Op woensdag 21 juli 2010 13:15 schreef _Arual_ het volgende: Ik win toch niet. Heb nog nooit een prijsvraag gewonnen. Een keer als kind een kleurplaat ingeleverd bij de buurtsuper. Waren vier inzendingen, drie prijzen. Nou. Als dat al mis gaat... Over teleurstelling gesproken, mijn moeder is nooit meer in die winkel geweest.
oh dit vind ik zielig, maar moest ook even glimlachen
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
Dat kan niet, kettingen en idd, zoals Xessive terecht opmerkt, de spiegel hangt in de weg voor het plafond. Omdat we straks een nieuw bed hebben, gaan we de ligging voor het atrributenplankje aanpassen. Maar als daar een tv tussen komt te hangen..... dan wil ik dat wel ff weten jah!
Na uitgebreid beraad heeft de jury gekozen vvoor de inzending van Lookbehind!
Op zaterdag 17 juli 2010 21:08 schreef Lookbehind het volgende: 11 juli, een dag die helaas altijd in mijn geheugen gegrift zal staan. De twee uur durende spanning. Verkrampte handen. Eén versleten toets. En dan eindelijk: het verlossende en ook direct onthutsende bericht... Gelukkig trad zeer snel mijn relativeringsvermogen in werking en heb ik het op de welbekende manier een plekje kunnen geven.
Zie hieronder mijn reactie op het vernemen van het verlies van Nederland en hoe ik mijn teleurstelling heb kunnen verwerken...
Heel hartelijk gefeliciteerd met je prachtige prijs! We zullen contact met je opnemen om de televisie naar je toe te laten komen!