Jep pas op, want ik verlies het zo meteen helemaal en plak je vol met screenprotectors!!!quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:18 schreef Biogarde het volgende:
Zo even iets zinvols posten, want anders heb ik gday op m'n dak.
Een ander GROOT nadeel van Telfort is dat je altijd roaming bent ... dat is echt schijtirritant.quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:38 schreef skittelman het volgende:
[..]
uitvallen als in: muziek, a online radio, radio.nl en tunewiki vallen gewoon uit (apps zijn dood)
voor de rest geen enkele apps die dat doet behalve de muziek apps. Geen taskkiller ofzo en gewoon originele rom
Desire met Telfort
Waarom zou je geen Telfort nemen? De prijzen van bellen zijn het goedkoopst van Nederland, het beste netwerk en een hogere internetsnelheid dan hi/kpn voor hetzelfde geld... En om de 'ja maar sms is zo duur' mensen voor te zijn... ik merk dat ik nog nauwelijks sms, kijk liever even of diegene online is (facebook, msn) of ik mail gratis en voor niks. Plus het feit dat het datalimiet (in de FUP) veel hoger ligt dan hi/kpn....
In de telfort winkel in ehv (centrum) liggen nog voldoende Desire's (alleen bruine).
zelfde prijzen als op internet. en bij 2-jarig contract heb je nog meer (of evenveel) korting op je belbundel ook.
Ik zou zeggen, is er een betere optie dan telfort? Tjah alleen als je meeweegt dat vodafone een snellere pieksnelheid heeft op internet. Maar met minder 3G dan KPN(netwerk) en een hogere prijzen zou ik niet weten waarom je de desire bij een andere aanbieder zou halen (behalve als je een goede verleningsdeal met je huidige provider hebt)
quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:18 schreef Biogarde het volgende:
Zo even iets zinvols posten, want anders heb ik gday op m'n dak.
Dit houdt het gebruikelijke niveau wel op pijlquote:wonderbaarlijk is 7 maal gevonden als synoniem van een ander trefwoord:
opvallend (bn) : duidelijk, flagrant, frappant, in het oog lopend, in het oog springend, indrukwekkend, kras, markant, merkbaar, merkwaardig, opmerkelijk, opzichtelijk, opzichtig, prachtig, sprekend, treffend, voyant, wonderbaarlijk
buitengewoon (bn) : afwijkend, apart, bijzonder, buitengemeen, exceptioneel, ongemeen, ongewoon, speciaal, uitzonderlijk, uniek, verbazend, vreemd, wonderbaarlijk, zeldzaam
verbazend (bn) : onvoorstelbaar, prodigieus, verbazingwekkend, verbijsterend, verbluffend, verrassend, verwonderlijk, wonderbaarlijk, wonderlijk
verrassend (bn) : ongedacht, opzienbarend, verbazend, verbazingwekkend, verbluffend, verwonderlijk, wonderbaarlijk
miraculeus (bn) : verbazingwekkend, wonderbaar, wonderbaarlijk
wonder (bn) : miraculeus, ongelooflijk, wonderbaarlijk
verbazingwekkend (bn) : fabelachtig, miraculeus, wonderbaarlijk
De iphone 4 in ieder geval niet. Ik wil een telefoon waarmee je kunt bellen en tegelijk vasthoudenquote:Op donderdag 1 juli 2010 15:32 schreef mcwops het volgende:
ik kom er maar niet uit bij de aanschaf van mn mobiel. Ik zit enorm te twijfelen tussen de Desire, de Iphone 3Gs en de Iphone 4. buitenkant doet me niet zoveel, ben zeker geen Apple-freak. maar krijg geen keuze gemaakt. een smooth scherm, easy apps installeren, intrernet alltheway, geen games, navigatie en leuke foto's maken.wat is jullie hoofdreden geweest om niet voor de Iphone te gaan?
Mijn voornaamste redenen om geen iPhone te nemen:quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:32 schreef mcwops het volgende:
ik kom er maar niet uit bij de aanschaf van mn mobiel. Ik zit enorm te twijfelen tussen de Desire, de Iphone 3Gs en de Iphone 4. buitenkant doet me niet zoveel, ben zeker geen Apple-freak. maar krijg geen keuze gemaakt. een smooth scherm, easy apps installeren, intrernet alltheway, geen games, navigatie en leuke foto's maken.wat is jullie hoofdreden geweest om niet voor de Iphone te gaan?
Ik gebruik een beta van RockPlayer, werkt perfect.quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:08 schreef vaarsuvius het volgende:
iemand tips om filmpjes te kijken op de desire? Welk formaat (wmv etc) is het beste? Het gaat me niet zozeer om bioscoopfilmps, dat vind ik beetjeop een smartphone maar wat ik wel graag doe is bv afleveringen van the simpsons.
avi's speelt ie niet af, of is dat wel mogelijk? Indien niet, welk programma gebruik je om te converteren naar een ander file formaat
Dat.quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:39 schreef gday het volgende:
[..]
Mijn voornaamste redenen om geen iPhone te nemen:
- Duur
- iTunes
- Het treurige toelatingsbeleid van Apple's App Store
- Geen vervangbare accu: is je accu brak? Dan moet je iPhone in reparatie
Dank je wel Mister Boswachterquote:Op donderdag 1 juli 2010 15:41 schreef Boswachter het volgende:
Uit vorige topic:
[..]
Ik gebruik een beta van RockPlayer, werkt perfect.
Info:
http://www.ubergizmo.com/(...)eta_for_android.html
en
http://www.liliputing.com(...)nt-video-player.html
Dit vind ik juist eigenlijk keiharde voordelen tegenover de Desire en heel Android zelfsquote:Op donderdag 1 juli 2010 15:39 schreef gday het volgende:
[..]
- Duur
- iTunes
- Het treurige toelatingsbeleid van Apple's App Store
- Geen vervangbare accu: is je accu brak? Dan moet je iPhone in reparatie
Mjah, je kreeg 'm al voor een drol bij een 30 euro abo inclusief onbeperkt interwebs en hotspot gebruik (ook die van KPN).quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:39 schreef gday het volgende:
[..]
- Duur
en waarom ben je overgestapt van een Iphone naar een Desire?quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:53 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Mjah, je kreeg 'm al voor een drol bij een 30 euro abo inclusief onbeperkt interwebs en hotspot gebruik (ook die van KPN).
Heb ze zelf t/m de 3GS gehad en duur was het zeker niet. Ook de iTunes stores niet.
OS begon me te vervelen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:05 schreef mcwops het volgende:
[..]
en waarom ben je overgestapt van een Iphone naar een Desire?
Ja, ik gebruik eduroam ook op mijn universiteit (TU Eindhoven) en daar is de gebruikersnaam sXXXXXX@tue.nl ... anonieme identificatie hoef je volgens mij niet in te vullen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:57 schreef Holy_Goat het volgende:
voor iedereen die eduroam gebruikt op een universiteit:
instellingen om te verbinden!
naam: eduroam
beveiliging: Enterprise (802.1x)
EAP methode: TTLS
Fase 2 verificatie: MSCHAPV2
CA certificaat: N/A
Clientcertificaat: N/A
Identificatie: <jouwNetID>@tudelft.nl
Anonieme identificatie: anonymous@tudelft.nl < in geval tudelft
Draadloos wachtwoord: <je wachtwoord>
Het heeft effect op je batterijverbruik maar ook op je apps. Veel apps werken niet goed samen met Juicedefender waardoor ze niet meer goed synchroniseren. Heb het na een week of 2 weer verwijderd omdat ik er toen wel klaar mee was.quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:15 schreef Ceased2Be het volgende:
Nu Juicedefender erop staan, lijkt erop dat die daadwerkelijk effect heeft op het batterijverbruik (in positieve zin).
Ja, klopt hoor ... de App Store is op een aantal punten beter dan de Android Market. Ik word af en toe ook moe van die onzin-apps in de Market. Ik geef echter wel de voorkeur aan openheid t.o.v. geslotenheid. iTunes hoef ik niet en ik kán er sowieso niks mee want ik heb geen Mac/Windows.quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:52 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Dit vind ik juist eigenlijk keiharde voordelen tegenover de Desire en heel Android zelfs. Een alles in 1 pakket met garantie van werking
Hoeveel troep er wel niet in de Android market staat met onafgemaakte zooi. Maar daartegenover staat wel een hardwarematig superieur apparaat en dan ben ik toch blij met m'n Desire
Waarom niet gewoon op tue-wpa(2)? 'k Begrijp dat het handig is als je eens bij een andere universiteit bent, maar bij je eigen universiteit is het eigen netwerk toch een stuk sneller (en als ik die lijst van eduroam-instellinge zie; ook een stuk makkelijker mee te verbinden)?quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:16 schreef gday het volgende:
[..]
Ja, ik gebruik eduroam ook op mijn universiteit (TU Eindhoven) en daar is de gebruikersnaam sXXXXXX@tue.nl ... anonieme identificatie hoef je volgens mij niet in te vullen.
werkt op tud iig niet!quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:28 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon op tue-wpa(2)? 'k Begrijp dat het handig is als je eens bij een andere universiteit bent, maar bij je eigen universiteit is het eigen netwerk toch een stuk sneller (en als ik die lijst van eduroam-instellinge zie; ook een stuk makkelijker mee te verbinden)?
Okay, ik heb het er gisteravond op gezet dus kan er nog niet al teveel zinnigs over zeggen. Gisteren ook geupgrade naar de r20 test release van 2.2. van Modaco en aangezien ik toch aan het hobbyen was meteen maar die juicedefender erbij gegooid.quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:17 schreef gday het volgende:
[..]
Het heeft effect op je batterijverbruik maar ook op je apps. Veel apps werken niet goed samen met Juicedefender waardoor ze niet meer goed synchroniseren. Heb het na een week of 2 weer verwijderd omdat ik er toen wel klaar mee was.
Bij mijn hangt ie eigenlijk sowieso elke nacht aan de oplader maar wil nu gewoon eens kijken hoe lang het duurt voordat ie echt begint te piepen. Daarnast hangt ie 3 dagen per week zo'n 2 / 3 uur in de carkit waar hij ook weer oplaadt dus zou echt niet durven zeggen hoe lang ik met een accu zou kunnen doen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:18 schreef Qwea het volgende:
Ik doe zo'n 1,5 a 2 dagen met mijn batterij
alleen als je root.quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:48 schreef Holy_Goat het volgende:
kun je apps als peep en footprint (die ik nooit gebruik) verwijderen? Ze zijn af en toe wel actief namelijk
Oeh, dat ga ik volgend jaar even proberenquote:Op donderdag 1 juli 2010 15:57 schreef Holy_Goat het volgende:
Alles wat je noemt heeft de desire ook maar dan icm android & vasthouden en bellen tegelijk.quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:32 schreef mcwops het volgende:
heb ze beide nog niet nodig gehad.quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:21 schreef HAL9000S het volgende:
Ben ik de enige die gewoon task killer en Juice defender gebruikt zonder problemen?
Apple is ruk. Je hebt een bumper nodig voor de g4 wil je normaal kunnen bellen, daarnaast is android gewoon zoveel sneller dan een iphone. En zoals ik al zei, ik kots op apple I phone.quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:32 schreef mcwops het volgende:
iTunes goed werkend noemenquote:Op donderdag 1 juli 2010 15:52 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Dit vind ik juist eigenlijk keiharde voordelen tegenover de Desire en heel Android zelfs. Een alles in 1 pakket met garantie van werking
Hoeveel troep er wel niet in de Android market staat met onafgemaakte zooi. Maar daartegenover staat wel een hardwarematig superieur apparaat en dan ben ik toch blij met m'n Desire
Ik gebruik ook af en toe een task killer als ik iets wil afsluiten, gaat hier ook goed verder.quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:21 schreef HAL9000S het volgende:
Ben ik de enige die gewoon task killer en Juice defender gebruikt zonder problemen?
Je hebt helemaal geen bumper nodigquote:Op donderdag 1 juli 2010 18:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Apple is ruk. Je hebt een bumper nodig voor de g4 wil je normaal kunnen bellen, daarnaast is android gewoon zoveel sneller dan een iphone. En zoals ik al zei, ik kots op apple I phone.
Ik ben geen basher ofzo, werk nu zelf op een mac, maar ik zou nooit voor iphone gaan. Betalen voor imovie bvEn daarnaast, alles wat je opnoemt kan de desire ook.
Waarin dan niet. Zelfs een 3GS hier opent alles sneller, is sneller met internet en sneller met bladeren door menus en sneller met openen van zelfs uhm, ja, eigenlijk alles. En dat ding draait op 600 Mhz.quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:32 schreef HAL9000S het volgende:
Ik heb een iPhone en dat ding is no way sneller
iPhone 4.quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:32 schreef mcwops het volgende:
Internet gaat langzamer op een iPhone 3GS, opstarten is wel stuk sneller.quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:34 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Waarin dan niet. Zelfs een 3GS hier opent alles sneller, is sneller met internet en sneller met bladeren door menus en sneller met openen van zelfs uhm, ja, eigenlijk alles. En dat ding draait op 600 Mhz.
Erg raar, de desire doet hier alles sneller, scrollen door het menu gat sneller, internetten gaat sneller, multitasken gaat beter, foto's maken met een flits gaat sneller.... Lag in sms-jes e.d. heb ik ook geen last vanquote:Op donderdag 1 juli 2010 19:34 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Waarin dan niet. Zelfs een 3GS hier opent alles sneller, is sneller met internet en sneller met bladeren door menus en sneller met openen van zelfs uhm, ja, eigenlijk alles. En dat ding draait op 600 Mhz.
Dan een 3GS?quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:37 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Erg raar, de desire doet hier alles sneller, scrollen door het menu gat sneller, internetten gaat sneller, multitasken gaat beter, foto's maken met een flits gaat sneller.... Lag in sms-jes e.d. heb ik ook geen last van
Yup, die heb ik voor mijn werk... ook een prima telefoon hoor alleen ik vind mijn desire op alle fronten wat soepeler lopen eik. Mischien toch dat taskkiller?quote:
Scroll eens door je icoontjes (menu). Dus openen en scrollen. Dicht, open en scrollen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:40 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Yup, die heb ik voor mijn werk... ook een prima telefoon hoor alleen ik vind mijn desire op alle fronten wat soepeler lopen eik. Mischien toch dat taskkiller?
En een gezonde, net alsof je geen kritiek mag hebben op de Desire.quote:
iedereen mag kritiek op alles hebben, alleen lijkt het alsof kritiek op de iPhone altijd weerlegd moet worden met wederkritiek op de andere smartphone van dat moment.quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:53 schreef Adames het volgende:
[..]
En een gezonde, net alsof je geen kritiek mag hebben op de Desire.
Overigens klopt het inderdaad met die berichten. 450+ berichten en hij hapert nogal. Maar ik gebruik zelf handcent, die heeft totaal geen problemen.
Scrollen heb ik echter geen problemen mee.
Jawel, maar roepen dat je alleen kan bellen met een iPhone icm met een hoesje, terwijl je zelf een hoesje om je telefoon hebt slaat als een lul op een drumstel.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:00 schreef Fendy het volgende:
[..]
iedereen mag kritiek op alles hebben, alleen lijkt het alsof kritiek op de iPhone altijd weerlegd moet worden met wederkritiek op de andere smartphone van dat moment.
En de discussie is in deze reeks al zo vaak gedaan, vandaar mijn opmerkingen.
Het was ook een garp.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:03 schreef HAL9000S het volgende:
Ah handcent sms, daar zal het aan liggen... dat gebruik ik ook. Scrollen door icoontjes menu (menu->alle programma's bedoel je toch?) gaat hier gewoon 100% soepel? En iphone in de doos laten voor de waarde heeft niet zoveel nut als ik 'm van m'n werk krijg, om te gebruiken voor m'n werk, wel?
ga pingenquote:Op donderdag 1 juli 2010 19:38 schreef Breathtaking het volgende:
Met wie sms jij zoveel Bio?![]()
Maar daar heb je gelijk in hoor, dat scrollen gaat niet erg smooth.
Dan moeten je vrienden wel een BB hebben of een apparaat waar je een ping app op kan installeren.quote:
Is MessageNow dan geen ping app?quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:18 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dan moeten je vrienden wel een BB hebben of een apparaat waar je een ping app op kan installeren.
Mijn vriendjes en vriendinnetjes doen het met Samsungs (design dingen) en classic Nokia's.
Launcherpro?quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:55 schreef Biogarde het volgende:
Zeg, ik heb nu 4 keer die launcher geinstalleerd uit de market. Installeren, de-installeren bla bla, maar ik zie 'm nergens terug![]()
Nu is ie opnieuw geinstalleerd, maar als ik 'm opzoek in de Market, dan is het vakje OPEN bijvoorbeeld grijs en vind ik 'm ook niet terug in het menu.
Iemand?
Heb ik gedaan de eerste keer toen ik m'n Desire net had. Maar ik heb die optie nu niet meer en ik vind 'm ook nergens terugquote:Op donderdag 1 juli 2010 21:00 schreef Slomy het volgende:
[..]
Launcherpro?
Installeren en dan vanaf het home scherm nog eens op de home button duwen. Dan kan je kiezen of je die actie met launcherpro of sense wilt uitvoeren. Kies launcherpro.
Binnen nu en 2 maanden komt de officiele versie in de market store. Ze zijn nu aan het testen met de beta versiequote:Op donderdag 1 juli 2010 21:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Kan dat (al) met Android dan? En kun je pingen met iPhone's?
Zoals al eerder aangegeven is dit volgens mij een PingApp:quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Kan dat (al) met Android dan? En kun je pingen met iPhone's?
quote:
Ja, ik gebruik tue-wpa2 ook, maar ik zit vaak op plekken waar eduroam net een beter bereik heeft ... althans, dat neem ik aan omdat ik niet altijd op tue-wpa2 kom.quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:28 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon op tue-wpa(2)? 'k Begrijp dat het handig is als je eens bij een andere universiteit bent, maar bij je eigen universiteit is het eigen netwerk toch een stuk sneller (en als ik die lijst van eduroam-instellinge zie; ook een stuk makkelijker mee te verbinden)?
ja er is een tekort aan amoled schermen (gemaakt door samsung, die ze natuurlijk ook eerst in eigen mobieltjes wilt gebruiken), dus die gaan nu vervangen worden door super-lcd schermen. Dit gaat even duren. Toen ik mijn mobiel bij vodafone ging ophalen hoorde ik levertijden van begin augustus voor de bruine versie en september voor de zilveren versie (althans dat stond bij hun in de computer), maar of dit klopt: geen idee.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 08:52 schreef Visitor.Q het volgende:
Gisteren even nagevraagd wanneer de desire nou komt (bij T-Mob, bij VF was het te druk), maar ze weten het niet en er zijn dingen mis met het scherm dus moeten ze een nieuwe levering afwachten. Ik wacht hier wel even tot ze er weer zijn (tvp).
Yep, zie de SUPER AMOLED schermen in die nieuwe samsung. Blijft de vraag wat het verschil tussen amoled en super lcd gaat zijn, daar zijn de meningen nogal over verdeeld.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:23 schreef Ceased2Be het volgende:
Had ook begrepen dat de AMOLED's die er al in zitten ook de goedkope variant zijn. Sprak een gozer van ASML afgelopen weekend die betrokken was bij de ontwikkeling van die dingen. Die gaf aan dat de AMOLED's die gebruikt worden een reflectieve metalen achtergrond hebben (waardoor dus de problemen in direct zonlicht) terwijl de duurdere variant een absorberende zwarte achtergrond heeft die perfect te lezen is in zonlicht.
Maar om de kosten te drukken (en het productieproces te versnellen) heeft men voor de goedkope variant gekozen.
Als je geen root hebt kun je LockBot proberen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:33 schreef Slomy het volgende:
[..]
Yep, zie de SUPER AMOLED schermen in die nieuwe samsung. Blijft de vraag wat het verschil tussen amoled en super lcd gaat zijn, daar zijn de meningen nogal over verdeeld.
Andere vraag: iemand enig idee of je een ander type lock screen kan krijgen? (zonder te rooten)
Er zit toch een standaard lockscherm in.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:33 schreef Slomy het volgende:
[..]
Yep, zie de SUPER AMOLED schermen in die nieuwe samsung. Blijft de vraag wat het verschil tussen amoled en super lcd gaat zijn, daar zijn de meningen nogal over verdeeld.
Andere vraag: iemand enig idee of je een ander type lock screen kan krijgen? (zonder te rooten)
Ja maar ik wil juist een andere dan die standaardquote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:59 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Er zit toch een standaard lockscherm in.
Dat is vrij lastig voor HTC, want als ze de desire nog een groot marktaandeel willen geven is het voordelig om hem (opnieuwquote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:48 schreef Slomy het volgende:
[..]
ja er is een tekort aan amoled schermen (gemaakt door samsung, die ze natuurlijk ook eerst in eigen mobieltjes wilt gebruiken), dus die gaan nu vervangen worden door super-lcd schermen. Dit gaat even duren. Toen ik mijn mobiel bij vodafone ging ophalen hoorde ik levertijden van begin augustus voor de bruine versie en september voor de zilveren versie (althans dat stond bij hun in de computer), maar of dit klopt: geen idee.
Ik gebruik geen lockscherm en geen protector, heb hem al vanaf 7 april en nergens last vanquote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:12 schreef Slomy het volgende:
[..]
Ja maar ik wil juist een andere dan die standaard.
Aanbrengen van screenprotectors gaat bij mij ook altijd kut. Zat er nog een stofdeeltje tussen, ergens aan de zijkant. Eigenlijk ook maar weggegooid geld en moeite. Laat deze nu wel erop totdat het me teveel gaat irriteren en dan verder zonder screenprotector.
Wat bedoel je precies? Je kunt het zo instellen dat je zelf een bepaald teken moet typen om te unlocken, of je kunt de app 'No Lock' nemen, die heb ik zelf ook.. Dan hoef je niet meer te sliden maar unlock je meteen met de aan/uitknop.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:33 schreef Slomy het volgende:
[..]
Het vervelende is nou eenmaal dat er altijd iets kan gebeuren waardoor je tóch krasjes krijgt, hoe voorzichtig je ook bent. Ook al is het scherm van de Desire iets krasbestendiger dan andere schermen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:42 schreef Warrick21 het volgende:
Screen protectors zijn in mijn ervaring nutteloos. Heb nooit gebruikt en heb nooit krasjes gehad. Gewoon een beetje zorgen voor je spullen!
Ik heb wel eens ergens een lockscreen gezien waar je van links naar rechts kan sliden om te unlocken. dat zag er wel.goed uit en leek ook handiger.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies? Je kunt het zo instellen dat je zelf een bepaald teken moet typen om te unlocken, of je kunt de app 'No Lock' nemen, die heb ik zelf ook.. Dan hoef je niet meer te sliden maar unlock je meteen met de aan/uitknop.
Yep dat is inderdaad het unlock scherm dat ik bedoel, enige manier waarop dit mogelijk is?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:26 schreef DaFrenk het volgende:
Volgens mij bedoel je het unlock scherm van Android zelf?
In dit filmpje zie je hem in het begin: http://androidandme.com/2(...)droids-battery-life/
Lockbot idd geprobeerd, maar juist dat android lock scherm zit alleen maar in de betaalde lockbot pro versie.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 08:53 schreef DaFrenk het volgende:
Ik lees dat de app Lockbot verschillende stijlen aanbied waaronder ene die lijkt op het origineel. Alleen hij schijnt buggy te zijn waardoor soms de HTC versie verschijnt.
Ik had je een PM gestuurdquote:Op zaterdag 3 juli 2010 10:10 schreef Slomy het volgende:
[..]
Lockbot idd geprobeerd, maar juist dat android lock scherm zit alleen maar in de betaalde lockbot pro versie.
'k Heb 't volume meestal (iets onder) de 50%, en da's hard zat met in-ear dopjes.quote:Op zondag 4 juli 2010 02:12 schreef loonytik het volgende:
dus mijn vraag is. Vinden jullie het geluidsniveau prima wat uit de aansluiting komt? en dan vooral met een andere koptelefoon/dopjes die niet met de telefoon meegeleverd zijn?
Bestel dan gelijk een extra batterij. Helemaal ideaal danquote:Op zondag 4 juli 2010 13:06 schreef The6thgate het volgende:
Sinds gister ook in het bezit van een DesireMooi dingetje. Zometeen in de stad even kijken voor een beschermhoesje.
Zo'n dock lijkt me ook wel handig. Heb je 'm mooi op je bureau staan en wordt ie nog opgeladen ook (geen overbodige luxe)
Als je in Amerika woont prima.quote:Op zondag 4 juli 2010 14:39 schreef nattermann het volgende:
Even volgen. Vanaf 29 september verlenging van mijn abonnement mogelijk. Wat zeggen jullie van de HTC Evo 4G?
Voor de Desire is op dit moment nog geen (officiële) update beschikbaar. Die komt ergens in Q3 van dit jaar, maar wanneer precies is nog niet bekend.quote:Op zondag 4 juli 2010 15:56 schreef cablegunmaster het volgende:
vraagje aangezien android OS ook maar een programma is kun je het updaten en heeft het zin om de firmware te updaten.
homescreen -> menu knop -> security -> change unlockpatternquote:Op maandag 5 juli 2010 12:10 schreef Qwea het volgende:
Ik heb lockpattern er maar eens op gegooid aangezien ik vanuit mijn broek bel
Wat wel stom is, is dat je de pattern nergens meer kunt aanpassen lijkt wel.
Jezus wat een omwegquote:Op maandag 5 juli 2010 12:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
homescreen -> menu knop -> security -> change unlockpattern
neequote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 14:23 schreef automatic_ het volgende:
Haha. Jullie zijn goed aan het experimenteren met je Desire
Beetje matig cijfer dan!quote:Op maandag 5 juli 2010 14:28 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Stuiterproef hier ook uitgevoerd. Uitvoering een 6, resultaat een 9.
De jury, een kat, m'n vriendin en het laminaat op m'n keukenvloer deden een wave vanwege de uitvoering. Ook al werd dit qua cijfer in een 6 uitgedrukt.
quote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 14:28 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Stuiterproef hier ook uitgevoerd. Uitvoering een 6, resultaat een 9.
De jury, een kat, m'n vriendin en het laminaat op m'n keukenvloer deden een wave vanwege de uitvoering. Ook al werd dit qua cijfer in een 6 uitgedrukt.
Stommerd! De volgende keer moet je dat dus niet doen hčquote:
Excuses, mijn interpunctie laat soms nog wat de wensen over.quote:Op zondag 4 juli 2010 16:05 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Voor de Desire is op dit moment nog geen (officiële) update beschikbaar. Die komt ergens in Q3 van dit jaar, maar wanneer precies is nog niet bekend.
Edit: ik heb je vraag verkeerd begrepen. Gebruik alsjeblieft wat interpunctie de volgende keer.
Ja weet ik veel. Veel handiger als gewoon programma in je programma menu ofzoquote:Op maandag 5 juli 2010 16:24 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Waar had jij het geplaatst dan?
quote:Op maandag 5 juli 2010 18:59 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Excuses, mijn interpunctie laat soms nog wat de wensen over.
Vraagjes hoe stop fotos bij je contacten.?
Hoe verander je het van sim naar foon?
Foto's toevoegen aan contacten kan automatisch als je een contact koppelt aan de bijbehorende Facebook- of Flickr-account. Als iemand geen Facebook- of Flickr-account heeft, kun je zelf een foto toevoegen die je met je camera gemaakt hebt of een foto die je vanuit je PC uploadt naar je telefoon.quote:Op maandag 5 juli 2010 18:59 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Excuses, mijn interpunctie laat soms nog wat de wensen over.
Vraagjes hoe stop fotos bij je contacten.?
Hoe verander je het van sim naar foon?
Dankje ik zal het eens gaan proberenquote:Op maandag 5 juli 2010 19:30 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Foto's toevoegen aan contacten kan automatisch als je een contact koppelt aan de bijbehorende Facebook- of Flickr-account. Als iemand geen Facebook- of Flickr-account heeft, kun je zelf een foto toevoegen die je met je camera gemaakt hebt of een foto die je vanuit je PC uploadt naar je telefoon.
Dit kun je allemaal doen vanuit de contactpersoon.
Een andere manier is om in je Gmail-contactpersonenlijst (via je PC/internet dus) een foto toe te voegen aan het contact.
Veranderen van sim-contact naar telefoon-contact (slimmer is overigens om hem om te zetten naar Google-contact, omdat je dan via je Gmail je contactpersonen kunt beheren en bij een crash/update/vervanging van je telefoon ben je niet een dag bezig om al je contacten weer in te tikken) kan niet.
Je kan wel contactpersonen synchroniseren met bijvoorbeeld je outlook via HTC Sync. En ze vanuit daar exporteren naar Gmail, waarna je ze als Google-contact weer in je telefoon kan zetten. Leuke driehoek, en klinkt ingewikkeld maar met een paar minuutjes ben je klaar hoor.
Voordeel van Google-contacten is dat je ze via internet (Gmail) ook erg makkelijk kan samenvoegen en beheren. Is toch altijd net iets makkelijker dan via je telefoon.
Van Sim naar Foon is boven mijn bericht beantwoord.quote:Op maandag 5 juli 2010 19:32 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Dankje ik zal het eens gaan proberen.
maar hoe verander je hem dan van sim naar foon / google contact? De actie staat er niet bij.
ik zal eens mijn bericht verduidelijken.quote:Op maandag 5 juli 2010 19:33 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Van Sim naar Foon is boven mijn bericht beantwoord.
Van Foon naar Google kan zoals gezegd niet rechtstreeks, maar moet via exporteren en dan importeren naar Google.
Bladzijde 57 van de gebruiksaanwijzing. Ga hem trouwens eens helemaal lezen.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:11 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik zal eens mijn bericht verduidelijken.
Hoe krijg ik een Simcontact die nu op mijn telefoon staat gewijzigd in een Telefooncontact?![]()
Stap voor stapWant zoals je nu praat is het beetje losjes uit de hand.
![]()
Doe ik zelf ook als ik het zelf snap maar iemand anders snapt er half de ballen van.
ik zit de hele tijd in HTC contacten te klieren zie de details staan maar van sim naar foon staat er niet bij (of kan hem niet vinden) Staat wel rechtsboven of het een sim google of telefoon contact is.
quote:Op maandag 5 juli 2010 20:54 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Bladzijde 57 van de gebruiksaanwijzing. Ga hem trouwens eens helemaal lezen.
Ga hem nou maar lezen. Er gaat een wereld voor je open. En als je dat gedaan hebt kan je een hoop vragen zelf beantwoorden. Doei.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:55 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Normaal staan zulk soort dingen niet in de gebruiksaanwijzing .
Dan is deze wel heel gedetailleerd.
Handig, morgen eens proberen op de HRO...quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:57 schreef Holy_Goat het volgende:
Heel handig inderdaad, jammer dat het nog niet werkt in combinatie met Hyves, daar heb ik toch echt meer mensen bij staan dan op Facebook.quote:Op maandag 5 juli 2010 19:30 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Foto's toevoegen aan contacten kan automatisch als je een contact koppelt aan de bijbehorende Facebook- of Flickr-account. Als iemand geen Facebook- of Flickr-account heeft, kun je zelf een foto toevoegen die je met je camera gemaakt hebt of een foto die je vanuit je PC uploadt naar je telefoon.
Dit kun je allemaal doen vanuit de contactpersoon.
Ik vind het wel handig en waarom niet? Als er een app voor is, kun je zelf beslissen of je die download of niet.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:23 schreef DennisMoore het volgende:
Ja, en dan voor Brazilië met Orkut enzo, en voor China weer met iets anders, etc etc.
'k Hoef al die social meuk niet opgedrongen te krijgen, vind Facebook integratie al nutteloos genoeg.
Tuurlijk, apps maakt me niet uit. Maar ze moeten niet van alles al 'af fabriek' zitten te integreren. Met bijvoorbeeld die Friendstream, en integratie met Contacts.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:36 schreef Metalfreak het volgende:
Ik vind het wel handig en waarom niet? Als er een app voor is, kun je zelf beslissen of je die download of niet.
Mja, dat "contacten" gedoe heb ik ook uitgezet. Vreselijk irritant als al die mensen er opeens in komen te staan (en vooral omdat ik sommige niet ken haha)quote:Op maandag 5 juli 2010 21:43 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Tuurlijk, apps maakt me niet uit. Maar ze moeten niet van alles al 'af fabriek' zitten te integreren. Met bijvoorbeeld die Friendstream, en integratie met Contacts.
quote:Op maandag 5 juli 2010 20:11 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik zal eens mijn bericht verduidelijken.
Hoe krijg ik een Simcontact die nu op mijn telefoon staat gewijzigd in een Telefooncontact?![]()
Stap voor stapWant zoals je nu praat is het beetje losjes uit de hand.
![]()
Doe ik zelf ook als ik het zelf snap maar iemand anders snapt er half de ballen van.
ik zit de hele tijd in HTC contacten te klieren zie de details staan maar van sim naar foon staat er niet bij (of kan hem niet vinden) Staat wel rechtsboven of het een sim google of telefoon contact is.
quote:Op maandag 5 juli 2010 19:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
eerst je contact op de telefoon zetten ipv sim, Dan klik je op contact bewerken. Dan krijg je naast de naam links een fotocamera te zien. Daarop klikken en dan kan je kiezen.
Sim naar foon zoek ik ook
edit gevonden ;
Menu -> Contacten -> Menu knop -> Importeren/exporteren importeren van simkaart
Nope, je touch werkt zelfs IMHO beter. Maar zeker NIET slechterquote:Op maandag 5 juli 2010 22:24 schreef cablegunmaster het volgende:
Heb een standaard hoesje gekauft en binnenkort een screen protector (vraag me af of de touchscreen capaciteiten ook beinvloed?)
Daarnaast neem ik een dock voor mijn htc zodat als ik thuis kom hem alleen maar daarin hoef te stoppen.
Carmodequote:Op maandag 5 juli 2010 22:20 schreef Renesite het volgende:
Hmmm, maar eens eventjes weer wat apps opdoen
Is dat die applicatie waarbij je automatisch via de luidspreker belt (i.p.v. dat je hem daar eerst op moet duwen)?quote:
Jupsquote:Op maandag 5 juli 2010 22:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Is dat die applicatie waarbij je automatisch via de luidspreker belt (i.p.v. dat je hem daar eerst op moet duwen)?
Goede app inderdaad.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 03:53 schreef Biogarde het volgende:
Battery status pro.
App geeft links bovenin de statusbalk de overgebleven capaciteit aan in procenten, Muchos beter dan de gewone indicator.
En in je notificaties kun je dan aflezen wat de algehele status van de batterij is. Temperatuur, voltage. Gratis app.
Ik gebruik de gratis widget "Battery left" Geeft zowel in procenten als in tijd de overgebleven capaciteit aan en is accurater. Deze baseert de overgebleven capaciteit op historisch verbruik en op de kwaliteit van je accu. Als je de app net installeert is ie niet accuraat. Eerst de telefoon een paar keer geheel laten ontladen (normaal gebruik) en dan weer opladen en dan wordt ie accuraat. Ook historisch verbruik etc.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 03:53 schreef Biogarde het volgende:
Battery status pro.
App geeft links bovenin de statusbalk de overgebleven capaciteit aan in procenten, Muchos beter dan de gewone indicator.
En in je notificaties kun je dan aflezen wat de algehele status van de batterij is. Temperatuur, voltage. Gratis app.
Kleine investering voor wat handige informatiequote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:58 schreef lekzzz het volgende:
Wat ik me nu afvraag he, die batterylife widgets, volgens mij gebruiken die allemaal stroom. Is het dan wel handig om ze te gebruiken?
Waarom maak je dan niet gewoon je foto met de standaard camera app en deel je die vervolgens via de Twitter app?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:20 schreef DaFrenk het volgende:
Jammer dat foto's gemaakt met de Twitter app (via Twitpic) niet in hun volledige resolutie bewaard blijven.
Juistem, dat gaan we dan ook maar in het vervolg doenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:28 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Waarom maak je dan niet gewoon je foto met de standaard camera app en deel je die vervolgens via de Twitter app?
Als ik dat van te voren had geweten had ik dat ook gedaanquote:
Da's niet zo moeilijk hoor.quote:Op woensdag 7 juli 2010 07:25 schreef DennisMoore het volgende:
Maarja, weet alles maar 's achteraf...
Nee precies, alles vóóraf weten, da's veel lastiger!quote:
Oei, dat zijn er wel heel veel... Kennelijk te veel om in 1 keer te verwijderen, maar het lijkt me ook een kudtklus om ze met de hand stuk voor stuk via longpress te verwijderen... Er is zeker geen mogelijkheid om meerdere berichtjes tegelijk te selecteren en dan per 20 of zoiets te verwijderen?quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:42 schreef Plasterk het volgende:
Ik heb met 1 persoon (mijn vriendin) een inbox van ongeveer 3681 smsjes. Nu wil ik deze deleten maar dat lukt niet. Het scherm blijft op wit en na een tijdje krijg ik de melding: Helaas, Activiteit Berichten (in toepassing berichten) reageert niet. Nu sluiten of wachten. Met beide opties krijg ik mijn smsjes niet weg.
Iemand anders nog een suggestie hoe ik deze smsjes kan deleten?
nope..quote:Op woensdag 7 juli 2010 13:40 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Oei, dat zijn er wel heel veel... Kennelijk te veel om in 1 keer te verwijderen, maar het lijkt me ook een kudtklus om ze met de hand stuk voor stuk via longpress te verwijderen... Er is zeker geen mogelijkheid om meerdere berichtjes tegelijk te selecteren en dan per 20 of zoiets te verwijderen?
Kan dat niet via de PC, gewoon van de SD-kaart af mikken?quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:42 schreef Plasterk het volgende:
Ik heb met 1 persoon (mijn vriendin) een inbox van ongeveer 3681 smsjes. Nu wil ik deze deleten maar dat lukt niet. Het scherm blijft op wit en na een tijdje krijg ik de melding: Helaas, Activiteit Berichten (in toepassing berichten) reageert niet. Nu sluiten of wachten. Met beide opties krijg ik mijn smsjes niet weg.
Iemand anders nog een suggestie hoe ik deze smsjes kan deleten?
Al geprobeerd maar kan het niet vinden....quote:Op woensdag 7 juli 2010 13:48 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Kan dat niet via de PC, gewoon van de SD-kaart af mikken?
Dat zou ik dus zeker niet doen als ik hem was, dan weet je zeker dat je alles verneukt. Ik ben altijd Nokia gebruiker geweest en via Nokia PC Suite kon je altijd je hele sms-gedeelte bedienen als je telefoon was aangesloten via USB of Bluetooth, smsjes versturen, verwijderen enz. Kan HTC Sync zoiets niet?quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:57 schreef Devolution het volgende:
SMS wordt opgeslagen in /data/data/com.android.providers/telephony/databases/mmssms.db maar ik denk niet dat je daar een specifieke groep SMSjes kan deleten, alleen de hele database in één keer. Je kunt het natuurlijk wel proberen; gewoon die .db openen in word ofzo.
Daar was ik al bang voor, op zich wel een misser. PC Suite was op zich wel handig, mijn telefoon maakte altijd meteen verbinding met de PC als ik binnen kwam en kon dus gewoon vanaf mijn PC een smsje sturen als mijn telefoon ergens binnen bereik lag. Maar misschien komt zoiets nog? Een of andere handige harrie die daar "even" een programma voor maakt...quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:36 schreef Ceased2Be het volgende:
Nee HTC Sync doet verdacht weinig...
Ik heb zelf 'SMS backup & Restore' die saved alles naar een xml die je volgens mij moet kunnen editten.
Ik heb ze weg! Je Desire een half uur met rust laten als je ze deletequote:Op woensdag 7 juli 2010 13:53 schreef Plasterk het volgende:
[..]
Al geprobeerd maar kan het niet vinden....
Ah, dit dus.quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:43 schreef Fendy het volgende:
Hebben mensen hier ook problemen om een v-card te sturen? Ik krijg meldingen dat er een netwerkfout is, misschien zijn het mms- instellingen die niet correct zijn, en zo ja...wat zijn de juiste voor Vodafone?
3G Watchdogquote:Op donderdag 8 juli 2010 12:41 schreef Slomy het volgende:
En is er een programma wat dataverbruik kan monitoren?
Ik wist niet dat het zo makkelijk was, bedankt!quote:Op donderdag 8 juli 2010 13:05 schreef Plasterk het volgende:
aan uit knop lang ingedrukt houden en dan mobiel internet uitzetten
En nogmaals bedankt! Hiermee kan ik tenminste checken of er echt niets gebeurdquote:
Geen rare programma's volgens mij. Maar als ik het nu terugzet naar fabrieksinstellingen ben ik dan al mijn programma's, widgets, instellingen e.d. kwijt?quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:32 schreef Devolution het volgende:
Welke programma's heb je op je telefoon geďnstalleerd staan? Als ik jou was zou ik je telefoon naar fabrieksinstellingen terugzetten ofzo, want dit is geen normaal gedrag. Ik heb dit zelf nog nooit gehad en heb het ook bij niemand anders gezien
Heb je heel misschien Handcent SMS?quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:56 schreef Zwansen het volgende:
Over smsjes gesproken... Ik heb nu al voor de 2e keer dat al mijn smsjes zijn verwijderd.
De eerste keer na een update en vandaag ook ineens. Ik moest vandaag ineens mijn pincode opnieuw invoeren (blijkbaar opnieuw opgestart ofzo?) en daarna waren wederom al mijn smsjes weg.
Gelukkig stonden er geen belangrijke smsjes in, maar ik vind het toch wel kut. Iemand een idee waar het aan kan liggen?
Nee.quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:03 schreef Warrick21 het volgende:
[..]
Heb je heel misschien Handcent SMS?
Als je de standard muziek speler van sense gebruikt. Krijg je terug pauze en volgende knoppen op je lockscreen. Gebruik je iets anders, dan krijg je ze niet.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:51 schreef Slomy het volgende:
Weer een vraag:
- Is er een equalizer beschikbaar voor android? Vind persoonlijk de muziek nogal 'flat' klinken.
- Is er een mogelijkheid om mediacontrols op je lockscreen te krijgen (ala iphone)?
Bedankt voor de upload!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:00 schreef Warrick21 het volgende:
Was vergeten direct te uploaden. Maar hier, zoals ik had belooft:
Je moet het met een APK Installer (bijvoorbeeld ASTRO File Manager) installeren.
Download: http://www.filedropper.com/audioeffect
Screenshot:
[ afbeelding ]
Ik heb hetzelfde. Steeds zegt ie download mislukt.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:14 schreef Holy_Goat het volgende:
Heeft er iemand voor mij de albert heijn appie app? De laatste versie met barco scan weigert te downloaden van de marketen gebruikt of weet er iemand een goeie app om de desire te gebruiken als webcam?
Ah, cool!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 08:18 schreef Holy_Goat het volgende:
Dat ja :-) maargoed, heb alleen 1.5 kunnen vinden, nieuwe met scan nergens te vinden
Haha, succes danquote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:20 schreef Genius-F het volgende:
Sinds een paar uur bezitter van deze telefoon, snap er werkelijk waar geen moer van
*kijkt naar username*quote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:20 schreef Genius-F het volgende:
Sinds een paar uur bezitter van deze telefoon, snap er werkelijk waar geen moer van
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:20 schreef Genius-F het volgende:
Dat lukt nog welquote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:42 schreef Ireyon het volgende:
[..]
![]()
![]()
Oke, wat snap je niet? 't Knopje om hem aan te zetten zit links bovenop en als je naar een toetsenbord zoekt, kun je lang blijven zoeken.
Rockplayer voor divx films e.d. Staat niet in mp. Zie mijn post op pagina 1 van dit topic voor info.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:32 schreef loonytik het volgende:
heb nu ook een Desire gekocht met 1 jarig abbo(vodafone 200+web). Moest wel wat bijbetalen maar uiteindelijk lag de prijs totaal met de abbomentskosten+ aanbetaling rond de 400 euro. Snap niet hoe ze daar winst op maken maar ik vind het best x) Moet wel zeggen dat het een uitstekende telefoon is. Majah me oude telefoon was iets van een nokia 6000 nogwat. Dan is alles wel beter hehe
Heeft iemand nog leuke apps/games aan te raden die niet echt in de top 10 staan van de android marketplace? D:
helpt niet. als hij zover komt dat de telefoon helemaal opgestart is (wat ook niet altijd gebeurd) kan ik gewoon doen wat ik wil. als het scherm uit gaat omdat ik er tijdje niets mee heb gedaan en ik wil hem weer aanzetten middels de powerknop bovenaan dan lichten alleen de knoppen onderaan kort op. als ik nu weer de powerknop indruk start het toestel op alsof het uitstond.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:53 schreef cablegunmaster het volgende:
en als je hem nu weer opnieuw aandoet? .
als je hem bij de winkel hebt gehaald gewoon ff langsgaan.
Dit mailtje heb ik ook gehad, zie nu dat er in de markt ook een antwoord geplaatst is dat het nog niet mogelijk is 1.6 te downloaden.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 09:56 schreef bbfakir het volgende:
Mailtje gehad.
bedankt voor je mail over de nieuwe versie van Appie op Android. Vandaag hebben we deze update aangeboden, maar ook wij zien dat de download nog niet lukt.
Het probleem lijkt een Android Market probleem, we monitoren de situatie en hopen dat de update snel te downloaden is.
Houd onze website of de Nieuws sectie in Appie in de gaten, wij communiceren actief over de update zodra wij bevestigd hebben dat de update te downloaden is uit de Market.
Excuus voor het ongemak,
Volgens mij waren dat je meest gebruikte programma'squote:Op zondag 11 juli 2010 08:47 schreef Holy_Goat het volgende:
weer wat ontdekt
als je de home knop ingedrukt houdt heb je een task switcher
quote:Houd de knop ingedrukt om het venster met recent gebruikte toepassingen te openen.
Ah, het ligt dus niet aan mijquote:Op zondag 11 juli 2010 08:31 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Dit mailtje heb ik ook gehad, zie nu dat er in de markt ook een antwoord geplaatst is dat het nog niet mogelijk is 1.6 te downloaden.
Waarom heb je daar een aparte installer voor nodig? Ik heb andere *.apk's gewoon zo kunnen installeren.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:00 schreef Warrick21 het volgende:
Was vergeten direct te uploaden. Maar hier, zoals ik had belooft:
Je moet het met een APK Installer (bijvoorbeeld ASTRO File Manager) installeren.
Download: http://www.filedropper.com/audioeffect
Screenshot:
[ afbeelding ]
hoe dat dan?quote:Op zondag 11 juli 2010 12:19 schreef Boswachter het volgende:
[..]
Waarom heb je daar een aparte installer voor nodig? Ik heb andere *.apk's gewoon zo kunnen installeren.
Als het bestand op je pc staat gewoon kopieeren naar de sd kaart, of direct downloaden naar je telefoon (dus ook naar sd) en dan openen.quote:
Dus alsnog een programma ervoor.quote:Op zondag 11 juli 2010 15:18 schreef Boswachter het volgende:
Ja, dat klopt. Overigens zal je, wanneer je een apk vanaf je pc kopieert, een file manager moeten gebruiken voor toegang naar je sd kaart.
Niet wanneer je het bestand direct op je telefoon download.quote:
My Tracks werkt erg goed, gisteren op de motor een paar keer geprobeerd en vanuit mijn binnenzak werkt het echt prima, hele rit van bijna 4 uur staat er mooi opquote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:52 schreef Boswachter het volgende:
[..]
Rockplayer voor divx films e.d. Staat niet in mp. Zie mijn post op pagina 1 van dit topic voor info.
Radio.nl, app om internetradio te luisteren. Geeft een flinle lijst waar je ook in kan zoeken.
Retrocamera. Naam zegt het al, leuke app om mee te spelen.
GalaxIR en Robo Defense, leuke spellen
Dolphin HD browser, vind il zelf fijner dan de standaard browser.
My Tracks. App om via gps tracks te maken op kaart, je kan ze dan uploaden naar 'mijn kaarten' op je gmail/google account.
Ik ben er ook erg tevreden mee, na een rit de gegevens in een grafiek terug kijken blijf ik leuk vinden :pquote:Op maandag 12 juli 2010 10:26 schreef Fendy het volgende:
[..]
My Tracks werkt erg goed, gisteren op de motor een paar keer geprobeerd en vanuit mijn binnenzak werkt het echt prima, hele rit van bijna 4 uur staat er mooi op
Grafiek? Hoe, waar?quote:Op maandag 12 juli 2010 12:18 schreef Boswachter het volgende:
[..]
Ik ben er ook erg tevreden mee, na een rit de gegevens in een grafiek terug kijken blijf ik leuk vinden :p
'k Krijg alleen bij Maps de route te zien en bij Docs een tabelletje met wat statistieken?quote:Op maandag 12 juli 2010 12:45 schreef Ceased2Be het volgende:
[quote]Op maandag 12 juli 2010 12:40 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Grafiek? Hoe, waar?
[/quote
Op de google site waar je heen uploadt.
Oh op die fietsquote:Op maandag 12 juli 2010 13:07 schreef DaFrenk het volgende:
Moet je op het eindpunt klikken van de opgenomen routeDan zie je de stats + grafiek
Whehequote:Op maandag 12 juli 2010 13:14 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Oh op die fietsGaaf, bedankt. Kun je toevallig ook iets anders zien dan Elevation?
Trouwens, 'k ga eerst de FAQ maar eens lezen voordat ik domme vragen stel
Ja. Huidige snelheid, gemiddelde (bewogen) snelheid en meer.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:14 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Oh op die fietsGaaf, bedankt. Kun je toevallig ook iets anders zien dan Elevation?
Trouwens, 'k ga eerst de FAQ maar eens lezen voordat ik domme vragen stel
Ik heb er helaas ook af en toe last van.. Alsof m'n SD-kaart zichzelf unmount, ook foto's e.d. zijn niet meer te lezen. Een simpele reboot lost het op en gelukkig komt het niet vaak voor, maar fijn is het niet..quote:Op maandag 12 juli 2010 17:24 schreef Holy_Goat het volgende:
Ik heb nu overigens wel iets raars, SD kaart kan niet gevonden worden door navigator, en bij poging TOT filmen krijg je de melding dat er geen rechten zijn om te schrijven op de SD kaart. De file manager kan er nog wel bij, vreemd?
Die is inderdaad grappig ja. Zie het alleen in de praktijk nog niet echt nuttig zijn.. Zie mezelf niet eerst alles scannen voor ik boodschappen ga doen en over het algemeen heb ik het product al weggegooid tegen de tijd dat ik het op een boodschappenlijstje zet en valt er weinig te scannenquote:Op maandag 12 juli 2010 19:03 schreef lekzzz het volgende:
Die barcodescanner van Appie is wel geweldig
Vanochtend heb ik me daar ook voor ingeschreven, maar helaas nog geen mailtje terug gehadquote:Op maandag 12 juli 2010 13:23 schreef DaFrenk het volgende:
[..]Voor diegene die zelf apps willen maken heeft Google nu een handige drag&drop "App Inventor".
Heb me ook ingeschreven, ben op zich wel serieus geďntereseerd in app ontwikkeling voor Android. Op het werk heb ik de "normale" SDK geďnstalleerd. Maar om gewoon eens te proberen lijkt me dit ook wel eens leukquote:Op maandag 12 juli 2010 21:38 schreef Boswachter het volgende:
[..]
Vanochtend heb ik me daar ook voor ingeschreven, maar helaas nog geen mailtje terug gehad
Zou wel handig zijn als ie dan ook meteen online een lijstje aanmaakt bij de AH-webshopquote:Op maandag 12 juli 2010 19:03 schreef lekzzz het volgende:
Die barcodescanner van Appie is wel geweldig
Daar ben ik ook in geinteresseerd, android een mooi platform en wil me er daarom wat meer mee bezighouden.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:40 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Heb me ook ingeschreven, ben op zich wel serieus geďntereseerd in app ontwikkeling voor Android. Op het werk heb ik de "normale" SDK geďnstalleerd. Maar om gewoon eens te proberen lijkt me dit ook wel eens leuk
Ik zeg stel het voor aan de makers, ze zijn erg klantgericht en vriendelijk.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:41 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Zou wel handig zijn als ie dan ook meteen online een lijstje aanmaakt bij de AH-webshop.
weinig soortgelijke telefoons die langer met hun batterij doen hoor.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:51 schreef Crank het volgende:
Enige minpunt is de batterij het is echt maar een dag en dan is die leeg dat is wel zwaar balen.
Dat vind ik ook wel een nadeel inderdaad, gisteren heb ik 'm om half 8 's morgens van de oplader gehaald en tegen 4 uur 's middags begon ie al te zeuren dat ie opgeladen wilde worden. Met een beetje navigeren en wat internetten (niet eens overdreven veel) ging het ineens wel heel snel.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:51 schreef Crank het volgende:
Enige minpunt is de batterij het is echt maar een dag en dan is die leeg dat is wel zwaar balen.
Hoelang doen jullie er mee?
tijdens het navigeren (in de auto) hangt de mijne sowieso aan een oplader. dat vrat namelijk op mijn n95 ook al stroomquote:Op dinsdag 13 juli 2010 08:13 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dat vind ik ook wel een nadeel inderdaad, gisteren heb ik 'm om half 8 's morgens van de oplader gehaald en tegen 4 uur 's middags begon ie al te zeuren dat ie opgeladen wilde worden. Met een beetje navigeren en wat internetten (niet eens overdreven veel) ging het ineens wel heel snel.
Gebruik je de standaard e-mailclient?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 08:34 schreef Adolecens het volgende:
Vraag:
Ik ontvang en verzend mijn email via Exchange. Nu lees ik overal dat er HTML ondersteuning is, dus dat de email er net zo uit zou zien zoals in Outlook zelf. Ik krijg dat echter niet voor elkaar.
Ik heb bij "Instellingen voor ontvangen" het Limiet mailgrootte op "gehele mail" staan, Rooster op "Push", Bestand toevoegen "Altijd"
En nog steeds ontvang ik de email als "Bericht zonder opmaak" Ik kan deze optie ook niet wijzigen bij de instellingen, deze is grayed out.
Weet iemand hoe ik via de HTC client wel html email kan lezen?
Ja.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 08:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Gebruik je de standaard e-mailclient?
Ik gebruik K-9 Mail ondertussen. Ik kon er ook niet tegen dat ik niet meerdere mails tegelijk kon selecteren om te verplaatsen. Of ik keek niet goed, maar dat is dan een ander verhaal. Anyway, ik dwaal af.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 08:52 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ja.
Ik heb een trail erop staan van Touchdown, daarop zien de email er wel strak en full html uit, alleen wil ik er geen 20 euro voor betalen.
Bij de HTC Smart lukt het volgens deze review bijvoorbeeld ook met de standaard email client.
[ afbeelding ]
http://www.marcushellberg.com/2010/01/04/htc-hero-5-month-review/ (Midden van de pagina ongeveer)
Gekeken, maar wat ik zie is dat IMAP en ik wil gewoon Exchange.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 08:55 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik gebruik K-9 Mail ondertussen. Ik kon er ook niet tegen dat ik niet meerdere mails tegelijk kon selecteren om te verplaatsen. Of ik keek niet goed, maar dat is dan een ander verhaal. Anyway, ik dwaal af.
Met K-9 Mail heb ik tot nu toe al mijn wensen in vervulling zien gaan.
E-mails in HTML, meerdere mails selecteren, diezelfde selectie verplaatsen, alles. En nog een gratis app ook.
Het is een nadeel dat kopiëren uit mailtjes niet kan met de gmail account, daarom heb ik k-9 geprobeerd. Maar daarmee kan ik ook geen tekst uit een mail kopiëren, plus dat de lay-out naar mijn mening slechter is dan de gmail appquote:Op dinsdag 13 juli 2010 08:56 schreef DennisMoore het volgende:
Probeer voor de grap eens een stukje tekst te quoten uit een gmailtje met de standaard app? Bijvoorbeeld om een bezoekadres te kopiëren ofzo...
Pop, IMAP en WebDAV, oftewel Exchange wordt ondersteund.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 09:30 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Gekeken, maar wat ik zie is dat IMAP en ik wil gewoon Exchange.
Geen datum, maar nog wel in het 3e kwartaalquote:Op dinsdag 13 juli 2010 09:41 schreef tsjas het volgende:
Is het iemand bekend wanneer android 2.2. uitkomt voor de desire? Of is er nog steeds geen datum bekend?
Modaco heeft ook al een build, maar het grootste probleem bij de 2.2 build is dat er galm zit op de telefoon.quote:
Prima, maar niet op de manier zoals ik wil.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:06 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Pop, IMAP en WebDAV, oftewel Exchange wordt ondersteund.
Heb helaas nog geen autolader, dacht die van mijn oude Nokia te kunnen gebruiken, daar gebruik ik immers ook de gewone lader van (zelfde aansluiting, eindelijk eens een standaard daarin), maar op de autolader wil mijn Desire niet laden...quote:Op dinsdag 13 juli 2010 08:30 schreef Salatrel het volgende:
[..]
tijdens het navigeren (in de auto) hangt de mijne sowieso aan een oplader. dat vrat namelijk op mijn n95 ook al stroom
Zal het eens proberen met zo'n autostekker met USB-aansluiting, maar die heeft een vriend van me te leen. En ik hou niet van dingen op mijn voorruit, het liefst heb ik die niet in mijn zicht hangen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:25 schreef Salatrel het volgende:
ik heb deze besteld http://www.mobilefun.co.uk/htc-desire-car-pack-p24202.htm
zit een oplader bij voor in de auto en dat ding is super duper solide
ik ben geen fan van de zwanenhals. tevens zie ik in de omschrijving niet terug dat er een oplader bijzitquote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:58 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Zal het eens proberen met zo'n autostekker met USB-aansluiting, maar die heeft een vriend van me te leen. En ik hou niet van dingen op mijn voorruit, het liefst heb ik die niet in mijn zicht hangen.
Overigens is deze wat goedkoper:
http://www.focalprice.com(...)Desire_G7_Black.html
Tussen de 350 en 400 euro? Nieuw is ie 410 euro volgens mij.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:30 schreef Mr.Noodle het volgende:
Wat kan er voor een nieuwe HTC Desire gevraagd worden?
Ik heb die houder toen bij Koopjessite gekocht, ook met een lader. De lader is echt zo'n cheapo chinees dingetje waarvan ik me afvraag of ik de accu er niet mee opblaasquote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:25 schreef Salatrel het volgende:
Deze houder gebruik ik ook, tijdje terug op ebay gekocht voor weinig met een autolader en screenprotector (nooit gebruikt, kopen?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:25 schreef Salatrel het volgende:
en de apk van touchdown downloaden danquote:Op dinsdag 13 juli 2010 08:52 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ja.
Ik heb een trail erop staan van Touchdown, daarop zien de email er wel strak en full html uit, alleen wil ik er geen 20 euro voor betalen.
Bij de HTC Smart lukt het volgens deze review bijvoorbeeld ook met de standaard email client.
[ afbeelding ]
http://www.marcushellberg.com/2010/01/04/htc-hero-5-month-review/ (Midden van de pagina ongeveer)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |