quote:Op zondag 4 juli 2010 23:03 schreef Mathematics het volgende:
Na 7 maanden klooien, zwoegen en struggelen had ik eindelijk mijn scriptie af. ). Ik had er op een gegeven echt geen zin meer in en moest de motivatie echt van ver halen. Heb de scriptie ook steeds iets minder ambitieus gemaakt en uiteindelijk ben ik wel op een fatsoenlijk eindproduct gekomen.
Ik heb al die tijd best een goed contact gehad met mijn begeleider en vanmorgen heb ik mijn scriptie op verzoek persoonlijk bij hem ingeleverd (op papier en usb), omdat hij morgen voor twee weken naar de VS vertrekt.
Goed alles prima, ik blij en opgelucht en haal mijn broer -een verstokte internetheld- op om te gaan vieren.
Nog voor we gaan zitten om te drinken vraagt 'ie me doodleuk of ik de goatse in mijn scriptie wel heb weggehaald.
Dus ik lachen hahaha. "Ja zou grappig zijn eh."![]()
"Ja zegt 'ie, ik had je gewaarschuwd toch dat ik je zou terugpakken" ( Had een confronterende video van hem op youtube gezet een paar maanden terug".
Hij:![]()
Ik:![]()
Hij:![]()
Ik:![]()
Hij volhouden dat hij het gedaan had. Toen ben ik naar huis gefietst en heb het laatst opgeslagen bestand gecheckt, staat er een fucking goatse op de 15e pagina ofzo![]()
WTF?! Ik had hem vanmorgen niet eens gezien in alle opwinding.
Klacht: Mijn mongolenbroer snapt niet hoe belangrijk zo'n scriptie is en trekt internethumor way te ver door IRL.
Vraag: Hoe pak ik dit aan? Moet ik contact opnemen met mijn begeleider? Ik heb zo'n vermoeden dat 'ie het nog niet ingekeken heeft. Maar hoe verklaar ik een vieze man die zijn anus opentrekt in mijn scriptie??
quote:Op maandag 5 juli 2010 03:10 schreef Mathematics het volgende:
ik heb m net wakker gebeld omdat ik erer echt meezat
fcuking hel hij was fakking boos
5 jaar zwoegen voorn nixk
Niet veel later is TS spoorloos verdwenen. En vragen wij ons af hoe of wat?quote:Op maandag 5 juli 2010 03:27 schreef Mathematics het volgende:
hij zei letterlijk ongeveer ditl
sander ik weet niet waar j e meebzig bent maar je hebt wel lef en dt beodiel ik niet op de goede manier
je klintk verward en je belt op een zeer onacceptbabel tijdstipt, bivnedien heb i k je scripte doeergbeladerd en aceepter ik dit echt niet. over 2 wekne gaan we praten mar het aiet er niet goed voor je uit , dag.
mar dan heel rustig maar heel boos telijgek
quote:Op maandag 5 juli 2010 19:25 schreef Ian_Nick het volgende:
Waar is de TS van het originele topique?!
omdat er 300 posts in staan.quote:
'kun je doordgaan van alcohol/?quote:Op maandag 5 juli 2010 19:25 schreef Ian_Nick het volgende:
Waar is de TS van het originele topique?!
Daar heb je tegenwoordig een knopje voor!! die in mijn layout niet zit....quote:Op maandag 5 juli 2010 19:31 schreef Repeat het volgende:
Tvp
Was 1 post verwijderd.quote:
Alsof dat helpt.quote:
AnthonyZeus topic?quote:Op maandag 5 juli 2010 19:46 schreef HunterSThompson het volgende:
Hahahaha. Lees net het eerste topic. Geloof er geen zak van, maar moet hier wel gepost hebben. Als het toch waar blijkt te zijn is een in potentie een AnthonyZeus topic.
quote:
dat was om te laten zien dat er echt 300 posts waren!quote:
AnthonyZeus:quote:Op maandag 5 juli 2010 19:50 schreef Thomass het volgende:
[..]
AnthonyZeus topic?
Het verhaal kan best kloppen: er zit een gast op de UU die nat/wis studeert, zijn bachelorscriptie bij de heer Moerdijk gedaan heeft EN de naam deelt met de naam die TS opgaf in vorig topic. Toeval?
Nu nog maar 296 postjes, misschien heeft TS om schoonmaken gevraagd?quote:Op maandag 5 juli 2010 19:56 schreef opastokvis het volgende:
[..]
dat was om te laten zien dat er echt 300 posts waren!
FOK!silver layout geeft het goede postaantal aan. Bij post 300 gaat ´ie dicht.quote:Op maandag 5 juli 2010 19:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
299 posts?
Heb je echt gebeld?quote:Op maandag 5 juli 2010 22:49 schreef Mathematics het volgende:
17 Pm's ?!
Ik heb geen nieuws, ik heb hoofdpijn.
quote:Op maandag 5 juli 2010 22:51 schreef Mathematics het volgende:
Ik werd vanmiddag wakker en dacht eerst "Au, kut, bwueh alles". Misselijk en dood tot en met.
Toen herinnerde ik me wat pokerfaals en dus het telefoontje.
Hét telefoontje.
I did it.![]()
Mongooltje ben ik ook.
OMG, niet bestquote:Op maandag 5 juli 2010 22:51 schreef Mathematics het volgende:
Ik werd vanmiddag wakker en dacht eerst "Au, kut, bwueh alles". Misselijk en dood tot en met.
Hét telefoontje.
I did it.![]()
Mongooltje ben ik ook.
en nu??quote:Op maandag 5 juli 2010 22:51 schreef Mathematics het volgende:
Hét telefoontje.
I did it.![]()
Mongooltje ben ik ook.
Wat ging er door je heen?quote:Op maandag 5 juli 2010 22:51 schreef Mathematics het volgende:
Hét telefoontje.
I did it.![]()
Mongooltje ben ik ook.
Zuipen dusquote:Op maandag 5 juli 2010 23:01 schreef Mathematics het volgende:
Wat doe ik de komende twee weken?
Hoe?!quote:
Dronkemansfantasiequote:
quote:Het allerminste wat je kunt doe de komende 2 weken is zorgen dat je een correcte versie van je scriptie alsvast uitgeprint en wel klaar hebt liggen
Jonge, had ik je al verteld over mijn kloon zijn IRL FAILquote:Op maandag 5 juli 2010 22:58 schreef Mathematics het volgende:
Wat er door me heen ging? Wat dacht je van whiskey en pure, intense, angstaanjagende wanhoop?
Ik wist echt niet wat-the-fuck ik moest doen. Mijn broer kwam niet verder dan "zal wel meevallen hoor", maar ik zag al voor me hoe mijn scriptie in de prullenbak zou gaan, ik van de uni word gekicked en ik zelfs op de volgende universiteit problemen zou ondervinden. Ik had al helemaal voor me hoe ik op een soort van blacklist voor wiskundigen zou komen en mijn hele droom viel zodoende in duigen.
Ik dacht, ik moet handelen, als ik nu niets doe krijg ik spijt.
Ik heb gehandeld.
Ik heb spijt.
Ik denk dat je je begeleider dit topic maar moet lezen. misschien gaat hij er de humor nog wel van inzien.quote:Op maandag 5 juli 2010 23:01 schreef Mathematics het volgende:
Wat doe ik de komende twee weken? Ik voel me zo onrustig in mijn hoofd.
Ik zou de man eens bellen.quote:Op maandag 5 juli 2010 23:01 schreef Mathematics het volgende:
Misschien zou ik ook wel lachen, als ik niet het lijdend voorwerp in dezen zou zijn.
Gelukkig heb ik mijn bachelordiploma gewoon (die is niet af te pakken toch).
Ik ga nu 2 vrij vage weken tegemoet. Over twee weken is mijn begeleider terug en dan zal ik de wind wel van voren krijgen, hij mag van mij boos worden wat hij wilt zolang ik mijn diploma haal dank ik de hemel op mijn blote knietjes, maar dat valt dus nog te bezien.
quote:Op maandag 5 juli 2010 23:08 schreef RodeNek het volgende:
[..]
Jonge, had ik je al verteld over mijn kloon zijn IRL FAIL?
God's lelijkste creaties en hun- topic aftermath
Check it out, je bent niet de enige..en hey het is goed afgelopen bij mij (jep ik ben de kloon van relneger).![]()
BTW, vertel hen gewoon de waarheid. Er is geen enkele nuchtere professor op aarde die denkt dat je een goatse met opzet in één van je belangrijkste werkstukken neerplempt. Dus gewoon eerlijk wezen.
Wat een geweldig verhaal !quote:Op maandag 5 juli 2010 23:08 schreef RodeNek het volgende:
[..]
Check it out, je bent niet de enige..en hey het is goed afgelopen bij mij (jep ik ben de kloon van relneger).![]()
BTW, vertel hen gewoon de waarheid. Er is geen enkele nuchtere professor op aarde die denkt dat je een goatse met opzet in één van je belangrijkste werkstukken neerplempt. Dus gewoon eerlijk wezen.
Wat een verhaal. Heb het topic maar eens doorgelezen. Dan ben je toch minder anoniem dan je denkt!quote:Op maandag 5 juli 2010 23:08 schreef RodeNek het volgende:
[..]
Als jij gewoon vertelt dat je broer dat ding in je scriptie geknald heeft, zou ik niet weten waarom je begeleider door het lint zou gaan of je zelfs niet zou laten afstuderen. Ook al is het jouw eindverantwoordelijkheid, zolang je een normale versie inlevert zou ik niet weten waarom hij nog over dit voorval zou moeten reppen. Dingen als plagiaat plegen of gewoon geen fuck uitvoeren zou ik veel erger achten, omdat je dat moedwillig doet en niet de dupe wordt van iemand anders.quote:Op maandag 5 juli 2010 23:01 schreef Mathematics het volgende:
Misschien zou ik ook wel lachen, als ik niet het lijdend voorwerp in dezen zou zijn.
Ik ga nu 2 vrij vage weken tegemoet. Over twee weken is mijn begeleider terug en dan zal ik de wind wel van voren krijgen, hij mag van mij boos worden wat hij wilt zolang ik mijn diploma haal dank ik de hemel op mijn blote knietjes, maar dat valt dus nog te bezien.
Ik hoop het man. Bedankt voor je bemoedigende woorden, in ieder geval.quote:Op maandag 5 juli 2010 23:48 schreef Bravebart het volgende:
Ongeacht wat voor plaatje het is, je hebt het er niet doelbewust ingezet en je kan altijd iets over het hoofd zien. Hij zal je er vast op aanspreken, en terecht, maar je hierom niet laten afstuderen zou belachelijk zijn imho
Gewoon het hele verhaal vertellen, over die grap van je broerquote:Op maandag 5 juli 2010 23:49 schreef Mathematics het volgende:
[..]
Ik hoop het man. Bedankt voor je bemoedigende woorden, in ieder geval.
Wat is een 45-jarige dan? Jong en oudquote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:03 schreef Stephan1237 het volgende:
Heb je een oude leraar (40+) of een jonge leraar (20+)?
quote:Op maandag 5 juli 2010 23:47 schreef Mathematics het volgende:
Ik zal het inderdaad zo netjes mogelijk proberen uit te leggen.
Ik persoonlijk zou het een leerling wel vergeven, maar er is hier natuurlijk ook sprake van een generatiekloof. Mensen van de leeftijd van mijn begeleider zijn waarschijnlijk nooit in aanraking geweest met zoiets als een goatse, dus het zal wel iets meer voeten in aarde hebben dan bij een jonge begeleider die van de internetgeneratie is.
Hij is ook 20+.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:12 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Heb je een oude leraar (40+)
45 is boven de 40 dus oud
Dat dus. En ik had mn broer afgemaakt danquote:Op dinsdag 6 juli 2010 06:45 schreef willemwaus het volgende:
Haha sorry hoor, maar als dit waar is ben jij zo keihard de lul![]()
![]()
![]()
![]()
___!!!!!!!!!!!!
Als je docent, jouw scriptie puur op inhoud beoordeeld heb je alles in eigen hand...quote:Op maandag 5 juli 2010 23:01 schreef Mathematics het volgende:
Oh een lekker wijf, als compensatie.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:59 schreef Jumparound het volgende:
misschien kan je het redden door hem plaatjes van lemonparty te mailen, zo van... het kan altijd erger!
;-)
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:43 schreef Stephan1237 het volgende:
Wat vinden je ouders van dit?
TS aan ma/pa : Ik ben helaas niet geslaagd![]()
Ma : Waarom niet zoon ?
TS: Broertje heeft een goatse in mijn scriptie gezet en ik heb hem zo ingeleverd
Ma : KOM EENS HEEL SNEL NAAR BENEDEN
Broertje : Ja ma ?
Ma: Heb je je broertje laten zakken om een goatse?
Broertje : Ja maar, hij heeft een video van mij op internet gezet
Ma : Ja, en , wat heb ik daarmee te maken?Naar je kamer en je zorgt maar dat het goedkomt, anders betaal jij alles
Broertje :
TS :![]()
ik denk dat je in dit geval nog wel even in de praktijk moet demonstreren wat een goatse is anders snapt je moeder er niks vanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:57 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
ik denk dat je in dit geval nog wel even in de praktijk moet demonstreren wat een goatse is anders snapt je moeder er niks van
dit kun je dus zelf voordoen of met een plaatje
edit: wacht ik google even een plaatje voor jeDoe het dan zelf, dan zal ze het zeker snappen. Misschien doet ze het dan zelf ook wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ma: "Zo bedoel je ?"
![]()
TS: "Ja mam.. precies zo.."
[..]
ik denk dat je in dit geval nog wel even in de praktijk moet demonstreren wat een goatse is anders snapt je moeder er niks van
dit kun je dus zelf voordoen of met een plaatje
edit: wacht ik google even een plaatje voor jeBroertje doet het zelf even voor bij zijn moederSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en likt haar daarna schoon hihiquote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:59 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Broertje doet het zelf even voor bij zijn moeder
[..]
edit: wacht ik google even een plaatje voor jeDie spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
TS: Broertje heeft een goatse in mijn scriptie gezet en ik heb hem zo ingeleverd
Broertje : Ja maar, hij heeft een video van mij op internet gezet
Ma : Ja, en , wat heb ik daarmee te maken?Naar je kamer en je zorgt maar dat het goedkomt, anders betaal jij alles
Broertje :
Nog steeds blijf ik bij wat ik in het eerdere topic zei. Mensen die hun zogenaamde 'belangrijke' werk niet doorkijken. Voor hetzelfde geld was de printer er halverwege meegekapt en had je maar de helft ingeleverd.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:52 schreef mitchelll0181 het volgende:
Ik zou m'n broer meenemen ...
De sukkel!
Broertje : Ja maar, hij heeft een video van mij op internet gezet HOE WEET JIJ WAT GOATSE IS? VUIGAARD!
Broertje :
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:30 schreef Guanabana het volgende:
Ik wil hier ook gepost hebbben.
Ik vind het echt heel lullig voor je TS, kop op hoor!
Nou nee. De universitaire cultuur komt wel losjes over, maar is in dat in de praktijk niet. Bij de beta studies is die cultuur nog wat harder, voor zover ik die meegekregen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:22 schreef SeeNoEvil het volgende:
Het loopt denk ik met een sisser afMisschien punten aftrek, maar als het inhoudelijk gewoon voldoende is kunnen ze je niet fucken toch
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:22 schreef Frith het volgende:
[..]
Nou nee. De universitaire cultuur komt wel losjes over, maar is in dat in de praktijk niet. Bij de beta studies is die cultuur nog wat harder, voor zover ik die meegekregen.
Al is hier natuurlijk wel sprake van glasharde sabotage en daar kan de examencommissie toch ook niet omheen als hij zijn probleem daar aan voorlegt. Het zou iets anders zijn als de actie betekent dat de begeleider nu zodanig vooringenomen is geworden dat deze geen objectief oordeel kan vellen over de scriptie en deze dan weer doorgegeven zou moeten worden of iets dergelijks.
Trouwens, puntenaftrek op een scriptie. Dit is niet de basisschool meer.
Ditquote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:49 schreef Hpzone het volgende:
Dit topic wil ik toch wel even volgen.Je broer is een baas, dat dan weer wel.
"TS noemt deze curieuze wiskundige stelling de Goatse-stelling, ziehier een visualisatie"quote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:26 schreef Little_Acorn het volgende:
Stel, je studeert af ondanks deze actie, ben ik erg benieuwd naar de woorden die gesproken zullen worden tijdens de diploma-uitreiking. Als ik die leraar was, zou ik deze 'situation' nog wel even aanhalen.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:02 schreef Henno het volgende:
[..]
"TS noemt deze curieuze wiskundige stelling de Goatse-stelling, ziehier een visualisatie"
*toont pic*
Zaal:![]()
TS:![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry maar nee. Dit gaat zeker represailles hebben. Die broer, en al die mensen die hier 'toffe actie' roepen, snappen totaal niet waar het hier om draait. Het slachtoffer wel 'gelukkig' wel. Best triest.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:44 schreef HunterSThompson het volgende:
[..]
Als je het uitlegt is er echt niets aan de hand. En ja, ik kan het weten want ik heb 8 jaar op een universiteit rondgelopen.
hendig sjiekquote:Op woensdag 7 juli 2010 02:55 schreef Maikuuul het volgende:
Episch topic
Dat ik zoiets bijna had gemist zeg !
Bohhhhhhh
Die docent is op vakantie, wil je het nog erger makenquote:Op woensdag 7 juli 2010 16:39 schreef DeMosselman het volgende:
Twee weken in spanningJe kunt natuurlijk die vent ook even bellen, hij weet immers toch al dat je een telefoonavonturier bent.
Ik moet het echt niet in m'n hoofd halen om zoiets in m'n thesis te hebben als ik 'm inlever. Dat is het belangrijkste document dat je maakt voor je master-opleiding, en wordt bij de TU Delft i.i.g. zeer serieus mee omgegaan. Ik zou er niet aan moeten denken dat dat bij mij zou gebeuren, maar gelukkig kan niemand anders bij m'n belangrijke bestanden komen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:44 schreef HunterSThompson het volgende:
[..]
Als je het uitlegt is er echt niets aan de hand. En ja, ik kan het weten want ik heb 8 jaar op een universiteit rondgelopen.
laatste bezoek: 7 dagen, 16 uur geleden.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:25 schreef MCburger het volgende:
Is het al bekend of je je scriptie nog gehaald hebt? Ben benieuwd naar de afloop.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:02 schreef Henno het volgende:
[..]
"TS noemt deze curieuze wiskundige stelling de Goatse-stelling, ziehier een visualisatie"
*toont pic*
Zaal:![]()
TS:![]()
![]()
![]()
![]()
Vandaag de grote dag dus?quote:Op maandag 5 juli 2010 03:27 schreef Mathematics het volgende:
hij zei letterlijk ongeveer ditl
sander ik weet niet waar j e meebzig bent maar je hebt wel lef en dt beodiel ik niet op de goede manier
je klintk verward en je belt op een zeer onacceptbabel tijdstipt, bivnedien heb i k je scripte doeergbeladerd en aceepter ik dit echt niet. over 2 wekne gaan we praten mar het aiet er niet goed voor je uit , dag.
mar dan heel rustig maar heel boos telijgek
quote:Op maandag 19 juli 2010 09:13 schreef thespindoctor het volgende:
ik was dit topic al weer vergeten, waar de TS van deel 1 met een update?
quote:Don't be discouraged by a failure. It can be a positive experience. Failure is, in a sense, the highway to success, inasmuch as every discovery of what is false leads us to seek earnestly after what is true, and every fresh experience points out some form of error which we shall afterwards carefully avoid.
John Keats (1795 - 1821)
Wat een bedroevend slechte woordspeling icm. dit topic.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Je weet het nog wel even mooi te rekken.
Nog niet eens zo'n slecht idee. Een fok! boekquote:Op maandag 19 juli 2010 22:44 schreef senderrr het volgende:
Wat een topic dit, schitterend gewoon. Als er een Fok! boek zou komen met legendarische topics dan komt deze er sowieso in! Hou je er tenminste iets aan over he!
Dat wordt een dik boek, vol met epische topics!quote:Op maandag 19 juli 2010 23:04 schreef Wruijff het volgende:
[..]
Nog niet eens zo'n slecht idee. Een fok! boekLachen gieren brullen
Ik vermoed dat TS niet meer terug gaat komen..quote:statistieken
laatste bezoek: 14 dagen geleden.
Halllooooo! ook zo benieuwd naar de uitslag?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 01:29 schreef borstmelk het volgende:
Mijn eerste legendarische-topic post![]()
Hoi
'Moeten we de politie bellen ?quote:
Een perfecte cirkel.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:56 schreef Diabox het volgende:
Zeg gewoon dat er een guldensnede of iets anders wiskundigs in die goatse te vinden is.
Ik denk het niet. Aangezien TS op 4 juli heeft gezegd dat zijn docent vanaf 5 juli 2 weken naar de VS gaat lijkt het me waarschijnlijk dat de docent rond de 18e weer terug zou zijn. Aangezien het nu de 26e is lijkt het me dat docent allang terug isquote:Op maandag 26 juli 2010 10:01 schreef Koning_Friemel het volgende:
zijn docent is nog steeds op vakantie zeker
TS zal zijn verhaal nu wel aan het bedenken zijn.quote:Op maandag 26 juli 2010 10:10 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Aangezien TS op 4 juli heeft gezegd dat zijn docent vanaf 5 juli 2 weken naar de VS gaat lijkt het me waarschijnlijk dat de docent rond de 18e weer terug zou zijn. Aangezien het nu de 26e is lijkt het me dat docent allang terug is
Ik denk het ookquote:Op maandag 26 juli 2010 10:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
TS zal zijn verhaal nu wel aan het bedenken zijn.
ben er langzamerhand bang voor,quote:
dit dus. ben al heel lang benieuwd hoe het nu afloopt en of TS nog door mag met studiequote:Op maandag 26 juli 2010 16:19 schreef Henno het volgende:
Echt weer zo'n typisch AnthonyZeus topic... eerst verslag doen van iets legendarisch, en als iedereen klaarzit om de TS uit te lachen laat ie niks meer van zich horen.
Het einde van dat topic zag ik echt niet aankomen whahaquote:Op maandag 26 juli 2010 17:15 schreef Klapjosti het volgende:
Volgens mij is AP de broer van TS. Alleen hij zou zoiets bedenken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij heeft zich opgehangen of iets dergelijks?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:17 schreef choclat het volgende:
laatste bezoek: 30 dagen, 21 uur geleden.
Doodstraf voor goatse in scriptiequote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:07 schreef Document1 het volgende:
[..]
Hij heeft zich opgehangen of iets dergelijks?
Maar uiteindelijk wordt het misschien net zo'n epische climax.quote:Op maandag 26 juli 2010 16:19 schreef Henno het volgende:
Echt weer zo'n typisch AnthonyZeus topic... eerst verslag doen van iets legendarisch, en als iedereen klaarzit om de TS uit te lachen laat ie niks meer van zich horen.
bedankt cpt. obvious.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 04:20 schreef theKiD het volgende:
[..]
guy opens ass to show everyone
Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Goatse
waarschijnlijk nooit meer. denk dat het toch een grote hoax is geweestquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:46 schreef Casino.Bob het volgende:
[..]
bedankt cpt. obvious.
trouwens wanneer komt TS eens terug?
dat zou me niks vebazen..quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:52 schreef Olment het volgende:
[..]
waarschijnlijk nooit meer. denk dat het toch een grote hoax is geweest
Er zit niks anders op denk ik. Als je broer niet dat plaatje in je scriptie had gestopt weet ik zeker dat die leraar jou gewoon had laten slagenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:33 schreef Mathematics het volgende:
Hoi jongens, bedankt voor alle medeleven en leedvermaak hier. In afwachting van het gesprek had ik me best aardig naar de kanker gezopen, niet verstandig, wel begrijpelijk denk ik. Nou goed, toen de dag bijna daar was, wat geminderd en de dag zelf maar met frisse moed aan weten te treden. Eerste social talk, wat normaal altijd wel vlot, hoe was de vakantie etc., liep gewoonweg niet; hij had er echt geen zin in. Wilde meteen to the point. Tweede zin: je zal nog een jaar over moeten doen. Je houding gedurende de studie bla bla is in de verste verte niet wat de examencommissie verwacht van een afstuderende wiskundige/academicus blabla. Had niet per se met het vulgaire plaatje te maken, dat was slechts de druppel blalbla. Je moet een jaar werken aan je houding, motivatie, inzet en contacten binnen de faculteit. Is allemaal voor je eigen bestwil, we nemen je in bescherming, zie het als een kans blabla.
Toen werd ik best boos, wat een klootzak is het ook eigenlijk.... Dus ik ging schermen met dat hij mn scriptie toch echt niet mag afkeuren vanwege mijn instelling tijdens de jaren daarvoor.... Dat is absurd en triest zei ik.
En toen zei hij heel droog, dat hij een scriptie wel op vorm mag afkeuren en een klacht kan indienen wegens belediging (?) en dat ik dus beter mijn zegeningen kon gaan tellen, mijn bek houden (zei hij niet letterlijk) en weer een jaar aan de slag gaan. Bovendien vond hij ineens het onderwerp ook wat mager uitgewerkt (bull....).
Nja enfin nog wat kort-af-e mailtjes gestuurd daarna, maar mocht niet baten. Dat was een beetje de korte versie van wat is geschied. Misschien als dank voor het delen, nog tips om er nog wat van te kunnen maken? Als in hoe studeer ik toch alsnog af? Want nog een jaar op dat filiaal van de hel met de kinderen van satan zie ik niet zitten...
Nu nog ff doorlezenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:33 schreef Mathematics het volgende:
Hoi jongens, bedankt voor alle medeleven en leedvermaak hier. In afwachting van het gesprek had ik me best aardig naar de kanker gezopen, niet verstandig, wel begrijpelijk denk ik. Nou goed, toen de dag bijna daar was, wat geminderd en de dag zelf maar met frisse moed aan weten te treden. Eerste social talk, wat normaal altijd wel vlot, hoe was de vakantie etc., liep gewoonweg niet; hij had er echt geen zin in. Wilde meteen to the point. Tweede zin: je zal nog een jaar over moeten doen. Je houding gedurende de studie bla bla is in de verste verte niet wat de examencommissie verwacht van een afstuderende wiskundige/academicus blabla. Had niet per se met het vulgaire plaatje te maken, dat was slechts de druppel blalbla. Je moet een jaar werken aan je houding, motivatie, inzet en contacten binnen de faculteit. Is allemaal voor je eigen bestwil, we nemen je in bescherming, zie het als een kans blabla.
Toen werd ik best boos, wat een klootzak is het ook eigenlijk.... Dus ik ging schermen met dat hij mn scriptie toch echt niet mag afkeuren vanwege mijn instelling tijdens de jaren daarvoor.... Dat is absurd en triest zei ik.
En toen zei hij heel droog, dat hij een scriptie wel op vorm mag afkeuren en een klacht kan indienen wegens belediging (?) en dat ik dus beter mijn zegeningen kon gaan tellen, mijn bek houden (zei hij niet letterlijk) en weer een jaar aan de slag gaan. Bovendien vond hij ineens het onderwerp ook wat mager uitgewerkt (bull....).
Nja enfin nog wat kort-af-e mailtjes gestuurd daarna, maar mocht niet baten. Dat was een beetje de korte versie van wat is geschied. Misschien als dank voor het delen, nog tips om er nog wat van te kunnen maken? Als in hoe studeer ik toch alsnog af? Want nog een jaar op dat filiaal van de hel met de kinderen van satan zie ik niet zitten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |