Waarom dat nu weer, Oranje heeft het goed gedaanquote:
Dus de volgende keer mag Greys gewoon de tv in de huiskamer zetten?quote:
We hebben net 10 minuten geleden verloren man.. iedereen zit nog in vol verdriet en dan komt meteen zo'n ''be happy'' actie voorbij.quote:Op zondag 11 juli 2010 23:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Waarom dat nu weer, Oranje heeft het goed gedaan
quote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 23:48 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
We hebben net 10 minuten geleden verloren man.. iedereen zit nog in vol verdriet en dan komt meteen zo'n ''be happy'' actie voorbij.
Inderdaad, mensen die na verlies gelijk oranje-af willenquote:Op zondag 11 juli 2010 23:51 schreef iteejer het volgende:
[..]
We hebben wel de tweede plaats, en daar kunnen we ook trots op zijn. Om nu dat oranjeteam ineens de rug toe te keren vonden wij niet terecht, daarom ook het al van tevoren genomen besluit dit ook door te laten gaan bij een eventueel verlies.
Als het goed gaat heeft oranje vrienden zat - maar als het es minder goed gaat zijn die vrienden ook nodig hoor
quote:Op zondag 11 juli 2010 23:52 schreef patrick1991groot het volgende:
Zit nu balend thuis!dit had het moeten worden dit WK was van ons...
helaas Spanje is ermee van door gegaan.
quote:Op maandag 12 juli 2010 00:03 schreef MrCaBLeGuY het volgende:
Als we wel hadden gewonnen hoe had het topic er dan uit gezien ??
dat ook jaquote:
Nee, dan is de huidige lichting te oud. En ik zie geen nieuwe lichting opstaan.quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 13:58 schreef heaven7 het volgende:
Dat laatste, gaat het om de origineelste/leukste inzending?
Natuurlijk mag dat wel, omdat het volgende in de spelregels staat:quote:Op maandag 12 juli 2010 14:08 schreef naatje_1 het volgende:
Mensen kunnen ook dingen verzinnen, maar dat mag toch hopelijk niet?
Aangezien je maar één keer ergens aanwezig kon zijn en maar één keer teleurgesteld was, zul je voor je andere inzendingen wel iets moeten verzinnen.quote:- Je mag meerdere keren inzenden als je wilt gedurende de week dat de actie loopt.
quote:Op maandag 12 juli 2010 14:17 schreef Bart het volgende:
[..]
Natuurlijk mag dat wel, omdat het volgende in de spelregels staat:
[..]
Aangezien je maar één keer ergens aanwezig kon zijn en maar één keer teleurgesteld was, zul je voor je andere inzendingen wel iets moeten verzinnen.
De leukste zijn imo die juist vol met emotie geschreven teleurstellingservaringen.quote:Op maandag 12 juli 2010 14:37 schreef Greys het volgende:
Je kunt natuurlijk ook later in de week ineens hebben dat je je teleurstelling (dezelfde, dus) beter onder woorden kunt brengen oid.
Gaan we daarover stemmen?quote:Op maandag 12 juli 2010 14:08 schreef Greys het volgende:
[..]
De origineelste, of de leukste, of de mooiste, of de meest herkenbare, of de meest treffende post/tekst die het gevoel het beste weergeeft...
Dan vind ik dat je dan beter later kan inzenden dan. Zo zullen mensen beter nadenken wat ze zullen opschrijven ipv steeds wat toevoegen wat in je opkomt om je teleurstelling nog meer indruk te geven. Dat maakt het minder realistisch vind ik zelf omdat mensen een paar dingen zullen overdrijven en dingen omdraaien om het verhaal een beter effect te gevenquote:Op maandag 12 juli 2010 14:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook later in de week ineens hebben dat je je teleurstelling (dezelfde, dus) beter onder woorden kunt brengen oid.
quote:Op maandag 12 juli 2010 14:40 schreef golfer het volgende:
[..]
De leukste zijn imo die juist vol met emotie geschreven teleurstellingservaringen.
Als je er meer over gaat nadenken gaat men relativeren en componeren.
quote:
Hmm, dat is me te ondoorzichtig.quote:Op maandag 12 juli 2010 14:43 schreef Greys het volgende:
Daar gaan meerdere mensen over stemmen ja. Niet 'we'
quote:
Een veel wezenlijkere vraag is: Zijn ze in staat om mij als winnaar aan te wijzen?quote:Op maandag 12 juli 2010 14:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
PR is prima in staat om onbevooroordeeld een besluit te nemen en een winnaar aan te wijzen
De admins en Greys zijn de jury, en wij kiezen gezamelijk de gene die wij de leukste vinden. Take it or leave itquote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 15:08 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Een veel wezenlijkere vraag is: Zijn ze in staat om mij als winnaar aan te wijzen?
Weet ik, i'll leave it.quote:Op maandag 12 juli 2010 18:52 schreef iteejer het volgende:
[..]
De admins en Greys zijn de jury, en wij kiezen gezamelijk de gene die wij de leukste vinden. Take it or leave it
quote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:17 schreef Schanulleke het volgende:
Wanneer sluit de periode van inschrijving eigenlijk?
quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:22 schreef Miracle_Drug het volgende:
Ik heb hem geschreven maar hij is vrij lang en ik twijfel om hem te postenMaar ik heb nog een paar dagen om na te denken.
Nee hoor, ik vind hem zelf erg mooi maar kan me voorstellen dat anderen vinden van niet. Ik hoef niet zo nodig te winnen, al zou dat wel leuk zijn natuurlijk. Maar ik schrijf voornamelijk voor mezelf, ik vond het wel leuk om te doenquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:25 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Al die moeite voor niks hebben gedaan?![]()
't Zal toch niet.
Mooi verhaal. Zeker als het waar is. Goed dat je het gepost hebt.quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:22 schreef Miracle_Drug het volgende:
Ik heb hem geschreven maar hij is vrij lang en ik twijfel om hem te postenMaar ik heb nog een paar dagen om na te denken.
quote:
ehm wat dacht je van de prullenbak!!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:56 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ja.Heb je ze nog schoon weten te krijgen en maakten je slippers plakgeluiden?
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:13 schreef Deceit het volgende:
[..]
ehm wat dacht je van de prullenbak!!
was overigens ook in de stront getrapt die er niet af ging daarna
ze maakten soppende geluiden
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 10:17 schreef Stefan het volgende:
Ik ga nog inzenden maar ben vandaag hele dag op kermis in Tilburg
Kan tot en met morgen 23.59 uur toch?
quote:Op zondag 18 juli 2010 23:13 schreef motorbloempje het volgende:
grappig
meurde dat niet ontzettend?!
quote:Op maandag 19 juli 2010 00:17 schreef Greys het volgende:
Bedankt voor al jullie geweldige inzendingen!
De winnaar zal één dezer dagen bekend worden gemaakt
quote:Op zondag 18 juli 2010 23:17 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ja, ik deed het ook voor we echt gingen BBQ'en dus moest eerst plastic van het rooster schrapen
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:24 schreef Dirkh het volgende:
Moeten wij nu een winnaar kiezen, of doen jullie dat?
quote:Op maandag 12 juli 2010 18:52 schreef iteejer het volgende:
[..]
De admins en Greys zijn de jury, en wij kiezen gezamelijk de gene die wij de leukste vinden. Take it or leave it
Jazeker, en mijn inzending was minstens net zo goed als die van jou.quote:
Best wel goed gedaan eigenlijk, toch?quote:Thuis
quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:22 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jazeker, en mijn inzending was minstens net zo goed als die van jou.
Mijn inzending was:
[..]
Best wel goed gedaan eigenlijk, toch?
quote:
Je verwacht gewoon teveel.quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:08 schreef Stefan het volgende:
Ben ik trouwens de enige die sort of zenuwachtig is? Lijkt wel of het bij de mensen die hebben ingezonden niet leeft. Ik vind het nogal wat, deze actie. Ik heb mn best op de inzending gedaan en ben erg benieuwd. Het is zo stil bij de kandidaten
quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:10 schreef L.no het volgende:
[..]
Je verwacht gewoon teveel.
Misschien wacht iedereen gewoon netjes af.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:11 schreef Ensaf het volgende:
Maar mijn goudvissen staan nog achter me: ze zwemmen al dagen zenuwachtig door het aquarium. Er is dus nog hoop denk ik.
Ik heb geen hilarische foto's of een fantastisch verhaal omdat wij het gewoon thuis keken zonder gekke dingen. De prijs verwacht ik dus sowieso al niet en ben dus ook niet zenuwachtigquote:Op woensdag 21 juli 2010 13:08 schreef Stefan het volgende:
Ben ik trouwens de enige die sort of zenuwachtig is? Lijkt wel of het bij de mensen die hebben ingezonden niet leeft. Ik vind het nogal wat, deze actie. Ik heb mn best op de inzending gedaan en ben erg benieuwd. Het is zo stil bij de kandidaten
Dat beloof ik plechtig!quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:12 schreef Stefan het volgende:
[..]
Als je wint, zet je dan de kom voor de tv en dan Finding Nemo op?
dit dusquote:Op woensdag 21 juli 2010 13:10 schreef Ensaf het volgende:
Ik had een beetje hoop tot ik jou inzending zag.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:14 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Dat beloof ik plechtig!
Leg jij dan de TV op je barbecue?
Ik ben ook wel benieuwd hoor. Heb alleen niet zo'n behoefte om dat te melden.quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:08 schreef Stefan het volgende:
nee hoor dat heb ik ook wel, heb het gelijk de dag erna opgeschreven als een soort recap van de avondquote:Op woensdag 21 juli 2010 13:08 schreef Stefan het volgende:
Jij komt er wel.quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:15 schreef _Arual_ het volgende:
Ik win toch niet. Heb nog nooit een prijsvraag gewonnen. Een keer als kind een kleurplaat ingeleverd bij de buurtsuper. Waren vier inzendingen, drie prijzen. Nou. Als dat al mis gaat... Over teleurstelling gesproken, mijn moeder is nooit meer in die winkel geweest.
quote:
Nou, dan denk dat een moot zalm toch beter gaat smaken.quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:15 schreef Stefan het volgende:
[..]
Of jouw vissen op mijn BBQ, het rooster is nu toch al oranje.
Ik had stiekem wel wat hoop, tot ik zaterdagavond dat FOK!-belevingsfilmpje zag.quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:08 schreef Stefan het volgende:
Moet het persé dan?quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:11 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik verwacht niet veel, ik zie alleen niemand er over praten/speculeren. De uitslag komt vanzelf wel, bedoel meer het gepraat onderling.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:18 schreef L.no het volgende:
[..]
Moet het persé dan?
Dat bedoel ik met teveel verwachten.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:19 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nouja, FOK!kers praten over alles, dus vandaar mn vraag. Ze delen hier alles, of t nu om seks of ziektes gaat.
Of gewoon niets, dat is ook mogelijk.quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:19 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nouja, FOK!kers praten over alles, dus vandaar mn vraag. Ze delen hier alles, of t nu om seks of ziektes gaat.
quote:
Ik vind dit eigenlijk meer een wedstrijd dan een prijsvraag.quote:
quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:17 schreef Stefan het volgende:
[..]
Er zijn mensen die aan elke prijsvraag meedoen. Kennis van me had het als hobby en won zo auto's, magnetrons, vakanties. Serieus.
Had je man dan laten meedoen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:25 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
![]()
Mijn man is ook zo iemand. Nou nee, dat zeg ik verkeerd. Heeft in zijn leven aan 2 prijsvragen meegedaan en ze beide gewonnen (computermeuk, vliegreis).
quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:25 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Ik vind dit eigenlijk meer een wedstrijd dan een prijsvraag.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:22 schreef Stefan het volgende:
[..]
Die zijn het leukst
Ik ben vreemdgegaan in Salou, had een gangbang met 13 Spanjaarden en nu doet het pijn bij het plassen. Moet ik naar de dokter of gaat het vanzelf over?
Ik klikte.quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:22 schreef Stefan het volgende:
[..]
Die zijn het leukst
Ik ben vreemdgegaan in Salou, had een gangbang met 13 Spanjaarden en nu doet het pijn bij het plassen. Moet ik naar de dokter of gaat het vanzelf over?
quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:28 schreef Xessive het volgende:
[..]
Whehe! Aan de andere kant is seks op de tv met deze prijs dan weer niet mogelijk. Dus dan kun je ook niets oplopen.
Ik heb niet zo'n dunne.quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:33 schreef Stefan het volgende:
[..]
Wij leggen m altijd even plat op de grond
quote:
Ik dacht al, hoort dat zo te prikken?quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:40 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dat is de HDMI-poort, daar moet je m helemaal niet in stoppen joh
quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:40 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dat is de HDMI-poort, daar moet je m helemaal niet in stoppen joh
Er staat nergens dat de origineelste, beste of leukste inzending zal winnen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:10 schreef Ensaf het volgende:
Ik had een beetje hoop tot ik jou inzending zag.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:36 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Er staat nergens dat de origineelste, beste of leukste inzending zal winnen.
quote:Op maandag 12 juli 2010 14:08 schreef Greys het volgende:
[..]
De origineelste, of de leukste, of de mooiste, of de meest herkenbare, of de meest treffende post/tekst die het gevoel het beste weergeeft...
tsss, dat staat niet eens in de OP en ik had toen mijn geniale inzending al geplaatst.quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:46 schreef Xessive het volgende:
[..]
Jij wilt het gewoon niet zien staan:
[..]
quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:51 schreef Dirkh het volgende:
[..]
tsss, dat staat niet eens in de OP en ik had toen mijn geniale inzending al geplaatst.
Niet zo serierus er op in gaan.quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:55 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Dan is je inzending toch origineel (of had nog iemand datzelfde gepost?), daardoor dus leuk, mooi weet ik nietmaar 'Thuis' neemt niet veel ruimte in beslag en daarmee dus een mooie schone overzichtelijk geheel, dus oké, meest herkenbare, ik denk zeker dat veel mensen thuis zaten en een treffende tekst, kort maar krachtig dus.
Dus waarom eigenlijk ook niet?
quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:43 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Niet zo serierus er op in gaan.
Al vind ik wel dat de TV nu wel naar me opgestuurd kan worden na deze lovende woorden. Ik pm mijn adres wel ff.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:46 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Is goed, ik heb nog wel een oude logge Akai die in de weg staat.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:59 schreef Stefan het volgende:
[..]
Die had je van een brug moeten gooien en er een filmpje van maken. Gemiste kans
quote:Op woensdag 21 juli 2010 18:04 schreef Stefan het volgende:
Ik heb er wel over nagedacht, een tv mollen, heb er ook nog wel een op zolder. Maar het geeft zo'n troep.
Die hoop vlaggetjes ligt nog steeds op m'n balkon.quote:Op woensdag 21 juli 2010 18:15 schreef Stefan het volgende:
Ja maar moest ook beetje origineel zijn. Zonder teveel opruimwerk, hoewel dat BBQ rooster schoonkrijgen ook veel werk was.
Gewoon in de fik stekenquote:Op woensdag 21 juli 2010 18:50 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Die hoop vlaggetjes ligt nog steeds op m'n balkon.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 18:50 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Die hoop vlaggetjes ligt nog steeds op m'n balkon.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:00 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Misschien aan een leuke meisje meegeven als versierpoging?
quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:54 schreef Stefan het volgende:
[..]
Met als hint: nu je er toch bent, ruim het even op en doe de woonkamer ook meteen even
quote:
''quote:Op donderdag 22 juli 2010 10:14 schreef Stefan het volgende:
[..]
Je moet ook je eigen nivo daten, dus VMBO'ers.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:37 schreef Stefan het volgende:
Nou ik slaap wel gewoon maar hoop wel snel op een uitslag ja
quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:59 schreef Stefan het volgende:
Aan het plaatje te zien in de OP is het deze
http://www.hdtvnieuws.nl/hdtv/philips-42pfl5405h-lcd-tv/
Er zit ook afstandsbediening bij
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:53 schreef Pfirsich-Banane het volgende:
Krijgen we wel publiekelijk te horen wie er gewonnen heeft of niet?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:53 schreef Pfirsich-Banane het volgende:
Krijgen we wel publiekelijk te horen wie er gewonnen heeft of niet?
Amaaaaaai!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Uiteraard!
Sommige juryleden hebben in het weekend pas tijd om al jullie inzendingen uitgebreid te bekijken (en da's wel nodig om tot een goed oordeel te komen natuurlijk) dus nog heel even geduld alsjeblieft
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:46 schreef Ensaf het volgende:
Zondag ga ik op vakantie, dan ben ik niet in staat te kijken.
Vast wel ergens, maar om nu mijn laptop mee te nemen op vakantie...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:02 schreef Stefan het volgende:
[..]
Jij gaat naar een plek waar ze geen wifi hebben?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:22 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Vast wel ergens, maar om nu mijn laptop mee te nemen op vakantie...
Zeg, een vakantie zonder laptop is geen vakantie. Wat is dat toch tegenwoordig?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:22 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Vast wel ergens, maar om nu mijn laptop mee te nemen op vakantie...
quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:15 schreef _Arual_ het volgende:
Ik win toch niet. Heb nog nooit een prijsvraag gewonnen. Een keer als kind een kleurplaat ingeleverd bij de buurtsuper. Waren vier inzendingen, drie prijzen. Nou. Als dat al mis gaat... Over teleurstelling gesproken, mijn moeder is nooit meer in die winkel geweest.
Met de boot in Boulognequote:Op zondag 25 juli 2010 14:42 schreef motorbloempje het volgende:
ja, zeg, Ensaf, hoe ga je naar de UK?!
ah, jammerquote:
Dat kan niet, kettingen en idd, zoals Xessive terecht opmerkt, de spiegel hangt in de weg voor het plafond.quote:
Shit!quote:Op zondag 25 juli 2010 23:13 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zeg, hoe weet jij dat eigenlijks? Engerd
In dat geval zou ik de tv gewoon plat op bed leggen zodat je vanaf het plaffond lekker kan kijken terwijl je hangt aan die haken in je rug.quote:Op zondag 25 juli 2010 23:13 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat kan niet, kettingen en idd, zoals Xessive terecht opmerkt,
Waar gaat de winnaar heen dan?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:37 schreef Greys het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat de winnaar onderweg is....
Naar dit topic, die heeft zich nog niet gemeld hier toch?quote:
Wow, echt ontzettend bedankt!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:37 schreef Greys het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat de winnaar onderweg is....
*confetti strooit*
Van Hartequote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:45 schreef Lookbehind het volgende:
[..]
Wow, echt ontzettend bedankt!
Ook iedereen bedankt voor de leuke reacties!
Nu kan hier eindelijk de tv, die de term "beeldbuis" nog echt eer aan doet, vervangen worden.
Bedankt voor deze geweldige prijsvraag FOK!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |