'k Heb 't volume meestal (iets onder) de 50%, en da's hard zat met in-ear dopjes.quote:Op zondag 4 juli 2010 02:12 schreef loonytik het volgende:
dus mijn vraag is. Vinden jullie het geluidsniveau prima wat uit de aansluiting komt? en dan vooral met een andere koptelefoon/dopjes die niet met de telefoon meegeleverd zijn?
Bestel dan gelijk een extra batterij. Helemaal ideaal danquote:Op zondag 4 juli 2010 13:06 schreef The6thgate het volgende:
Sinds gister ook in het bezit van een DesireMooi dingetje. Zometeen in de stad even kijken voor een beschermhoesje.
Zo'n dock lijkt me ook wel handig. Heb je 'm mooi op je bureau staan en wordt ie nog opgeladen ook (geen overbodige luxe)
Als je in Amerika woont prima.quote:Op zondag 4 juli 2010 14:39 schreef nattermann het volgende:
Even volgen. Vanaf 29 september verlenging van mijn abonnement mogelijk. Wat zeggen jullie van de HTC Evo 4G?
Voor de Desire is op dit moment nog geen (officiële) update beschikbaar. Die komt ergens in Q3 van dit jaar, maar wanneer precies is nog niet bekend.quote:Op zondag 4 juli 2010 15:56 schreef cablegunmaster het volgende:
vraagje aangezien android OS ook maar een programma is kun je het updaten en heeft het zin om de firmware te updaten.
homescreen -> menu knop -> security -> change unlockpatternquote:Op maandag 5 juli 2010 12:10 schreef Qwea het volgende:
Ik heb lockpattern er maar eens op gegooid aangezien ik vanuit mijn broek bel
Wat wel stom is, is dat je de pattern nergens meer kunt aanpassen lijkt wel.
Jezus wat een omwegquote:Op maandag 5 juli 2010 12:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
homescreen -> menu knop -> security -> change unlockpattern
neequote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 14:23 schreef automatic_ het volgende:
Haha. Jullie zijn goed aan het experimenteren met je Desire
Beetje matig cijfer dan!quote:Op maandag 5 juli 2010 14:28 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Stuiterproef hier ook uitgevoerd. Uitvoering een 6, resultaat een 9.
De jury, een kat, m'n vriendin en het laminaat op m'n keukenvloer deden een wave vanwege de uitvoering. Ook al werd dit qua cijfer in een 6 uitgedrukt.
quote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 14:28 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Stuiterproef hier ook uitgevoerd. Uitvoering een 6, resultaat een 9.
De jury, een kat, m'n vriendin en het laminaat op m'n keukenvloer deden een wave vanwege de uitvoering. Ook al werd dit qua cijfer in een 6 uitgedrukt.
Stommerd! De volgende keer moet je dat dus niet doen hèquote:
Excuses, mijn interpunctie laat soms nog wat de wensen over.quote:Op zondag 4 juli 2010 16:05 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Voor de Desire is op dit moment nog geen (officiële) update beschikbaar. Die komt ergens in Q3 van dit jaar, maar wanneer precies is nog niet bekend.
Edit: ik heb je vraag verkeerd begrepen. Gebruik alsjeblieft wat interpunctie de volgende keer.
Ja weet ik veel. Veel handiger als gewoon programma in je programma menu ofzoquote:Op maandag 5 juli 2010 16:24 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Waar had jij het geplaatst dan?
quote:Op maandag 5 juli 2010 18:59 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Excuses, mijn interpunctie laat soms nog wat de wensen over.
Vraagjes hoe stop fotos bij je contacten.?
Hoe verander je het van sim naar foon?
Foto's toevoegen aan contacten kan automatisch als je een contact koppelt aan de bijbehorende Facebook- of Flickr-account. Als iemand geen Facebook- of Flickr-account heeft, kun je zelf een foto toevoegen die je met je camera gemaakt hebt of een foto die je vanuit je PC uploadt naar je telefoon.quote:Op maandag 5 juli 2010 18:59 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Excuses, mijn interpunctie laat soms nog wat de wensen over.
Vraagjes hoe stop fotos bij je contacten.?
Hoe verander je het van sim naar foon?
Dankje ik zal het eens gaan proberenquote:Op maandag 5 juli 2010 19:30 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Foto's toevoegen aan contacten kan automatisch als je een contact koppelt aan de bijbehorende Facebook- of Flickr-account. Als iemand geen Facebook- of Flickr-account heeft, kun je zelf een foto toevoegen die je met je camera gemaakt hebt of een foto die je vanuit je PC uploadt naar je telefoon.
Dit kun je allemaal doen vanuit de contactpersoon.
Een andere manier is om in je Gmail-contactpersonenlijst (via je PC/internet dus) een foto toe te voegen aan het contact.
Veranderen van sim-contact naar telefoon-contact (slimmer is overigens om hem om te zetten naar Google-contact, omdat je dan via je Gmail je contactpersonen kunt beheren en bij een crash/update/vervanging van je telefoon ben je niet een dag bezig om al je contacten weer in te tikken) kan niet.
Je kan wel contactpersonen synchroniseren met bijvoorbeeld je outlook via HTC Sync. En ze vanuit daar exporteren naar Gmail, waarna je ze als Google-contact weer in je telefoon kan zetten. Leuke driehoek, en klinkt ingewikkeld maar met een paar minuutjes ben je klaar hoor.
Voordeel van Google-contacten is dat je ze via internet (Gmail) ook erg makkelijk kan samenvoegen en beheren. Is toch altijd net iets makkelijker dan via je telefoon.
Van Sim naar Foon is boven mijn bericht beantwoord.quote:Op maandag 5 juli 2010 19:32 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Dankje ik zal het eens gaan proberen.
maar hoe verander je hem dan van sim naar foon / google contact? De actie staat er niet bij.
ik zal eens mijn bericht verduidelijken.quote:Op maandag 5 juli 2010 19:33 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Van Sim naar Foon is boven mijn bericht beantwoord.
Van Foon naar Google kan zoals gezegd niet rechtstreeks, maar moet via exporteren en dan importeren naar Google.
Bladzijde 57 van de gebruiksaanwijzing. Ga hem trouwens eens helemaal lezen.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:11 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik zal eens mijn bericht verduidelijken.
Hoe krijg ik een Simcontact die nu op mijn telefoon staat gewijzigd in een Telefooncontact?![]()
Stap voor stapWant zoals je nu praat is het beetje losjes uit de hand.
![]()
Doe ik zelf ook als ik het zelf snap maar iemand anders snapt er half de ballen van.
ik zit de hele tijd in HTC contacten te klieren zie de details staan maar van sim naar foon staat er niet bij (of kan hem niet vinden) Staat wel rechtsboven of het een sim google of telefoon contact is.
quote:Op maandag 5 juli 2010 20:54 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Bladzijde 57 van de gebruiksaanwijzing. Ga hem trouwens eens helemaal lezen.
Ga hem nou maar lezen. Er gaat een wereld voor je open. En als je dat gedaan hebt kan je een hoop vragen zelf beantwoorden. Doei.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:55 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Normaal staan zulk soort dingen niet in de gebruiksaanwijzing .
Dan is deze wel heel gedetailleerd.
Handig, morgen eens proberen op de HRO...quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:57 schreef Holy_Goat het volgende:
voor iedereen die eduroam gebruikt op een universiteit:
instellingen om te verbinden!
naam: eduroam
beveiliging: Enterprise (802.1x)
EAP methode: TTLS
Fase 2 verificatie: MSCHAPV2
CA certificaat: N/A
Clientcertificaat: N/A
Identificatie: <jouwNetID>@tudelft.nl
Anonieme identificatie: anonymous@tudelft.nl < in geval tudelft
Draadloos wachtwoord: <je wachtwoord>
Heel handig inderdaad, jammer dat het nog niet werkt in combinatie met Hyves, daar heb ik toch echt meer mensen bij staan dan op Facebook.quote:Op maandag 5 juli 2010 19:30 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Foto's toevoegen aan contacten kan automatisch als je een contact koppelt aan de bijbehorende Facebook- of Flickr-account. Als iemand geen Facebook- of Flickr-account heeft, kun je zelf een foto toevoegen die je met je camera gemaakt hebt of een foto die je vanuit je PC uploadt naar je telefoon.
Dit kun je allemaal doen vanuit de contactpersoon.
Ik vind het wel handig en waarom niet? Als er een app voor is, kun je zelf beslissen of je die download of niet.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:23 schreef DennisMoore het volgende:
Ja, en dan voor Brazilië met Orkut enzo, en voor China weer met iets anders, etc etc.
'k Hoef al die social meuk niet opgedrongen te krijgen, vind Facebook integratie al nutteloos genoeg.
Tuurlijk, apps maakt me niet uit. Maar ze moeten niet van alles al 'af fabriek' zitten te integreren. Met bijvoorbeeld die Friendstream, en integratie met Contacts.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:36 schreef Metalfreak het volgende:
Ik vind het wel handig en waarom niet? Als er een app voor is, kun je zelf beslissen of je die download of niet.
Mja, dat "contacten" gedoe heb ik ook uitgezet. Vreselijk irritant als al die mensen er opeens in komen te staan (en vooral omdat ik sommige niet ken haha)quote:Op maandag 5 juli 2010 21:43 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Tuurlijk, apps maakt me niet uit. Maar ze moeten niet van alles al 'af fabriek' zitten te integreren. Met bijvoorbeeld die Friendstream, en integratie met Contacts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |