"TS noemt deze curieuze wiskundige stelling de Goatse-stelling, ziehier een visualisatie"quote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:26 schreef Little_Acorn het volgende:
Stel, je studeert af ondanks deze actie, ben ik erg benieuwd naar de woorden die gesproken zullen worden tijdens de diploma-uitreiking. Als ik die leraar was, zou ik deze 'situation' nog wel even aanhalen.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:02 schreef Henno het volgende:
[..]
"TS noemt deze curieuze wiskundige stelling de Goatse-stelling, ziehier een visualisatie"
*toont pic*
Zaal:![]()
TS:![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry maar nee. Dit gaat zeker represailles hebben. Die broer, en al die mensen die hier 'toffe actie' roepen, snappen totaal niet waar het hier om draait. Het slachtoffer wel 'gelukkig' wel. Best triest.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:44 schreef HunterSThompson het volgende:
[..]
Als je het uitlegt is er echt niets aan de hand. En ja, ik kan het weten want ik heb 8 jaar op een universiteit rondgelopen.
hendig sjiekquote:Op woensdag 7 juli 2010 02:55 schreef Maikuuul het volgende:
Episch topic
Dat ik zoiets bijna had gemist zeg !
Bohhhhhhh
Die docent is op vakantie, wil je het nog erger makenquote:Op woensdag 7 juli 2010 16:39 schreef DeMosselman het volgende:
Twee weken in spanningJe kunt natuurlijk die vent ook even bellen, hij weet immers toch al dat je een telefoonavonturier bent.
Ik moet het echt niet in m'n hoofd halen om zoiets in m'n thesis te hebben als ik 'm inlever. Dat is het belangrijkste document dat je maakt voor je master-opleiding, en wordt bij de TU Delft i.i.g. zeer serieus mee omgegaan. Ik zou er niet aan moeten denken dat dat bij mij zou gebeuren, maar gelukkig kan niemand anders bij m'n belangrijke bestanden komen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:44 schreef HunterSThompson het volgende:
[..]
Als je het uitlegt is er echt niets aan de hand. En ja, ik kan het weten want ik heb 8 jaar op een universiteit rondgelopen.
laatste bezoek: 7 dagen, 16 uur geleden.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:25 schreef MCburger het volgende:
Is het al bekend of je je scriptie nog gehaald hebt? Ben benieuwd naar de afloop.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:02 schreef Henno het volgende:
[..]
"TS noemt deze curieuze wiskundige stelling de Goatse-stelling, ziehier een visualisatie"
*toont pic*
Zaal:![]()
TS:![]()
![]()
![]()
![]()
Vandaag de grote dag dus?quote:Op maandag 5 juli 2010 03:27 schreef Mathematics het volgende:
hij zei letterlijk ongeveer ditl
sander ik weet niet waar j e meebzig bent maar je hebt wel lef en dt beodiel ik niet op de goede manier
je klintk verward en je belt op een zeer onacceptbabel tijdstipt, bivnedien heb i k je scripte doeergbeladerd en aceepter ik dit echt niet. over 2 wekne gaan we praten mar het aiet er niet goed voor je uit , dag.
mar dan heel rustig maar heel boos telijgek
quote:Op maandag 19 juli 2010 09:13 schreef thespindoctor het volgende:
ik was dit topic al weer vergeten, waar de TS van deel 1 met een update?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |