1 2 3 4 5 6 7 | 16.00 – 19.00 uur De 538 Middagshow 17.00 – 18.00 uur Ontvangst voor VI Oranje 18.00 – 19.00 uur Live VI Oranje 19:00 – 20.30 uur BBQ 20.30 – 22.30 uur Wedstrijd kijken 22.30 – 23.30 uur Live VI Oranje met entertainment |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | 10 juni: Jan Smit 11 juni: Jon Allen 12 juni: Alain Clark 13 juni: Vanessa Amorosi 14 juni: Di-rect 15 juni: Stevie-Ann 16 juni: Go Back To The Zoo 17 juni: A Silent Express |
quote:
in de 1e afleveringen van Vi deden ze dit volgen voor de sponsor KIAquote:Op zondag 4 juli 2010 22:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Nogal ja, ze hebben zeker tijd over of zo en is dat die irritante Ali B?
Is gewoon een sponsor van het programma en die wil wat zendtijd, was laatst ook met ING. Schoof er zoeen kerel van ING aan, ging ook nergens over.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Nogal ja, ze hebben zeker tijd over of zo en is dat die irritante Ali B?
nog meer op de reactie van Derksenquote:
Oh in het begin keek ik nog niet elke dag, en vandaar dus dat gepraat over KIA zojuist.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:56 schreef frensje het volgende:
[..]
in de 1e afleveringen van Vi deden ze dit volgen voor de sponsor KIA
Dus omdat ze nu wereldkampioen zijn geworden zijn het Nederlanders? En als ze een welse autoradio stelen zijn het Marokkanen?quote:Op zondag 4 juli 2010 22:57 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ja de ene keer zij het Marokkanen, de andere keer Nederlanders. Net wanneer het ze uitkomt.
toen was het item ook veel langer, dus je had geluk vandaagquote:Op zondag 4 juli 2010 22:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh in het begin keek ik nog niet elke dag, en vandaar dus dat gepraat over KIA zojuist.
Ook alles moet bij jou in een 'wij-jullie' verband geplaatst worden. De Winston Bogarde van Fok.quote:Op zondag 4 juli 2010 23:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dus omdat ze nu wereldkampioen zijn geworden zijn het Nederlanders? En als ze een welse autoradio stelen zijn het Marokkanen?
Lekker hoor.²
Ik volg het voetbal al jááárenlang op de voet, ik ben een liefhebber van wederzijds formaat. Ik ben dol op het spelletje. Dat mag toch geen nieuws meer voor je zijn?quote:Op zondag 4 juli 2010 23:01 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ook alles moet bij jou in een 'wij-jullie' verband geplaatst worden. De Winston Bogarde van Fok.
de kabouter heeft wel een grote bekquote:Op zondag 4 juli 2010 23:03 schreef Karina het volgende:
Ik vind Wesley nou niet bepaald een leidersfiguur.
Ik dacht dat je alleen liefhebber was van advanced Afellayquote:Op zondag 4 juli 2010 23:03 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik volg het voetbal al jááárenlang op de voet, ik ben een liefhebber van wederzijds formaat. Ik ben dol op het spelletje. Dat mag toch geen nieuws meer voor je zijn?
Ik mag het spelletje zelf ook graag bezigen.²
quote:Op zondag 4 juli 2010 23:03 schreef BansheeBoy het volgende:
ik ben een liefhebber van wederzijds formaat.
Ik ben een liefhebber van échte voetballers. Advanced Afellay is een échte voetballer. Net als Iniesta en Robinho. En hij is ook heerlijk brutaal en een wederzijdse winnaar.quote:Op zondag 4 juli 2010 23:05 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik dacht dat je alleen liefhebber was van advanced Afellay
Hij gebruikt woorden die hij eigenlijk niet kent, dan krijg je rare zinnen.quote:
Ja. Mits Nutella. En nee.quote:Op zondag 4 juli 2010 23:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben een liefhebber van échte voetballers. Advanced Afellay is een échte voetballer. Net als Iniesta en Robinho. En hij is ook heerlijk brutaal en een wederzijdse winnaar.²
Zeker, zag je die oude Outlook versie. Versie 2002.quote:Op zondag 4 juli 2010 23:05 schreef Karina het volgende:
Hehe mailfail.
Echt modern zijn ze niet nee.quote:Op zondag 4 juli 2010 23:07 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zeker, zag je die oude Outlook versie. Versie 2002.²
Is het ook, alleen dan een beetje voetbal gerelateerd.quote:Op zondag 4 juli 2010 23:12 schreef Karina het volgende:
Nog meer leuke roddels, het lijkt RTL Boulevard wel.
koffietijdprogramma volgens vGelderquote:Op zondag 4 juli 2010 23:12 schreef Karina het volgende:
Nog meer leuke roddels, het lijkt RTL Boulevard wel.
Is dat de broer van Foeke?quote:Op zondag 4 juli 2010 23:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ja Foppe Terry, Rio(blessure), Lampard, Terry en Rooney zijn geen bepalende spelers bij hun club
Is dat die gozer die enkel en alleen op open deuren intrapt en onzin uitpoept?quote:
Yep, daarom zap ik ook.quote:
Nee dat was de bondscoach van Argentinië.quote:Op zondag 4 juli 2010 23:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Is dat die gozer die enkel en alleen op open deuren intrapt en onzin uitpoept?
Ja ze gooien er vast meer reclame tegenaan omdat ze niet weten wat ze moeten zeggenquote:Op zondag 4 juli 2010 23:18 schreef Littlerabbit het volgende:
Ze weten echt niet wat te doen met deze aflevering. Normaal is er toch maar 1 reclame blok? :S
ach joh is toch heerijk manquote:Op zondag 4 juli 2010 23:18 schreef Littlerabbit het volgende:
Ze weten echt niet wat te doen met deze aflevering. Normaal is er toch maar 1 reclame blok? :S
Heb je een beter idee?quote:Op zondag 4 juli 2010 23:20 schreef Paul het volgende:
Vragen jullie je soms ook wel eens af van: waarom kijk ik weer naar VI, het is weer hetzelfde gepraat als gisteren
quote:Op zondag 4 juli 2010 23:18 schreef StinsonB het volgende:
[..]
Zonder Genee zou Voetbal International matig zijn.
Neequote:Op zondag 4 juli 2010 23:20 schreef Paul het volgende:
Vragen jullie je soms ook wel eens af van: waarom kijk ik weer naar VI, het is weer hetzelfde gepraat als gisteren
Haal Robben Sneijder van der Vaart van Persie en van Bommel uit het Nederlands elftal en het wordt niks.quote:Op zondag 4 juli 2010 23:22 schreef Flashwin het volgende:
[..]!
Enige wat VI populair maakt, is het ad rem optreden van Derksen en de lach van Gijp.
Haal die 2 aspecten weg en geen hond kijkt meer.
Alleen Robben en Van Bommel zijn niet vervangbaarquote:Op zondag 4 juli 2010 23:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Haal Robben Sneijder van der Vaart van Persie en van Bommel uit het Nederlands elftal en het wordt niks.
Klopt, dan wordt het allemaal wat matig.quote:Op zondag 4 juli 2010 23:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Haal Robben Sneijder van der Vaart van Persie en van Bommel uit het Nederlands elftal en het wordt niks.
Genee > Van der Gijp voor mij persoonlijk. Want meer dat die lach brengt Van der Gijp vaak ook niet op een enkele anekdote na. De opmerkingen van Derksen komen voort uit het duo Derksen, Genee.quote:Op zondag 4 juli 2010 23:22 schreef Flashwin het volgende:
[..]!
Enige wat VI populair maakt, is het ad rem optreden van Derksen en de lach van Gijp.
Elia - Afellay - Kuyt - Huntelaarquote:Op zondag 4 juli 2010 23:25 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Klopt, dan wordt het allemaal wat matig.
Een juut per afleveringquote:Op zondag 4 juli 2010 23:27 schreef Karina het volgende:
Wat zouden die gasten nou verdienen met dat geouwehoer elke avond?
Genoeg.quote:Op zondag 4 juli 2010 23:27 schreef Karina het volgende:
Wat zouden die gasten nou verdienen met dat geouwehoer elke avond?
Alle gasten voegen niks toe.quote:Op zondag 4 juli 2010 23:27 schreef Karina het volgende:
Die Reamon zit er ook een beetje voor spek en bonen bij.
Onzin, Genee zet de helft van de grappen op voor Derksen. Heeft zelf goede vragen, weet het gesprek op het juiste moment op te starten of juist af te kappen.quote:Op zondag 4 juli 2010 23:22 schreef Flashwin het volgende:
[..]!
Soms is er wel eentje die een beetje kan meelullen, die ene jongen van de week (weet zijn naam niet meer), met dat zwarte haar, die was wel grappig.quote:
Dat ADHD figuurtje?quote:Op zondag 4 juli 2010 23:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Soms is er wel eentje die een beetje kan meelullen, die ene jongen van de week (weet zijn naam niet meer), met dat zwarte haar, die was wel grappig.
die vond ik juist bloedirritantquote:
Das 5 minuten leuk, daarna wordt hij irritant alleen denkt ie zelf nog steeds leuk te zijn.quote:
Jij kent ze nog?quote:
in ieder geval geen kapper, ze waren heeeeel druk met hun harenquote:Op zondag 4 juli 2010 23:36 schreef Jivis het volgende:
[..]
Inderdaad, hoeveel heeft die daarvoor gedokt.
Mart is een heldquote:
mooie he, en geen carriere maar ik heb 12 jaar meegespeeldquote:Op zondag 4 juli 2010 23:39 schreef RemcoW23 het volgende:
Haha het verleden van Derksen nog ff erbij gehaald
Ik was het al vergeten.quote:Op zondag 4 juli 2010 23:40 schreef wolferl het volgende:
Wesley word de cliffhanger.
Cliffhanger, sleutelhanger, what's in a name.quote:Op zondag 4 juli 2010 23:40 schreef wolferl het volgende:
Wesley word de cliffhanger.
Als je al eerder zelfmoordneigingen hebben gehad moet je niet bij Sportzomer gaan zitten lijkt me zoquote:Op zondag 4 juli 2010 23:42 schreef Karina het volgende:
[..]
van Breukelen? Die zag ik net op Ned. 1 zitten.
+1quote:Op zondag 4 juli 2010 23:43 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Als je al eerder zelfmoordneigingen hebben gehad moet je niet bij Sportzomer gaan zitten lijkt me zo.
Niet bepaald nee.quote:Op zondag 4 juli 2010 23:46 schreef I.R.Baboon het volgende:
Het is trouwens geen groot licht he, onze wes.
Als die maar winnende goals maakt.quote:Op zondag 4 juli 2010 23:46 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nee niet helderquote:Op zondag 4 juli 2010 23:46 schreef I.R.Baboon het volgende:
quote:Op zondag 4 juli 2010 23:51 schreef RemcoW23 het volgende:
Zit Fatima in Vegas ?
+1quote:Op zondag 4 juli 2010 23:52 schreef wolferl het volgende:
Hij kon er niet om lachen, want hij lulde er gelijk over heen.
Beetje zwak van Gijp.
quote:Op zondag 4 juli 2010 23:52 schreef wolferl het volgende:
Beetje zwak van Gijp.
Ah dan begint ze het dus wel te leren.. Niks van mee gekregen dat Nederlanders succesvol waren daar, zometeen ff bijlezen.. Thanks iigquote:
Geen idee, deze vraag heb ik nog nooit voorbij zien komen in alle topics van VI Oranjequote:Op zondag 4 juli 2010 23:55 schreef BWolf het volgende:
hehe dat stukje van driessen was toch wel leuk.
Iemand die weet of ze ergens te bekijken zijn?
Op sigaarsnor kan ik ze namelijk niet vinden.
nee echt nog nooitquote:Op zondag 4 juli 2010 23:56 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Geen idee, deze vraag heb ik nog nooit voorbij zien komen in alle topics van VI Oranje
Leo? Ben jij het?quote:Op zondag 4 juli 2010 23:55 schreef BWolf het volgende:
hehe dat stukje van driessen was toch wel leuk.
Iemand die weet of ze ergens te bekijken zijn?
Op sigaarsnor kan ik ze namelijk niet vinden.
Een hele lange opbouw en een grote anti-climax.quote:Op maandag 5 juli 2010 00:23 schreef Krambo het volgende:
Ah mooi hij staat al online, ff kijken. Een hoop Wesley en Yolanthe vanavond begrijp ik?
Jammer inderdaad.quote:Op zondag 4 juli 2010 23:52 schreef wolferl het volgende:
Beetje zwak van Gijp.
quote:Op maandag 5 juli 2010 00:18 schreef N-E-R-D het volgende:
Waarom zegtie dat ik geen toegang heb tot dit materiaal
Vraag me af waarom dat nu zo plotseling besloten is. Vrij recentelijk werd nog gezegd dat ze tot aan de finale iedere dag met twee uitzendingen zouden komenquote:
Vind het een prima beslissing. De enige uitzending van vandaag had al weinig om het lijf.quote:Op maandag 5 juli 2010 00:31 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Vraag me af waarom dat nu zo plotseling besloten is. Vrij recentelijk werd nog gezegd dat ze tot aan de finale iedere dag met twee uitzendingen zouden komen
Ligt eraan of Oranje wereldkampioen wordt of niet. Als ze verliezen van Uruguay of in de finale kan ik die losers missen als kiespijn. (de spelers hè, niet VI Oranje. Dat wordt sowieso een zwaar gemis)quote:Op maandag 5 juli 2010 00:47 schreef piepie het volgende:
Wat gaan we eigenlijk het meeste missen? Het WK of VI Oranje?
Ik kan niet kiezen ....
VI Oranje. WK is grotendeels niet om aan te zien.quote:Op maandag 5 juli 2010 00:47 schreef piepie het volgende:
Wat gaan we straks eigenlijk het meeste missen? Het WK of VI Oranje?
Ik kan niet kiezen ....
succesquote:Op maandag 5 juli 2010 00:43 schreef bascross het volgende:
Zo even terugkijken. Eerste aflevering die ik heb gemist.
sterker nog, in de laatste papieren VI stond dat ze 2x per dag bleven tot het eindquote:Op maandag 5 juli 2010 00:31 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Vraag me af waarom dat nu zo plotseling besloten is. Vrij recentelijk werd nog gezegd dat ze tot aan de finale iedere dag met twee uitzendingen zouden komen
Vreemd. Ik snap dat ze zondag een keertje vrij namen maar dinsdag, woensdag, zaterdag en zondag aanstaande zou een voorbeschouwing wel leuk zijn.quote:Op maandag 5 juli 2010 00:57 schreef macca728 het volgende:
[..]
sterker nog, in de laatste papieren VI stond dat ze 2x per dag bleven tot het eind
quote:Op maandag 5 juli 2010 06:04 schreef Winner_Taco het volgende:
Dit verzin je toch niet .
Ik zat de herhaling te kijken van Studio Sportzomer van vandaag en daar was onze vriend Hans v Breukelen te gast .
Zei v Breukelen zelf dat hij weleens werkzaamheden doet voor ... News of the World ... juist ja . L;)
Als Nederland wereldkampioen is geworden wil je toch niet in een publiek zitten?quote:Op maandag 5 juli 2010 12:17 schreef Babbatuur het volgende:
Finale uitzending aanwezig!![]()
Ga nog even een shirtje laten drukken voor Johan!
Zeg dat dan even vooraf johquote:Op maandag 5 juli 2010 12:37 schreef Tware het volgende:
Net uitgebreid interview met derksen op radio 1 over succes van vi oranje
Wat voor een shirtje?quote:Op maandag 5 juli 2010 12:17 schreef Babbatuur het volgende:
Finale uitzending aanwezig!![]()
Ga nog even een shirtje laten drukken voor Johan!
Idd dan spring ik in de grachtquote:Op maandag 5 juli 2010 12:31 schreef Weka het volgende:
[..]
Als Nederland wereldkampioen is geworden wil je toch niet in een publiek zitten?
quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:00 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
ja man! serieus hahaha, ik heb er zelfs een foto van gemaakt, johan zit letterlijk in het niets en bewegingsloos voor zich uit te staren, terwijl genee zijn papieren een beetje doorneemt![]()
Ik ben niet zo'n Oranje-fanaat moet ik zeggen. Ben niet het type dat helemaal losgaat als ze wereldkampioen worden, wel gewoon een feestje. Maar niet zo uitbundig als sommigen die nooit voetbal kijken, met het WK wel, en dan net doen alsof ze diehard-voetbalfan zijn. Ben meer voetballiefhebber op het WK, en normaal gesproken clubsupporter.quote:Op maandag 5 juli 2010 12:31 schreef Weka het volgende:
[..]
Als Nederland wereldkampioen is geworden wil je toch niet in een publiek zitten?
Zat te denken aan die foto met 3d bril en wat van zijn bingo-uitspraken. Mr. Big Star, Not dun etc.quote:
Wat zei ie ?quote:Op maandag 5 juli 2010 12:37 schreef Tware het volgende:
Net uitgebreid interview met derksen op radio 1 over succes van vi oranje
Johan Derksen gevraagd voor The Big Lebowski - 2quote:Op maandag 5 juli 2010 15:02 schreef bascross het volgende:
Ik zou ook wel mijn eigen Johan Derksen shirt willen hebben.
Deze foto met Mr Big Star er onder is toch prachtig?![]()
[ afbeelding ]
Wilde ik net postenquote:Op maandag 5 juli 2010 16:33 schreef Paul het volgende:
'Late-night talkshow Genee, Derksen en Van der Gijp'
Derksen zei dat er morgen een oriënterend gesprek zou zijn met Genee, de directie van RTL7 en hemzelf, meer niet.quote:
Ik heb mijn twijfels. Johan zou het wel kunnen, maar Gijp is denk ik alleen voor voetbal.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:33 schreef Paul het volgende:
'Late-night talkshow Genee, Derksen en Van der Gijp'
Dat denk ik ook. Daarnaast is ie op een bepaald moment wel door z'n anekdotes heen. Derksen heeft over ALLES (dus ook buiten voetbal) een mening, en Genee moet gewoon presenteren, dus die 2 moeten het kunnen.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:01 schreef bascross het volgende:
[..]
Ik heb mijn twijfels. Johan zou het wel kunnen, maar Gijp is denk ik alleen voor voetbal.
Is hetzelfde als met Ron Brandsteder. Ook zo'n lachebek.Niet mijn type maar heeft ook een image van flierefluiter en verder niks kunnende quizmaster. Heeft gewoon Nijenrode en mag zich drs. noemen.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:10 schreef MB23 het volgende:
Van der Gijp heeft wel meer dan voetbal in zich denk ik hoor.
Van der Gijp mag zich zeker geen drs. noemen.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is hetzelfde als met Ron Brandsteder. Ook zo'n lachebek.Niet mijn type maar heeft ook een image van flierefluiter en verder niks kunnende quizmaster. Heeft gewoon Nijenrode en mag zich drs. noemen.
http://rijntest.intermax.(...)iek_voor_volwassenenquote:Op maandag 5 juli 2010 18:03 schreef DrDentz het volgende:
Echt kut dat er geen VI Oranje op is nu. Wat moet ik nu doen.
Na ze moeten niet in die euforie meegaan met die dagelijkse talkshow. Ik denk dat het suicide is.quote:Op maandag 5 juli 2010 18:22 schreef Perico het volgende:
Blijft me toch verbazen, Guus Meeuwis en Youp van 't Hek die hun mening geven na 1ste klas voor 5000 euro (minus hun gage) van ons belastinggeld te hebben gevlogen, dat is journalistiek... Ome Piet met plussen en minnen die zijn zwaar zieke bejaarde vrouw mag uitwerken later.. dat is journalistiek.
Maar van der Gijp die meer voetbalverstand heeft dan Jack en Ome Piet bij elkaar.. dat is koffietijd en cafepraat volgens de onthutsende van Gelder.
Ik weet zeker dat Johan Jack nu in het vliegtuig ook neer zou hoeken. Van mij mogen ze de dagelijkse talkshow krijgen!
whahaha! die foto heb ik ook! vanaf dezelfde plek en johan in exact dezelfde posequote:
Ik vond het tof, leuk om een keer mee te maken.quote:Op maandag 5 juli 2010 18:47 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
whahaha! die foto heb ik ook! vanaf dezelfde plek en johan in exact dezelfde pose![]()
hoe was het? nog vervelende lui bij jou in het publiek??![]()
relaxed!quote:Op maandag 5 juli 2010 18:56 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik vond het tof, leuk om een keer mee te maken.
1 kerel in het publiek begon Johan, Johan te schreeuwen tijdens de warming-up en kreeg meteen te horen dat hij onmiddellijk verwijderd zou worden als hij dat tijdens de uitzending deed. Iedereen hield zich vervolgens wel gedeisd
Ik ook. Beetje FOK!ken totdat VI Oranje weer op de buis isquote:Op maandag 5 juli 2010 21:12 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik zit me gewoon al de hele avond te vervelen tot vi oranje eindelijk weer begint
Maar dan zit je toch knikkebollend voor de buis VI te kijken?quote:Op maandag 5 juli 2010 21:20 schreef Irritatie100 het volgende:
Bier drinken totdat VI begint bedoel jullie
Ik ben uit verveling de afwas gaan doen.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:20 schreef Irritatie100 het volgende:
Bier drinken totdat VI begint bedoel jullie
Nee hoor, ik heb pas 1 biertje op, dus dat valt reuze mee! En bovendien krijg ik juist heel veel energie als ik alcohol drinkquote:Op maandag 5 juli 2010 21:38 schreef fioooon het volgende:
[..]
Maar dan zit je toch knikkebollend voor de buis VI te kijken?
Beetje late reactie, maar:quote:Op zondag 4 juli 2010 12:31 schreef pberends het volgende:
Had iemand trouwens nog een grotere foto van Derksen al zoenend met die vrouwen?
quote:Op maandag 5 juli 2010 17:39 schreef fioooon het volgende:
Had Derksen nooit gedacht om op zijn 61ste nog een nieuw avontuur te gaan beginnen.
Ik ook, heb nu echter totaal geen zin aan bier, maar meestal als ik 1 flesje op heb, dan smaakt het weer prima.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:42 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb pas 1 biertje op, dus dat valt reuze mee! En bovendien krijg ik juist heel veel energie als ik alcohol drink
Nee, geen Irene gezien.quote:Op maandag 5 juli 2010 18:59 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
relaxed!![]()
en daarna nog een uitgebreide fotosessie met the boys zeker?![]()
overigens, ligt het aan mij of mis ik Ireentje de laatste dagen? Heb je haar daar nog zien rondhuppelen toevallig....?
Minachting van het publiek vind ik dat. Je moet even de tijd nemen om met die mensen op de foto te gaan, en je niet als een Mr Big Star gedragen.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:02 schreef Symer het volgende:
[..]
Derksen, Gijp en Genee gingen meteen naar buiten terwijl wij verzocht werden via de slurf de tent te verlaten. Geen foto's dus.
Ik zie het net in beeld staan inderdaad, het wordt steeds gekkerquote:Op maandag 5 juli 2010 22:06 schreef groenen het volgende:
10 over 10 zelfs.
Ik zag ook niemand aanstalten maken, dus volgens mij was iedereen al op de foto geweestquote:Op maandag 5 juli 2010 22:05 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Minachting van het publiek vind ik dat. Je moet even de tijd nemen om met die mensen op de foto te gaan, en je niet als een Mr Big Star gedragen.
Inderdaad, ze zijn er ook op terug gekomen want in het laatste blad VI op bladzijde 35 in het rechter kolommetje staat:quote:
Not dun inderdaad.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:05 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Minachting van het publiek vind ik dat. Je moet even de tijd nemen om met die mensen op de foto te gaan, en je niet als een Mr Big Star gedragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |