quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:17 schreef Stefan het volgende:
[..]
Er zijn mensen die aan elke prijsvraag meedoen. Kennis van me had het als hobby en won zo auto's, magnetrons, vakanties. Serieus.
Had je man dan laten meedoen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:25 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
![]()
Mijn man is ook zo iemand. Nou nee, dat zeg ik verkeerd. Heeft in zijn leven aan 2 prijsvragen meegedaan en ze beide gewonnen (computermeuk, vliegreis).
quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:25 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Ik vind dit eigenlijk meer een wedstrijd dan een prijsvraag.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:22 schreef Stefan het volgende:
[..]
Die zijn het leukst
Ik ben vreemdgegaan in Salou, had een gangbang met 13 Spanjaarden en nu doet het pijn bij het plassen. Moet ik naar de dokter of gaat het vanzelf over?
Ik klikte.quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:22 schreef Stefan het volgende:
[..]
Die zijn het leukst
Ik ben vreemdgegaan in Salou, had een gangbang met 13 Spanjaarden en nu doet het pijn bij het plassen. Moet ik naar de dokter of gaat het vanzelf over?
quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:28 schreef Xessive het volgende:
[..]
Whehe! Aan de andere kant is seks op de tv met deze prijs dan weer niet mogelijk. Dus dan kun je ook niets oplopen.
Ik heb niet zo'n dunne.quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:33 schreef Stefan het volgende:
[..]
Wij leggen m altijd even plat op de grond
quote:
Ik dacht al, hoort dat zo te prikken?quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:40 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dat is de HDMI-poort, daar moet je m helemaal niet in stoppen joh
quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:40 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dat is de HDMI-poort, daar moet je m helemaal niet in stoppen joh
Er staat nergens dat de origineelste, beste of leukste inzending zal winnen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:10 schreef Ensaf het volgende:
Ik had een beetje hoop tot ik jou inzending zag.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:36 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Er staat nergens dat de origineelste, beste of leukste inzending zal winnen.
quote:Op maandag 12 juli 2010 14:08 schreef Greys het volgende:
[..]
De origineelste, of de leukste, of de mooiste, of de meest herkenbare, of de meest treffende post/tekst die het gevoel het beste weergeeft...
tsss, dat staat niet eens in de OP en ik had toen mijn geniale inzending al geplaatst.quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:46 schreef Xessive het volgende:
[..]
Jij wilt het gewoon niet zien staan:
[..]
quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:51 schreef Dirkh het volgende:
[..]
tsss, dat staat niet eens in de OP en ik had toen mijn geniale inzending al geplaatst.
Niet zo serierus er op in gaan.quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:55 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Dan is je inzending toch origineel (of had nog iemand datzelfde gepost?), daardoor dus leuk, mooi weet ik nietmaar 'Thuis' neemt niet veel ruimte in beslag en daarmee dus een mooie schone overzichtelijk geheel, dus oké, meest herkenbare, ik denk zeker dat veel mensen thuis zaten en een treffende tekst, kort maar krachtig dus.
Dus waarom eigenlijk ook niet?
quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:43 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Niet zo serierus er op in gaan.
Al vind ik wel dat de TV nu wel naar me opgestuurd kan worden na deze lovende woorden. Ik pm mijn adres wel ff.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:46 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Is goed, ik heb nog wel een oude logge Akai die in de weg staat.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:59 schreef Stefan het volgende:
[..]
Die had je van een brug moeten gooien en er een filmpje van maken. Gemiste kans
quote:Op woensdag 21 juli 2010 18:04 schreef Stefan het volgende:
Ik heb er wel over nagedacht, een tv mollen, heb er ook nog wel een op zolder. Maar het geeft zo'n troep.
Die hoop vlaggetjes ligt nog steeds op m'n balkon.quote:Op woensdag 21 juli 2010 18:15 schreef Stefan het volgende:
Ja maar moest ook beetje origineel zijn. Zonder teveel opruimwerk, hoewel dat BBQ rooster schoonkrijgen ook veel werk was.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |