abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 juli 2010 @ 15:18:00 #1
10710 gday
propria cures
pi_83534357

De Desire op HTC.com

• Processor: Qualcomm Snapdragon QSD8250 1GHz
  • Besturingssysteem: Android 2.1 (Eclair) met HTC Sense
  • Scherm: 3,7 inch AMOLED aanraakgevoelig (capacitive) 480 x 800 WVGA
  • Geheugen: 512 MB ROM, 576 MB RAM
  • Geheugenuitbreiding: MicroSD t/m 32GB
  • Gewicht: 135 gram met batterij
  • Afmetingen: 119 x 60 x 11,9 mm
  • Netwerk: GSM/GPRS/EDGE 850/900/1800/1900 MHz, HSPA 900/2100 MHz (tot 2 Mbps upload en 7,2 Mbps download)
  • Trackball: Optische trackball
  • GPS: interne GPS-antenne
  • Sensoren: nabijheidssensor, lichtsensor, G-sensor en digitaal kompas
  • Camera: 5-megapixel met led-flash
  • Verbindingen: UMTS/HSDPA, BT2.1+EDR, Wi-Fi, GPS
  • Bluetooth: Bluetooth 2.1 met FTP/OPP voor bestandsverkeer, A2DP voor draadloos stereo muziekluisteren en PBAP voor adresboektoegang vanaf je carkit
  • Audio: 3,5 mm stereo audio-aansluiting
  • Aansluiting: Micro USB (USB 2.0)
  • Camera: 5 megapixels met video (800 x 480px), gezichtsdetectie, geotagging, autofocus en flitser
  • Muziekformaten afspelen: .aac, .amr, .ogg, .m4a, .mid, .mp3, .wav, .wma
  • Videoformaten afspelen: .3gp, .3g2, .mp4, .wmv
  • Batterij: 1400mA
  • Batterijduur: 340 uur standby, 6 uur spraak

• Tweakers: "De fijnste Android-smartphone die tot nu toe op de redactie heeft gebivakkeerd".
  • AllAboutPhones: "De HTC Desire is al met al een prachtige telefoon".
  • Engadget: "The Desire is yet another fine piece of work from HTC".
  • Gizmodo: "Yes, it's definitely worthy of your desire".
  • Slashgear: "This isn't just “good for an Android device”, it's brilliant".
  • Techradar: "In short, this is a phenomenal phone".
  • Mobileburn: "The HTC Desire is one of the most impressive handsets we've used to-date".
  • Pocket-Lint: "There is little fault with this superphone".
  • T3: "The number one phone for technophiles without a doubt".
  • TrustedReviews: "The HTC Desire is a truly wondrous smartphone".
  • RegHardware: "The Desire is the one to go for".
  • Gizmag: "If you want an Android phone today, this is what you should be buying".
  • Pocketnow: "The best Android phone that you can buy right now".
  • CNet: "HTC is onto a real winner with the Desire".
  • Mobile-Phones-UK: "This is as good as it gets".
  • Metro: "It's one of the best smartphones on the market right now – quite possibly the best".
  • Mobile Users: "The HTC Desire is definitely the best smartphone available to date"

• Toestel kopen
    Los toestel (bruin)
    Los toestel (zilver)
    Toestel met abonnement

• Voor al je vragen over Android:
    Android #18: Where Android does it all

• Vorige delen:
    #1, #2, #3, #4, #5, #6, #7, #8, #9, #10, #11, #12, #13, #14

• De OP:
    Die vind je hier
  • A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
    Weak coffee is only fit for lemmas. - Pál Turán (1910-1976)
      donderdag 1 juli 2010 @ 15:18:56 #2
    132185 Biogarde
    Neef van Bassie.
    pi_83534386
    Zo even iets zinvols posten, want anders heb ik gday op m'n dak.
    Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
      donderdag 1 juli 2010 @ 15:20:35 #3
    10710 gday
    propria cures
    pi_83534440
    quote:
    Op donderdag 1 juli 2010 15:18 schreef Biogarde het volgende:
    Jep pas op, want ik verlies het zo meteen helemaal en plak je vol met screenprotectors!!!
    A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
      donderdag 1 juli 2010 @ 15:20:44 #4
    132185 Biogarde
    Neef van Bassie.
    pi_83534445
    Taskkillers zijn ook niet grappig tho.
    Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
      donderdag 1 juli 2010 @ 15:22:26 #5
    10710 gday
    propria cures
    pi_83534517
    Klopt. Toch zie ik nog steeds zo vaak dat mensen die dingen gebruiken en aanraden bij andere mensen. Het is zo rottig voor developers om problemen te debuggen die uiteindelijk veroorzaakt blijken te worden door taskkillers.
    A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
      donderdag 1 juli 2010 @ 15:30:30 #6
    105393 IkWilbert
    -Tukker 4 life-
    pi_83534861
    taskkillers

trouwens, ik wil mijn Desire! Hoor maar niets van de webshop...
    * I intend to live forever, so far so good! *
      donderdag 1 juli 2010 @ 15:30:58 #7
    10710 gday
    propria cures
    pi_83534879
    quote:
    Op woensdag 23 juni 2010 00:38 schreef skittelman het volgende:

[..]

uitvallen als in: muziek, a online radio, radio.nl en tunewiki vallen gewoon uit (apps zijn dood)
    voor de rest geen enkele apps die dat doet behalve de muziek apps. Geen taskkiller ofzo en gewoon originele rom

Desire met Telfort
    Waarom zou je geen Telfort nemen? De prijzen van bellen zijn het goedkoopst van Nederland, het beste netwerk en een hogere internetsnelheid dan hi/kpn voor hetzelfde geld... En om de 'ja maar sms is zo duur' mensen voor te zijn... ik merk dat ik nog nauwelijks sms, kijk liever even of diegene online is (facebook, msn) of ik mail gratis en voor niks. Plus het feit dat het datalimiet (in de FUP) veel hoger ligt dan hi/kpn....

In de telfort winkel in ehv (centrum) liggen nog voldoende Desire's (alleen bruine).
    zelfde prijzen als op internet. en bij 2-jarig contract heb je nog meer (of evenveel) korting op je belbundel ook.

Ik zou zeggen, is er een betere optie dan telfort? Tjah alleen als je meeweegt dat vodafone een snellere pieksnelheid heeft op internet. Maar met minder 3G dan KPN(netwerk) en een hogere prijzen zou ik niet weten waarom je de desire bij een andere aanbieder zou halen (behalve als je een goede verleningsdeal met je huidige provider hebt)
    Een ander GROOT nadeel van Telfort is dat je altijd roaming bent ... dat is echt schijtirritant.
      donderdag 1 juli 2010 @ 15:32:15 #8
    128384 mcwops
    gat in je glas
    pi_83534931
    ik kom er maar niet uit bij de aanschaf van mn mobiel. Ik zit enorm te twijfelen tussen de Desire, de Iphone 3Gs en de Iphone 4. buitenkant doet me niet zoveel, ben zeker geen Apple-freak. maar krijg geen keuze gemaakt. een smooth scherm, easy apps installeren, intrernet alltheway, geen games, navigatie en leuke foto's maken. wat is jullie hoofdreden geweest om niet voor de Iphone te gaan?
    Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
    pi_83534958
    quote:
    Op donderdag 1 juli 2010 15:18 schreef Biogarde het volgende:
    quote:
    wonderbaarlijk is 7 maal gevonden als synoniem van een ander trefwoord:
    opvallend (bn) : duidelijk, flagrant, frappant, in het oog lopend, in het oog springend, indrukwekkend, kras, markant, merkbaar, merkwaardig, opmerkelijk, opzichtelijk, opzichtig, prachtig, sprekend, treffend, voyant, wonderbaarlijk
    buitengewoon (bn) : afwijkend, apart, bijzonder, buitengemeen, exceptioneel, ongemeen, ongewoon, speciaal, uitzonderlijk, uniek, verbazend, vreemd, wonderbaarlijk, zeldzaam
    verbazend (bn) : onvoorstelbaar, prodigieus, verbazingwekkend, verbijsterend, verbluffend, verrassend, verwonderlijk, wonderbaarlijk, wonderlijk
    verrassend (bn) : ongedacht, opzienbarend, verbazend, verbazingwekkend, verbluffend, verwonderlijk, wonderbaarlijk
    miraculeus (bn) : verbazingwekkend, wonderbaar, wonderbaarlijk
    wonder (bn) : miraculeus, ongelooflijk, wonderbaarlijk
    verbazingwekkend (bn) : fabelachtig, miraculeus, wonderbaarlijk
    Dit houdt het gebruikelijke niveau wel op pijl
    (tevens tvp, en als OT toevoeging: g-mote is dan wel ok, het zou fijner zijn als ie gewoon next , prev commands zou doorsturen. nu werkt het alleen met die debiele inbouw muziekplayer.

Ik wil gewoon iets relaxed hebben voor bij spotify
      donderdag 1 juli 2010 @ 15:33:39 #10
    249182 Holy_Goat
    mhččhčhč
    pi_83534997
    quote:
    Op donderdag 1 juli 2010 15:32 schreef mcwops het volgende:
    ik kom er maar niet uit bij de aanschaf van mn mobiel. Ik zit enorm te twijfelen tussen de Desire, de Iphone 3Gs en de Iphone 4. buitenkant doet me niet zoveel, ben zeker geen Apple-freak. maar krijg geen keuze gemaakt. een smooth scherm, easy apps installeren, intrernet alltheway, geen games, navigatie en leuke foto's maken. wat is jullie hoofdreden geweest om niet voor de Iphone te gaan?
    De iphone 4 in ieder geval niet. Ik wil een telefoon waarmee je kunt bellen en tegelijk vasthouden
    pi_83535079
    Het is geel en staat in mijn ondertitel!
    3DS friend code: 2191-7623-9035
      donderdag 1 juli 2010 @ 15:39:40 #12
    10710 gday
    propria cures
    pi_83535239
    quote:
    Mijn voornaamste redenen om geen iPhone te nemen:
    - Duur
    - iTunes
    - Het treurige toelatingsbeleid van Apple's App Store
    - Geen vervangbare accu: is je accu brak? Dan moet je iPhone in reparatie

Verder vind ik de iPhone gewoon matig. Ik weet echt niet wat mensen er zo speciaal aan vinden. Zeker de iPhone 4 lijkt me nogal kut ... kijk nou hoe Apple omgaat met het ontvangstprobleem: 'Nee hoor, het probleem bestaat niet.' En vervolgens alle Apple Stores het bericht sturen dat ze geen iPhone 4 terug mogen nemen wegens die ontvangstproblemen. Het is spijtig dat er veel mensen zijn die niet verder kijken dan hun neus lang is en gewoon blindelings voor een iPhone gaan ... en vervolgens speelt een hele markt daar op in, en krijg je van die iPhone-fan sites als bright.nl (echt waardeloos hoe ze daar allemaal de iPhone aanbidden).
    pi_83535283
    Uit vorige topic:
    quote:
    Op donderdag 1 juli 2010 14:08 schreef vaarsuvius het volgende:
    iemand tips om filmpjes te kijken op de desire? Welk formaat (wmv etc) is het beste? Het gaat me niet zozeer om bioscoopfilmps, dat vind ik beetje op een smartphone maar wat ik wel graag doe is bv afleveringen van the simpsons.

avi's speelt ie niet af, of is dat wel mogelijk? Indien niet, welk programma gebruik je om te converteren naar een ander file formaat
    Ik gebruik een beta van RockPlayer, werkt perfect.

Info:

http://www.ubergizmo.com/(...)eta_for_android.html

en

http://www.liliputing.com(...)nt-video-player.html
    pi_83535445
    quote:
    Op donderdag 1 juli 2010 15:39 schreef gday het volgende:

[..]

- Duur
    - iTunes
    Dat.
    En ik ken best veel mensen die problemen hebben of hadden met iPhones die haperen of niet tegen een stootje kunnen.
    Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
    pi_83535540
    Ik ben in elk geval erg blij met mijn rubberen hoesje van ¤7 ofzo, telefoon is me al een keer uit de broekzak gevallen bij 25 km/uur op de fiets. stuiterde meters weg, geen krasje!
    Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.
    pi_83535617
    quote:
    Op donderdag 1 juli 2010 15:41 schreef Boswachter het volgende:
    Uit vorige topic:
    [..]

Ik gebruik een beta van RockPlayer, werkt perfect.

Info:

http://www.ubergizmo.com/(...)eta_for_android.html

en

http://www.liliputing.com(...)nt-video-player.html
    Dank je wel Mister Boswachter
    Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.
    pi_83535743
    quote:

[..]

- Duur
    - iTunes

Dit vind ik juist eigenlijk keiharde voordelen tegenover de Desire en heel Android zelfs . Een alles in 1 pakket met garantie van werking Hoeveel troep er wel niet in de Android market staat met onafgemaakte zooi. Maar daartegenover staat wel een hardwarematig superieur apparaat en dan ben ik toch blij met m'n Desire
    Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
      donderdag 1 juli 2010 @ 15:53:47 #18
    132185 Biogarde
    Neef van Bassie.
    pi_83535770
    quote:

[..]

- Duur
    Mjah, je kreeg 'm al voor een drol bij een 30 euro abo inclusief onbeperkt interwebs en hotspot gebruik (ook die van KPN).

Heb ze zelf t/m de 3GS gehad en duur was het zeker niet. Ook de iTunes stores niet.
      donderdag 1 juli 2010 @ 15:57:04 #19
    249182 Holy_Goat
    mhččhčhč
    pi_83535876
    voor iedereen die eduroam gebruikt op een universiteit:

instellingen om te verbinden!

naam: eduroam
    beveiliging: Enterprise (802.1x)
    EAP methode: TTLS
    Fase 2 verificatie: MSCHAPV2
    CA certificaat: N/A
    Clientcertificaat: N/A
    Identificatie: <jouwNetID>@tudelft.nl
    Anonieme identificatie: anonymous@tudelft.nl < in geval tudelft
    Draadloos wachtwoord: <je wachtwoord>
    pi_83536052
    Ja ik vroeg me al af of ik op het RUG netwerk kon met m'n telefoon..
      donderdag 1 juli 2010 @ 16:03:19 #21
    249182 Holy_Goat
    mhččhčhč
    pi_83536094
    zou moeten kunnen wel accespoint van rug gebruiken
      donderdag 1 juli 2010 @ 16:05:54 #22
    128384 mcwops
    gat in je glas
    pi_83536191
    quote:
    Op donderdag 1 juli 2010 15:53 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Mjah, je kreeg 'm al voor een drol bij een 30 euro abo inclusief onbeperkt interwebs en hotspot gebruik (ook die van KPN).

Heb ze zelf t/m de 3GS gehad en duur was het zeker niet. Ook de iTunes stores niet.
    en waarom ben je overgestapt van een Iphone naar een Desire?
    Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
      donderdag 1 juli 2010 @ 16:07:52 #23
    132185 Biogarde
    Neef van Bassie.
    pi_83536272
    quote:
    Op donderdag 1 juli 2010 16:05 schreef mcwops het volgende:

[..]

en waarom ben je overgestapt van een Iphone naar een Desire?
    OS begon me te vervelen.
      donderdag 1 juli 2010 @ 16:09:32 #24
    249182 Holy_Goat
    mhččhčhč
    pi_83536329
    quote:
    Op donderdag 1 juli 2010 16:07 schreef Biogarde het volgende:

[..]

OS begon me te vervelen.
    waar is je UI eigenlijk van
    louter nieuwsgierigheid uiteraard
    pi_83536568
    Nu Juicedefender erop staan, lijkt erop dat die daadwerkelijk effect heeft op het batterijverbruik (in positieve zin).
    "Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
    "My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
      donderdag 1 juli 2010 @ 16:16:58 #26
    10710 gday
    propria cures
    pi_83536600
    quote:
    Op donderdag 1 juli 2010 15:57 schreef Holy_Goat het volgende:

Ja, ik gebruik eduroam ook op mijn universiteit (TU Eindhoven) en daar is de gebruikersnaam sXXXXXX@tue.nl ... anonieme identificatie hoef je volgens mij niet in te vullen.
      donderdag 1 juli 2010 @ 16:17:53 #27
    10710 gday
    propria cures
    pi_83536637
    quote:
    Op donderdag 1 juli 2010 16:15 schreef Ceased2Be het volgende:
    Nu Juicedefender erop staan, lijkt erop dat die daadwerkelijk effect heeft op het batterijverbruik (in positieve zin).
    Het heeft effect op je batterijverbruik maar ook op je apps. Veel apps werken niet goed samen met Juicedefender waardoor ze niet meer goed synchroniseren. Heb het na een week of 2 weer verwijderd omdat ik er toen wel klaar mee was.
      donderdag 1 juli 2010 @ 16:18:10 #28
    79166 Qwea
    #teampindakaas #viesdik
    pi_83536648
    Ik doe zo'n 1,5 a 2 dagen met mijn batterij
    -||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
      donderdag 1 juli 2010 @ 16:19:19 #29
    10710 gday
    propria cures
    pi_83536686
    quote:
    Op donderdag 1 juli 2010 15:52 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

Dit vind ik juist eigenlijk keiharde voordelen tegenover de Desire en heel Android zelfs . Een alles in 1 pakket met garantie van werking Hoeveel troep er wel niet in de Android market staat met onafgemaakte zooi. Maar daartegenover staat wel een hardwarematig superieur apparaat en dan ben ik toch blij met m'n Desire
    Ja, klopt hoor ... de App Store is op een aantal punten beter dan de Android Market. Ik word af en toe ook moe van die onzin-apps in de Market. Ik geef echter wel de voorkeur aan openheid t.o.v. geslotenheid. iTunes hoef ik niet en ik kán er sowieso niks mee want ik heb geen Mac/Windows.

Ik vind het een hele slechte ontwikkeling dat 1 bedrijf zo makkelijk kan bepalen wat voor content mensen te zien krijgen op hun telefoon. Zo is een update van Trein wel eens door Apple geweigerd omdat in de omschrijving genoemd werd dat het om een update ging met bugfixes voor de nieuwe versie van iPhone OS. Dat is toch gewoon te treurig voor woorden ...

Als je iets te kritisch bent of content biedt die kritisch is jegens Apple loop je gewoon het risico dat je er niet in komt ... onacceptabele censuur als je het mij vraagt, want zo krijg je dus in de toekomst mogelijk een situatie waarin bijvoorbeeld de NY Times geen kritiek durft te leveren op Apple op hun site, omdat de app dan mogelijk verwijderd wordt ... en omdat mensen zo blindelings weglopen met de iPhone is dat een markt die te groot is om links te laten liggen.
      donderdag 1 juli 2010 @ 16:24:16 #30
    249182 Holy_Goat
    mhččhčhč
    pi_83536903
    heeft iemand al eens getest hoe lang je tel mee gaat met 1 batterij als je gewoon wat belt, smst, mail checkt en verder niets?
      donderdag 1 juli 2010 @ 16:25:11 #31
    249182 Holy_Goat
    mhččhčhč
    pi_83536946
    censuur is sowieso eng
    pi_83537085
    quote:
    Op donderdag 1 juli 2010 16:16 schreef gday het volgende:

[..]

Ja, ik gebruik eduroam ook op mijn universiteit (TU Eindhoven) en daar is de gebruikersnaam sXXXXXX@tue.nl ... anonieme identificatie hoef je volgens mij niet in te vullen.
    Waarom niet gewoon op tue-wpa(2)? 'k Begrijp dat het handig is als je eens bij een andere universiteit bent, maar bij je eigen universiteit is het eigen netwerk toch een stuk sneller (en als ik die lijst van eduroam-instellinge zie; ook een stuk makkelijker mee te verbinden)?
      donderdag 1 juli 2010 @ 16:30:19 #33
    249182 Holy_Goat
    mhččhčhč
    pi_83537162
    quote:
    Op donderdag 1 juli 2010 16:28 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Waarom niet gewoon op tue-wpa(2)? 'k Begrijp dat het handig is als je eens bij een andere universiteit bent, maar bij je eigen universiteit is het eigen netwerk toch een stuk sneller (en als ik die lijst van eduroam-instellinge zie; ook een stuk makkelijker mee te verbinden)?
    werkt op tud iig niet!
    pi_83537182
    quote:
    Op donderdag 1 juli 2010 16:17 schreef gday het volgende:

[..]

Het heeft effect op je batterijverbruik maar ook op je apps. Veel apps werken niet goed samen met Juicedefender waardoor ze niet meer goed synchroniseren. Heb het na een week of 2 weer verwijderd omdat ik er toen wel klaar mee was.
    Okay, ik heb het er gisteravond op gezet dus kan er nog niet al teveel zinnigs over zeggen. Gisteren ook geupgrade naar de r20 test release van 2.2. van Modaco en aangezien ik toch aan het hobbyen was meteen maar die juicedefender erbij gegooid.
    quote:
    Op donderdag 1 juli 2010 16:18 schreef Qwea het volgende:
    Ik doe zo'n 1,5 a 2 dagen met mijn batterij
    Bij mijn hangt ie eigenlijk sowieso elke nacht aan de oplader maar wil nu gewoon eens kijken hoe lang het duurt voordat ie echt begint te piepen. Daarnast hangt ie 3 dagen per week zo'n 2 / 3 uur in de carkit waar hij ook weer oplaadt dus zou echt niet durven zeggen hoe lang ik met een accu zou kunnen doen.
    "Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
    "My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
      donderdag 1 juli 2010 @ 16:48:00 #35
    249182 Holy_Goat
    mhččhčhč
    pi_83537848
    kun je apps als peep en footprint (die ik nooit gebruik) verwijderen? Ze zijn af en toe wel actief namelijk
    pi_83538153
    desire to desire
    pi_83538220
    quote:
    Op donderdag 1 juli 2010 16:48 schreef Holy_Goat het volgende:
    kun je apps als peep en footprint (die ik nooit gebruik) verwijderen? Ze zijn af en toe wel actief namelijk
    alleen als je root.
    Dat is heel de reden dat ik mijn toestel geroot heb en overgestapt ben naar de ROM van modaco. Zijn roms zijn namelijk ook beschikbaar zonder die HTC meuk.
    pi_83538753
    quote:
    Op donderdag 1 juli 2010 16:55 schreef BasNijmegen het volgende:
    desire to desire
    Redacted
      donderdag 1 juli 2010 @ 17:21:56 #39
    231574 automatic_
    muppetinnetje.
    pi_83539197
    quote:

Oeh, dat ga ik volgend jaar even proberen
    "It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
      donderdag 1 juli 2010 @ 18:21:32 #40
    17051 HAL9000S
    you can become gitano...
    pi_83540407
    Ben ik de enige die gewoon task killer en Juice defender gebruikt zonder problemen?
    Cop killer
    Kill all the cops tonight
    Kill them, cop killer
    Kill all the cops in sight
      donderdag 1 juli 2010 @ 18:22:42 #41
    17051 HAL9000S
    you can become gitano...
    pi_83540431
    quote:
    Alles wat je noemt heeft de desire ook maar dan icm android & vasthouden en bellen tegelijk.
    Cop killer
    Kill them, cop killer
    pi_83540664
    quote:
    Op donderdag 1 juli 2010 18:21 schreef HAL9000S het volgende:
    Ben ik de enige die gewoon task killer en Juice defender gebruikt zonder problemen?
    heb ze beide nog niet nodig gehad.
    Redacted
      donderdag 1 juli 2010 @ 18:41:52 #43
    79166 Qwea
    #teampindakaas #viesdik
    pi_83541038
    quote:
    Apple is ruk. Je hebt een bumper nodig voor de g4 wil je normaal kunnen bellen, daarnaast is android gewoon zoveel sneller dan een iphone. En zoals ik al zei, ik kots op apple I phone.

Ik ben geen basher ofzo, werk nu zelf op een mac, maar ik zou nooit voor iphone gaan. Betalen voor imovie bv En daarnaast, alles wat je opnoemt kan de desire ook.
      donderdag 1 juli 2010 @ 18:42:44 #44
    35098 Metalfreak
    Maar bijt niet
    pi_83541078
    quote:
    Op donderdag 1 juli 2010 15:52 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

iTunes goed werkend noemen Nog nooit eerder zo'n ontzettend baggerpakket gezien...
    quote:
    Op donderdag 1 juli 2010 18:21 schreef HAL9000S het volgende:
    Ik gebruik ook af en toe een task killer als ik iets wil afsluiten, gaat hier ook goed verder.
    Don't let my username fool you...
      donderdag 1 juli 2010 @ 19:09:57 #45
    160987 abruzzese
    Veel geld veel vrijheid
    pi_83542099
    Ik had al eerder geschreven geen andere mobiele telefoon meer aan te schaffen en met mijn Samsung Jét verder te gaan .
    Vanmiddag kreeg ik een telefoontje van de Vodafone winkel te Maastricht dat mijn bestelling ( HTC Desire ) binnen was gekomen die ik 2 weken eerder had besteld .
    Dat ik eigelijk de bestelling ongedaan had gemaakt kon ik toch niet weerstaan om te zeggen dat ik hem niet wilde , en daarom ik zij dat ik hem zometeen kwam ophalen .
    Ondanks dat hele verhaal ben ik hem toch maar gaan halen en ben ik nu een trotse bezitter van mijn HTC Desire , en wat een mooi apparaatje moet ik zeggen .
    Eindelijk een goede smartphone bezitter .
    Hardlopen is mijn grote passie en loop ongeveer 3000 KM per jaar
      donderdag 1 juli 2010 @ 19:30:10 #46
    132185 Biogarde
    Neef van Bassie.
    pi_83542734
    quote:
    Op donderdag 1 juli 2010 18:41 schreef Qwea het volgende:

[..]

Apple is ruk. Je hebt een bumper nodig voor de g4 wil je normaal kunnen bellen, daarnaast is android gewoon zoveel sneller dan een iphone. En zoals ik al zei, ik kots op apple I phone.

Ik ben geen basher ofzo, werk nu zelf op een mac, maar ik zou nooit voor iphone gaan. Betalen voor imovie bv En daarnaast, alles wat je opnoemt kan de desire ook.
    Je hebt helemaal geen bumper nodig . Dat is wat de sites op het internet er van maken in het kader van leuk willen doen.

Niet iedereen heeft last van het slechte bereik en op Europese netwerken hoor je er nagenoeg niemand over.

En de Desire is no wai sneller. De iPhone is overal sneller in. Echt.

Jullie moeten echt eens stoppen met napraten en pas schreeuwen als je zo'n ding gehad hebt.
    pi_83542817
    Nou, het heeft even geduurd maar nu lijkt dat Valenta hoesje idd strepen te geven op m'n Desire Krijg ze er niet af. Iemand ervaring met deze strepen weer weg krijgen?
    Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
    Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
      donderdag 1 juli 2010 @ 19:32:57 #48
    17051 HAL9000S
    you can become gitano...
    pi_83542825
    Ik heb een iPhone en dat ding is no way sneller
    Cop killer
    Kill them, cop killer
      donderdag 1 juli 2010 @ 19:34:49 #49
    132185 Biogarde
    Neef van Bassie.
    pi_83542878
    quote:
    Op donderdag 1 juli 2010 19:32 schreef HAL9000S het volgende:
    Ik heb een iPhone en dat ding is no way sneller
    Waarin dan niet. Zelfs een 3GS hier opent alles sneller, is sneller met internet en sneller met bladeren door menus en sneller met openen van zelfs uhm, ja, eigenlijk alles. En dat ding draait op 600 Mhz.
    pi_83542887
    quote:
    iPhone 4.

Reden dat ik voor de Desire ging was omdat het een beter apparaat is dan de 3GS. Sneller, hogere resolutie en vind die knopjes onderin eigenlijk wel fijn.
    iPhone 4 is simpelweg het beste toestel van de 2, maar wel duurder. Bovenop het abonnement (ong even duur als Desire abo) komt nog een aanschafprijs van 200 euro.
    Verder is een nadeel dat iPhone alleen bij T-Mobile is (tenzij je wel veel te veel betaalt voor een simlock vrije).
    quote:
    Op donderdag 1 juli 2010 19:34 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Waarin dan niet. Zelfs een 3GS hier opent alles sneller, is sneller met internet en sneller met bladeren door menus en sneller met openen van zelfs uhm, ja, eigenlijk alles. En dat ding draait op 600 Mhz.
    Internet gaat langzamer op een iPhone 3GS, opstarten is wel stuk sneller.

http://tweakers.net/revie(...)t-praktijktests.html

Is wel nog met het oude OS.
    Andere dingen weet ik niet.
      donderdag 1 juli 2010 @ 19:37:06 #51
    132185 Biogarde
    Neef van Bassie.
    pi_83542945
    Moet je voor de gein eens een conversatie openen van smsjes met iemand, van 200+ sms. Er scroll daar eens doorheen. Die lag

Die lag in scrollen door het menu. De icoontjes stotteren mensen Niet altijd, maar er zit lag in. En de een zal het wel zien en de ander niet.

Nee, Desire is leuk, maar dat lompe geschreeuw gaat nergens over. Dat verdedig ik graag.
      donderdag 1 juli 2010 @ 19:37:58 #52
    17051 HAL9000S
    you can become gitano...
    pi_83542975
    quote:
    Op donderdag 1 juli 2010 19:34 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Erg raar, de desire doet hier alles sneller, scrollen door het menu gat sneller, internetten gaat sneller, multitasken gaat beter, foto's maken met een flits gaat sneller.... Lag in sms-jes e.d. heb ik ook geen last van
    Cop killer
    Kill them, cop killer
    pi_83542980
    Met wie sms jij zoveel Bio?

Maar daar heb je gelijk in hoor, dat scrollen gaat niet erg smooth.
      donderdag 1 juli 2010 @ 19:38:51 #54
    132185 Biogarde
    Neef van Bassie.
    pi_83543002
    quote:
    Op donderdag 1 juli 2010 19:37 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Erg raar, de desire doet hier alles sneller, scrollen door het menu gat sneller, internetten gaat sneller, multitasken gaat beter, foto's maken met een flits gaat sneller.... Lag in sms-jes e.d. heb ik ook geen last van
    Dan een 3GS?
      donderdag 1 juli 2010 @ 19:40:11 #55
    17051 HAL9000S
    you can become gitano...
    pi_83543037
    quote:
    Op donderdag 1 juli 2010 19:38 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Dan een 3GS?
    Yup, die heb ik voor mijn werk... ook een prima telefoon hoor alleen ik vind mijn desire op alle fronten wat soepeler lopen eik. Mischien toch dat taskkiller?
    Cop killer
    Kill them, cop killer
      donderdag 1 juli 2010 @ 19:42:54 #56
    132185 Biogarde
    Neef van Bassie.
    pi_83543108
    quote:
    Op donderdag 1 juli 2010 19:40 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Yup, die heb ik voor mijn werk... ook een prima telefoon hoor alleen ik vind mijn desire op alle fronten wat soepeler lopen eik. Mischien toch dat taskkiller?
    Scroll eens door je icoontjes (menu). Dus openen en scrollen. Dicht, open en scrollen.

En doe dat nu eens op de iPhone. Dan is de Desire echt een mongol hoor. Weet niet wat je met je iPhone doet, maar krijg de indruk dat ie nog in de doos zit (wel geld waard en waardevast).

Maar het open karakter van Android bevalt me wel. En als HTC z'n belofte nakomt, dan ben ik erg benieuwd naar 2.2 en hoger.

Ik doe vanaf Android versie 1 al stiekem mee
      donderdag 1 juli 2010 @ 19:46:48 #57
    19529 Fendy
    True Spirit
    pi_83543212
    Weer die discussie
    Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
    Je hebt gelijk Fen.
    pi_83543462
    quote:
    Op donderdag 1 juli 2010 19:46 schreef Fendy het volgende:
    Weer die discussie
    En een gezonde, net alsof je geen kritiek mag hebben op de Desire.

Overigens klopt het inderdaad met die berichten. 450+ berichten en hij hapert nogal. Maar ik gebruik zelf handcent, die heeft totaal geen problemen.

Scrollen heb ik echter geen problemen mee. -edit: door het menu dan

[ Bericht 0% gewijzigd door Adames op 01-07-2010 20:06:06 ]
      donderdag 1 juli 2010 @ 20:00:34 #59
    19529 Fendy
    True Spirit
    pi_83543713
    quote:
    Op donderdag 1 juli 2010 19:53 schreef Adames het volgende:

[..]

En een gezonde, net alsof je geen kritiek mag hebben op de Desire.

Overigens klopt het inderdaad met die berichten. 450+ berichten en hij hapert nogal. Maar ik gebruik zelf handcent, die heeft totaal geen problemen.

Scrollen heb ik echter geen problemen mee.
    iedereen mag kritiek op alles hebben, alleen lijkt het alsof kritiek op de iPhone altijd weerlegd moet worden met wederkritiek op de andere smartphone van dat moment.
    En de discussie is in deze reeks al zo vaak gedaan, vandaar mijn opmerkingen.
    Je hebt gelijk Fen.
      donderdag 1 juli 2010 @ 20:03:04 #60
    132185 Biogarde
    Neef van Bassie.
    pi_83543801
    quote:
    Op donderdag 1 juli 2010 20:00 schreef Fendy het volgende:

[..]

iedereen mag kritiek op alles hebben, alleen lijkt het alsof kritiek op de iPhone altijd weerlegd moet worden met wederkritiek op de andere smartphone van dat moment.
    En de discussie is in deze reeks al zo vaak gedaan, vandaar mijn opmerkingen.
    Jawel, maar roepen dat je alleen kan bellen met een iPhone icm met een hoesje, terwijl je zelf een hoesje om je telefoon hebt slaat als een lul op een drumstel.
      donderdag 1 juli 2010 @ 20:03:20 #61
    17051 HAL9000S
    you can become gitano...
    pi_83543813
    Ah handcent sms, daar zal het aan liggen... dat gebruik ik ook. Scrollen door icoontjes menu (menu->alle programma's bedoel je toch?) gaat hier gewoon 100% soepel? En iphone in de doos laten voor de waarde heeft niet zoveel nut als ik 'm van m'n werk krijg, om te gebruiken voor m'n werk, wel?
    Cop killer
    Kill them, cop killer
      donderdag 1 juli 2010 @ 20:07:37 #62
    132185 Biogarde
    Neef van Bassie.
    pi_83543979
    quote:
    Op donderdag 1 juli 2010 20:03 schreef HAL9000S het volgende:
    Ah handcent sms, daar zal het aan liggen... dat gebruik ik ook. Scrollen door icoontjes menu (menu->alle programma's bedoel je toch?) gaat hier gewoon 100% soepel? En iphone in de doos laten voor de waarde heeft niet zoveel nut als ik 'm van m'n werk krijg, om te gebruiken voor m'n werk, wel?
    Het was ook een garp.
      donderdag 1 juli 2010 @ 20:08:54 #63
    17051 HAL9000S
    you can become gitano...
    pi_83544022
    Ik zag het niet... 't is warm...
    Cop killer
    Kill them, cop killer
      donderdag 1 juli 2010 @ 20:14:05 #64
    87334 lekzzz
    It's not easy being green
    pi_83544223
    quote:
    Op donderdag 1 juli 2010 19:38 schreef Breathtaking het volgende:
    Met wie sms jij zoveel Bio?

Maar daar heb je gelijk in hoor, dat scrollen gaat niet erg smooth.
    ga pingen
    Xiaomi Mi-2 16GB/JB 4.1.1
      donderdag 1 juli 2010 @ 20:18:51 #65
    132185 Biogarde
    Neef van Bassie.
    pi_83544440
    quote:
    Op donderdag 1 juli 2010 20:14 schreef lekzzz het volgende:

[..]

ga pingen
    Dan moeten je vrienden wel een BB hebben of een apparaat waar je een ping app op kan installeren.

Mijn vriendjes en vriendinnetjes doen het met Samsungs (design dingen) en classic Nokia's.
      donderdag 1 juli 2010 @ 20:49:54 #66
    87334 lekzzz
    pi_83545805
    quote:
    Op donderdag 1 juli 2010 20:18 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Dan moeten je vrienden wel een BB hebben of een apparaat waar je een ping app op kan installeren.

Mijn vriendjes en vriendinnetjes doen het met Samsungs (design dingen) en classic Nokia's.
    Is MessageNow dan geen ping app?
      donderdag 1 juli 2010 @ 20:55:30 #67
    132185 Biogarde
    Neef van Bassie.
    pi_83546093
    Zeg, ik heb nu 4 keer die launcher geinstalleerd uit de market. Installeren, de-installeren bla bla, maar ik zie 'm nergens terug

Nu is ie opnieuw geinstalleerd, maar als ik 'm opzoek in de Market, dan is het vakje OPEN bijvoorbeeld grijs en vind ik 'm ook niet terug in het menu.

Iemand?
    pi_83546346
    quote:
    Op donderdag 1 juli 2010 20:55 schreef Biogarde het volgende:
    Zeg, ik heb nu 4 keer die launcher geinstalleerd uit de market. Installeren, de-installeren bla bla, maar ik zie 'm nergens terug

Nu is ie opnieuw geinstalleerd, maar als ik 'm opzoek in de Market, dan is het vakje OPEN bijvoorbeeld grijs en vind ik 'm ook niet terug in het menu.

Iemand?
    Launcherpro?

Installeren en dan vanaf het home scherm nog eens op de home button duwen. Dan kan je kiezen of je die actie met launcherpro of sense wilt uitvoeren. Kies launcherpro.
    ......
      donderdag 1 juli 2010 @ 21:02:27 #69
    132185 Biogarde
    Neef van Bassie.
    pi_83546433
    quote:
    Op donderdag 1 juli 2010 21:00 schreef Slomy het volgende:

[..]

Launcherpro?

Installeren en dan vanaf het home scherm nog eens op de home button duwen. Dan kan je kiezen of je die actie met launcherpro of sense wilt uitvoeren. Kies launcherpro.
    Heb ik gedaan de eerste keer toen ik m'n Desire net had. Maar ik heb die optie nu niet meer en ik vind 'm ook nergens terug
      donderdag 1 juli 2010 @ 21:33:56 #70
    19529 Fendy
    True Spirit
    pi_83547183
    Wat is het voordeel van Launcherpro?
    Je hebt gelijk Fen.
    pi_83548545
    quote:
    Op donderdag 1 juli 2010 20:14 schreef lekzzz het volgende:

[..]

ga pingen
    Kan dat (al) met Android dan ? En kun je pingen met iPhone's?
    pi_83548801
    quote:
    Op donderdag 1 juli 2010 21:57 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Binnen nu en 2 maanden komt de officiele versie in de market store. Ze zijn nu aan het testen met de beta versie
      donderdag 1 juli 2010 @ 22:39:21 #73
    87334 lekzzz
    pi_83550972
    quote:
    Op donderdag 1 juli 2010 21:57 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Zoals al eerder aangegeven is dit volgens mij een PingApp:
    quote:
    Op donderdag 1 juli 2010 20:49 schreef lekzzz het volgende:

[..]

Is MessageNow dan geen ping app?
    pi_83552523
    Protectorloos hier .

Als ie kapot valt, koop ik wel een nieuwe.
    Maar dat is me in m'n jarenlange foon-carričre nog nooit overkomen.
    pi_83556438
    Launcherpro =

Overigens komt mijn screenprotector morgen binnen
    ......
      vrijdag 2 juli 2010 @ 01:28:27 #76
    10710 gday
    propria cures
    pi_83557161
    quote:
    Op donderdag 1 juli 2010 16:28 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Ja, ik gebruik tue-wpa2 ook, maar ik zit vaak op plekken waar eduroam net een beter bereik heeft ... althans, dat neem ik aan omdat ik niet altijd op tue-wpa2 kom.
      vrijdag 2 juli 2010 @ 08:52:18 #77
    46802 Visitor.Q
    Neemt alles op!
    pi_83559863
    Gisteren even nagevraagd wanneer de desire nou komt (bij T-Mob, bij VF was het te druk), maar ze weten het niet en er zijn dingen mis met het scherm dus moeten ze een nieuwe levering afwachten. Ik wacht hier wel even tot ze er weer zijn (tvp).
    pi_83561006
    quote:
    Op vrijdag 2 juli 2010 08:52 schreef Visitor.Q het volgende:
    Gisteren even nagevraagd wanneer de desire nou komt (bij T-Mob, bij VF was het te druk), maar ze weten het niet en er zijn dingen mis met het scherm dus moeten ze een nieuwe levering afwachten. Ik wacht hier wel even tot ze er weer zijn (tvp).
    ja er is een tekort aan amoled schermen (gemaakt door samsung, die ze natuurlijk ook eerst in eigen mobieltjes wilt gebruiken), dus die gaan nu vervangen worden door super-lcd schermen. Dit gaat even duren. Toen ik mijn mobiel bij vodafone ging ophalen hoorde ik levertijden van begin augustus voor de bruine versie en september voor de zilveren versie (althans dat stond bij hun in de computer), maar of dit klopt: geen idee.
    ......
      vrijdag 2 juli 2010 @ 10:23:35 #79
    11736 Ceased2Be
    Misantroop
    pi_83561984
    Had ook begrepen dat de AMOLED's die er al in zitten ook de goedkope variant zijn. Sprak een gozer van ASML afgelopen weekend die betrokken was bij de ontwikkeling van die dingen. Die gaf aan dat de AMOLED's die gebruikt worden een reflectieve metalen achtergrond hebben (waardoor dus de problemen in direct zonlicht) terwijl de duurdere variant een absorberende zwarte achtergrond heeft die perfect te lezen is in zonlicht.
    Maar om de kosten te drukken (en het productieproces te versnellen) heeft men voor de goedkope variant gekozen.
    pi_83562288
    quote:
    Op vrijdag 2 juli 2010 10:23 schreef Ceased2Be het volgende:
    Had ook begrepen dat de AMOLED's die er al in zitten ook de goedkope variant zijn. Sprak een gozer van ASML afgelopen weekend die betrokken was bij de ontwikkeling van die dingen. Die gaf aan dat de AMOLED's die gebruikt worden een reflectieve metalen achtergrond hebben (waardoor dus de problemen in direct zonlicht) terwijl de duurdere variant een absorberende zwarte achtergrond heeft die perfect te lezen is in zonlicht.
    Maar om de kosten te drukken (en het productieproces te versnellen) heeft men voor de goedkope variant gekozen.
    Yep, zie de SUPER AMOLED schermen in die nieuwe samsung. Blijft de vraag wat het verschil tussen amoled en super lcd gaat zijn, daar zijn de meningen nogal over verdeeld.

Andere vraag: iemand enig idee of je een ander type lock screen kan krijgen? (zonder te rooten)
    ......
      vrijdag 2 juli 2010 @ 10:40:38 #81
    10710 gday
    propria cures
    pi_83562501
    quote:
    Op vrijdag 2 juli 2010 10:33 schreef Slomy het volgende:

[..]

Yep, zie de SUPER AMOLED schermen in die nieuwe samsung. Blijft de vraag wat het verschil tussen amoled en super lcd gaat zijn, daar zijn de meningen nogal over verdeeld.

Andere vraag: iemand enig idee of je een ander type lock screen kan krijgen? (zonder te rooten)
    Als je geen root hebt kun je LockBot proberen.
      vrijdag 2 juli 2010 @ 11:59:44 #82
    87334 lekzzz
    pi_83565262
    quote:

[..]

Er zit toch een standaard lockscherm in.
    pi_83565749
    quote:
    Op vrijdag 2 juli 2010 11:59 schreef lekzzz het volgende:

[..]

Er zit toch een standaard lockscherm in.
    Ja maar ik wil juist een andere dan die standaard .

Aanbrengen van screenprotectors gaat bij mij ook altijd kut. Zat er nog een stofdeeltje tussen, ergens aan de zijkant. Eigenlijk ook maar weggegooid geld en moeite. Laat deze nu wel erop totdat het me teveel gaat irriteren en dan verder zonder screenprotector.
    ......
      vrijdag 2 juli 2010 @ 12:16:33 #84
    46802 Visitor.Q
    Neemt alles op!
    pi_83565901
    quote:
    Op vrijdag 2 juli 2010 09:48 schreef Slomy het volgende:

[..]

ja er is een tekort aan amoled schermen (gemaakt door samsung, die ze natuurlijk ook eerst in eigen mobieltjes wilt gebruiken), dus die gaan nu vervangen worden door super-lcd schermen. Dit gaat even duren. Toen ik mijn mobiel bij vodafone ging ophalen hoorde ik levertijden van begin augustus voor de bruine versie en september voor de zilveren versie (althans dat stond bij hun in de computer), maar of dit klopt: geen idee.
    Dat is vrij lastig voor HTC, want als ze de desire nog een groot marktaandeel willen geven is het voordelig om hem (opnieuw ) uit te brengen vóór de iPhone 4.
      vrijdag 2 juli 2010 @ 12:16:55 #85
    87334 lekzzz
    pi_83565918
    quote:
    Op vrijdag 2 juli 2010 12:12 schreef Slomy het volgende:

[..]

Ja maar ik wil juist een andere dan die standaard .

Aanbrengen van screenprotectors gaat bij mij ook altijd kut. Zat er nog een stofdeeltje tussen, ergens aan de zijkant. Eigenlijk ook maar weggegooid geld en moeite. Laat deze nu wel erop totdat het me teveel gaat irriteren en dan verder zonder screenprotector.
    Ik gebruik geen lockscherm en geen protector, heb hem al vanaf 7 april en nergens last van
    pi_83584745
    Screen protectors zijn in mijn ervaring nutteloos. Heb nooit gebruikt en heb nooit krasjes gehad. Gewoon een beetje zorgen voor je spullen!
    pi_83584836
    quote:

[..]

Wat bedoel je precies? Je kunt het zo instellen dat je zelf een bepaald teken moet typen om te unlocken, of je kunt de app 'No Lock' nemen, die heb ik zelf ook.. Dan hoef je niet meer te sliden maar unlock je meteen met de aan/uitknop.
      Moderator vrijdag 2 juli 2010 @ 19:59:19 #88
    1212 crew  Mike
    Excellent!
    pi_83585217
    Ik kreeg vandaag een mail dat ik niet deze week, maar pas over minstens drie weken levering van het toestel krijg.
    In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
      vrijdag 2 juli 2010 @ 20:43:12 #89
    10710 gday
    propria cures
    pi_83586698
    quote:
    Op vrijdag 2 juli 2010 19:42 schreef Warrick21 het volgende:
    Screen protectors zijn in mijn ervaring nutteloos. Heb nooit gebruikt en heb nooit krasjes gehad. Gewoon een beetje zorgen voor je spullen!
    Het vervelende is nou eenmaal dat er altijd iets kan gebeuren waardoor je tóch krasjes krijgt, hoe voorzichtig je ook bent. Ook al is het scherm van de Desire iets krasbestendiger dan andere schermen.

Ondanks dat ik nooit van plan ben om bewust een ongeluk te veroorzaken op de weg kan ik er ook niet vanuit gaan dat ik nooit een ongeluk krijg.
    pi_83587731
    Ik ben gewoon lomp, ik laat mijn telefoon sowieso vallen en zal 'm ook wel eens met een bos sleutels in één zak stoppen. Dus een case en protector is voor mij wel handig!
    pi_83589095
    quote:
    Op vrijdag 2 juli 2010 19:44 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Wat bedoel je precies? Je kunt het zo instellen dat je zelf een bepaald teken moet typen om te unlocken, of je kunt de app 'No Lock' nemen, die heb ik zelf ook.. Dan hoef je niet meer te sliden maar unlock je meteen met de aan/uitknop.
    Ik heb wel eens ergens een lockscreen gezien waar je van links naar rechts kan sliden om te unlocken. dat zag er wel.goed uit en leek ook handiger.
    Kwaliteit van brand screenprotector is wel erg goed. Ben erg tevreden over launcherpro, maar is er ook nog eens sms widget, vergelijkbaar met de htc widget?
    ......
      vrijdag 2 juli 2010 @ 22:06:23 #92
    125913 Devolution
    Beep beep Richie
    pi_83589411
    Dat zal wel een of andere iPhone-lookalike app zijn. Je kunt toch ook gewoon een unlockcode gebruiken die van links naar rechts gaat?
    "You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
    pi_83590201
    Volgens mij bedoel je het unlock scherm van Android zelf?

In dit filmpje zie je hem in het begin: http://androidandme.com/2(...)droids-battery-life/

Overigens wel een interessant filmpje voor diegene die 42% meer uit z'n batterij wil halen. Door alleen de rode AMOLED pixels aan te sturen kan je bijna 2 keer zo lang met je accu doen!
    Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
    pi_83592200
    quote:
    Op vrijdag 2 juli 2010 22:26 schreef DaFrenk het volgende:
    Volgens mij bedoel je het unlock scherm van Android zelf?

In dit filmpje zie je hem in het begin: http://androidandme.com/2(...)droids-battery-life/
    Yep dat is inderdaad het unlock scherm dat ik bedoel, enige manier waarop dit mogelijk is?
    ......
    pi_83599514
    Ik lees dat de app Lockbot verschillende stijlen aanbied waaronder ene die lijkt op het origineel. Alleen hij schijnt buggy te zijn waardoor soms de HTC versie verschijnt.
    pi_83600284
    quote:
    Op zaterdag 3 juli 2010 08:53 schreef DaFrenk het volgende:
    Ik lees dat de app Lockbot verschillende stijlen aanbied waaronder ene die lijkt op het origineel. Alleen hij schijnt buggy te zijn waardoor soms de HTC versie verschijnt.
    Lockbot idd geprobeerd, maar juist dat android lock scherm zit alleen maar in de betaalde lockbot pro versie.
    ......
    pi_83601417
    quote:
    Op zaterdag 3 juli 2010 10:10 schreef Slomy het volgende:

[..]

Lockbot idd geprobeerd, maar juist dat android lock scherm zit alleen maar in de betaalde lockbot pro versie.
    Ik had je een PM gestuurd
      zaterdag 3 juli 2010 @ 15:45:56 #98
    160987 abruzzese
    Veel geld veel vrijheid
    pi_83609929
    Wat mij tegenvalt is de agenda weergave , je ziet bijvoorbeeld niet welke week het is / week 1 t/m 52 ???????
    Hardlopen is mijn grote passie en loop ongeveer 3000 KM per jaar
    pi_83629319
    Is in te stellen hoor in je agenda.
    Heb hem nu even niet bij de hand, maar je kan ze wel laten zien dus
    Music was my first love, and it will be my last.
    pi_83631354
    quote:
    Op zaterdag 3 juli 2010 11:11 schreef DaFrenk het volgende:

[..]

Ik had je een PM gestuurd
    graag ook een pm
    pi_83633205
    Ik ga ook wss de HTC Desire kopen. Alleen heb nog een vraagje voor de mensen hier. Ik kwam gemengde berichten tegen over het geluidsniveau wat uit de koptelefoonaansluiting komt en dan vooral met een andere koptelefoon/dopjes dan de dopjes die meegeleverd zijn met de telefoon.Dat het geluidsniveau veels te laag was, zelfs als hij voluit stond. En voor andere mensen was het laagste niveau al hard genoeg.

dus mijn vraag is. Vinden jullie het geluidsniveau prima wat uit de aansluiting komt? en dan vooral met een andere koptelefoon/dopjes die niet met de telefoon meegeleverd zijn?
      Designer zondag 4 juli 2010 @ 03:53:35 #102
    266257 crew  DeZwabber
    dugga doo dugga dugga doo
    pi_83634306
    niets te klagen over het geluidsniveau, geprobeerd met de originele dopjes, de ipod dopjes, en een sennheiser HD280pro, allemaal ruim voldoende, zelfs behoorlijk luid

de mensen die hem te zacht vinden klinken hebben geen gehoor meer over denk ik
    🐙
    pi_83634884
    quote:
    Op zondag 4 juli 2010 02:12 schreef loonytik het volgende:

dus mijn vraag is. Vinden jullie het geluidsniveau prima wat uit de aansluiting komt? en dan vooral met een andere koptelefoon/dopjes die niet met de telefoon meegeleverd zijn?
    'k Heb 't volume meestal (iets onder) de 50%, en da's hard zat met in-ear dopjes.

Geen idee welke dove kwartel zou hebben beweerd dat die dingen niet (te) hard kunnen .
      zondag 4 juli 2010 @ 09:04:27 #104
    35386 bbfakir
    ach jee
    pi_83635079
    Dat Gtalk werkt wel leuk. Ik ben nu Slide it aan het uitproberen. Het werkt steeds beter.
    woef
    pi_83636256
    Net even Dropbox geďnstalleerd op PC & Desire. Erg handig dat je zo ook makkelijk APK bestanden kunt uitwisselen. Want om hem elke keer met USB aan de PC te hangen om een handjevol apps over te zetten is ook zo onhandig.

Mooiste is nog wel dat hij blijkbaar de snelheid binnen het LAN netwerk benut, dus je download het uiteindelijk dan niet via internet als je binnen je eigen netwerk bent.
      zondag 4 juli 2010 @ 13:00:37 #106
    205006 Adolecens
    a.k.a. Ado
    pi_83640567
    Ik ben op zoek naar een goeie wallet case vor de Desire. Ik heb zelden nog contant geld in mijn portemonnee en telefoon heb je praktisch altijd bij je. Voor de iPhone etc. vind ik genoeg.

Kent iemand, of heeft iemand ervaring met, zoiets voor de Desire wat lokaler?

[ Bericht 29% gewijzigd door Adolecens op 04-07-2010 13:08:23 ]
    Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
    Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
    Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
    pi_83640798
    Sinds gister ook in het bezit van een Desire Mooi dingetje. Zometeen in de stad even kijken voor een beschermhoesje.
    Zo'n dock lijkt me ook wel handig. Heb je 'm mooi op je bureau staan en wordt ie nog opgeladen ook (geen overbodige luxe )
    Too much is never enough!
    pi_83640842
    quote:
    Op zondag 4 juli 2010 13:06 schreef The6thgate het volgende:
    Sinds gister ook in het bezit van een Desire Mooi dingetje. Zometeen in de stad even kijken voor een beschermhoesje.
    Zo'n dock lijkt me ook wel handig. Heb je 'm mooi op je bureau staan en wordt ie nog opgeladen ook (geen overbodige luxe )
    Bestel dan gelijk een extra batterij. Helemaal ideaal dan
    pi_83643640
    @DeZwabber
    @DennisMoore
    thanks

mjah kwam op androidforums.com wat threadjes erover tegen. Toen ik naar allerlei info aan het zoeken was over de phone.klonk meer als dat het volume niveau door bepaalde providers gelimiteerd was. Maar op Nederlandse Fora had ik dit "probleem" nog niet gelezen dus ik vroeg het me gewoon af hehe Maar blijkbaar zit het wel goed.
      zondag 4 juli 2010 @ 14:39:28 #110
    166093 nattermann
    Waereldsjtad Gelaen
    pi_83643709
    Even volgen. Vanaf 29 september verlenging van mijn abonnement mogelijk. Wat zeggen jullie van de HTC Evo 4G?
    Tics van je petten.
    pi_83644970
    quote:
    Op zondag 4 juli 2010 14:39 schreef nattermann het volgende:
    Even volgen. Vanaf 29 september verlenging van mijn abonnement mogelijk. Wat zeggen jullie van de HTC Evo 4G?
    Als je in Amerika woont prima.
    pi_83645759
    vraagje aangezien android OS ook maar een programma is kun je het updaten en heeft het zin om de firmware te updaten.
    Redacted
      zondag 4 juli 2010 @ 16:02:34 #113
    125913 Devolution
    Beep beep Richie
    pi_83645930
    Ja, ja.
    "You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
    pi_83645999
    quote:
    Op zondag 4 juli 2010 15:56 schreef cablegunmaster het volgende:
    vraagje aangezien android OS ook maar een programma is kun je het updaten en heeft het zin om de firmware te updaten.
    Voor de Desire is op dit moment nog geen (officiële) update beschikbaar. Die komt ergens in Q3 van dit jaar, maar wanneer precies is nog niet bekend.

Edit: ik heb je vraag verkeerd begrepen. Gebruik alsjeblieft wat interpunctie de volgende keer.
      maandag 5 juli 2010 @ 12:10:05 #115
    79166 Qwea
    #teampindakaas #viesdik
    pi_83675939
    Ik heb lockpattern er maar eens op gegooid aangezien ik vanuit mijn broek bel

Wat wel stom is, is dat je de pattern nergens meer kunt aanpassen lijkt wel.
      Designer maandag 5 juli 2010 @ 12:13:12 #116
    266257 crew  DeZwabber
    pi_83676037
    quote:
    Op maandag 5 juli 2010 12:10 schreef Qwea het volgende:
    Ik heb lockpattern er maar eens op gegooid aangezien ik vanuit mijn broek bel

Wat wel stom is, is dat je de pattern nergens meer kunt aanpassen lijkt wel.
    homescreen -> menu knop -> security -> change unlockpattern
    🐙
      maandag 5 juli 2010 @ 12:13:55 #117
    79166 Qwea
    #teampindakaas #viesdik
    pi_83676066
    quote:
    Op maandag 5 juli 2010 12:13 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

homescreen -> menu knop -> security -> change unlockpattern
    Jezus wat een omweg
      Designer maandag 5 juli 2010 @ 12:17:32 #118
    266257 crew  DeZwabber
    pi_83676215
    quote:
    Op maandag 5 juli 2010 12:13 schreef Qwea het volgende:

[..]

Jezus wat een omweg
    koop een iPhone dan, I dare ya
    🐙
      maandag 5 juli 2010 @ 12:18:39 #119
    79166 Qwea
    #teampindakaas #viesdik
    pi_83676248
    quote:
    Op maandag 5 juli 2010 12:17 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

koop een iPhone dan, I dare ya
    nee Ik ben flieft op android hihihihihihi
      maandag 5 juli 2010 @ 12:20:13 #120
    241730 Klonterpot
    Je geld of je never
    pi_83676307
    Ik heb de Desire onderworpen aan een val- en zwemproef, hij leeft nog
    The remedy is the experience.
      maandag 5 juli 2010 @ 12:21:10 #121
    19529 Fendy
    True Spirit
    pi_83676339
    Gisteren een valproef vanaf anderhalve meter. Ziet er best naar uit, klepje links, batterij rechts, toestel ergens in het midden. Lijkt wel een fragmentatiebom

Maar een krasje op de body en verder niets aan de hand.
    Je hebt gelijk Fen.
      maandag 5 juli 2010 @ 14:23:27 #122
    231574 automatic_
    muppetinnetje.
    pi_83680956
    Haha. Jullie zijn goed aan het experimenteren met je Desire
      maandag 5 juli 2010 @ 14:28:13 #123
    132185 Biogarde
    Neef van Bassie.
    pi_83681149
    quote:
    Op maandag 5 juli 2010 14:23 schreef automatic_ het volgende:
    Haha. Jullie zijn goed aan het experimenteren met je Desire

Stuiterproef hier ook uitgevoerd. Uitvoering een 6, resultaat een 9.

De jury, een kat, m'n vriendin en het laminaat op m'n keukenvloer deden een wave vanwege de uitvoering. Ook al werd dit qua cijfer in een 6 uitgedrukt.
      maandag 5 juli 2010 @ 14:28:47 #124
    231574 automatic_
    muppetinnetje.
    pi_83681170
    quote:
    Op maandag 5 juli 2010 14:28 schreef Biogarde het volgende:

[..]

De jury, een kat, m'n vriendin en het laminaat op m'n keukenvloer deden een wave vanwege de uitvoering. Ook al werd dit qua cijfer in een 6 uitgedrukt.
    Beetje matig cijfer dan!
      maandag 5 juli 2010 @ 14:33:22 #125
    132185 Biogarde
    Neef van Bassie.
    pi_83681346
    quote:
    Op maandag 5 juli 2010 14:28 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Beetje matig cijfer dan!

Dat kwam door m'n vloeken.
      maandag 5 juli 2010 @ 14:41:55 #126
    79166 Qwea
    #teampindakaas #viesdik
    pi_83681668
    quote:
    Op maandag 5 juli 2010 14:28 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Been there, done that In een plas, en 2x op de vloer

Resultaat, een hoekje beschadigd. Werkt nog prima
      maandag 5 juli 2010 @ 14:45:33 #127
    231574 automatic_
    muppetinnetje.
    pi_83681828
    quote:
    Op maandag 5 juli 2010 14:33 schreef Biogarde het volgende:
    Dat kwam door m'n vloeken.
    Stommerd! De volgende keer moet je dat dus niet doen hč
    pi_83685525
    quote:
    Op maandag 5 juli 2010 12:13 schreef Qwea het volgende:

[..]

Jezus wat een omweg
    Waar had jij het geplaatst dan?
      maandag 5 juli 2010 @ 18:06:18 #129
    249182 Holy_Goat
    mhččhčhč
    pi_83689931
    Niet om het een of ander maar het lijkt er ook ernstig op dat hi Google adressen minder toegankelijk maakt. Internet gewoon is rete snel maar Google kapsel is niet vooruit te branden, en bij de Android market kom ik ook bijna niet aan files. Je ziet steeds pijltjes boven 3g en H maar ze verdwijnen ook weer meteen, alsof ze geen verbinding kunnen maken. Bij internet blijven ze wel gewoon aan. Als ik via WiFi probeer werkt het wel gewoon...... ruk!
      maandag 5 juli 2010 @ 18:13:45 #130
    231574 automatic_
    muppetinnetje.
    pi_83690190
    Ik heb met HI nergens last van hoor?
      maandag 5 juli 2010 @ 18:46:56 #131
    249182 Holy_Goat
    mhččhčhč
    pi_83691292
    inmiddels lukte het wel. erg vreemd. heb dit vaker in maps/market, dat wel
    pi_83691786
    quote:
    Op zondag 4 juli 2010 16:05 schreef elfzesendertig het volgende:

[..]

Voor de Desire is op dit moment nog geen (officiële) update beschikbaar. Die komt ergens in Q3 van dit jaar, maar wanneer precies is nog niet bekend.

Edit: ik heb je vraag verkeerd begrepen. Gebruik alsjeblieft wat interpunctie de volgende keer.
    Excuses, mijn interpunctie laat soms nog wat de wensen over.
    Vraagjes hoe stop fotos bij je contacten. ?
    Hoe verander je het van sim naar foon ?

[ Bericht 13% gewijzigd door cablegunmaster op 05-07-2010 19:08:22 ]
    Redacted
      maandag 5 juli 2010 @ 19:10:12 #133
    231574 automatic_
    muppetinnetje.
    pi_83692160
    Hoe je foto's bij je contacten moet doen, dat weet ik ook niet.
    Of naja, volgens mij kan het alleen maar bij de contacten die op je telefoon staan.
      maandag 5 juli 2010 @ 19:23:29 #134
    79166 Qwea
    #teampindakaas #viesdik
    pi_83692686
    quote:
    Op maandag 5 juli 2010 16:24 schreef elfzesendertig het volgende:

[..]

Waar had jij het geplaatst dan?
    Ja weet ik veel. Veel handiger als gewoon programma in je programma menu ofzo
      maandag 5 juli 2010 @ 19:27:23 #135
    79166 Qwea
    #teampindakaas #viesdik
    pi_83692844
    quote:
    Op maandag 5 juli 2010 18:59 schreef cablegunmaster het volgende:

[..]

eerst je contact op de telefoon zetten ipv sim, Dan klik je op contact bewerken. Dan krijg je naast de naam links een fotocamera te zien. Daarop klikken en dan kan je kiezen.

Sim naar foon zoek ik ook

edit gevonden ;

Menu -> Contacten -> Menu knop -> Importeren/exporteren importeren van simkaart
    pi_83692976
    quote:
    Op maandag 5 juli 2010 18:59 schreef cablegunmaster het volgende:

[..]

Foto's toevoegen aan contacten kan automatisch als je een contact koppelt aan de bijbehorende Facebook- of Flickr-account. Als iemand geen Facebook- of Flickr-account heeft, kun je zelf een foto toevoegen die je met je camera gemaakt hebt of een foto die je vanuit je PC uploadt naar je telefoon.
    Dit kun je allemaal doen vanuit de contactpersoon.
    Een andere manier is om in je Gmail-contactpersonenlijst (via je PC/internet dus) een foto toe te voegen aan het contact.

Veranderen van sim-contact naar telefoon-contact? Volgens mij is het handiger overigens om ze om te zetten naar Google-contact, omdat je dan via je Gmail je contactpersonen kunt beheren en bij een crash/update/vervanging van je telefoon ben je niet een dag bezig om al je contacten weer in te tikken.
    Je kan je contactpersonen synchroniseren met bijvoorbeeld je outlook via HTC Sync. En ze vanuit daar exporteren naar Gmail, waarna je ze als Google-contact weer in je telefoon kan zetten. Leuke driehoek, en klinkt ingewikkeld maar met een paar minuutjes ben je klaar hoor.

Voordeel van Google-contacten is dat je ze via internet (Gmail) ook erg makkelijk kan samenvoegen en beheren. Is toch altijd net iets makkelijker dan via je telefoon.

Edit: oeps, van Sim naar Foon kan wel. Maar naar Google-contacten lijkt mij nog steeds handiger
    Geluk is een richting,
    geen punt
    ---Loesje---
    pi_83693040
    quote:
    Op maandag 5 juli 2010 19:30 schreef Pandora73 het volgende:

[..]

Foto's toevoegen aan contacten kan automatisch als je een contact koppelt aan de bijbehorende Facebook- of Flickr-account. Als iemand geen Facebook- of Flickr-account heeft, kun je zelf een foto toevoegen die je met je camera gemaakt hebt of een foto die je vanuit je PC uploadt naar je telefoon.
    Een andere manier is om in je Gmail-contactpersonenlijst (via je PC/internet dus) een foto toe te voegen aan het contact.

Veranderen van sim-contact naar telefoon-contact (slimmer is overigens om hem om te zetten naar Google-contact, omdat je dan via je Gmail je contactpersonen kunt beheren en bij een crash/update/vervanging van je telefoon ben je niet een dag bezig om al je contacten weer in te tikken) kan niet.
    Je kan wel contactpersonen synchroniseren met bijvoorbeeld je outlook via HTC Sync. En ze vanuit daar exporteren naar Gmail, waarna je ze als Google-contact weer in je telefoon kan zetten. Leuke driehoek, en klinkt ingewikkeld maar met een paar minuutjes ben je klaar hoor.

Voordeel van Google-contacten is dat je ze via internet (Gmail) ook erg makkelijk kan samenvoegen en beheren. Is toch altijd net iets makkelijker dan via je telefoon.
    Dankje ik zal het eens gaan proberen .
    maar hoe verander je hem dan van sim naar foon / google contact? De actie staat er niet bij .
    Redacted
    pi_83693098
    quote:
    Op maandag 5 juli 2010 19:32 schreef cablegunmaster het volgende:

[..]

Dankje ik zal het eens gaan proberen .
    maar hoe verander je hem dan van sim naar foon / google contact? De actie staat er niet bij .
    Van Sim naar Foon is boven mijn bericht beantwoord.

Van Foon naar Google kan zoals gezegd niet rechtstreeks, maar moet via exporteren en dan importeren naar Google.
    Geluk is een richting,
    geen punt
    ---Loesje---
      maandag 5 juli 2010 @ 19:37:11 #139
    231574 automatic_
    muppetinnetje.
    pi_83693259
    Ik laat alles wel op mijn sim staan, dan maar geen foto's.
    pi_83694858
    quote:
    Op maandag 5 juli 2010 19:33 schreef Pandora73 het volgende:

[..]

Van Sim naar Foon is boven mijn bericht beantwoord.

Van Foon naar Google kan zoals gezegd niet rechtstreeks, maar moet via exporteren en dan importeren naar Google.
    ik zal eens mijn bericht verduidelijken.

Hoe krijg ik een Simcontact die nu op mijn telefoon staat gewijzigd in een Telefooncontact?
    Stap voor stap Want zoals je nu praat is het beetje losjes uit de hand.
    Doe ik zelf ook als ik het zelf snap maar iemand anders snapt er half de ballen van.

ik zit de hele tijd in HTC contacten te klieren zie de details staan maar van sim naar foon staat er niet bij (of kan hem niet vinden ) Staat wel rechtsboven of het een sim google of telefoon contact is.
    Redacted
    pi_83697005
    quote:
    Op maandag 5 juli 2010 20:11 schreef cablegunmaster het volgende:

[..]

Hoe krijg ik een Simcontact die nu op mijn telefoon staat gewijzigd in een Telefooncontact?
    Doe ik zelf ook als ik het zelf snap maar iemand anders snapt er half de ballen van.

ik zit de hele tijd in HTC contacten te klieren zie de details staan maar van sim naar foon staat er niet bij (of kan hem niet vinden ) Staat wel rechtsboven of het een sim google of telefoon contact is.
    Bladzijde 57 van de gebruiksaanwijzing. Ga hem trouwens eens helemaal lezen.
    woef
    pi_83697054
    quote:
    Op maandag 5 juli 2010 20:54 schreef bbfakir het volgende:

[..]

Bladzijde 57 van de gebruiksaanwijzing. Ga hem trouwens eens helemaal lezen.
    Normaal staan zulk soort dingen niet in de gebruiksaanwijzing .
    Dan is deze wel heel gedetailleerd .
    Redacted
    pi_83697298
    quote:
    Op maandag 5 juli 2010 20:55 schreef cablegunmaster het volgende:

[..]

Normaal staan zulk soort dingen niet in de gebruiksaanwijzing .
    Dan is deze wel heel gedetailleerd .
    Ga hem nou maar lezen. Er gaat een wereld voor je open. En als je dat gedaan hebt kan je een hoop vragen zelf beantwoorden. Doei.
    woef
    pi_83697724
    quote:

Handig, morgen eens proberen op de HRO...
    Ohh, you touch my tralalala
    Mhh, my ding ding dong...
    Naamtopic.
      maandag 5 juli 2010 @ 21:11:38 #145
    35098 Metalfreak
    Maar bijt niet
    pi_83697762
    quote:
    Op maandag 5 juli 2010 19:30 schreef Pandora73 het volgende:

[..]

Heel handig inderdaad, jammer dat het nog niet werkt in combinatie met Hyves, daar heb ik toch echt meer mensen bij staan dan op Facebook.
    pi_83698371
    Ja, en dan voor Brazilië met Orkut enzo, en voor China weer met iets anders, etc etc .
    'k Hoef al die social meuk niet opgedrongen te krijgen, vind Facebook integratie al nutteloos genoeg.
      maandag 5 juli 2010 @ 21:25:42 #147
    231574 automatic_
    muppetinnetje.
    pi_83698494
    Ik heb toch maar eens alle contacten op mijn telefoon gezet, dus ik ben nu leuk foto's aan het toevoegen.
      maandag 5 juli 2010 @ 21:36:46 #148
    35098 Metalfreak
    Maar bijt niet
    pi_83699086
    quote:
    Op maandag 5 juli 2010 21:23 schreef DennisMoore het volgende:
    Ja, en dan voor Brazilië met Orkut enzo, en voor China weer met iets anders, etc etc .
    'k Hoef al die social meuk niet opgedrongen te krijgen, vind Facebook integratie al nutteloos genoeg.
    Ik vind het wel handig en waarom niet? Als er een app voor is, kun je zelf beslissen of je die download of niet.
    pi_83699477
    quote:
    Op maandag 5 juli 2010 21:36 schreef Metalfreak het volgende:

Ik vind het wel handig en waarom niet? Als er een app voor is, kun je zelf beslissen of je die download of niet.
    Tuurlijk, apps maakt me niet uit. Maar ze moeten niet van alles al 'af fabriek' zitten te integreren. Met bijvoorbeeld die Friendstream, en integratie met Contacts.
      maandag 5 juli 2010 @ 21:49:23 #150
    231574 automatic_
    muppetinnetje.
    pi_83699841
    quote:
    Op maandag 5 juli 2010 21:43 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Tuurlijk, apps maakt me niet uit. Maar ze moeten niet van alles al 'af fabriek' zitten te integreren. Met bijvoorbeeld die Friendstream, en integratie met Contacts.
    Mja, dat "contacten" gedoe heb ik ook uitgezet. Vreselijk irritant als al die mensen er opeens in komen te staan (en vooral omdat ik sommige niet ken haha)
      maandag 5 juli 2010 @ 22:08:30 #151
    79166 Qwea
    #teampindakaas #viesdik
    pi_83700767
    quote:
    Op maandag 5 juli 2010 20:11 schreef cablegunmaster het volgende:

[..]

quote:
    Op maandag 5 juli 2010 19:27 schreef Qwea het volgende:

[..]

eerst je contact op de telefoon zetten ipv sim, Dan klik je op contact bewerken. Dan krijg je naast de naam links een fotocamera te zien. Daarop klikken en dan kan je kiezen.

Sim naar foon zoek ik ook

edit gevonden ;

Menu -> Contacten -> Menu knop -> Importeren/exporteren importeren van simkaart
    pi_83701259
    quote:
    Op maandag 5 juli 2010 22:08 schreef Qwea het volgende:

[..]

[..]
    sorry . dankje
    Redacted
      Moderator maandag 5 juli 2010 @ 22:20:26 #153
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_83701442
    Hmmm, maar eens eventjes weer wat apps opdoen
     | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
    pi_83701618
    Heb een standaard hoesje gekauft en binnenkort een screen protector (vraag me af of de touchscreen capaciteiten ook beinvloed ?)

Daarnaast neem ik een dock voor mijn htc zodat als ik thuis kom hem alleen maar daarin hoef te stoppen .
    Redacted
      maandag 5 juli 2010 @ 22:28:46 #155
    79166 Qwea
    #teampindakaas #viesdik
    pi_83701845
    quote:
    Op maandag 5 juli 2010 22:24 schreef cablegunmaster het volgende:
    Heb een standaard hoesje gekauft en binnenkort een screen protector (vraag me af of de touchscreen capaciteiten ook beinvloed ?)

Daarnaast neem ik een dock voor mijn htc zodat als ik thuis kom hem alleen maar daarin hoef te stoppen .
    Nope, je touch werkt zelfs IMHO beter. Maar zeker NIET slechter
      maandag 5 juli 2010 @ 22:29:21 #156
    79166 Qwea
    #teampindakaas #viesdik
    pi_83701876
    quote:
    Op maandag 5 juli 2010 22:20 schreef Renesite het volgende:
    Hmmm, maar eens eventjes weer wat apps opdoen
    Carmode
    Jewels ( )
      Moderator maandag 5 juli 2010 @ 22:43:02 #157
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_83702510
    quote:
    Op maandag 5 juli 2010 22:29 schreef Qwea het volgende:

[..]

Carmode
    Jewels ( )
    JEWELS!!!
      maandag 5 juli 2010 @ 22:47:23 #158
    79166 Qwea
    #teampindakaas #viesdik
    pi_83702706
    quote:
    Op maandag 5 juli 2010 22:43 schreef Renesite het volgende:

[..]

JEWELS!!!
    ik ben verlsaagd
      Moderator maandag 5 juli 2010 @ 22:49:56 #159
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_83702814
    quote:
    Op maandag 5 juli 2010 22:47 schreef Qwea het volgende:

[..]

ik ben verlsaagd
    goed idee voor in de auto naar vakantie
      maandag 5 juli 2010 @ 22:52:18 #160
    231574 automatic_
    muppetinnetje.
    pi_83702920
    quote:
    Op maandag 5 juli 2010 22:29 schreef Qwea het volgende:
    Carmode
    Is dat die applicatie waarbij je automatisch via de luidspreker belt (i.p.v. dat je hem daar eerst op moet duwen)?
      Moderator maandag 5 juli 2010 @ 22:56:13 #161
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_83703097
    5580.

Ik ga ermee stoppen
      maandag 5 juli 2010 @ 23:05:39 #162
    79166 Qwea
    #teampindakaas #viesdik
    pi_83703526
    quote:
    Op maandag 5 juli 2010 22:52 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Is dat die applicatie waarbij je automatisch via de luidspreker belt (i.p.v. dat je hem daar eerst op moet duwen)?
    Jups
      maandag 5 juli 2010 @ 23:05:58 #163
    79166 Qwea
    #teampindakaas #viesdik
    pi_83703543
    quote:
    Op maandag 5 juli 2010 22:56 schreef Renesite het volgende:
    5580.

Ik ga ermee stoppen
    90,000 ergens
      dinsdag 6 juli 2010 @ 03:53:36 #164
    132185 Biogarde
    Neef van Bassie.
    pi_83709190
    Battery status pro.

App geeft links bovenin de statusbalk de overgebleven capaciteit aan in procenten, Muchos beter dan de gewone indicator.

En in je notificaties kun je dan aflezen wat de algehele status van de batterij is. Temperatuur, voltage. Gratis app.
      dinsdag 6 juli 2010 @ 08:18:34 #165
    35098 Metalfreak
    Maar bijt niet
    pi_83710035
    quote:
    Op maandag 5 juli 2010 22:43 schreef Renesite het volgende:

[..]

JEWELS!!!
    Nee, Air Control
      dinsdag 6 juli 2010 @ 08:50:23 #166
    160953 Ezechielk
    Ezechiel 25:17
    pi_83710493
    quote:
    Op dinsdag 6 juli 2010 03:53 schreef Biogarde het volgende:
    Battery status pro.

App geeft links bovenin de statusbalk de overgebleven capaciteit aan in procenten, Muchos beter dan de gewone indicator.

En in je notificaties kun je dan aflezen wat de algehele status van de batterij is. Temperatuur, voltage. Gratis app.
    Goede app inderdaad.
    There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
    No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
    Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
      dinsdag 6 juli 2010 @ 09:15:46 #167
    205006 Adolecens
    a.k.a. Ado
    pi_83710931
    quote:
    Op dinsdag 6 juli 2010 03:53 schreef Biogarde het volgende:
    Battery status pro.

Ik gebruik de gratis widget "Battery left" Geeft zowel in procenten als in tijd de overgebleven capaciteit aan en is accurater. Deze baseert de overgebleven capaciteit op historisch verbruik en op de kwaliteit van je accu. Als je de app net installeert is ie niet accuraat. Eerst de telefoon een paar keer geheel laten ontladen (normaal gebruik) en dan weer opladen en dan wordt ie accuraat. Ook historisch verbruik etc.
      dinsdag 6 juli 2010 @ 18:58:10 #168
    87334 lekzzz
    pi_83734295
    Wat ik me nu afvraag he, die batterylife widgets, volgens mij gebruiken die allemaal stroom. Is het dan wel handig om ze te gebruiken?
      dinsdag 6 juli 2010 @ 19:05:03 #169
    19529 Fendy
    True Spirit
    pi_83734543
    quote:
    Op dinsdag 6 juli 2010 18:58 schreef lekzzz het volgende:
    Wat ik me nu afvraag he, die batterylife widgets, volgens mij gebruiken die allemaal stroom. Is het dan wel handig om ze te gebruiken?
    Kleine investering voor wat handige informatie
    Je hebt gelijk Fen.
      Moderator dinsdag 6 juli 2010 @ 19:05:32 #170
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_83734563
    Percentages zeggen meer dan 'rode kleurtjes'
    pi_83735096
    Jammer dat foto's gemaakt met de Twitter app (via Twitpic) niet in hun volledige resolutie bewaard blijven.
    pi_83735397
    quote:
    Op dinsdag 6 juli 2010 19:20 schreef DaFrenk het volgende:
    Jammer dat foto's gemaakt met de Twitter app (via Twitpic) niet in hun volledige resolutie bewaard blijven.
    Waarom maak je dan niet gewoon je foto met de standaard camera app en deel je die vervolgens via de Twitter app?
    pi_83735935
    quote:
    Op dinsdag 6 juli 2010 19:28 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Waarom maak je dan niet gewoon je foto met de standaard camera app en deel je die vervolgens via de Twitter app?
    Juistem, dat gaan we dan ook maar in het vervolg doen
      dinsdag 6 juli 2010 @ 21:23:59 #174
    132185 Biogarde
    Neef van Bassie.
    pi_83739382
    Doe dat dan gelijk
    pi_83751857
    quote:
    Op dinsdag 6 juli 2010 21:23 schreef Biogarde het volgende:
    Doe dat dan gelijk
    Als ik dat van te voren had geweten had ik dat ook gedaan
    pi_83751994
    Maarja, weet alles maar 's achteraf...
      woensdag 7 juli 2010 @ 08:56:03 #177
    267651 Klaploper
    Wetenschappelijk onderzoeker
    pi_83752994
    quote:
    Op woensdag 7 juli 2010 07:25 schreef DennisMoore het volgende:
    Maarja, weet alles maar 's achteraf...
    Da's niet zo moeilijk hoor.
    Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
    pi_83753339
    quote:
    Op woensdag 7 juli 2010 08:56 schreef Klaploper het volgende:

[..]

Da's niet zo moeilijk hoor.
    Nee precies, alles vóóraf weten, da's veel lastiger!
    Geluk is een richting,
    geen punt
    ---Loesje---
    pi_83753855
    Het was een Finkers-quote .
      woensdag 7 juli 2010 @ 12:42:31 #180
    168979 Plasterk
    Is de plas sterk?
    pi_83760358
    Ik heb met 1 persoon (mijn vriendin) een inbox van ongeveer 3681 smsjes. Nu wil ik deze deleten maar dat lukt niet. Het scherm blijft op wit en na een tijdje krijg ik de melding: Helaas, Activiteit Berichten (in toepassing berichten) reageert niet. Nu sluiten of wachten. Met beide opties krijg ik mijn smsjes niet weg.

Iemand anders nog een suggestie hoe ik deze smsjes kan deleten?
      woensdag 7 juli 2010 @ 12:43:49 #181
    19529 Fendy
    True Spirit
    pi_83760429
    Hebben mensen hier ook problemen om een v-card te sturen? Ik krijg meldingen dat er een netwerkfout is, misschien zijn het mms- instellingen die niet correct zijn, en zo ja...wat zijn de juiste voor Vodafone?
    Je hebt gelijk Fen.
    pi_83762208
    Ik krijg mijn Desire ook vandaag
    Had in eerste instantie gekozen voor de bruine, maar die zou de 27ste dan pas komen... ze belden later dat als ik voor de Zilveren koos, ze het meteen konden regelen
    pi_83762669
    quote:
    Op woensdag 7 juli 2010 12:42 schreef Plasterk het volgende:
    Ik heb met 1 persoon (mijn vriendin) een inbox van ongeveer 3681 smsjes. Nu wil ik deze deleten maar dat lukt niet. Het scherm blijft op wit en na een tijdje krijg ik de melding: Helaas, Activiteit Berichten (in toepassing berichten) reageert niet. Nu sluiten of wachten. Met beide opties krijg ik mijn smsjes niet weg.

Oei, dat zijn er wel heel veel... Kennelijk te veel om in 1 keer te verwijderen, maar het lijkt me ook een kudtklus om ze met de hand stuk voor stuk via longpress te verwijderen... Er is zeker geen mogelijkheid om meerdere berichtjes tegelijk te selecteren en dan per 20 of zoiets te verwijderen?
    Geluk is een richting,
    geen punt
    ---Loesje---
      woensdag 7 juli 2010 @ 13:47:18 #184
    168979 Plasterk
    Is de plas sterk?
    pi_83762923
    quote:
    Op woensdag 7 juli 2010 13:40 schreef Pandora73 het volgende:

[..]

Oei, dat zijn er wel heel veel... Kennelijk te veel om in 1 keer te verwijderen, maar het lijkt me ook een kudtklus om ze met de hand stuk voor stuk via longpress te verwijderen... Er is zeker geen mogelijkheid om meerdere berichtjes tegelijk te selecteren en dan per 20 of zoiets te verwijderen?
    nope..
    pi_83762964
    quote:
    Op woensdag 7 juli 2010 12:42 schreef Plasterk het volgende:

Kan dat niet via de PC, gewoon van de SD-kaart af mikken?
    Naamtopic.
      woensdag 7 juli 2010 @ 13:53:02 #186
    168979 Plasterk
    Is de plas sterk?
    pi_83763141
    quote:
    Op woensdag 7 juli 2010 13:48 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:

[..]

Kan dat niet via de PC, gewoon van de SD-kaart af mikken?
    Al geprobeerd maar kan het niet vinden....
      woensdag 7 juli 2010 @ 14:57:24 #187
    125913 Devolution
    Beep beep Richie
    pi_83765822
    SMS wordt opgeslagen in /data/data/com.android.providers/telephony/databases/mmssms.db maar ik denk niet dat je daar een specifieke groep SMSjes kan deleten, alleen de hele database in één keer. Je kunt het natuurlijk wel proberen; gewoon die .db openen in word ofzo.
      woensdag 7 juli 2010 @ 15:32:48 #188
    35098 Metalfreak
    Maar bijt niet
    pi_83767060
    quote:
    Op woensdag 7 juli 2010 14:57 schreef Devolution het volgende:
    SMS wordt opgeslagen in /data/data/com.android.providers/telephony/databases/mmssms.db maar ik denk niet dat je daar een specifieke groep SMSjes kan deleten, alleen de hele database in één keer. Je kunt het natuurlijk wel proberen; gewoon die .db openen in word ofzo.
    Dat zou ik dus zeker niet doen als ik hem was, dan weet je zeker dat je alles verneukt. Ik ben altijd Nokia gebruiker geweest en via Nokia PC Suite kon je altijd je hele sms-gedeelte bedienen als je telefoon was aangesloten via USB of Bluetooth, smsjes versturen, verwijderen enz. Kan HTC Sync zoiets niet?
      woensdag 7 juli 2010 @ 15:36:45 #189
    11736 Ceased2Be
    Misantroop
    pi_83767182
    Nee HTC Sync doet verdacht weinig...
    Ik heb zelf 'SMS backup & Restore' die saved alles naar een xml die je volgens mij moet kunnen editten.
      woensdag 7 juli 2010 @ 15:40:28 #190
    35098 Metalfreak
    Maar bijt niet
    pi_83767295
    quote:
    Op woensdag 7 juli 2010 15:36 schreef Ceased2Be het volgende:
    Nee HTC Sync doet verdacht weinig...
    Ik heb zelf 'SMS backup & Restore' die saved alles naar een xml die je volgens mij moet kunnen editten.
    Daar was ik al bang voor, op zich wel een misser. PC Suite was op zich wel handig, mijn telefoon maakte altijd meteen verbinding met de PC als ik binnen kwam en kon dus gewoon vanaf mijn PC een smsje sturen als mijn telefoon ergens binnen bereik lag. Maar misschien komt zoiets nog? Een of andere handige harrie die daar "even" een programma voor maakt...

Edit:
    Ik vond dus dit:
    http://www.pandaapp.com/pcsuite/android/
    met deze beschrijving:
    http://gadgets.apnafundaz(...)-everything-from-pc/
    Misschien dat dit te gebruiken is?

[ Bericht 21% gewijzigd door Metalfreak op 07-07-2010 15:47:21 ]
      woensdag 7 juli 2010 @ 16:02:12 #191
    168979 Plasterk
    Is de plas sterk?
    pi_83768124
    quote:
    Op woensdag 7 juli 2010 13:53 schreef Plasterk het volgende:

[..]

Al geprobeerd maar kan het niet vinden....
    Ik heb ze weg! Je Desire een half uur met rust laten als je ze delete
    pi_83796928
    Hoe managen jullie je MP3's? Ik ben nu bezig met DoubleTwist maar die kan niet goed omgaan met album art. Ik weet dat daar weer losse apps voor zijn, maar ik zoek een alles-in-één oplossing, een soort Itunes voor Android dus
    Naamtopic.
      donderdag 8 juli 2010 @ 11:25:05 #193
    19529 Fendy
    True Spirit
    pi_83799354
    quote:
    Op woensdag 7 juli 2010 12:43 schreef Fendy het volgende:
    Hebben mensen hier ook problemen om een v-card te sturen? Ik krijg meldingen dat er een netwerkfout is, misschien zijn het mms- instellingen die niet correct zijn, en zo ja...wat zijn de juiste voor Vodafone?
    Ah, dit dus.

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1406461
    Je hebt gelijk Fen.
    pi_83802515
    Ik wil dus zometeen mijn tmobile abo zonder internet in mijn desire duwen (nieuwe abo gaat pas over maand in). Wat moet ik uitzetten zodat er geen dataverbruik plaatsvind? En is er een programma wat dataverbruik kan monitoren?
    ......
      donderdag 8 juli 2010 @ 13:05:18 #195
    168979 Plasterk
    Is de plas sterk?
    pi_83803267
    aan uit knop lang ingedrukt houden en dan mobiel internet uitzetten
    pi_83803454
    quote:
    Op donderdag 8 juli 2010 12:41 schreef Slomy het volgende:
    En is er een programma wat dataverbruik kan monitoren?
    3G Watchdog
    Naamtopic.
    pi_83803889
    quote:
    Op donderdag 8 juli 2010 13:05 schreef Plasterk het volgende:
    aan uit knop lang ingedrukt houden en dan mobiel internet uitzetten
    Ik wist niet dat het zo makkelijk was, bedankt!
    quote:
    Op donderdag 8 juli 2010 13:10 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:

[..]

3G Watchdog
    En nogmaals bedankt! Hiermee kan ik tenminste checken of er echt niets gebeurd
    ......
      donderdag 8 juli 2010 @ 14:56:55 #198
    68638 Zwansen
    He is so good it is scary...
    pi_83808124
    Over smsjes gesproken... Ik heb nu al voor de 2e keer dat al mijn smsjes zijn verwijderd.

De eerste keer na een update en vandaag ook ineens. Ik moest vandaag ineens mijn pincode opnieuw invoeren (blijkbaar opnieuw opgestart ofzo?) en daarna waren wederom al mijn smsjes weg.

Gelukkig stonden er geen belangrijke smsjes in, maar ik vind het toch wel kut. Iemand een idee waar het aan kan liggen?
      donderdag 8 juli 2010 @ 15:32:06 #199
    125913 Devolution
    Beep beep Richie
    pi_83809573
    Welke programma's heb je op je telefoon geďnstalleerd staan? Als ik jou was zou ik je telefoon naar fabrieksinstellingen terugzetten ofzo, want dit is geen normaal gedrag. Ik heb dit zelf nog nooit gehad en heb het ook bij niemand anders gezien
      donderdag 8 juli 2010 @ 15:46:18 #200
    68638 Zwansen
    pi_83810116
    quote:
    Op donderdag 8 juli 2010 15:32 schreef Devolution het volgende:
    Welke programma's heb je op je telefoon geďnstalleerd staan? Als ik jou was zou ik je telefoon naar fabrieksinstellingen terugzetten ofzo, want dit is geen normaal gedrag. Ik heb dit zelf nog nooit gehad en heb het ook bij niemand anders gezien
    Geen rare programma's volgens mij. Maar als ik het nu terugzet naar fabrieksinstellingen ben ik dan al mijn programma's, widgets, instellingen e.d. kwijt?

Overigens ben ik dan alleen mn smsjes kwijt, geen oproepen oid. Heel vreemd.

Misschien een antivirus client of een taskkiller die ik gebrui?

[ Bericht 4% gewijzigd door Zwansen op 08-07-2010 15:54:32 ]
    pi_83822091
    Sowieso is SMSBackup dan misschien een idee? Backupt al je SMS automatisch naar Gmail (in een aparte map). Enige punt is dat als je SMSjes krijgt die je niet wilt bewaren, je ze ook bij je Gmail moet weghalen
    Geluk is een richting,
    geen punt
    ---Loesje---
    pi_83827059
    quote:
    Op donderdag 8 juli 2010 14:56 schreef Zwansen het volgende:
    Over smsjes gesproken... Ik heb nu al voor de 2e keer dat al mijn smsjes zijn verwijderd.

De eerste keer na een update en vandaag ook ineens. Ik moest vandaag ineens mijn pincode opnieuw invoeren (blijkbaar opnieuw opgestart ofzo?) en daarna waren wederom al mijn smsjes weg.

Gelukkig stonden er geen belangrijke smsjes in, maar ik vind het toch wel kut. Iemand een idee waar het aan kan liggen?
    Heb je heel misschien Handcent SMS?
      vrijdag 9 juli 2010 @ 00:26:22 #203
    68638 Zwansen
    pi_83831733
    quote:
    Op donderdag 8 juli 2010 23:03 schreef Warrick21 het volgende:

[..]

Heb je heel misschien Handcent SMS?
    Nee.
    pi_83838622
    Weer een vraag:
    - Is er een equalizer beschikbaar voor android? Vind persoonlijk de muziek nogal 'flat' klinken.
    - Is er een mogelijkheid om mediacontrols op je lockscreen te krijgen (ala iphone)?
    ......
    pi_83839424
    quote:
    Op vrijdag 9 juli 2010 09:51 schreef Slomy het volgende:
    Weer een vraag:
    - Is er een equalizer beschikbaar voor android? Vind persoonlijk de muziek nogal 'flat' klinken.
    - Is er een mogelijkheid om mediacontrols op je lockscreen te krijgen (ala iphone)?
    Als je de standard muziek speler van sense gebruikt. Krijg je terug pauze en volgende knoppen op je lockscreen. Gebruik je iets anders, dan krijg je ze niet.

En er is een equalizer voor de motorola Droid. Ik heb de apk daarvan, maar merk niet veel verschil. Ik zal het later vandaag als ik op de pc ben het uploaden.
    pi_83858275
    Was vergeten direct te uploaden. Maar hier, zoals ik had belooft:

Je moet het met een APK Installer (bijvoorbeeld ASTRO File Manager) installeren.

Download: http://www.filedropper.com/audioeffect
    Screenshot:
      vrijdag 9 juli 2010 @ 18:31:32 #207
    87334 lekzzz
    pi_83859161
    @Warrick21 ik neem aan dat je het screenshot van het net hebt, of heb ik iets gemist?
    pi_83859639
    Screenie heb ik van internet geplukt ja.
    pi_83859861
    Is er ook zoiets als Guitar hero, maar dan gratis?
    pi_83866662
    quote:
    Op vrijdag 9 juli 2010 18:00 schreef Warrick21 het volgende:

Je moet het met een APK Installer (bijvoorbeeld ASTRO File Manager) installeren.

Screenshot:
    [ afbeelding ]
    Bedankt voor de upload!

Zojuist even geprobeerd, maar merk nog niet veel verschil. Morgen eens goed naar gaan kijken.
    ......
      vrijdag 9 juli 2010 @ 23:14:52 #211
    249182 Holy_Goat
    mhččhčhč
    pi_83869265
    Heeft er iemand voor mij de albert heijn appie app? De laatste versie met barco scan weigert te downloaden van de market en gebruikt of weet er iemand een goeie app om de desire te gebruiken als webcam?
      vrijdag 9 juli 2010 @ 23:27:51 #212
    68638 Zwansen
    pi_83869738
    quote:
    Op vrijdag 9 juli 2010 23:14 schreef Holy_Goat het volgende:
    Heeft er iemand voor mij de albert heijn appie app? De laatste versie met barco scan weigert te downloaden van de market en gebruikt of weet er iemand een goeie app om de desire te gebruiken als webcam?
    Ik heb hetzelfde. Steeds zegt ie download mislukt.
    pi_83872086
    Appie met barcodescan? Dat je een product wat je (bijna) leeg hebt gemaakt kan scannen en dat het dan alvast op je lijstje terecht komt? Dat zou wel super cool zijn...
    Geluk is een richting,
    geen punt
    ---Loesje---
      zaterdag 10 juli 2010 @ 08:18:20 #214
    249182 Holy_Goat
    mhččhčhč
    pi_83875128
    Dat ja :-) maargoed, heb alleen 1.5 kunnen vinden, nieuwe met scan nergens te vinden
    pi_83875889
    Mailtje gehad.

bedankt voor je mail over de nieuwe versie van Appie op Android. Vandaag hebben we deze update aangeboden, maar ook wij zien dat de download nog niet lukt.
    Het probleem lijkt een Android Market probleem, we monitoren de situatie en hopen dat de update snel te downloaden is.
    Houd onze website of de Nieuws sectie in Appie in de gaten, wij communiceren actief over de update zodra wij bevestigd hebben dat de update te downloaden is uit de Market.
    Excuus voor het ongemak,
    woef
      zaterdag 10 juli 2010 @ 10:58:34 #216
    249182 Holy_Goat
    mhččhčhč
    pi_83876950
    konden ze niet meteen de file meesten in de mail? :p
    pi_83876989
    quote:
    Op zaterdag 10 juli 2010 08:18 schreef Holy_Goat het volgende:
    Dat ja :-) maargoed, heb alleen 1.5 kunnen vinden, nieuwe met scan nergens te vinden
    Ah, cool!
    Hopelijk zijn de problemen opgelost tegen de tijd dat ik mijn Hero weer terug heb. Kan ik lekker bliepen!
    Geluk is een richting,
    geen punt
    ---Loesje---
    pi_83884971
    Sinds een paar uur bezitter van deze telefoon, snap er werkelijk waar geen moer van
      zaterdag 10 juli 2010 @ 16:30:17 #219
    231574 automatic_
    muppetinnetje.
    pi_83885212
    quote:
    Op zaterdag 10 juli 2010 16:20 schreef Genius-F het volgende:
    Sinds een paar uur bezitter van deze telefoon, snap er werkelijk waar geen moer van
    Haha, succes dan
    pi_83885361
    quote:
    *kijkt naar username*
    RTFM
    pi_83885553
    quote:

Oke, wat snap je niet? 't Knopje om hem aan te zetten zit links bovenop en als je naar een toetsenbord zoekt, kun je lang blijven zoeken.
    pi_83886150
    quote:
    Op zaterdag 10 juli 2010 16:42 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Oke, wat snap je niet? 't Knopje om hem aan te zetten zit links bovenop en als je naar een toetsenbord zoekt, kun je lang blijven zoeken.
    Dat lukt nog wel Maar verder snap ik er niet veel van, nja paar dagen flink wennen en dan moet het wel lukken denk ik
    pi_83887118
    heb nu ook een Desire gekocht met 1 jarig abbo(vodafone 200+web). Moest wel wat bijbetalen maar uiteindelijk lag de prijs totaal met de abbomentskosten+ aanbetaling rond de 400 euro. Snap niet hoe ze daar winst op maken maar ik vind het best x) Moet wel zeggen dat het een uitstekende telefoon is. Majah me oude telefoon was iets van een nokia 6000 nogwat. Dan is alles wel beter hehe

Heeft iemand nog leuke apps/games aan te raden die niet echt in de top 10 staan van de android marketplace? D:
    pi_83889516
    quote:
    Op zaterdag 10 juli 2010 17:32 schreef loonytik het volgende:
    heb nu ook een Desire gekocht met 1 jarig abbo(vodafone 200+web). Moest wel wat bijbetalen maar uiteindelijk lag de prijs totaal met de abbomentskosten+ aanbetaling rond de 400 euro. Snap niet hoe ze daar winst op maken maar ik vind het best x) Moet wel zeggen dat het een uitstekende telefoon is. Majah me oude telefoon was iets van een nokia 6000 nogwat. Dan is alles wel beter hehe

Heeft iemand nog leuke apps/games aan te raden die niet echt in de top 10 staan van de android marketplace? D:
    Rockplayer voor divx films e.d. Staat niet in mp. Zie mijn post op pagina 1 van dit topic voor info.

Radio.nl, app om internetradio te luisteren. Geeft een flinle lijst waar je ook in kan zoeken.

Retrocamera. Naam zegt het al, leuke app om mee te spelen.

GalaxIR en Robo Defense, leuke spellen

Dolphin HD browser, vind il zelf fijner dan de standaard browser.

My Tracks. App om via gps tracks te maken op kaart, je kan ze dan uploaden naar 'mijn kaarten' op je gmail/google account.
      zaterdag 10 juli 2010 @ 19:20:47 #225
    87334 lekzzz
    pi_83890271
    Ik wil eigenlijk m'n Desire op een houder bevestigen op m'n scooter. Zo kan ik hem als navigatie gebruiken. Weet alleen niet hoe of waar ik hem zal gaan bevestigen. Iemand een idee?

zaterdag 10 juli 2010 @ 19:22:56 #226
    125913 Devolution
    Beep beep Richie
    pi_83890320
    Tegen de binnenkant van je windscherm aantapen.
    pi_83890608
    @boswachter
    thanks! 2 dervan had ik al(retrocamera en HD dolphin) de rest zal ik even naar kijken. My tracks klinkt wel geing top!
    pi_83897551
    mijn Desire blijft hangen bij het opstarten
    pi_83898439
    toestel lijkt zichzelf uit te schakelen als ik ik middels de powerknop het scherm uit zet

[ Bericht 82% gewijzigd door Salatrel op 10-07-2010 22:53:49 ]
    pi_83901467
    en als je hem nu weer opnieuw aandoet? .
    als je hem bij de winkel hebt gehaald gewoon ff langsgaan .
    Redacted
    pi_83906962
    quote:
    Op zaterdag 10 juli 2010 23:53 schreef cablegunmaster het volgende:
    en als je hem nu weer opnieuw aandoet? .
    als je hem bij de winkel hebt gehaald gewoon ff langsgaan .
    helpt niet. als hij zover komt dat de telefoon helemaal opgestart is (wat ook niet altijd gebeurd) kan ik gewoon doen wat ik wil. als het scherm uit gaat omdat ik er tijdje niets mee heb gedaan en ik wil hem weer aanzetten middels de powerknop bovenaan dan lichten alleen de knoppen onderaan kort op. als ik nu weer de powerknop indruk start het toestel op alsof het uitstond.
      zondag 11 juli 2010 @ 08:31:51 #232
    87334 lekzzz
    pi_83907113
    quote:
    Op zaterdag 10 juli 2010 09:56 schreef bbfakir het volgende:
    Mailtje gehad.

bedankt voor je mail over de nieuwe versie van Appie op Android. Vandaag hebben we deze update aangeboden, maar ook wij zien dat de download nog niet lukt.
    Het probleem lijkt een Android Market probleem, we monitoren de situatie en hopen dat de update snel te downloaden is.
    Houd onze website of de Nieuws sectie in Appie in de gaten, wij communiceren actief over de update zodra wij bevestigd hebben dat de update te downloaden is uit de Market.
    Excuus voor het ongemak,
    Dit mailtje heb ik ook gehad, zie nu dat er in de markt ook een antwoord geplaatst is dat het nog niet mogelijk is 1.6 te downloaden.
      zondag 11 juli 2010 @ 08:47:43 #233
    249182 Holy_Goat
    mhččhčhč
    pi_83907187
    weer wat ontdekt
    als je de home knop ingedrukt houdt heb je een task switcher
    pi_83907394
    quote:
    Op zondag 11 juli 2010 08:47 schreef Holy_Goat het volgende:
    weer wat ontdekt
    als je de home knop ingedrukt houdt heb je een task switcher
    Volgens mij waren dat je meest gebruikte programma's

Edit: ja, volgende handleiding doet die knop dit:
    quote:
    Houd de knop ingedrukt om het venster met recent gebruikte toepassingen te openen.
    pi_83907623
    vanochtend wederom gezeik. weer teruggezet naar fabrieksinstellingen terwijl ik gisteren na de terugzetting nog helemaal geen vage apps erop gezet had ofzo alleen handcent, carmode en opera mini en google maps geupdate.

kijken of hij het blijft doen en anders is vanaf 12:00 de T-mobile shop in rotterdam open
      zondag 11 juli 2010 @ 10:57:29 #236
    35098 Metalfreak
    Maar bijt niet
    pi_83909129
    quote:
    Op zondag 11 juli 2010 08:31 schreef lekzzz het volgende:

[..]

Dit mailtje heb ik ook gehad, zie nu dat er in de markt ook een antwoord geplaatst is dat het nog niet mogelijk is 1.6 te downloaden.
    Ah, het ligt dus niet aan mij
    pi_83911510
    quote:
    Op vrijdag 9 juli 2010 18:00 schreef Warrick21 het volgende:

Screenshot:
    [ afbeelding ]
    Waarom heb je daar een aparte installer voor nodig? Ik heb andere *.apk's gewoon zo kunnen installeren.
      zondag 11 juli 2010 @ 13:11:06 #238
    105393 IkWilbert
    -Tukker 4 life-
    pi_83913136
    Gisteren dan ook eindelijk mijn Desire mogen ontvangen, wat een mooi ding zeg! Al flink mee lopen spelen, de desire ligt nu dan ook aan de lader. Jammer dat mijn abo met internet pas begin volgende maand in gaat maar voor nu kan ik mooi met wifi thuis apps downloaden en beetje klooien.
    pi_83913345
    quote:
    Op zondag 11 juli 2010 12:19 schreef Boswachter het volgende:

[..]

Waarom heb je daar een aparte installer voor nodig? Ik heb andere *.apk's gewoon zo kunnen installeren.
    hoe dat dan?
    pi_83916701
    quote:
    Op zondag 11 juli 2010 13:16 schreef Adames het volgende:

[..]

hoe dat dan?
    Als het bestand op je pc staat gewoon kopieeren naar de sd kaart, of direct downloaden naar je telefoon (dus ook naar sd) en dan openen.
    pi_83917833
    moet je bij instellingen => toepassingen wel even onbekende bronnen aanvinken.
    pi_83918117
    Ja, dat klopt. Overigens zal je, wanneer je een apk vanaf je pc kopieert, een file manager moeten gebruiken voor toegang naar je sd kaart.

Wanneer je het bestand gewoon gelijk op je telefoon download is dat niet nodig, je kan het dan namelijk direct openen vanuit de downloadlijst.
    pi_83918209
    quote:
    Op zondag 11 juli 2010 15:18 schreef Boswachter het volgende:
    Ja, dat klopt. Overigens zal je, wanneer je een apk vanaf je pc kopieert, een file manager moeten gebruiken voor toegang naar je sd kaart.
    Dus alsnog een programma ervoor.
    pi_83918389
    quote:
    Op zondag 11 juli 2010 15:20 schreef Adames het volgende:

[..]

Dus alsnog een programma ervoor.
    Niet wanneer je het bestand direct op je telefoon download.

Maar je hebt gelijk, ik had, bij mijn vraag, geen rekening mee gehouden dat je wel een app nodig hebt wanneer je de apk naar de sd kaart kopieert.
      maandag 12 juli 2010 @ 09:54:07 #245
    52753 Sjowhan
    ex-mod DIG. Watskebeurt?
    pi_83946070
    Iemand die gisteren/vandaag de treintijden-applicatie van de market geupdate heeft, waarna het ook niet meer werkt?
    Hier doen de tijden helemaal niets meer. Heb al de ontwikkelaar hierover gemaild, maar misschien ben ik de enige hierin
      maandag 12 juli 2010 @ 09:56:25 #246
    231574 automatic_
    muppetinnetje.
    pi_83946139
    Bij mij werkt het ook niet meer
    pi_83946543
    'k Vind het sowieso een overbodig programma.. Eén van de weinige toepassingen waarbij de mobiele site gewoon zoveel handiger is, om over het uiterlijk nog maar te zwijgen..
      maandag 12 juli 2010 @ 10:26:59 #248
    19529 Fendy
    True Spirit
    pi_83947012
    quote:
    Op zaterdag 10 juli 2010 18:52 schreef Boswachter het volgende:

[..]

Rockplayer voor divx films e.d. Staat niet in mp. Zie mijn post op pagina 1 van dit topic voor info.

Radio.nl, app om internetradio te luisteren. Geeft een flinle lijst waar je ook in kan zoeken.

Retrocamera. Naam zegt het al, leuke app om mee te spelen.

GalaxIR en Robo Defense, leuke spellen

Dolphin HD browser, vind il zelf fijner dan de standaard browser.

My Tracks. App om via gps tracks te maken op kaart, je kan ze dan uploaden naar 'mijn kaarten' op je gmail/google account.
    My Tracks werkt erg goed, gisteren op de motor een paar keer geprobeerd en vanuit mijn binnenzak werkt het echt prima, hele rit van bijna 4 uur staat er mooi op
    Je hebt gelijk Fen.
    pi_83949286
    nou mijn Desire lijkt weer te functioneren zoals het hoort alleen wel alle apps kwijt omdat ik heb terug heb moeten zetten naar fabrieksinstellingen uiteraard mis ik er nog een aantal maar weet zo snel niet meer welke
    pi_83951403
    quote:
    Op maandag 12 juli 2010 10:26 schreef Fendy het volgende:

[..]

My Tracks werkt erg goed, gisteren op de motor een paar keer geprobeerd en vanuit mijn binnenzak werkt het echt prima, hele rit van bijna 4 uur staat er mooi op
    Ik ben er ook erg tevreden mee, na een rit de gegevens in een grafiek terug kijken blijf ik leuk vinden :p
    pi_83952308
    quote:
    Op maandag 12 juli 2010 12:18 schreef Boswachter het volgende:

[..]

Ik ben er ook erg tevreden mee, na een rit de gegevens in een grafiek terug kijken blijf ik leuk vinden :p
    Grafiek? Hoe, waar?
      maandag 12 juli 2010 @ 12:45:19 #252
    11736 Ceased2Be
    Misantroop
    pi_83952474
    [quote]Op maandag 12 juli 2010 12:40 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Grafiek? Hoe, waar?
    [/quote

Op de google site waar je heen uploadt.
    pi_83953137
    quote:
    Op maandag 12 juli 2010 12:45 schreef Ceased2Be het volgende:
    [quote]Op maandag 12 juli 2010 12:40 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Grafiek? Hoe, waar?
    [/quote

Op de google site waar je heen uploadt.
    'k Krijg alleen bij Maps de route te zien en bij Docs een tabelletje met wat statistieken?
    pi_83953307
    Moet je op het eindpunt klikken van de opgenomen route Dan zie je de stats + grafiek
    pi_83953551
    quote:
    Op maandag 12 juli 2010 13:07 schreef DaFrenk het volgende:
    Moet je op het eindpunt klikken van de opgenomen route Dan zie je de stats + grafiek
    Oh op die fiets Gaaf, bedankt. Kun je toevallig ook iets anders zien dan Elevation?

Trouwens, 'k ga eerst de FAQ maar eens lezen voordat ik domme vragen stel
    pi_83953993
    quote:
    Op maandag 12 juli 2010 13:14 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Oh op die fiets Gaaf, bedankt. Kun je toevallig ook iets anders zien dan Elevation?

Whehe In de app zelf kun je iig ook je snelheid bekijken. Als je naar het linkerscherm gaat zie je daar de snelheid en hoogte op één grafiek (blauw = snelheid, groen = hoogte). Of die snelheidsgrafiek ook wordt geupload weet ik eigenlijk niet. Nooit op gelet

---

Voor diegene die zelf apps willen maken heeft Google nu een handige drag&drop "App Inventor".
    pi_83957695
    De GPS werkt lekker. Vandaag voor het eerst gebruikt toen ik een kwartier moest lopen. De route wordt berekend en het pijltje volgt precies waar je bent Mooie dingen.
    Too much is never enough!
    pi_83958835
    quote:
    Op maandag 12 juli 2010 13:14 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Ja. Huidige snelheid, gemiddelde (bewogen) snelheid en meer.

Als je een track upload naar je google kaarten word de grafiek ook mee gestuurd. Deze zet de snelheid en hoogte uit tegen de gereden afstand.
      maandag 12 juli 2010 @ 16:32:46 #259
    249182 Holy_Goat
    mhččhčhč
    pi_83963010
    De appie app van albert heijn is nu wel te downloaden!
      maandag 12 juli 2010 @ 17:24:51 #260
    249182 Holy_Goat
    mhččhčhč
    pi_83965190
    Ik heb nu overigens wel iets raars, SD kaart kan niet gevonden worden door navigator, en bij poging TOT filmen krijg je de melding dat er geen rechten zijn om te schrijven op de SD kaart. De file manager kan er nog wel bij, vreemd?
    pi_83965277
    quote:
    Op maandag 12 juli 2010 17:24 schreef Holy_Goat het volgende:
    Ik heb nu overigens wel iets raars, SD kaart kan niet gevonden worden door navigator, en bij poging TOT filmen krijg je de melding dat er geen rechten zijn om te schrijven op de SD kaart. De file manager kan er nog wel bij, vreemd?
    Ik heb er helaas ook af en toe last van.. Alsof m'n SD-kaart zichzelf unmount, ook foto's e.d. zijn niet meer te lezen. Een simpele reboot lost het op en gelukkig komt het niet vaak voor, maar fijn is het niet..
      maandag 12 juli 2010 @ 19:03:27 #262
    87334 lekzzz
    pi_83968678
    Die barcodescanner van Appie is wel geweldig
      maandag 12 juli 2010 @ 20:38:22 #263
    205006 Adolecens
    a.k.a. Ado
    pi_83972710
    quote:
    Op maandag 12 juli 2010 19:03 schreef lekzzz het volgende:
    Die is inderdaad grappig ja. Zie het alleen in de praktijk nog niet echt nuttig zijn.. Zie mezelf niet eerst alles scannen voor ik boodschappen ga doen en over het algemeen heb ik het product al weggegooid tegen de tijd dat ik het op een boodschappenlijstje zet en valt er weinig te scannen
    pi_83975880
    quote:
    Op maandag 12 juli 2010 13:23 schreef DaFrenk het volgende:

[..]Voor diegene die zelf apps willen maken heeft Google nu een handige drag&drop "App Inventor".
    Vanochtend heb ik me daar ook voor ingeschreven, maar helaas nog geen mailtje terug gehad
    pi_83975973
    quote:
    Op maandag 12 juli 2010 21:38 schreef Boswachter het volgende:

[..]

Vanochtend heb ik me daar ook voor ingeschreven, maar helaas nog geen mailtje terug gehad
    Heb me ook ingeschreven, ben op zich wel serieus geďntereseerd in app ontwikkeling voor Android. Op het werk heb ik de "normale" SDK geďnstalleerd. Maar om gewoon eens te proberen lijkt me dit ook wel eens leuk
    pi_83976013
    Kan ook niet wachten om mn eigen kattenmiauw app te maken!
    Het is geel en staat in mijn ondertitel!
    3DS friend code: 2191-7623-9035
    pi_83976021
    quote:
    Op maandag 12 juli 2010 19:03 schreef lekzzz het volgende:

Zou wel handig zijn als ie dan ook meteen online een lijstje aanmaakt bij de AH-webshop .
    pi_83981926
    quote:
    Op maandag 12 juli 2010 21:40 schreef DaFrenk het volgende:

[..]

Heb me ook ingeschreven, ben op zich wel serieus geďntereseerd in app ontwikkeling voor Android. Op het werk heb ik de "normale" SDK geďnstalleerd. Maar om gewoon eens te proberen lijkt me dit ook wel eens leuk
    Daar ben ik ook in geinteresseerd, android een mooi platform en wil me er daarom wat meer mee bezighouden.

Aangezien ik zelf geen noemenswaardige ervaring met programmeren heb vind ik dit een leuke mogelijkheid om het een en ander uit te proberen en leren.
    pi_83984372
    Toch voor de desire gegaan... kom van een Nokia e51 af maar wat is dit een top telefoon.
    Hij doet precies wat ik er van hoopte, gisteren al wel laten vallen maar geen schade.
    Deed normaal alles in combinatie met een ipod touch maar dan is dit wel stukken beter

Enige minpunt is de batterij het is echt maar een dag en dan is die leeg dat is wel zwaar balen.

Hoelang doen jullie er mee?
      dinsdag 13 juli 2010 @ 07:34:01 #270
    87334 lekzzz
    pi_83987041
    quote:
    Op maandag 12 juli 2010 21:41 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Zou wel handig zijn als ie dan ook meteen online een lijstje aanmaakt bij de AH-webshop .
    Ik zeg stel het voor aan de makers, ze zijn erg klantgericht en vriendelijk.
    pi_83987067
    quote:
    Op dinsdag 13 juli 2010 00:51 schreef Crank het volgende:

Enige minpunt is de batterij het is echt maar een dag en dan is die leeg dat is wel zwaar balen.

weinig soortgelijke telefoons die langer met hun batterij doen hoor.
      dinsdag 13 juli 2010 @ 08:13:57 #272
    35098 Metalfreak
    Maar bijt niet
    pi_83987278
    quote:
    Op dinsdag 13 juli 2010 00:51 schreef Crank het volgende:

Hoelang doen jullie er mee?
    Dat vind ik ook wel een nadeel inderdaad, gisteren heb ik 'm om half 8 's morgens van de oplader gehaald en tegen 4 uur 's middags begon ie al te zeuren dat ie opgeladen wilde worden. Met een beetje navigeren en wat internetten (niet eens overdreven veel) ging het ineens wel heel snel.
    pi_83987409
    quote:
    Op dinsdag 13 juli 2010 08:13 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Dat vind ik ook wel een nadeel inderdaad, gisteren heb ik 'm om half 8 's morgens van de oplader gehaald en tegen 4 uur 's middags begon ie al te zeuren dat ie opgeladen wilde worden. Met een beetje navigeren en wat internetten (niet eens overdreven veel) ging het ineens wel heel snel.
    tijdens het navigeren (in de auto) hangt de mijne sowieso aan een oplader. dat vrat namelijk op mijn n95 ook al stroom
      dinsdag 13 juli 2010 @ 08:34:12 #274
    205006 Adolecens
    a.k.a. Ado
    pi_83987448
    Vraag:

Ik ontvang en verzend mijn email via Exchange. Nu lees ik overal dat er HTML ondersteuning is, dus dat de email er net zo uit zou zien zoals in Outlook zelf. Ik krijg dat echter niet voor elkaar.

Ik heb bij "Instellingen voor ontvangen" het Limiet mailgrootte op "gehele mail" staan, Rooster op "Push", Bestand toevoegen "Altijd"

En nog steeds ontvang ik de email als "Bericht zonder opmaak" Ik kan deze optie ook niet wijzigen bij de instellingen, deze is grayed out.

Weet iemand hoe ik via de HTC client wel html email kan lezen?
      dinsdag 13 juli 2010 @ 08:40:43 #275
    160953 Ezechielk
    pi_83987519
    quote:
    Op dinsdag 13 juli 2010 08:34 schreef Adolecens het volgende:
    Vraag:

Ik ontvang en verzend mijn email via Exchange. Nu lees ik overal dat er HTML ondersteuning is, dus dat de email er net zo uit zou zien zoals in Outlook zelf. Ik krijg dat echter niet voor elkaar.

Ik heb bij "Instellingen voor ontvangen" het Limiet mailgrootte op "gehele mail" staan, Rooster op "Push", Bestand toevoegen "Altijd"

En nog steeds ontvang ik de email als "Bericht zonder opmaak" Ik kan deze optie ook niet wijzigen bij de instellingen, deze is grayed out.

Weet iemand hoe ik via de HTC client wel html email kan lezen?
    Gebruik je de standaard e-mailclient?
      dinsdag 13 juli 2010 @ 08:52:21 #276
    205006 Adolecens
    a.k.a. Ado
    pi_83987656
    quote:
    Op dinsdag 13 juli 2010 08:40 schreef Ezechielk het volgende:

[..]

Gebruik je de standaard e-mailclient?
    Ja.

Ik heb een trail erop staan van Touchdown, daarop zien de email er wel strak en full html uit, alleen wil ik er geen 20 euro voor betalen.

Bij de HTC Smart lukt het volgens deze review bijvoorbeeld ook met de standaard email client.

http://www.marcushellberg.com/2010/01/04/htc-hero-5-month-review/ (Midden van de pagina ongeveer)
    pi_83987678
    met de gmail app kan het ook gewoon standaard. ik neem alleen aan dat je geen gmail gebruikt
      dinsdag 13 juli 2010 @ 08:55:37 #278
    160953 Ezechielk
    pi_83987716
    quote:
    Op dinsdag 13 juli 2010 08:52 schreef Adolecens het volgende:

[..]

Ja.

Ik heb een trail erop staan van Touchdown, daarop zien de email er wel strak en full html uit, alleen wil ik er geen 20 euro voor betalen.

Bij de HTC Smart lukt het volgens deze review bijvoorbeeld ook met de standaard email client.

[ afbeelding ]

http://www.marcushellberg.com/2010/01/04/htc-hero-5-month-review/ (Midden van de pagina ongeveer)
    Ik gebruik K-9 Mail ondertussen. Ik kon er ook niet tegen dat ik niet meerdere mails tegelijk kon selecteren om te verplaatsen. Of ik keek niet goed, maar dat is dan een ander verhaal. Anyway, ik dwaal af.
    Met K-9 Mail heb ik tot nu toe al mijn wensen in vervulling zien gaan.
    E-mails in HTML, meerdere mails selecteren, diezelfde selectie verplaatsen, alles. En nog een gratis app ook.
    pi_83987738
    Probeer voor de grap eens een stukje tekst te quoten uit een gmailtje met de standaard app? Bijvoorbeeld om een bezoekadres te kopiëren ofzo...
      dinsdag 13 juli 2010 @ 09:30:08 #280
    205006 Adolecens
    a.k.a. Ado
    pi_83988226
    quote:
    Op dinsdag 13 juli 2010 08:55 schreef Ezechielk het volgende:

[..]

Ik gebruik K-9 Mail ondertussen. Ik kon er ook niet tegen dat ik niet meerdere mails tegelijk kon selecteren om te verplaatsen. Of ik keek niet goed, maar dat is dan een ander verhaal. Anyway, ik dwaal af.
    Met K-9 Mail heb ik tot nu toe al mijn wensen in vervulling zien gaan.
    E-mails in HTML, meerdere mails selecteren, diezelfde selectie verplaatsen, alles. En nog een gratis app ook.
    Gekeken, maar wat ik zie is dat IMAP en ik wil gewoon Exchange.
    pi_83988230
    quote:
    Op dinsdag 13 juli 2010 08:56 schreef DennisMoore het volgende:
    Probeer voor de grap eens een stukje tekst te quoten uit een gmailtje met de standaard app? Bijvoorbeeld om een bezoekadres te kopiëren ofzo...
    Het is een nadeel dat kopiëren uit mailtjes niet kan met de gmail account, daarom heb ik k-9 geprobeerd. Maar daarmee kan ik ook geen tekst uit een mail kopiëren, plus dat de lay-out naar mijn mening slechter is dan de gmail app
    pi_83988457
    Is het iemand bekend wanneer android 2.2. uitkomt voor de desire? Of is er nog steeds geen datum bekend?
    pi_83988811
    zodra sense voor 2.2 af is.
      dinsdag 13 juli 2010 @ 10:06:46 #285
    160953 Ezechielk
    pi_83988985
    quote:
    Op dinsdag 13 juli 2010 09:30 schreef Adolecens het volgende:

[..]

Gekeken, maar wat ik zie is dat IMAP en ik wil gewoon Exchange.
    Pop, IMAP en WebDAV, oftewel Exchange wordt ondersteund.
    pi_83989228
    quote:
    Op dinsdag 13 juli 2010 09:41 schreef tsjas het volgende:
    Is het iemand bekend wanneer android 2.2. uitkomt voor de desire? Of is er nog steeds geen datum bekend?
    Geen datum, maar nog wel in het 3e kwartaal
      dinsdag 13 juli 2010 @ 10:18:53 #287
    11736 Ceased2Be
    Misantroop
    pi_83989295
    quote:
    Modaco heeft ook al een build, maar het grootste probleem bij de 2.2 build is dat er galm zit op de telefoon.
      dinsdag 13 juli 2010 @ 10:26:12 #288
    205006 Adolecens
    a.k.a. Ado
    pi_83989487
    quote:
    Op dinsdag 13 juli 2010 10:06 schreef Ezechielk het volgende:

[..]

Pop, IMAP en WebDAV, oftewel Exchange wordt ondersteund.
    Prima, maar niet op de manier zoals ik wil.

Oorspronkelijke vraag, met de ingebouwde client is het wel/niet mogelijk om html email te lezen?
      dinsdag 13 juli 2010 @ 12:18:24 #289
    176873 marcel-o
    ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
    pi_83993001
    zo.. gisteravond geroot en dj-droid er op gezet.
    ben benieuwd hoe dat gaat enzo
    | Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |&lt;-- draai zelf je platen
    pi_83994173
    mijn Desire functioneert weer zoals het hoort. denk dat hij wat problemen had met de hitte ofzo
      dinsdag 13 juli 2010 @ 13:23:29 #291
    35098 Metalfreak
    Maar bijt niet
    pi_83995677
    quote:
    Op dinsdag 13 juli 2010 08:30 schreef Salatrel het volgende:

[..]

tijdens het navigeren (in de auto) hangt de mijne sowieso aan een oplader. dat vrat namelijk op mijn n95 ook al stroom
    Heb helaas nog geen autolader, dacht die van mijn oude Nokia te kunnen gebruiken, daar gebruik ik immers ook de gewone lader van (zelfde aansluiting, eindelijk eens een standaard daarin), maar op de autolader wil mijn Desire niet laden... Op mijn N85 was het dan wel weer zo dat als je eenmaal genavigeerd had, je beter de telefoon kon resetten, anders bleef die ontzettend veel stroom verbruiken. Dat heeft de Desire dan weer niet geloof ik.
    pi_83995733
    ik heb deze besteld http://www.mobilefun.co.uk/htc-desire-car-pack-p24202.htm

zit een oplader bij voor in de auto en dat ding is super duper solide
      dinsdag 13 juli 2010 @ 13:58:09 #293
    35098 Metalfreak
    Maar bijt niet
    pi_83997142
    quote:
    Op dinsdag 13 juli 2010 13:25 schreef Salatrel het volgende:

Zal het eens proberen met zo'n autostekker met USB-aansluiting, maar die heeft een vriend van me te leen. En ik hou niet van dingen op mijn voorruit, het liefst heb ik die niet in mijn zicht hangen.

Overigens is deze wat goedkoper:
    http://www.focalprice.com(...)Desire_G7_Black.html

pi_84000342
    quote:
    Op dinsdag 13 juli 2010 13:58 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Zal het eens proberen met zo'n autostekker met USB-aansluiting, maar die heeft een vriend van me te leen. En ik hou niet van dingen op mijn voorruit, het liefst heb ik die niet in mijn zicht hangen.

Overigens is deze wat goedkoper:
    http://www.focalprice.com(...)Desire_G7_Black.html

ik ben geen fan van de zwanenhals. tevens zie ik in de omschrijving niet terug dat er een oplader bijzit
      Redactie Games dinsdag 13 juli 2010 @ 15:30:25 #296
    52557 crew  Mr.Noodle
    Offtopic in geleuter...
    pi_84001336
    Wat kan er voor een nieuwe HTC Desire gevraagd worden?
    How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
      dinsdag 13 juli 2010 @ 15:36:51 #297
    105393 IkWilbert
    -Tukker 4 life-
    pi_84001644
    quote:
    Op dinsdag 13 juli 2010 15:30 schreef Mr.Noodle het volgende:
    Wat kan er voor een nieuwe HTC Desire gevraagd worden?
    Tussen de 350 en 400 euro? Nieuw is ie 410 euro volgens mij.
    pi_84004842
    quote:

Ik heb die houder toen bij Koopjessite gekocht, ook met een lader. De lader is echt zo'n cheapo chinees dingetje waarvan ik me afvraag of ik de accu er niet mee opblaas Maar hij doet het. Nog niet intensief gebruikt dus weet niet of hij hem ook echt kan opladen of meer het niveau kan behouden bij navigeren.

De houder zelf is idd erg solide. Inmiddels al heel wat hobbels en kuilen door gejakkerd en zit nog stevig vast! Alleen heb ik het idee dat het veersysteem om hem los te maken nu al slap is geworden. Dus je moet hem er echt met kracht los trekken.
    pi_84005604
    Heb de telefoon nu 2 maandjes in het bezit en bevalt me helemaal super. Telefoon is snel, ongelovelijk veel mogelijkheden en kan er precies mee wat ik er mee wil doen.
    Dagelijks reis ik 4 uur in de trein en van internetten tot HD video kijken is geen probleem. Helemaal top.

Afgelopen week op vakantie geweest en daar ontdekt dat de telefoon regelmatig opnieuw opstartte. De telefoon zat op het Vodafone TR netwerk. Misschien dat het daar mee te maken heeft? of de constante 30 graden celsius buiten?
    Nu in Nederland weer geen problemen.

Wifi bij het hotel was wel helemaal super!

Uiteraard wacht ik ook met smart op Froyo.
    pi_84014191
    quote:

Deze houder gebruik ik ook, tijdje terug op ebay gekocht voor weinig met een autolader en screenprotector (nooit gebruikt, kopen? ) erbij.

De kit is opzich wel fijn. De telefoonhouder zelf is ook los te halen van de arm, dit is fijn omdat je deze dan met een zelf gemaakt clipje overal kan plaatsen op je dash.

Nadeel van de houder is dat hij voor de camera zit, maar daar is een oplossing
    pi_84016278
    quote:
    Op dinsdag 13 juli 2010 08:52 schreef Adolecens het volgende:

[..]

Ja.

[ afbeelding ]

en de apk van touchdown downloaden dan
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')