'k Heb 't volume meestal (iets onder) de 50%, en da's hard zat met in-ear dopjes.quote:Op zondag 4 juli 2010 02:12 schreef loonytik het volgende:
dus mijn vraag is. Vinden jullie het geluidsniveau prima wat uit de aansluiting komt? en dan vooral met een andere koptelefoon/dopjes die niet met de telefoon meegeleverd zijn?
Bestel dan gelijk een extra batterij. Helemaal ideaal danquote:Op zondag 4 juli 2010 13:06 schreef The6thgate het volgende:
Sinds gister ook in het bezit van een DesireMooi dingetje. Zometeen in de stad even kijken voor een beschermhoesje.
Zo'n dock lijkt me ook wel handig. Heb je 'm mooi op je bureau staan en wordt ie nog opgeladen ook (geen overbodige luxe)
Als je in Amerika woont prima.quote:Op zondag 4 juli 2010 14:39 schreef nattermann het volgende:
Even volgen. Vanaf 29 september verlenging van mijn abonnement mogelijk. Wat zeggen jullie van de HTC Evo 4G?
Voor de Desire is op dit moment nog geen (officiële) update beschikbaar. Die komt ergens in Q3 van dit jaar, maar wanneer precies is nog niet bekend.quote:Op zondag 4 juli 2010 15:56 schreef cablegunmaster het volgende:
vraagje aangezien android OS ook maar een programma is kun je het updaten en heeft het zin om de firmware te updaten.
homescreen -> menu knop -> security -> change unlockpatternquote:Op maandag 5 juli 2010 12:10 schreef Qwea het volgende:
Ik heb lockpattern er maar eens op gegooid aangezien ik vanuit mijn broek bel
Wat wel stom is, is dat je de pattern nergens meer kunt aanpassen lijkt wel.
Jezus wat een omwegquote:Op maandag 5 juli 2010 12:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
homescreen -> menu knop -> security -> change unlockpattern
neequote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 14:23 schreef automatic_ het volgende:
Haha. Jullie zijn goed aan het experimenteren met je Desire
Beetje matig cijfer dan!quote:Op maandag 5 juli 2010 14:28 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Stuiterproef hier ook uitgevoerd. Uitvoering een 6, resultaat een 9.
De jury, een kat, m'n vriendin en het laminaat op m'n keukenvloer deden een wave vanwege de uitvoering. Ook al werd dit qua cijfer in een 6 uitgedrukt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |