Grafiek? Hoe, waar?quote:Op maandag 12 juli 2010 12:18 schreef Boswachter het volgende:
[..]
Ik ben er ook erg tevreden mee, na een rit de gegevens in een grafiek terug kijken blijf ik leuk vinden :p
'k Krijg alleen bij Maps de route te zien en bij Docs een tabelletje met wat statistieken?quote:Op maandag 12 juli 2010 12:45 schreef Ceased2Be het volgende:
[quote]Op maandag 12 juli 2010 12:40 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Grafiek? Hoe, waar?
[/quote
Op de google site waar je heen uploadt.
Oh op die fietsquote:Op maandag 12 juli 2010 13:07 schreef DaFrenk het volgende:
Moet je op het eindpunt klikken van de opgenomen routeDan zie je de stats + grafiek
Whehequote:Op maandag 12 juli 2010 13:14 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Oh op die fietsGaaf, bedankt. Kun je toevallig ook iets anders zien dan Elevation?
Trouwens, 'k ga eerst de FAQ maar eens lezen voordat ik domme vragen stel
Ja. Huidige snelheid, gemiddelde (bewogen) snelheid en meer.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:14 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Oh op die fietsGaaf, bedankt. Kun je toevallig ook iets anders zien dan Elevation?
Trouwens, 'k ga eerst de FAQ maar eens lezen voordat ik domme vragen stel
Ik heb er helaas ook af en toe last van.. Alsof m'n SD-kaart zichzelf unmount, ook foto's e.d. zijn niet meer te lezen. Een simpele reboot lost het op en gelukkig komt het niet vaak voor, maar fijn is het niet..quote:Op maandag 12 juli 2010 17:24 schreef Holy_Goat het volgende:
Ik heb nu overigens wel iets raars, SD kaart kan niet gevonden worden door navigator, en bij poging TOT filmen krijg je de melding dat er geen rechten zijn om te schrijven op de SD kaart. De file manager kan er nog wel bij, vreemd?
Die is inderdaad grappig ja. Zie het alleen in de praktijk nog niet echt nuttig zijn.. Zie mezelf niet eerst alles scannen voor ik boodschappen ga doen en over het algemeen heb ik het product al weggegooid tegen de tijd dat ik het op een boodschappenlijstje zet en valt er weinig te scannenquote:Op maandag 12 juli 2010 19:03 schreef lekzzz het volgende:
Die barcodescanner van Appie is wel geweldig
Vanochtend heb ik me daar ook voor ingeschreven, maar helaas nog geen mailtje terug gehadquote:Op maandag 12 juli 2010 13:23 schreef DaFrenk het volgende:
[..]Voor diegene die zelf apps willen maken heeft Google nu een handige drag&drop "App Inventor".
Heb me ook ingeschreven, ben op zich wel serieus geïntereseerd in app ontwikkeling voor Android. Op het werk heb ik de "normale" SDK geïnstalleerd. Maar om gewoon eens te proberen lijkt me dit ook wel eens leukquote:Op maandag 12 juli 2010 21:38 schreef Boswachter het volgende:
[..]
Vanochtend heb ik me daar ook voor ingeschreven, maar helaas nog geen mailtje terug gehad
Zou wel handig zijn als ie dan ook meteen online een lijstje aanmaakt bij de AH-webshopquote:Op maandag 12 juli 2010 19:03 schreef lekzzz het volgende:
Die barcodescanner van Appie is wel geweldig
Daar ben ik ook in geinteresseerd, android een mooi platform en wil me er daarom wat meer mee bezighouden.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:40 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Heb me ook ingeschreven, ben op zich wel serieus geïntereseerd in app ontwikkeling voor Android. Op het werk heb ik de "normale" SDK geïnstalleerd. Maar om gewoon eens te proberen lijkt me dit ook wel eens leuk
Ik zeg stel het voor aan de makers, ze zijn erg klantgericht en vriendelijk.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:41 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Zou wel handig zijn als ie dan ook meteen online een lijstje aanmaakt bij de AH-webshop.
weinig soortgelijke telefoons die langer met hun batterij doen hoor.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:51 schreef Crank het volgende:
Enige minpunt is de batterij het is echt maar een dag en dan is die leeg dat is wel zwaar balen.
Dat vind ik ook wel een nadeel inderdaad, gisteren heb ik 'm om half 8 's morgens van de oplader gehaald en tegen 4 uur 's middags begon ie al te zeuren dat ie opgeladen wilde worden. Met een beetje navigeren en wat internetten (niet eens overdreven veel) ging het ineens wel heel snel.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:51 schreef Crank het volgende:
Enige minpunt is de batterij het is echt maar een dag en dan is die leeg dat is wel zwaar balen.
Hoelang doen jullie er mee?
tijdens het navigeren (in de auto) hangt de mijne sowieso aan een oplader. dat vrat namelijk op mijn n95 ook al stroomquote:Op dinsdag 13 juli 2010 08:13 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dat vind ik ook wel een nadeel inderdaad, gisteren heb ik 'm om half 8 's morgens van de oplader gehaald en tegen 4 uur 's middags begon ie al te zeuren dat ie opgeladen wilde worden. Met een beetje navigeren en wat internetten (niet eens overdreven veel) ging het ineens wel heel snel.
Gebruik je de standaard e-mailclient?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 08:34 schreef Adolecens het volgende:
Vraag:
Ik ontvang en verzend mijn email via Exchange. Nu lees ik overal dat er HTML ondersteuning is, dus dat de email er net zo uit zou zien zoals in Outlook zelf. Ik krijg dat echter niet voor elkaar.
Ik heb bij "Instellingen voor ontvangen" het Limiet mailgrootte op "gehele mail" staan, Rooster op "Push", Bestand toevoegen "Altijd"
En nog steeds ontvang ik de email als "Bericht zonder opmaak" Ik kan deze optie ook niet wijzigen bij de instellingen, deze is grayed out.
Weet iemand hoe ik via de HTC client wel html email kan lezen?
Ja.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 08:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Gebruik je de standaard e-mailclient?
Ik gebruik K-9 Mail ondertussen. Ik kon er ook niet tegen dat ik niet meerdere mails tegelijk kon selecteren om te verplaatsen. Of ik keek niet goed, maar dat is dan een ander verhaal. Anyway, ik dwaal af.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 08:52 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ja.
Ik heb een trail erop staan van Touchdown, daarop zien de email er wel strak en full html uit, alleen wil ik er geen 20 euro voor betalen.
Bij de HTC Smart lukt het volgens deze review bijvoorbeeld ook met de standaard email client.
[ afbeelding ]
http://www.marcushellberg.com/2010/01/04/htc-hero-5-month-review/ (Midden van de pagina ongeveer)
Gekeken, maar wat ik zie is dat IMAP en ik wil gewoon Exchange.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 08:55 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik gebruik K-9 Mail ondertussen. Ik kon er ook niet tegen dat ik niet meerdere mails tegelijk kon selecteren om te verplaatsen. Of ik keek niet goed, maar dat is dan een ander verhaal. Anyway, ik dwaal af.
Met K-9 Mail heb ik tot nu toe al mijn wensen in vervulling zien gaan.
E-mails in HTML, meerdere mails selecteren, diezelfde selectie verplaatsen, alles. En nog een gratis app ook.
Het is een nadeel dat kopiëren uit mailtjes niet kan met de gmail account, daarom heb ik k-9 geprobeerd. Maar daarmee kan ik ook geen tekst uit een mail kopiëren, plus dat de lay-out naar mijn mening slechter is dan de gmail appquote:Op dinsdag 13 juli 2010 08:56 schreef DennisMoore het volgende:
Probeer voor de grap eens een stukje tekst te quoten uit een gmailtje met de standaard app? Bijvoorbeeld om een bezoekadres te kopiëren ofzo...
Pop, IMAP en WebDAV, oftewel Exchange wordt ondersteund.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 09:30 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Gekeken, maar wat ik zie is dat IMAP en ik wil gewoon Exchange.
Geen datum, maar nog wel in het 3e kwartaalquote:Op dinsdag 13 juli 2010 09:41 schreef tsjas het volgende:
Is het iemand bekend wanneer android 2.2. uitkomt voor de desire? Of is er nog steeds geen datum bekend?
Modaco heeft ook al een build, maar het grootste probleem bij de 2.2 build is dat er galm zit op de telefoon.quote:
Prima, maar niet op de manier zoals ik wil.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:06 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Pop, IMAP en WebDAV, oftewel Exchange wordt ondersteund.
Heb helaas nog geen autolader, dacht die van mijn oude Nokia te kunnen gebruiken, daar gebruik ik immers ook de gewone lader van (zelfde aansluiting, eindelijk eens een standaard daarin), maar op de autolader wil mijn Desire niet laden...quote:Op dinsdag 13 juli 2010 08:30 schreef Salatrel het volgende:
[..]
tijdens het navigeren (in de auto) hangt de mijne sowieso aan een oplader. dat vrat namelijk op mijn n95 ook al stroom
Zal het eens proberen met zo'n autostekker met USB-aansluiting, maar die heeft een vriend van me te leen. En ik hou niet van dingen op mijn voorruit, het liefst heb ik die niet in mijn zicht hangen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:25 schreef Salatrel het volgende:
ik heb deze besteld http://www.mobilefun.co.uk/htc-desire-car-pack-p24202.htm
zit een oplader bij voor in de auto en dat ding is super duper solide
ik ben geen fan van de zwanenhals. tevens zie ik in de omschrijving niet terug dat er een oplader bijzitquote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:58 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Zal het eens proberen met zo'n autostekker met USB-aansluiting, maar die heeft een vriend van me te leen. En ik hou niet van dingen op mijn voorruit, het liefst heb ik die niet in mijn zicht hangen.
Overigens is deze wat goedkoper:
http://www.focalprice.com(...)Desire_G7_Black.html
Tussen de 350 en 400 euro? Nieuw is ie 410 euro volgens mij.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:30 schreef Mr.Noodle het volgende:
Wat kan er voor een nieuwe HTC Desire gevraagd worden?
Ik heb die houder toen bij Koopjessite gekocht, ook met een lader. De lader is echt zo'n cheapo chinees dingetje waarvan ik me afvraag of ik de accu er niet mee opblaasquote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:25 schreef Salatrel het volgende:
Deze houder gebruik ik ook, tijdje terug op ebay gekocht voor weinig met een autolader en screenprotector (nooit gebruikt, kopen?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:25 schreef Salatrel het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |