abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83703064
quote:
Op maandag 5 juli 2010 22:51 schreef Mathematics het volgende:
Ik werd vanmiddag wakker en dacht eerst "Au, kut, bwueh alles". Misselijk en dood tot en met.
Toen herinnerde ik me wat pokerfaals en dus het telefoontje.
Hét telefoontje.
I did it.
Mongooltje ben ik ook.
en nu??
In public relations, spin is form of propaganda, achieved through providing an interpretation of an event or campaign to persuade public opinion in favor or against a certain organization or public figure.
  maandag 5 juli 2010 @ 22:55:33 #52
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_83703070
quote:
Op maandag 5 juli 2010 22:51 schreef Mathematics het volgende:
Ik werd vanmiddag wakker en dacht eerst "Au, kut, bwueh alles". Misselijk en dood tot en met.
Toen herinnerde ik me wat pokerfaals en dus het telefoontje.
Hét telefoontje.
I did it.
Mongooltje ben ik ook.
Wat ging er door je heen?
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_83703092
quote:
Op maandag 5 juli 2010 22:55 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Alcohol, denk ik.
pi_83703107
quote:
Op maandag 5 juli 2010 22:55 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Zeg, ken jij de mosselman?
  maandag 5 juli 2010 @ 22:57:28 #55
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_83703158
quote:
Op maandag 5 juli 2010 22:55 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Alcohol, denk ik.
pi_83703216
Wat er door me heen ging? Wat dacht je van whiskey en pure, intense, angstaanjagende wanhoop?
Ik wist echt niet wat-the-fuck ik moest doen. Mijn broer kwam niet verder dan "zal wel meevallen hoor", maar ik zag al voor me hoe mijn scriptie in de prullenbak zou gaan, ik van de uni word gekicked en ik zelfs op de volgende universiteit problemen zou ondervinden. Ik had al helemaal voor me hoe ik op een soort van blacklist voor wiskundigen zou komen en mijn hele droom viel zodoende in duigen.
Ik dacht, ik moet handelen, als ik nu niets doe krijg ik spijt.
Ik heb gehandeld.
Ik heb spijt.
  maandag 5 juli 2010 @ 22:59:36 #57
92711 hasse8
Semper ad meliora
pi_83703256
Whahahahaha, sorry hoor, ik móet wel lachen!
pi_83703323
Laat je broertje ervoor opdraaien!
pi_83703343
Misschien zou ik ook wel lachen, als ik niet het lijdend voorwerp in dezen zou zijn.
Gelukkig heb ik mijn bachelordiploma gewoon (die is niet af te pakken toch).
Ik ga nu 2 vrij vage weken tegemoet. Over twee weken is mijn begeleider terug en dan zal ik de wind wel van voren krijgen, hij mag van mij boos worden wat hij wilt zolang ik mijn diploma haal dank ik de hemel op mijn blote knietjes, maar dat valt dus nog te bezien.

Wat doe ik de komende twee weken? Ik voel me zo onrustig in mijn hoofd.
  maandag 5 juli 2010 @ 23:01:48 #60
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_83703353
Afwachten nu maar dus.
pi_83703465
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:01 schreef Mathematics het volgende:
Wat doe ik de komende twee weken?
Zuipen dus Wat moet je anders
In public relations, spin is form of propaganda, achieved through providing an interpretation of an event or campaign to persuade public opinion in favor or against a certain organization or public figure.
  maandag 5 juli 2010 @ 23:04:42 #62
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_83703470
Een blacklist! Voor wiskundigen!

Het allerminste wat je kunt doe de komende 2 weken is zorgen dat je een correcte versie van je scriptie alsvast uitgeprint en wel klaar hebt liggen
Ok stelletje hokboeren
pi_83703537
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:00 schreef ebke het volgende:
Laat je broertje ervoor opdraaien!
Hoe?!
Blijft toch wel mijn verantwoordelijkheid, hoe je het ook draait of keert. Denk niet dat mijn begeleider gevoelig is voor een getuigenis van mijn broer
pi_83703589
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:04 schreef padlarf het volgende:
Een blacklist! Voor wiskundigen!
Dronkemansfantasie
quote:
Het allerminste wat je kunt doe de komende 2 weken is zorgen dat je een correcte versie van je scriptie alsvast uitgeprint en wel klaar hebt liggen
  maandag 5 juli 2010 @ 23:08:19 #65
250938 RodeNek
No humans allowed
pi_83703638
quote:
Op maandag 5 juli 2010 22:58 schreef Mathematics het volgende:
Wat er door me heen ging? Wat dacht je van whiskey en pure, intense, angstaanjagende wanhoop?
Ik wist echt niet wat-the-fuck ik moest doen. Mijn broer kwam niet verder dan "zal wel meevallen hoor", maar ik zag al voor me hoe mijn scriptie in de prullenbak zou gaan, ik van de uni word gekicked en ik zelfs op de volgende universiteit problemen zou ondervinden. Ik had al helemaal voor me hoe ik op een soort van blacklist voor wiskundigen zou komen en mijn hele droom viel zodoende in duigen.
Ik dacht, ik moet handelen, als ik nu niets doe krijg ik spijt.
Ik heb gehandeld.
Ik heb spijt.
Jonge, had ik je al verteld over mijn kloon zijn IRL FAIL ?

God's lelijkste creaties en hun- topic aftermath

Check it out, je bent niet de enige..en hey het is goed afgelopen bij mij (jep ik ben de kloon van relneger).

BTW, vertel hen gewoon de waarheid. Er is geen enkele nuchtere professor op aarde die denkt dat je een goatse met opzet in één van je belangrijkste werkstukken neerplempt. Dus gewoon eerlijk wezen.
Busier than a cat covering crap on a marble floor
=======================================
When dealing with aliens, try to be polite, but firm. And always remember that a smile is cheaper than a bullet.
pi_83703684
quote:
Ik denk dat je je begeleider dit topic maar moet lezen. misschien gaat hij er de humor nog wel van inzien.
pi_83703714
quote:
Misschien zou ik ook wel lachen, als ik niet het lijdend voorwerp in dezen zou zijn.
Ik ga nu 2 vrij vage weken tegemoet. Over twee weken is mijn begeleider terug en dan zal ik de wind wel van voren krijgen, hij mag van mij boos worden wat hij wilt zolang ik mijn diploma haal dank ik de hemel op mijn blote knietjes, maar dat valt dus nog te bezien.

Ik zou de man eens bellen.
pi_83703971
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:08 schreef RodeNek het volgende:

[..]

Check it out, je bent niet de enige..en hey het is goed afgelopen bij mij (jep ik ben de kloon van relneger).

BTW, vertel hen gewoon de waarheid. Er is geen enkele nuchtere professor op aarde die denkt dat je een goatse met opzet in één van je belangrijkste werkstukken neerplempt. Dus gewoon eerlijk wezen.
Legendarisch topic.
Je hebt zowaar mijn eerste glimlach sinds een dag op mijn dag getoverd.
  maandag 5 juli 2010 @ 23:22:54 #69
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_83704161
ik zou mn broer 2 blauwe ogen geslagen hebben.
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_83704539
quote:

[..]

Wat een geweldig verhaal !
Goede paint ook

Je neemt het in ieder geval sportief op.
pi_83704664
quote:

[..]

Wat een verhaal. Heb het topic maar eens doorgelezen. Dan ben je toch minder anoniem dan je denkt!
  maandag 5 juli 2010 @ 23:39:48 #72
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_83704791
quote:

Als jij gewoon vertelt dat je broer dat ding in je scriptie geknald heeft, zou ik niet weten waarom je begeleider door het lint zou gaan of je zelfs niet zou laten afstuderen. Ook al is het jouw eindverantwoordelijkheid, zolang je een normale versie inlevert zou ik niet weten waarom hij nog over dit voorval zou moeten reppen. Dingen als plagiaat plegen of gewoon geen fuck uitvoeren zou ik veel erger achten, omdat je dat moedwillig doet en niet de dupe wordt van iemand anders.
pi_83705010
pi_83705043
Ik zal het inderdaad zo netjes mogelijk proberen uit te leggen.
Ik persoonlijk zou het een leerling wel vergeven, maar er is hier natuurlijk ook sprake van een generatiekloof. Mensen van de leeftijd van mijn begeleider zijn waarschijnlijk nooit in aanraking geweest met zoiets als een goatse, dus het zal wel iets meer voeten in aarde hebben dan bij een jonge begeleider die van de internetgeneratie is.
  maandag 5 juli 2010 @ 23:48:23 #75
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_83705095
Ongeacht wat voor plaatje het is, je hebt het er niet doelbewust ingezet en je kan altijd iets over het hoofd zien. Hij zal je er vast op aanspreken, en terecht, maar je hierom niet laten afstuderen zou belachelijk zijn imho
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')