quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:43 schreef Stephan1237 het volgende:
Wat vinden je ouders van dit?
TS aan ma/pa : Ik ben helaas niet geslaagd![]()
Ma : Waarom niet zoon ?
TS: Broertje heeft een goatse in mijn scriptie gezet en ik heb hem zo ingeleverd
Ma : KOM EENS HEEL SNEL NAAR BENEDEN
Broertje : Ja ma ?
Ma: Heb je je broertje laten zakken om een goatse?
Broertje : Ja maar, hij heeft een video van mij op internet gezet
Ma : Ja, en , wat heb ik daarmee te maken?Naar je kamer en je zorgt maar dat het goedkomt, anders betaal jij alles
Broertje :
TS :![]()
ik denk dat je in dit geval nog wel even in de praktijk moet demonstreren wat een goatse is anders snapt je moeder er niks vanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:57 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
ik denk dat je in dit geval nog wel even in de praktijk moet demonstreren wat een goatse is anders snapt je moeder er niks van
dit kun je dus zelf voordoen of met een plaatje
edit: wacht ik google even een plaatje voor jeDoe het dan zelf, dan zal ze het zeker snappen. Misschien doet ze het dan zelf ook wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ma: "Zo bedoel je ?"
![]()
TS: "Ja mam.. precies zo.."
[..]
ik denk dat je in dit geval nog wel even in de praktijk moet demonstreren wat een goatse is anders snapt je moeder er niks van
dit kun je dus zelf voordoen of met een plaatje
edit: wacht ik google even een plaatje voor jeBroertje doet het zelf even voor bij zijn moederSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en likt haar daarna schoon hihiquote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:59 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Broertje doet het zelf even voor bij zijn moeder
[..]
edit: wacht ik google even een plaatje voor jeDie spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
TS: Broertje heeft een goatse in mijn scriptie gezet en ik heb hem zo ingeleverd
Broertje : Ja maar, hij heeft een video van mij op internet gezet
Ma : Ja, en , wat heb ik daarmee te maken?Naar je kamer en je zorgt maar dat het goedkomt, anders betaal jij alles
Broertje :
Nog steeds blijf ik bij wat ik in het eerdere topic zei. Mensen die hun zogenaamde 'belangrijke' werk niet doorkijken. Voor hetzelfde geld was de printer er halverwege meegekapt en had je maar de helft ingeleverd.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:52 schreef mitchelll0181 het volgende:
Ik zou m'n broer meenemen ...
De sukkel!
Broertje : Ja maar, hij heeft een video van mij op internet gezet HOE WEET JIJ WAT GOATSE IS? VUIGAARD!
Broertje :
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |