studentmobiel.nl en gsmwijzer.nlquote:Op donderdag 22 juli 2010 13:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw op die fiets... dan is het wel goedkoop
Ik dacht dus dat je 20,95 voor eindeloos online betaalt en daarop nog eens 20 euro voor het bellen.
Ik zou het dan gewoon doen... Waar heb je dat trouwens gevonden?
quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:52 schreef Fendy het volgende:
[..]
Als ik mijn taskkiller gebruik om bijvoorbeeld 's avonds wat apps om zeep te helpen waarvan ik vind dat ze niet hoeven te draaien, doe ik ook de taskkiller zelf, die draait bij mij dus nooit langer dan een minuut.
quote:
quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:59 schreef Mike het volgende:
T-Mobile heeft voor de 3de keer de levering uitgesteld van m'n Desire. Hij zou eind juni binnen komen en nu zou-ie pas op z'n vroegst op 6 augustus beschikbaar komen.
Ik was het helemaal beu, dus heb m'n contract opgezegd en ben naar een winkel gegaan en heb de Desire gekocht en ben naar Vodafone overgestapt. Alles geregeld binnen een half uurtje.
shazam?quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:08 schreef iBenny het volgende:
Voor de iPhone zijn er verschillende apps die kunnen aangeven welk liedje het is, als je 'm bij een speaker houd oid.
Is er ook zoiets voor Android?
Klinkt goed, het heeft dus wel degelijk zin om te bellen voor een betere aanbieding?quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:13 schreef Tim21 het volgende:
Ik belde net met Hi Verkoop en die boden me een Desire aan met Hi 15 (60min/120sms) met Eindeloos Online (totaal 17,50 voor 2 jaar) zonder bij te betalen! Inclusief nummerbehoud en die dingen.
Ook bij Hi 20 met Eindeloos Online ExtraSnel zijn ze nog goedkoper dan de goedkoopste internetaanbieding. Ik ga even kijken of de Hi Winkel hierin meegaat of niet.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:33 schreef MouzurX het volgende:
Batterij is wel snel leeg zeg, ik gebruik hem wel echt vaak maarja na een paar uur muziek luisteren en op internet zitten is tie al leeg. Ik heb ehm eig 4 dagen nu gebruikt en elke dag kan ik hem opladen.
Hij is ook wel weer snel vol hoorquote:Op donderdag 22 juli 2010 14:33 schreef MouzurX het volgende:
Batterij is wel snel leeg zeg, ik gebruik hem wel echt vaak maarja na een paar uur muziek luisteren en op internet zitten is tie al leeg. Ik heb ehm eig 4 dagen nu gebruikt en elke dag kan ik hem opladen.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:38 schreef iBenny het volgende:
Laten jullie hem helemaal leeglopen of als hij erom vraagt?
Ik laat hem vaak helemaal leeg gaan, maar dan heeft hij nog wel eens moeite of af te sluiten en doet dat pas als ik hem in het stopcontact doe.
Dit is wat je moet weten over je accu in de desirequote:Op donderdag 22 juli 2010 14:38 schreef iBenny het volgende:
Laten jullie hem helemaal leeglopen of als hij erom vraagt?
Ik laat hem vaak helemaal leeg gaan, maar dan heeft hij nog wel eens moeite of af te sluiten en doet dat pas als ik hem in het stopcontact doe.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:06 schreef tsjas het volgende:
[..]
Dit is wat je moet weten over je accu in de desire
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lithium-ion-accu
Nooit te leeg laten lopen dus, aan de andere kant, een nieuwe accu kost geen drol
controleer even het volgende:quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:14 schreef Mike het volgende:
Ik ben wat aan het prullen met m'n telefoon en merk nu dat m'n scherm niet meer meedraait als ik de telefoon draai. Is daar een instelling voor die ik per ongeluk veranderd kan hebben?
quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:21 schreef tsjas het volgende:
[..]
controleer even het volgende:
Ga naar instellingen
Ga naar Geluid en weergave
en kijk of bij "stand" het vinkje aanstaat. En als hij al aanstaat zou ik proberen even het toestel uit te zetten en weer aan te zetten
Ik heb deze combi een week of wat terug ook aangeschaft... mijn abo gaat begin augustus in. Gebruik zolang mijn huidige nokia en de Desire alleen thuis op wifiquote:Op donderdag 22 juli 2010 14:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe vaak je belt/smst, maar dat is dan een perfecte aanbieding
Daar leek het op, maar toen ik net belde om hiervan gebruik te gaan maken kon deze meneer dit niet meer terug vinden. Nu zou ik bij een Hi 20 alsnog 120¤ bij betalen. Vreemd.quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:23 schreef Sheep91 het volgende:
[..]
Klinkt goed, het heeft dus wel degelijk zin om te bellen voor een betere aanbieding?
En dat kun je dus ook zelf beslissen. Met Advanced Task Killer kun je dus die processen laten draaien die essentieel zijn, doe ik ook altijd, loopt NOOIT fout. En ja, het heeft me wel eens geholpen, Sygic kon ineens geen routes meer berekenen, na het killen van alle apps die draaiden (BEHALVE DIEGENE DIE ESSENTIEEL ZIJN (even voor de duidelijkheid in Caps) ) ging het berekenen van routes weer probleemloos.quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:55 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Taskkillers zijn niet nodig. Android regelt het allemaal prima zelf. Taskkillers hebben de neiging soms processen af te sluiten die essentieel zijn.
In die batterijen zit al een veiligheid ingebouwd dat ie sowieso niet leeg kan lopen. Dus als ie zo leeg is dat de telefoon uitvalt dan zit er in principe nog genoeg in om geen schade aan te richten.quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:06 schreef tsjas het volgende:
[..]
Dit is wat je moet weten over je accu in de desire
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lithium-ion-accu
Nooit te leeg laten lopen dus, aan de andere kant, een nieuwe accu kost geen drol
Onzin. Vandaag ging mijn wekker af en kon ik hem niet uitdrukken. Icoontje rechtsboven was weg en mn wekker bleef maar afgaan.quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:55 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Taskkillers zijn niet nodig. Android regelt het allemaal prima zelf. Taskkillers hebben de neiging soms processen af te sluiten die essentieel zijn.
Simpele oplossing is de accu er uit halen. Ik zet 'm trouwens nooit uitquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:04 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Mijn Desire wil niet uitAls ik eens google zie ik dat ik niet de enige ben
Maar een oplossing heb ik vooralsnog niet gevonden. Is dat in één van de 15 voorgaande topiques aan de orde geweest?
![]()
En/Of weet er iemand een oorzaak/oplossing?
Bij mij hetzelfde. Een oplossing zou een taskkiller kunnen zijn (weer een voordeelquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:04 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Mijn Desire wil niet uitAls ik eens google zie ik dat ik niet de enige ben
Maar een oplossing heb ik vooralsnog niet gevonden. Is dat in één van de 15 voorgaande topiques aan de orde geweest?
![]()
En/Of weet er iemand een oorzaak/oplossing?
Mja, dat doe ik nu, maar chique is het nietquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:06 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Simpele oplossing is de accu er uit halen. Ik zet 'm trouwens nooit uit
Die heb en gebruik ik wel.... Het is dus een kwestie van aanwennen om eerst alles te killen en dan de telefoon uit te zetten.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:06 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Bij mij hetzelfde. Een oplossing zou een taskkiller kunnen zijn (weer een voordeel).
Wat is weinig geld?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:10 schreef bergdani het volgende:
Iemand die mij een goede extra accu kan aanbevelen voor weinig geld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |