetje lastige locatie. Eens kijken of het via internet beter gaatquote:Op donderdag 22 juli 2010 07:58 schreef Salatrel het volgende:
[..]
er zit een ingebouwde FM radio in? alleen ff de frequentie opzoeken. of wil je perse via web streamen?
Yepquote:Op donderdag 22 juli 2010 08:40 schreef mime_negert het volgende:
Heb je de antenne (oordopjes) aangesloten?
Je moet even advanced task killer downloaden.quote:
Als je even alles had gelezen had je ook gelezen wat ik op woensdag 21 juli 2010 @ 09:40 zeiquote:Op woensdag 21 juli 2010 15:40 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Wat de rest onder je zegt. En mocht je het nog niet geloven willen, vraag je dan eens af waarom ze telefoons uitbrengen in de kleuren roze, blauw, wit, groen, rood etc etc. Ik zie het functionele er niet van in. Oh nee, dat doen ze omdat telefoons tegenwoordig gadgets zijn idd.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 10:26 schreef tsjas het volgende:
[..]
Je moet even advanced task killer downloaden.
Tief effe snel op, Steve-Jobs-wannabequote:Op donderdag 22 juli 2010 11:54 schreef Salatrel het volgende:
mensen die een taskkiller op een android toestel gebruiken moeten tegen de muur
quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:12 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Tief effe snel op, Steve-Jobs-wannabe.
Dat jij blijkbaar te dom bent om te begrijpen dat een taskkiller in sommige gevallen erg handig is, betekent niet dat andere mensen het ook maar niet moeten gebruiken.
Ja, die riedel kennen we nu wel.quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:55 schreef Biogarde het volgende:
Taskkillers zijn niet nodig. Android regelt het allemaal prima zelf. Taskkillers hebben de neiging soms processen af te sluiten die essentieel zijn.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:13 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja, die riedel kennen we nu wel.
En in sommige gevallen zijn taskkillers harstikke handig om apps te sluiten die wél op de achtergrond recources vreten (bijvoorbeeld continu online verbinding maken met e.e.a.) maar geen handige exit-knop lijken te hebben. Of natuurlijk om apps te sluiten die niet meer responden.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:20 schreef Tim21 het volgende:
Na heel wat jaartjes met mijn nokia 3510i gedaan te hebben zit ik nu toch te denken aan een smartphone. Ik heb wel eens apps ontwikkeld voor Android en daarom gaat m'n voorkeur uit naar een Android telefoon. Is de Desire op dit moment de 'beste'?
Ik kwam net online een aanbieding tegen voor een gratis Desire icm Hi 20 (120min bellen / 240 sms) en Eindeloos Online voor ¤20,95. Volgens mij is dit een behoorlijk scherpe aanbieding of zie ik iets over het hoofd?
Ik moet helemaal niksquote:Op donderdag 22 juli 2010 13:39 schreef Biogarde het volgende:
Dan zijn dat slecht geschreven programma's en die moet je dan ook gelijk van je telefoon knikkeren.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:44 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik moet helemaal niks.
Van Steve Jobs moeten we Flash maar van onze telefoons knikkeren. Zie je de valkuil?
Ik volg deze reactie niet helemaal...quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je ziet zeker iets over het hoofd
Eindeloos Online is bij Hi 9,95 / 1e jaar 2,50 / tijdens je hele abo gratis... maar nooit 20,95.
Het gaat dus niet om een abo van 20 euro, maar 30 euro waar je dus een stuk minder voor terug krijgt qua belminuten/smsjes
quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:50 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Ik volg deze reactie niet helemaal...
Hi 20 is normaal 20 euro p/m nu is dit 18,45 euro p/m
Eindeloos online is de gehele contractperiode 2,50 euro p/m
Bij elkaar dus 20,95 p/m voor 120min/240sms en eindeloos online.
Als ik mijn taskkiller gebruik om bijvoorbeeld 's avonds wat apps om zeep te helpen waarvan ik vind dat ze niet hoeven te draaien, doe ik ook de taskkiller zelf, die draait bij mij dus nooit langer dan een minuutquote:Op donderdag 22 juli 2010 13:47 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nee, zie niet waar je nu heen wil. Het zal mij m'n reet roesten verder wat je met je telefoon doet, maar een batterijslurper of een programma die op de achtergrond zonder je toestemming blijft verbinden, hoort er niet op. En dat je het niet moet, sure, hoef je me niet te vertellen. Maar een taskkiller kan je batterij ook leegslurpen terwijl hij dat juist moet voorkomen.
Dus nogmaals, je kijkt maar, mij zal het een wortel zijn. En flash op de Desire, kom op
Soort dia's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |