quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:24 schreef Dirkh het volgende:
Moeten wij nu een winnaar kiezen, of doen jullie dat?
quote:Op maandag 12 juli 2010 18:52 schreef iteejer het volgende:
[..]
De admins en Greys zijn de jury, en wij kiezen gezamelijk de gene die wij de leukste vinden. Take it or leave it
Jazeker, en mijn inzending was minstens net zo goed als die van jou.quote:
Best wel goed gedaan eigenlijk, toch?quote:Thuis
quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:22 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jazeker, en mijn inzending was minstens net zo goed als die van jou.
Mijn inzending was:
[..]
Best wel goed gedaan eigenlijk, toch?
quote:
Je verwacht gewoon teveel.quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:08 schreef Stefan het volgende:
Ben ik trouwens de enige die sort of zenuwachtig is? Lijkt wel of het bij de mensen die hebben ingezonden niet leeft. Ik vind het nogal wat, deze actie. Ik heb mn best op de inzending gedaan en ben erg benieuwd. Het is zo stil bij de kandidaten
quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:10 schreef L.no het volgende:
[..]
Je verwacht gewoon teveel.
Misschien wacht iedereen gewoon netjes af.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:11 schreef Ensaf het volgende:
Maar mijn goudvissen staan nog achter me: ze zwemmen al dagen zenuwachtig door het aquarium. Er is dus nog hoop denk ik.
Ik heb geen hilarische foto's of een fantastisch verhaal omdat wij het gewoon thuis keken zonder gekke dingen. De prijs verwacht ik dus sowieso al niet en ben dus ook niet zenuwachtigquote:Op woensdag 21 juli 2010 13:08 schreef Stefan het volgende:
Ben ik trouwens de enige die sort of zenuwachtig is? Lijkt wel of het bij de mensen die hebben ingezonden niet leeft. Ik vind het nogal wat, deze actie. Ik heb mn best op de inzending gedaan en ben erg benieuwd. Het is zo stil bij de kandidaten
Dat beloof ik plechtig!quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:12 schreef Stefan het volgende:
[..]
Als je wint, zet je dan de kom voor de tv en dan Finding Nemo op?
dit dusquote:Op woensdag 21 juli 2010 13:10 schreef Ensaf het volgende:
Ik had een beetje hoop tot ik jou inzending zag.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:14 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Dat beloof ik plechtig!
Leg jij dan de TV op je barbecue?
Ik ben ook wel benieuwd hoor. Heb alleen niet zo'n behoefte om dat te melden.quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:08 schreef Stefan het volgende:
nee hoor dat heb ik ook wel, heb het gelijk de dag erna opgeschreven als een soort recap van de avondquote:Op woensdag 21 juli 2010 13:08 schreef Stefan het volgende:
Jij komt er wel.quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:15 schreef _Arual_ het volgende:
Ik win toch niet. Heb nog nooit een prijsvraag gewonnen. Een keer als kind een kleurplaat ingeleverd bij de buurtsuper. Waren vier inzendingen, drie prijzen. Nou. Als dat al mis gaat... Over teleurstelling gesproken, mijn moeder is nooit meer in die winkel geweest.
quote:
Nou, dan denk dat een moot zalm toch beter gaat smaken.quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:15 schreef Stefan het volgende:
[..]
Of jouw vissen op mijn BBQ, het rooster is nu toch al oranje.
Ik had stiekem wel wat hoop, tot ik zaterdagavond dat FOK!-belevingsfilmpje zag.quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:08 schreef Stefan het volgende:
Moet het persé dan?quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:11 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik verwacht niet veel, ik zie alleen niemand er over praten/speculeren. De uitslag komt vanzelf wel, bedoel meer het gepraat onderling.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:18 schreef L.no het volgende:
[..]
Moet het persé dan?
Dat bedoel ik met teveel verwachten.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:19 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nouja, FOK!kers praten over alles, dus vandaar mn vraag. Ze delen hier alles, of t nu om seks of ziektes gaat.
Of gewoon niets, dat is ook mogelijk.quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:19 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nouja, FOK!kers praten over alles, dus vandaar mn vraag. Ze delen hier alles, of t nu om seks of ziektes gaat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |