Alsof dat helpt.quote:
AnthonyZeus topic?quote:Op maandag 5 juli 2010 19:46 schreef HunterSThompson het volgende:
Hahahaha. Lees net het eerste topic. Geloof er geen zak van, maar moet hier wel gepost hebben. Als het toch waar blijkt te zijn is een in potentie een AnthonyZeus topic.
quote:
dat was om te laten zien dat er echt 300 posts waren!quote:
AnthonyZeus:quote:Op maandag 5 juli 2010 19:50 schreef Thomass het volgende:
[..]
AnthonyZeus topic?
Het verhaal kan best kloppen: er zit een gast op de UU die nat/wis studeert, zijn bachelorscriptie bij de heer Moerdijk gedaan heeft EN de naam deelt met de naam die TS opgaf in vorig topic. Toeval?
Nu nog maar 296 postjes, misschien heeft TS om schoonmaken gevraagd?quote:Op maandag 5 juli 2010 19:56 schreef opastokvis het volgende:
[..]
dat was om te laten zien dat er echt 300 posts waren!
FOK!silver layout geeft het goede postaantal aan. Bij post 300 gaat ´ie dicht.quote:Op maandag 5 juli 2010 19:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
299 posts?
Heb je echt gebeld?quote:Op maandag 5 juli 2010 22:49 schreef Mathematics het volgende:
17 Pm's ?!
Ik heb geen nieuws, ik heb hoofdpijn.
quote:Op maandag 5 juli 2010 22:51 schreef Mathematics het volgende:
Ik werd vanmiddag wakker en dacht eerst "Au, kut, bwueh alles". Misselijk en dood tot en met.
Toen herinnerde ik me wat pokerfaals en dus het telefoontje.
Hét telefoontje.
I did it.![]()
Mongooltje ben ik ook.
OMG, niet bestquote:Op maandag 5 juli 2010 22:51 schreef Mathematics het volgende:
Ik werd vanmiddag wakker en dacht eerst "Au, kut, bwueh alles". Misselijk en dood tot en met.
Toen herinnerde ik me wat pokerfaals en dus het telefoontje.
Hét telefoontje.
I did it.![]()
Mongooltje ben ik ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |