Ja, ik gebruik tue-wpa2 ook, maar ik zit vaak op plekken waar eduroam net een beter bereik heeft ... althans, dat neem ik aan omdat ik niet altijd op tue-wpa2 kom.quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:28 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon op tue-wpa(2)? 'k Begrijp dat het handig is als je eens bij een andere universiteit bent, maar bij je eigen universiteit is het eigen netwerk toch een stuk sneller (en als ik die lijst van eduroam-instellinge zie; ook een stuk makkelijker mee te verbinden)?
ja er is een tekort aan amoled schermen (gemaakt door samsung, die ze natuurlijk ook eerst in eigen mobieltjes wilt gebruiken), dus die gaan nu vervangen worden door super-lcd schermen. Dit gaat even duren. Toen ik mijn mobiel bij vodafone ging ophalen hoorde ik levertijden van begin augustus voor de bruine versie en september voor de zilveren versie (althans dat stond bij hun in de computer), maar of dit klopt: geen idee.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 08:52 schreef Visitor.Q het volgende:
Gisteren even nagevraagd wanneer de desire nou komt (bij T-Mob, bij VF was het te druk), maar ze weten het niet en er zijn dingen mis met het scherm dus moeten ze een nieuwe levering afwachten. Ik wacht hier wel even tot ze er weer zijn (tvp).
Yep, zie de SUPER AMOLED schermen in die nieuwe samsung. Blijft de vraag wat het verschil tussen amoled en super lcd gaat zijn, daar zijn de meningen nogal over verdeeld.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:23 schreef Ceased2Be het volgende:
Had ook begrepen dat de AMOLED's die er al in zitten ook de goedkope variant zijn. Sprak een gozer van ASML afgelopen weekend die betrokken was bij de ontwikkeling van die dingen. Die gaf aan dat de AMOLED's die gebruikt worden een reflectieve metalen achtergrond hebben (waardoor dus de problemen in direct zonlicht) terwijl de duurdere variant een absorberende zwarte achtergrond heeft die perfect te lezen is in zonlicht.
Maar om de kosten te drukken (en het productieproces te versnellen) heeft men voor de goedkope variant gekozen.
Als je geen root hebt kun je LockBot proberen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:33 schreef Slomy het volgende:
[..]
Yep, zie de SUPER AMOLED schermen in die nieuwe samsung. Blijft de vraag wat het verschil tussen amoled en super lcd gaat zijn, daar zijn de meningen nogal over verdeeld.
Andere vraag: iemand enig idee of je een ander type lock screen kan krijgen? (zonder te rooten)
Er zit toch een standaard lockscherm in.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:33 schreef Slomy het volgende:
[..]
Yep, zie de SUPER AMOLED schermen in die nieuwe samsung. Blijft de vraag wat het verschil tussen amoled en super lcd gaat zijn, daar zijn de meningen nogal over verdeeld.
Andere vraag: iemand enig idee of je een ander type lock screen kan krijgen? (zonder te rooten)
Ja maar ik wil juist een andere dan die standaardquote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:59 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Er zit toch een standaard lockscherm in.
Dat is vrij lastig voor HTC, want als ze de desire nog een groot marktaandeel willen geven is het voordelig om hem (opnieuwquote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:48 schreef Slomy het volgende:
[..]
ja er is een tekort aan amoled schermen (gemaakt door samsung, die ze natuurlijk ook eerst in eigen mobieltjes wilt gebruiken), dus die gaan nu vervangen worden door super-lcd schermen. Dit gaat even duren. Toen ik mijn mobiel bij vodafone ging ophalen hoorde ik levertijden van begin augustus voor de bruine versie en september voor de zilveren versie (althans dat stond bij hun in de computer), maar of dit klopt: geen idee.
Ik gebruik geen lockscherm en geen protector, heb hem al vanaf 7 april en nergens last vanquote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:12 schreef Slomy het volgende:
[..]
Ja maar ik wil juist een andere dan die standaard.
Aanbrengen van screenprotectors gaat bij mij ook altijd kut. Zat er nog een stofdeeltje tussen, ergens aan de zijkant. Eigenlijk ook maar weggegooid geld en moeite. Laat deze nu wel erop totdat het me teveel gaat irriteren en dan verder zonder screenprotector.
Wat bedoel je precies? Je kunt het zo instellen dat je zelf een bepaald teken moet typen om te unlocken, of je kunt de app 'No Lock' nemen, die heb ik zelf ook.. Dan hoef je niet meer te sliden maar unlock je meteen met de aan/uitknop.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:33 schreef Slomy het volgende:
[..]
Het vervelende is nou eenmaal dat er altijd iets kan gebeuren waardoor je tóch krasjes krijgt, hoe voorzichtig je ook bent. Ook al is het scherm van de Desire iets krasbestendiger dan andere schermen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:42 schreef Warrick21 het volgende:
Screen protectors zijn in mijn ervaring nutteloos. Heb nooit gebruikt en heb nooit krasjes gehad. Gewoon een beetje zorgen voor je spullen!
Ik heb wel eens ergens een lockscreen gezien waar je van links naar rechts kan sliden om te unlocken. dat zag er wel.goed uit en leek ook handiger.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies? Je kunt het zo instellen dat je zelf een bepaald teken moet typen om te unlocken, of je kunt de app 'No Lock' nemen, die heb ik zelf ook.. Dan hoef je niet meer te sliden maar unlock je meteen met de aan/uitknop.
Yep dat is inderdaad het unlock scherm dat ik bedoel, enige manier waarop dit mogelijk is?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:26 schreef DaFrenk het volgende:
Volgens mij bedoel je het unlock scherm van Android zelf?
In dit filmpje zie je hem in het begin: http://androidandme.com/2(...)droids-battery-life/
Lockbot idd geprobeerd, maar juist dat android lock scherm zit alleen maar in de betaalde lockbot pro versie.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 08:53 schreef DaFrenk het volgende:
Ik lees dat de app Lockbot verschillende stijlen aanbied waaronder ene die lijkt op het origineel. Alleen hij schijnt buggy te zijn waardoor soms de HTC versie verschijnt.
Ik had je een PM gestuurdquote:Op zaterdag 3 juli 2010 10:10 schreef Slomy het volgende:
[..]
Lockbot idd geprobeerd, maar juist dat android lock scherm zit alleen maar in de betaalde lockbot pro versie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |