De admins en Greys zijn de jury, en wij kiezen gezamelijk de gene die wij de leukste vinden. Take it or leave itquote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 15:08 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Een veel wezenlijkere vraag is: Zijn ze in staat om mij als winnaar aan te wijzen?
Weet ik, i'll leave it.quote:Op maandag 12 juli 2010 18:52 schreef iteejer het volgende:
[..]
De admins en Greys zijn de jury, en wij kiezen gezamelijk de gene die wij de leukste vinden. Take it or leave it
quote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:17 schreef Schanulleke het volgende:
Wanneer sluit de periode van inschrijving eigenlijk?
quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:22 schreef Miracle_Drug het volgende:
Ik heb hem geschreven maar hij is vrij lang en ik twijfel om hem te postenMaar ik heb nog een paar dagen om na te denken.
Nee hoor, ik vind hem zelf erg mooi maar kan me voorstellen dat anderen vinden van niet. Ik hoef niet zo nodig te winnen, al zou dat wel leuk zijn natuurlijk. Maar ik schrijf voornamelijk voor mezelf, ik vond het wel leuk om te doenquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:25 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Al die moeite voor niks hebben gedaan?![]()
't Zal toch niet.
Mooi verhaal. Zeker als het waar is. Goed dat je het gepost hebt.quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:22 schreef Miracle_Drug het volgende:
Ik heb hem geschreven maar hij is vrij lang en ik twijfel om hem te postenMaar ik heb nog een paar dagen om na te denken.
quote:
ehm wat dacht je van de prullenbak!!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:56 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ja.Heb je ze nog schoon weten te krijgen en maakten je slippers plakgeluiden?
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:13 schreef Deceit het volgende:
[..]
ehm wat dacht je van de prullenbak!!
was overigens ook in de stront getrapt die er niet af ging daarna
ze maakten soppende geluiden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |