Heb je heel misschien Handcent SMS?quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:56 schreef Zwansen het volgende:
Over smsjes gesproken... Ik heb nu al voor de 2e keer dat al mijn smsjes zijn verwijderd.
De eerste keer na een update en vandaag ook ineens. Ik moest vandaag ineens mijn pincode opnieuw invoeren (blijkbaar opnieuw opgestart ofzo?) en daarna waren wederom al mijn smsjes weg.
Gelukkig stonden er geen belangrijke smsjes in, maar ik vind het toch wel kut. Iemand een idee waar het aan kan liggen?
Nee.quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:03 schreef Warrick21 het volgende:
[..]
Heb je heel misschien Handcent SMS?
Als je de standard muziek speler van sense gebruikt. Krijg je terug pauze en volgende knoppen op je lockscreen. Gebruik je iets anders, dan krijg je ze niet.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:51 schreef Slomy het volgende:
Weer een vraag:
- Is er een equalizer beschikbaar voor android? Vind persoonlijk de muziek nogal 'flat' klinken.
- Is er een mogelijkheid om mediacontrols op je lockscreen te krijgen (ala iphone)?
Bedankt voor de upload!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:00 schreef Warrick21 het volgende:
Was vergeten direct te uploaden. Maar hier, zoals ik had belooft:
Je moet het met een APK Installer (bijvoorbeeld ASTRO File Manager) installeren.
Download: http://www.filedropper.com/audioeffect
Screenshot:
[ afbeelding ]
Ik heb hetzelfde. Steeds zegt ie download mislukt.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:14 schreef Holy_Goat het volgende:
Heeft er iemand voor mij de albert heijn appie app? De laatste versie met barco scan weigert te downloaden van de marketen gebruikt of weet er iemand een goeie app om de desire te gebruiken als webcam?
Ah, cool!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 08:18 schreef Holy_Goat het volgende:
Dat ja :-) maargoed, heb alleen 1.5 kunnen vinden, nieuwe met scan nergens te vinden
Haha, succes danquote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:20 schreef Genius-F het volgende:
Sinds een paar uur bezitter van deze telefoon, snap er werkelijk waar geen moer van
*kijkt naar username*quote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:20 schreef Genius-F het volgende:
Sinds een paar uur bezitter van deze telefoon, snap er werkelijk waar geen moer van
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:20 schreef Genius-F het volgende:
Dat lukt nog welquote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:42 schreef Ireyon het volgende:
[..]
![]()
![]()
Oke, wat snap je niet? 't Knopje om hem aan te zetten zit links bovenop en als je naar een toetsenbord zoekt, kun je lang blijven zoeken.
Rockplayer voor divx films e.d. Staat niet in mp. Zie mijn post op pagina 1 van dit topic voor info.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:32 schreef loonytik het volgende:
heb nu ook een Desire gekocht met 1 jarig abbo(vodafone 200+web). Moest wel wat bijbetalen maar uiteindelijk lag de prijs totaal met de abbomentskosten+ aanbetaling rond de 400 euro. Snap niet hoe ze daar winst op maken maar ik vind het best x) Moet wel zeggen dat het een uitstekende telefoon is. Majah me oude telefoon was iets van een nokia 6000 nogwat. Dan is alles wel beter hehe
Heeft iemand nog leuke apps/games aan te raden die niet echt in de top 10 staan van de android marketplace? D:
helpt niet. als hij zover komt dat de telefoon helemaal opgestart is (wat ook niet altijd gebeurd) kan ik gewoon doen wat ik wil. als het scherm uit gaat omdat ik er tijdje niets mee heb gedaan en ik wil hem weer aanzetten middels de powerknop bovenaan dan lichten alleen de knoppen onderaan kort op. als ik nu weer de powerknop indruk start het toestel op alsof het uitstond.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:53 schreef cablegunmaster het volgende:
en als je hem nu weer opnieuw aandoet? .
als je hem bij de winkel hebt gehaald gewoon ff langsgaan.
Dit mailtje heb ik ook gehad, zie nu dat er in de markt ook een antwoord geplaatst is dat het nog niet mogelijk is 1.6 te downloaden.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 09:56 schreef bbfakir het volgende:
Mailtje gehad.
bedankt voor je mail over de nieuwe versie van Appie op Android. Vandaag hebben we deze update aangeboden, maar ook wij zien dat de download nog niet lukt.
Het probleem lijkt een Android Market probleem, we monitoren de situatie en hopen dat de update snel te downloaden is.
Houd onze website of de Nieuws sectie in Appie in de gaten, wij communiceren actief over de update zodra wij bevestigd hebben dat de update te downloaden is uit de Market.
Excuus voor het ongemak,
Volgens mij waren dat je meest gebruikte programma'squote:Op zondag 11 juli 2010 08:47 schreef Holy_Goat het volgende:
weer wat ontdekt
als je de home knop ingedrukt houdt heb je een task switcher
quote:Houd de knop ingedrukt om het venster met recent gebruikte toepassingen te openen.
Ah, het ligt dus niet aan mijquote:Op zondag 11 juli 2010 08:31 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Dit mailtje heb ik ook gehad, zie nu dat er in de markt ook een antwoord geplaatst is dat het nog niet mogelijk is 1.6 te downloaden.
Waarom heb je daar een aparte installer voor nodig? Ik heb andere *.apk's gewoon zo kunnen installeren.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:00 schreef Warrick21 het volgende:
Was vergeten direct te uploaden. Maar hier, zoals ik had belooft:
Je moet het met een APK Installer (bijvoorbeeld ASTRO File Manager) installeren.
Download: http://www.filedropper.com/audioeffect
Screenshot:
[ afbeelding ]
hoe dat dan?quote:Op zondag 11 juli 2010 12:19 schreef Boswachter het volgende:
[..]
Waarom heb je daar een aparte installer voor nodig? Ik heb andere *.apk's gewoon zo kunnen installeren.
Als het bestand op je pc staat gewoon kopieeren naar de sd kaart, of direct downloaden naar je telefoon (dus ook naar sd) en dan openen.quote:
Dus alsnog een programma ervoor.quote:Op zondag 11 juli 2010 15:18 schreef Boswachter het volgende:
Ja, dat klopt. Overigens zal je, wanneer je een apk vanaf je pc kopieert, een file manager moeten gebruiken voor toegang naar je sd kaart.
Niet wanneer je het bestand direct op je telefoon download.quote:
My Tracks werkt erg goed, gisteren op de motor een paar keer geprobeerd en vanuit mijn binnenzak werkt het echt prima, hele rit van bijna 4 uur staat er mooi opquote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:52 schreef Boswachter het volgende:
[..]
Rockplayer voor divx films e.d. Staat niet in mp. Zie mijn post op pagina 1 van dit topic voor info.
Radio.nl, app om internetradio te luisteren. Geeft een flinle lijst waar je ook in kan zoeken.
Retrocamera. Naam zegt het al, leuke app om mee te spelen.
GalaxIR en Robo Defense, leuke spellen
Dolphin HD browser, vind il zelf fijner dan de standaard browser.
My Tracks. App om via gps tracks te maken op kaart, je kan ze dan uploaden naar 'mijn kaarten' op je gmail/google account.
Ik ben er ook erg tevreden mee, na een rit de gegevens in een grafiek terug kijken blijf ik leuk vinden :pquote:Op maandag 12 juli 2010 10:26 schreef Fendy het volgende:
[..]
My Tracks werkt erg goed, gisteren op de motor een paar keer geprobeerd en vanuit mijn binnenzak werkt het echt prima, hele rit van bijna 4 uur staat er mooi op
Grafiek? Hoe, waar?quote:Op maandag 12 juli 2010 12:18 schreef Boswachter het volgende:
[..]
Ik ben er ook erg tevreden mee, na een rit de gegevens in een grafiek terug kijken blijf ik leuk vinden :p
'k Krijg alleen bij Maps de route te zien en bij Docs een tabelletje met wat statistieken?quote:Op maandag 12 juli 2010 12:45 schreef Ceased2Be het volgende:
[quote]Op maandag 12 juli 2010 12:40 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Grafiek? Hoe, waar?
[/quote
Op de google site waar je heen uploadt.
Oh op die fietsquote:Op maandag 12 juli 2010 13:07 schreef DaFrenk het volgende:
Moet je op het eindpunt klikken van de opgenomen routeDan zie je de stats + grafiek
Whehequote:Op maandag 12 juli 2010 13:14 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Oh op die fietsGaaf, bedankt. Kun je toevallig ook iets anders zien dan Elevation?
Trouwens, 'k ga eerst de FAQ maar eens lezen voordat ik domme vragen stel
Ja. Huidige snelheid, gemiddelde (bewogen) snelheid en meer.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:14 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Oh op die fietsGaaf, bedankt. Kun je toevallig ook iets anders zien dan Elevation?
Trouwens, 'k ga eerst de FAQ maar eens lezen voordat ik domme vragen stel
Ik heb er helaas ook af en toe last van.. Alsof m'n SD-kaart zichzelf unmount, ook foto's e.d. zijn niet meer te lezen. Een simpele reboot lost het op en gelukkig komt het niet vaak voor, maar fijn is het niet..quote:Op maandag 12 juli 2010 17:24 schreef Holy_Goat het volgende:
Ik heb nu overigens wel iets raars, SD kaart kan niet gevonden worden door navigator, en bij poging TOT filmen krijg je de melding dat er geen rechten zijn om te schrijven op de SD kaart. De file manager kan er nog wel bij, vreemd?
Die is inderdaad grappig ja. Zie het alleen in de praktijk nog niet echt nuttig zijn.. Zie mezelf niet eerst alles scannen voor ik boodschappen ga doen en over het algemeen heb ik het product al weggegooid tegen de tijd dat ik het op een boodschappenlijstje zet en valt er weinig te scannenquote:Op maandag 12 juli 2010 19:03 schreef lekzzz het volgende:
Die barcodescanner van Appie is wel geweldig
Vanochtend heb ik me daar ook voor ingeschreven, maar helaas nog geen mailtje terug gehadquote:Op maandag 12 juli 2010 13:23 schreef DaFrenk het volgende:
[..]Voor diegene die zelf apps willen maken heeft Google nu een handige drag&drop "App Inventor".
Heb me ook ingeschreven, ben op zich wel serieus geïntereseerd in app ontwikkeling voor Android. Op het werk heb ik de "normale" SDK geïnstalleerd. Maar om gewoon eens te proberen lijkt me dit ook wel eens leukquote:Op maandag 12 juli 2010 21:38 schreef Boswachter het volgende:
[..]
Vanochtend heb ik me daar ook voor ingeschreven, maar helaas nog geen mailtje terug gehad
Zou wel handig zijn als ie dan ook meteen online een lijstje aanmaakt bij de AH-webshopquote:Op maandag 12 juli 2010 19:03 schreef lekzzz het volgende:
Die barcodescanner van Appie is wel geweldig
Daar ben ik ook in geinteresseerd, android een mooi platform en wil me er daarom wat meer mee bezighouden.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:40 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Heb me ook ingeschreven, ben op zich wel serieus geïntereseerd in app ontwikkeling voor Android. Op het werk heb ik de "normale" SDK geïnstalleerd. Maar om gewoon eens te proberen lijkt me dit ook wel eens leuk
Ik zeg stel het voor aan de makers, ze zijn erg klantgericht en vriendelijk.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:41 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Zou wel handig zijn als ie dan ook meteen online een lijstje aanmaakt bij de AH-webshop.
weinig soortgelijke telefoons die langer met hun batterij doen hoor.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:51 schreef Crank het volgende:
Enige minpunt is de batterij het is echt maar een dag en dan is die leeg dat is wel zwaar balen.
Dat vind ik ook wel een nadeel inderdaad, gisteren heb ik 'm om half 8 's morgens van de oplader gehaald en tegen 4 uur 's middags begon ie al te zeuren dat ie opgeladen wilde worden. Met een beetje navigeren en wat internetten (niet eens overdreven veel) ging het ineens wel heel snel.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:51 schreef Crank het volgende:
Enige minpunt is de batterij het is echt maar een dag en dan is die leeg dat is wel zwaar balen.
Hoelang doen jullie er mee?
tijdens het navigeren (in de auto) hangt de mijne sowieso aan een oplader. dat vrat namelijk op mijn n95 ook al stroomquote:Op dinsdag 13 juli 2010 08:13 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dat vind ik ook wel een nadeel inderdaad, gisteren heb ik 'm om half 8 's morgens van de oplader gehaald en tegen 4 uur 's middags begon ie al te zeuren dat ie opgeladen wilde worden. Met een beetje navigeren en wat internetten (niet eens overdreven veel) ging het ineens wel heel snel.
Gebruik je de standaard e-mailclient?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 08:34 schreef Adolecens het volgende:
Vraag:
Ik ontvang en verzend mijn email via Exchange. Nu lees ik overal dat er HTML ondersteuning is, dus dat de email er net zo uit zou zien zoals in Outlook zelf. Ik krijg dat echter niet voor elkaar.
Ik heb bij "Instellingen voor ontvangen" het Limiet mailgrootte op "gehele mail" staan, Rooster op "Push", Bestand toevoegen "Altijd"
En nog steeds ontvang ik de email als "Bericht zonder opmaak" Ik kan deze optie ook niet wijzigen bij de instellingen, deze is grayed out.
Weet iemand hoe ik via de HTC client wel html email kan lezen?
Ja.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 08:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Gebruik je de standaard e-mailclient?
Ik gebruik K-9 Mail ondertussen. Ik kon er ook niet tegen dat ik niet meerdere mails tegelijk kon selecteren om te verplaatsen. Of ik keek niet goed, maar dat is dan een ander verhaal. Anyway, ik dwaal af.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 08:52 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ja.
Ik heb een trail erop staan van Touchdown, daarop zien de email er wel strak en full html uit, alleen wil ik er geen 20 euro voor betalen.
Bij de HTC Smart lukt het volgens deze review bijvoorbeeld ook met de standaard email client.
[ afbeelding ]
http://www.marcushellberg.com/2010/01/04/htc-hero-5-month-review/ (Midden van de pagina ongeveer)
Gekeken, maar wat ik zie is dat IMAP en ik wil gewoon Exchange.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 08:55 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik gebruik K-9 Mail ondertussen. Ik kon er ook niet tegen dat ik niet meerdere mails tegelijk kon selecteren om te verplaatsen. Of ik keek niet goed, maar dat is dan een ander verhaal. Anyway, ik dwaal af.
Met K-9 Mail heb ik tot nu toe al mijn wensen in vervulling zien gaan.
E-mails in HTML, meerdere mails selecteren, diezelfde selectie verplaatsen, alles. En nog een gratis app ook.
Het is een nadeel dat kopiëren uit mailtjes niet kan met de gmail account, daarom heb ik k-9 geprobeerd. Maar daarmee kan ik ook geen tekst uit een mail kopiëren, plus dat de lay-out naar mijn mening slechter is dan de gmail appquote:Op dinsdag 13 juli 2010 08:56 schreef DennisMoore het volgende:
Probeer voor de grap eens een stukje tekst te quoten uit een gmailtje met de standaard app? Bijvoorbeeld om een bezoekadres te kopiëren ofzo...
Pop, IMAP en WebDAV, oftewel Exchange wordt ondersteund.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 09:30 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Gekeken, maar wat ik zie is dat IMAP en ik wil gewoon Exchange.
Geen datum, maar nog wel in het 3e kwartaalquote:Op dinsdag 13 juli 2010 09:41 schreef tsjas het volgende:
Is het iemand bekend wanneer android 2.2. uitkomt voor de desire? Of is er nog steeds geen datum bekend?
Modaco heeft ook al een build, maar het grootste probleem bij de 2.2 build is dat er galm zit op de telefoon.quote:
Prima, maar niet op de manier zoals ik wil.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:06 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Pop, IMAP en WebDAV, oftewel Exchange wordt ondersteund.
Heb helaas nog geen autolader, dacht die van mijn oude Nokia te kunnen gebruiken, daar gebruik ik immers ook de gewone lader van (zelfde aansluiting, eindelijk eens een standaard daarin), maar op de autolader wil mijn Desire niet laden...quote:Op dinsdag 13 juli 2010 08:30 schreef Salatrel het volgende:
[..]
tijdens het navigeren (in de auto) hangt de mijne sowieso aan een oplader. dat vrat namelijk op mijn n95 ook al stroom
Zal het eens proberen met zo'n autostekker met USB-aansluiting, maar die heeft een vriend van me te leen. En ik hou niet van dingen op mijn voorruit, het liefst heb ik die niet in mijn zicht hangen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:25 schreef Salatrel het volgende:
ik heb deze besteld http://www.mobilefun.co.uk/htc-desire-car-pack-p24202.htm
zit een oplader bij voor in de auto en dat ding is super duper solide
ik ben geen fan van de zwanenhals. tevens zie ik in de omschrijving niet terug dat er een oplader bijzitquote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:58 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Zal het eens proberen met zo'n autostekker met USB-aansluiting, maar die heeft een vriend van me te leen. En ik hou niet van dingen op mijn voorruit, het liefst heb ik die niet in mijn zicht hangen.
Overigens is deze wat goedkoper:
http://www.focalprice.com(...)Desire_G7_Black.html
Tussen de 350 en 400 euro? Nieuw is ie 410 euro volgens mij.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:30 schreef Mr.Noodle het volgende:
Wat kan er voor een nieuwe HTC Desire gevraagd worden?
Ik heb die houder toen bij Koopjessite gekocht, ook met een lader. De lader is echt zo'n cheapo chinees dingetje waarvan ik me afvraag of ik de accu er niet mee opblaasquote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:25 schreef Salatrel het volgende:
Deze houder gebruik ik ook, tijdje terug op ebay gekocht voor weinig met een autolader en screenprotector (nooit gebruikt, kopen?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:25 schreef Salatrel het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |