http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)n-Van-der-Gijp.dhtmlquote:HILVERSUM - Morgen praat het trio Wilfred Genee, Johan Derksen en René an der Gijp van het succesvolle televisieprogramma VI Oranje over een mogelijk vervolg van het programma in de vorm van een late-night talkshow.
Johan Derksen vertelde vandaag tegen de NCRV: ,,Twee jaar geleden wilden ze van ons af. Toen moesten we vanuit een bezemkast een programma maken. Maar nu kan alles, er wordt nu serieus gesproken over een show iedere avond."
Tv-maker Bert van der Veer vindt de show een waardige opvolger van Barend & Van Dorp. Van der Veer liet dit weekend op Twitter weten dat hij wel iets ziet in een dagelijks avondprogramma op RTL4 en besloot tot actie over te gaan. ,,Twitterpetitie: Derksen en Van der Gijp dagelijks latenight op RTL4. Eindelijk opvolging van BvD." (EBO)
Ach, zo zijn Barend en Van Dorp toch ook begonnen?quote:Op maandag 5 juli 2010 16:47 schreef Symer het volgende:
Derksen zei dat hij elke dag op tv zijn wel erg belastend vond dus en ik weet niet wat voor toegevoegde waarde Gijp en Genee hebben in niet-voetbalgerelateerde discussies.
Wilfred: "René, wat is jou opgevallen in de politiek vandaag?"quote:Op maandag 5 juli 2010 16:52 schreef DrDentz het volgende:
Zie je het al voor je, dat er dan iemand komt met een 'gevoelig' onderwerp. Gijp lachen: "Laat gaan joh! Wat maakt het uit!"
Ja, als sidekick wel.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:53 schreef KingOfMars het volgende:
Lijkt me niks. Het leuke is juist dat ze bij VI via het voetbal bij allerlei onzin terecht komen. Zie je Derksen al over het formatieproces ouwehoeren?. Nee, zo is het prima.
quote:Op maandag 5 juli 2010 16:55 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wilfred: "René, wat is jouw opgevallen in de politiek vandaag?"
René: "Wilfred, ik heb zitten kijken hè, maar die Richard de Mos van de PVV, die kan er he-le-maal niks van. Hier kijk dit nou. *fragment* Dan denk ik: waar heb die man het over? Waar sláát dit op? Wat een onzin, schei toch uit man."
Hij zou wel kritischer vragen stellen dan bijvoorbeeld Knevel en v.d. Brink.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:53 schreef KingOfMars het volgende:
Lijkt me niks. Het leuke is juist dat ze bij VI via het voetbal bij allerlei onzin terecht komen. Zie je Derksen al over het formatieproces ouwehoeren?. Nee, zo is het prima.
quote:Op maandag 5 juli 2010 16:55 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wilfred: "René, wat is jou opgevallen in de politiek vandaag?"
René: "Wilfred, ik heb zitten kijken hè, maar die Richard de Mos van de PVV, die kan er he-le-maal niks van. Hier kijk dit nou. *fragment* Dan denk ik: waar heb die man het over? Waar sláát dit op? Wat een onzin, schei toch uit man."
Derksen wel degelijk. Een stuk meer dan een Barend of van Dorp m.i. Ik heb me ook kostelijk geamuseerd toen hij bij Knevel en v/d Brink begon in te hakken op v/d Vlies en Brinkman. Ik heb eerder twijfel bij Genee en zeker bij v/d Gijp.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:53 schreef KingOfMars het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |