en nu??quote:Op maandag 5 juli 2010 22:51 schreef Mathematics het volgende:
Ik werd vanmiddag wakker en dacht eerst "Au, kut, bwueh alles". Misselijk en dood tot en met.
Toen herinnerde ik me wat pokerfaals en dus het telefoontje.
Hét telefoontje.
I did it.![]()
Mongooltje ben ik ook.
Wat ging er door je heen?quote:Op maandag 5 juli 2010 22:51 schreef Mathematics het volgende:
Ik werd vanmiddag wakker en dacht eerst "Au, kut, bwueh alles". Misselijk en dood tot en met.
Toen herinnerde ik me wat pokerfaals en dus het telefoontje.
Hét telefoontje.
I did it.![]()
Mongooltje ben ik ook.
Zuipen dusquote:Op maandag 5 juli 2010 23:01 schreef Mathematics het volgende:
Wat doe ik de komende twee weken?
Hoe?!quote:
Dronkemansfantasiequote:
quote:Het allerminste wat je kunt doe de komende 2 weken is zorgen dat je een correcte versie van je scriptie alsvast uitgeprint en wel klaar hebt liggen
Jonge, had ik je al verteld over mijn kloon zijn IRL FAILquote:Op maandag 5 juli 2010 22:58 schreef Mathematics het volgende:
Wat er door me heen ging? Wat dacht je van whiskey en pure, intense, angstaanjagende wanhoop?
Ik wist echt niet wat-the-fuck ik moest doen. Mijn broer kwam niet verder dan "zal wel meevallen hoor", maar ik zag al voor me hoe mijn scriptie in de prullenbak zou gaan, ik van de uni word gekicked en ik zelfs op de volgende universiteit problemen zou ondervinden. Ik had al helemaal voor me hoe ik op een soort van blacklist voor wiskundigen zou komen en mijn hele droom viel zodoende in duigen.
Ik dacht, ik moet handelen, als ik nu niets doe krijg ik spijt.
Ik heb gehandeld.
Ik heb spijt.
Ik denk dat je je begeleider dit topic maar moet lezen. misschien gaat hij er de humor nog wel van inzien.quote:Op maandag 5 juli 2010 23:01 schreef Mathematics het volgende:
Wat doe ik de komende twee weken? Ik voel me zo onrustig in mijn hoofd.
Ik zou de man eens bellen.quote:Op maandag 5 juli 2010 23:01 schreef Mathematics het volgende:
Misschien zou ik ook wel lachen, als ik niet het lijdend voorwerp in dezen zou zijn.
Gelukkig heb ik mijn bachelordiploma gewoon (die is niet af te pakken toch).
Ik ga nu 2 vrij vage weken tegemoet. Over twee weken is mijn begeleider terug en dan zal ik de wind wel van voren krijgen, hij mag van mij boos worden wat hij wilt zolang ik mijn diploma haal dank ik de hemel op mijn blote knietjes, maar dat valt dus nog te bezien.
quote:Op maandag 5 juli 2010 23:08 schreef RodeNek het volgende:
[..]
Jonge, had ik je al verteld over mijn kloon zijn IRL FAIL?
God's lelijkste creaties en hun- topic aftermath
Check it out, je bent niet de enige..en hey het is goed afgelopen bij mij (jep ik ben de kloon van relneger).![]()
BTW, vertel hen gewoon de waarheid. Er is geen enkele nuchtere professor op aarde die denkt dat je een goatse met opzet in één van je belangrijkste werkstukken neerplempt. Dus gewoon eerlijk wezen.
Wat een geweldig verhaal !quote:Op maandag 5 juli 2010 23:08 schreef RodeNek het volgende:
[..]
Check it out, je bent niet de enige..en hey het is goed afgelopen bij mij (jep ik ben de kloon van relneger).![]()
BTW, vertel hen gewoon de waarheid. Er is geen enkele nuchtere professor op aarde die denkt dat je een goatse met opzet in één van je belangrijkste werkstukken neerplempt. Dus gewoon eerlijk wezen.
Wat een verhaal. Heb het topic maar eens doorgelezen. Dan ben je toch minder anoniem dan je denkt!quote:Op maandag 5 juli 2010 23:08 schreef RodeNek het volgende:
[..]
Als jij gewoon vertelt dat je broer dat ding in je scriptie geknald heeft, zou ik niet weten waarom je begeleider door het lint zou gaan of je zelfs niet zou laten afstuderen. Ook al is het jouw eindverantwoordelijkheid, zolang je een normale versie inlevert zou ik niet weten waarom hij nog over dit voorval zou moeten reppen. Dingen als plagiaat plegen of gewoon geen fuck uitvoeren zou ik veel erger achten, omdat je dat moedwillig doet en niet de dupe wordt van iemand anders.quote:Op maandag 5 juli 2010 23:01 schreef Mathematics het volgende:
Misschien zou ik ook wel lachen, als ik niet het lijdend voorwerp in dezen zou zijn.
Gelukkig heb ik mijn bachelordiploma gewoon (die is niet af te pakken toch).
Ik ga nu 2 vrij vage weken tegemoet. Over twee weken is mijn begeleider terug en dan zal ik de wind wel van voren krijgen, hij mag van mij boos worden wat hij wilt zolang ik mijn diploma haal dank ik de hemel op mijn blote knietjes, maar dat valt dus nog te bezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |