quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:30 schreef Guanabana het volgende:
Ik wil hier ook gepost hebbben.
Ik vind het echt heel lullig voor je TS, kop op hoor!
Nou nee. De universitaire cultuur komt wel losjes over, maar is in dat in de praktijk niet. Bij de beta studies is die cultuur nog wat harder, voor zover ik die meegekregen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:22 schreef SeeNoEvil het volgende:
Het loopt denk ik met een sisser afMisschien punten aftrek, maar als het inhoudelijk gewoon voldoende is kunnen ze je niet fucken toch
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:22 schreef Frith het volgende:
[..]
Nou nee. De universitaire cultuur komt wel losjes over, maar is in dat in de praktijk niet. Bij de beta studies is die cultuur nog wat harder, voor zover ik die meegekregen.
Al is hier natuurlijk wel sprake van glasharde sabotage en daar kan de examencommissie toch ook niet omheen als hij zijn probleem daar aan voorlegt. Het zou iets anders zijn als de actie betekent dat de begeleider nu zodanig vooringenomen is geworden dat deze geen objectief oordeel kan vellen over de scriptie en deze dan weer doorgegeven zou moeten worden of iets dergelijks.
Trouwens, puntenaftrek op een scriptie. Dit is niet de basisschool meer.
Ditquote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:49 schreef Hpzone het volgende:
Dit topic wil ik toch wel even volgen.Je broer is een baas, dat dan weer wel.
"TS noemt deze curieuze wiskundige stelling de Goatse-stelling, ziehier een visualisatie"quote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:26 schreef Little_Acorn het volgende:
Stel, je studeert af ondanks deze actie, ben ik erg benieuwd naar de woorden die gesproken zullen worden tijdens de diploma-uitreiking. Als ik die leraar was, zou ik deze 'situation' nog wel even aanhalen.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:02 schreef Henno het volgende:
[..]
"TS noemt deze curieuze wiskundige stelling de Goatse-stelling, ziehier een visualisatie"
*toont pic*
Zaal:![]()
TS:![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry maar nee. Dit gaat zeker represailles hebben. Die broer, en al die mensen die hier 'toffe actie' roepen, snappen totaal niet waar het hier om draait. Het slachtoffer wel 'gelukkig' wel. Best triest.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:44 schreef HunterSThompson het volgende:
[..]
Als je het uitlegt is er echt niets aan de hand. En ja, ik kan het weten want ik heb 8 jaar op een universiteit rondgelopen.
hendig sjiekquote:Op woensdag 7 juli 2010 02:55 schreef Maikuuul het volgende:
Episch topic
Dat ik zoiets bijna had gemist zeg !
Bohhhhhhh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |