quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 17:44 schreef HunterSThompson het volgende:[..]

Als je het uitlegt is er echt niets aan de hand. En ja, ik kan het weten want ik heb 8 jaar op een universiteit rondgelopen.
Ik moet het echt niet in m'n hoofd halen om zoiets in m'n thesis te hebben als ik 'm inlever. Dat is het belangrijkste document dat je maakt voor je master-opleiding, en wordt bij de TU Delft i.i.g. zeer serieus mee omgegaan. Ik zou er niet aan moeten denken dat dat bij mij zou gebeuren, maar gelukkig kan niemand anders bij m'n belangrijke bestanden komen.
Dat kan gewoon een reden zijn om je project te laten falen. Er wordt ook op gehamerd om het ding uit te printen, door te lezen, door te lezen, door te lezen, dat nog 10 keer te doen, het door iedereen en je oma ook door te laten lezen, en dan er misschien aan te denken om het in te leveren. Een vergeten bronvermelding zou je al in de problemen kunnen brengen bij je afstuderen.
Bachelorscripties wordt nog wel soepel mee omgegaan als het wat rommelig is (kon je volgens mij echt niet voor falen, als je daar een 6 voor haalde, dan had je er echt geen fuck aan gedaan.. iedereen die ik ken haalde daar standaard een 8 voor),
Maar het voltooien van een master is andere koek... dat moet gewoon in orde zijn anders mag je je verdediging niet eens houden.