Ik denk het niet. Aangezien TS op 4 juli heeft gezegd dat zijn docent vanaf 5 juli 2 weken naar de VS gaat lijkt het me waarschijnlijk dat de docent rond de 18e weer terug zou zijn. Aangezien het nu de 26e is lijkt het me dat docent allang terug isquote:Op maandag 26 juli 2010 10:01 schreef Koning_Friemel het volgende:
zijn docent is nog steeds op vakantie zeker
TS zal zijn verhaal nu wel aan het bedenken zijn.quote:Op maandag 26 juli 2010 10:10 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Aangezien TS op 4 juli heeft gezegd dat zijn docent vanaf 5 juli 2 weken naar de VS gaat lijkt het me waarschijnlijk dat de docent rond de 18e weer terug zou zijn. Aangezien het nu de 26e is lijkt het me dat docent allang terug is
Ik denk het ookquote:Op maandag 26 juli 2010 10:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
TS zal zijn verhaal nu wel aan het bedenken zijn.
ben er langzamerhand bang voor,quote:
dit dus. ben al heel lang benieuwd hoe het nu afloopt en of TS nog door mag met studiequote:Op maandag 26 juli 2010 16:19 schreef Henno het volgende:
Echt weer zo'n typisch AnthonyZeus topic... eerst verslag doen van iets legendarisch, en als iedereen klaarzit om de TS uit te lachen laat ie niks meer van zich horen.
Het einde van dat topic zag ik echt niet aankomen whahaquote:Op maandag 26 juli 2010 17:15 schreef Klapjosti het volgende:
Volgens mij is AP de broer van TS. Alleen hij zou zoiets bedenken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |