Erg raar, de desire doet hier alles sneller, scrollen door het menu gat sneller, internetten gaat sneller, multitasken gaat beter, foto's maken met een flits gaat sneller.... Lag in sms-jes e.d. heb ik ook geen last vanquote:Op donderdag 1 juli 2010 19:34 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Waarin dan niet. Zelfs een 3GS hier opent alles sneller, is sneller met internet en sneller met bladeren door menus en sneller met openen van zelfs uhm, ja, eigenlijk alles. En dat ding draait op 600 Mhz.
Dan een 3GS?quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:37 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Erg raar, de desire doet hier alles sneller, scrollen door het menu gat sneller, internetten gaat sneller, multitasken gaat beter, foto's maken met een flits gaat sneller.... Lag in sms-jes e.d. heb ik ook geen last van
Yup, die heb ik voor mijn werk... ook een prima telefoon hoor alleen ik vind mijn desire op alle fronten wat soepeler lopen eik. Mischien toch dat taskkiller?quote:
Scroll eens door je icoontjes (menu). Dus openen en scrollen. Dicht, open en scrollen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:40 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Yup, die heb ik voor mijn werk... ook een prima telefoon hoor alleen ik vind mijn desire op alle fronten wat soepeler lopen eik. Mischien toch dat taskkiller?
En een gezonde, net alsof je geen kritiek mag hebben op de Desire.quote:
iedereen mag kritiek op alles hebben, alleen lijkt het alsof kritiek op de iPhone altijd weerlegd moet worden met wederkritiek op de andere smartphone van dat moment.quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:53 schreef Adames het volgende:
[..]
En een gezonde, net alsof je geen kritiek mag hebben op de Desire.
Overigens klopt het inderdaad met die berichten. 450+ berichten en hij hapert nogal. Maar ik gebruik zelf handcent, die heeft totaal geen problemen.
Scrollen heb ik echter geen problemen mee.
Jawel, maar roepen dat je alleen kan bellen met een iPhone icm met een hoesje, terwijl je zelf een hoesje om je telefoon hebt slaat als een lul op een drumstel.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:00 schreef Fendy het volgende:
[..]
iedereen mag kritiek op alles hebben, alleen lijkt het alsof kritiek op de iPhone altijd weerlegd moet worden met wederkritiek op de andere smartphone van dat moment.
En de discussie is in deze reeks al zo vaak gedaan, vandaar mijn opmerkingen.
Het was ook een garp.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:03 schreef HAL9000S het volgende:
Ah handcent sms, daar zal het aan liggen... dat gebruik ik ook. Scrollen door icoontjes menu (menu->alle programma's bedoel je toch?) gaat hier gewoon 100% soepel? En iphone in de doos laten voor de waarde heeft niet zoveel nut als ik 'm van m'n werk krijg, om te gebruiken voor m'n werk, wel?
ga pingenquote:Op donderdag 1 juli 2010 19:38 schreef Breathtaking het volgende:
Met wie sms jij zoveel Bio?![]()
Maar daar heb je gelijk in hoor, dat scrollen gaat niet erg smooth.
Dan moeten je vrienden wel een BB hebben of een apparaat waar je een ping app op kan installeren.quote:
Is MessageNow dan geen ping app?quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:18 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dan moeten je vrienden wel een BB hebben of een apparaat waar je een ping app op kan installeren.
Mijn vriendjes en vriendinnetjes doen het met Samsungs (design dingen) en classic Nokia's.
Launcherpro?quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:55 schreef Biogarde het volgende:
Zeg, ik heb nu 4 keer die launcher geinstalleerd uit de market. Installeren, de-installeren bla bla, maar ik zie 'm nergens terug![]()
Nu is ie opnieuw geinstalleerd, maar als ik 'm opzoek in de Market, dan is het vakje OPEN bijvoorbeeld grijs en vind ik 'm ook niet terug in het menu.
Iemand?
Heb ik gedaan de eerste keer toen ik m'n Desire net had. Maar ik heb die optie nu niet meer en ik vind 'm ook nergens terugquote:Op donderdag 1 juli 2010 21:00 schreef Slomy het volgende:
[..]
Launcherpro?
Installeren en dan vanaf het home scherm nog eens op de home button duwen. Dan kan je kiezen of je die actie met launcherpro of sense wilt uitvoeren. Kies launcherpro.
Binnen nu en 2 maanden komt de officiele versie in de market store. Ze zijn nu aan het testen met de beta versiequote:Op donderdag 1 juli 2010 21:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Kan dat (al) met Android dan? En kun je pingen met iPhone's?
Zoals al eerder aangegeven is dit volgens mij een PingApp:quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Kan dat (al) met Android dan? En kun je pingen met iPhone's?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |