God's lelijkste creaties en hun Even deze klassieker opgezocht:
samenvatting: TS (ik ken hem IRL), opende een klaagtopic over een groep van 3 goedbevriende gezondheidswetenschapstudentes waar hij mee moest samenwerken voor zijn thesis. Het schoot niet op en hij raakte geirriteerd aan hun gedrag. Uiteraard heeft hij hierover geklaagd:
De op:
De reacties: Uiteraard werd dit topic een klassieker door de aanwezigheid van één van deze studentes op Fok die meelas:
quote:
Ik wist niet dat jij op fok zit, Z! Interesting wat je zoal te melden hebt…
Weet je, over die thesiskringen, daar kan ik echt over meepraten! Alleen is het bij die van mij precies andersom, stom hè? Ik zit met drie superleuke, gezellige en GORGEOUS dames in zo’n kring, en er zit me toch een STAKKER van een psychologie-studentje bij! Nooit wat te melden, komt altijd met de verkeerde voorstellen (zo wilde hij een logistische regressie loslaten op een continue eindvariabele, WTF?), altijd te laat en het ergste: HIJ HEEFT NOG STEEDS GEEN RIJBEWIJS!!!!
Als hij met SPSS net zo goed kan omgaan als met Paint denk ik niet dat Marcus snel tevreden zal zijn don’t you think?
Srry loser, k moet gewoon lachen om je domme prietpraat. Laat anders volgende week es een foto van jouw vriendin zien, of loopt die soms ergens in de woestijn rond met een sluier voor dr gezicht?
Groetjes!
Aftermath: quote:
Nou:
TS werd uit het groepje gebonjourd,, omdat BX (betreffende user) de OP heeft laten zien aan de rest van de betreffende studentes (zie paint) en aan de begeleider (een professor). Hij kreeg (naar wat ik gehoord heb) te horen van zijn prof. dat het vertrouwen binnen de groep is geschaadt en er geen samenwerking meer kon plaatsvinden (vaarwel thesis?)...hij kon kiezen :
- Een andere begeleider zoeken of alleen opnieuw beginnen.
- TS koos ervoor om op zijn eentje verder te gaan en behaalde uiteindelijk een 8 voor zijn thesis en hij heeft zijn rijbewijs gehaald.
Well done TS!, Hoe 1 KLB topique jouw hele toekomst heeft verdraaid en je het toch hebt opgelost

.
Paintverfraaiingen zijn welkom!

PS: bewijzen van authenticiteit:
quote:
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 13:23 schreef Relneger18 het volgende:[..]
dit topic is per ongeluk verwijderd, maar weer heropend door yvonne. rara hoe kan dat, de kloontest = negatief

[ Bericht 1% gewijzigd door RodeNek op 25-03-2010 17:01:10 ]