Ik hoop het man. Bedankt voor je bemoedigende woorden, in ieder geval.quote:Op maandag 5 juli 2010 23:48 schreef Bravebart het volgende:
Ongeacht wat voor plaatje het is, je hebt het er niet doelbewust ingezet en je kan altijd iets over het hoofd zien. Hij zal je er vast op aanspreken, en terecht, maar je hierom niet laten afstuderen zou belachelijk zijn imho
Gewoon het hele verhaal vertellen, over die grap van je broerquote:Op maandag 5 juli 2010 23:49 schreef Mathematics het volgende:
[..]
Ik hoop het man. Bedankt voor je bemoedigende woorden, in ieder geval.
Wat is een 45-jarige dan? Jong en oudquote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:03 schreef Stephan1237 het volgende:
Heb je een oude leraar (40+) of een jonge leraar (20+)?
quote:Op maandag 5 juli 2010 23:47 schreef Mathematics het volgende:
Ik zal het inderdaad zo netjes mogelijk proberen uit te leggen.
Ik persoonlijk zou het een leerling wel vergeven, maar er is hier natuurlijk ook sprake van een generatiekloof. Mensen van de leeftijd van mijn begeleider zijn waarschijnlijk nooit in aanraking geweest met zoiets als een goatse, dus het zal wel iets meer voeten in aarde hebben dan bij een jonge begeleider die van de internetgeneratie is.
Hij is ook 20+.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:12 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Heb je een oude leraar (40+)
45 is boven de 40 dus oud
Dat dus. En ik had mn broer afgemaakt danquote:Op dinsdag 6 juli 2010 06:45 schreef willemwaus het volgende:
Haha sorry hoor, maar als dit waar is ben jij zo keihard de lul![]()
![]()
![]()
![]()
___!!!!!!!!!!!!
Als je docent, jouw scriptie puur op inhoud beoordeeld heb je alles in eigen hand...quote:Op maandag 5 juli 2010 23:01 schreef Mathematics het volgende:
Misschien zou ik ook wel lachen, als ik niet het lijdend voorwerp in dezen zou zijn.
Gelukkig heb ik mijn bachelordiploma gewoon (die is niet af te pakken toch).
Ik ga nu 2 vrij vage weken tegemoet. Over twee weken is mijn begeleider terug en dan zal ik de wind wel van voren krijgen, hij mag van mij boos worden wat hij wilt zolang ik mijn diploma haal dank ik de hemel op mijn blote knietjes, maar dat valt dus nog te bezien.
Wat doe ik de komende twee weken? Ik voel me zo onrustig in mijn hoofd.
Oh een lekker wijf, als compensatie.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:59 schreef Jumparound het volgende:
misschien kan je het redden door hem plaatjes van lemonparty te mailen, zo van... het kan altijd erger!
;-)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |