1 2 3 4 5 6 7 | 16.00 – 19.00 uur De 538 Middagshow 17.00 – 18.00 uur Ontvangst voor VI Oranje 18.00 – 19.00 uur Live VI Oranje 19:00 – 20.30 uur BBQ 20.30 – 22.30 uur Wedstrijd kijken 22.30 – 23.30 uur Live VI Oranje met entertainment |
daar heb je gelijk in met verlengen er dan nog bij, maar het was het 1e wat ik tegen de buis riepquote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:13 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]..
Alleen is het met 10 man vanaf minuut 80 t/m 120 net wat anders dan met 10 man met alleen een penaltyreeks nog te gaan.
Even ervanuitgaande dat de Spanjaarden de penalty weer hadden gemist natuurlijk.
Jij schreeuwt wel vaak tegen dat ding ofnietquote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:20 schreef frensje het volgende:
[..]
daar heb je gelijk in met verlengen er dan nog bij, maar het was het 1e wat ik tegen de buis riep![]()
Ja ze hebben paris hilton wel gepakt met blowen maar ik zou die dugout van diego maar eens met een drugshond checken.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:17 schreef RemcoW23 het volgende:
Paar snuufkes en Diego is er weer helemaal bovenop.
Ook nog jaquote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:19 schreef ikweethetookniet het volgende:
En een dansende Yolanthe speciaal voor Johan
ja, daar betrapte ik mezelf ook opquote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:21 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Jij schreeuwt wel vaak tegen dat ding ofniet? Ik ben er mee gestopt toen ik merkte dat er geen antwoord kwam
.
Ik hoop dat Robinho ook gelijk gedrugtest wordt..quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:22 schreef fransbreda het volgende:
[..]
Ja ze hebben paris hilton wel gepakt met blowen maar ik zou die dugout van diego maar eens met een drugshond checken.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:22 schreef fransbreda het volgende:
[..]
Ja ze hebben paris hilton wel gepakt met blowen maar ik zou die dugout van diego maar eens met een drugshond checken.
Die juffrouw blijft zich nadrukkelijk profileren en is zo camerabewust en zo dominant aanwezig dat Johan er eigenlijk niet omheen kan.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:19 schreef ikweethetookniet het volgende:
En een dansende Yolanthe speciaal voor Johan
dat klopt dus al nietquote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:26 schreef DrDentz het volgende:
Johan Derksen rookt sigaar op de pot
van onze redactie
AMSTERDAM - Johan Derksen rookt óveral een sigaartje. Zelfs als-ie op de toiletpot zit.
[ afbeelding ]
Johan Derksen.
"Ik begin de dag altijd met een kop koffie en een sigaar", vertelt de sportjournalist tijdens VI Oranje. "Ik kan overal en altijd een sigaartje roken, maar vind het bijzonder ontspannend om dat op de wc te doen."
Johan deed zijn ontboezeming nadat tijdens het voetbalprogramma het filmpje van een sigaren rokende Diego Maradona werd getoond. De oud-voetballer en bondscoach van Argentinië trainde zijn ploeg afgelopen week met een dikke bolknakker in de mond.
"Dit heb ik van mijn leven nog nooit gezien", schaterden VI Oranje-gezichten René van der Gijp en Wilfred Genee. Waarna laatstgenoemde benieuwd was wat de gekste plek was waar Johan wel eens een sigaartje had gerookt.
Die fotoquote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:26 schreef DrDentz het volgende:
Johan Derksen rookt sigaar op de pot
van onze redactie
AMSTERDAM - Johan Derksen rookt óveral een sigaartje. Zelfs als-ie op de toiletpot zit.
[ afbeelding ]
Johan Derksen.
"Ik begin de dag altijd met een kop koffie en een sigaar", vertelt de sportjournalist tijdens VI Oranje. "Ik kan overal en altijd een sigaartje roken, maar vind het bijzonder ontspannend om dat op de wc te doen."
Johan deed zijn ontboezeming nadat tijdens het voetbalprogramma het filmpje van een sigaren rokende Diego Maradona werd getoond. De oud-voetballer en bondscoach van Argentinië trainde zijn ploeg afgelopen week met een dikke bolknakker in de mond.
"Dit heb ik van mijn leven nog nooit gezien", schaterden VI Oranje-gezichten René van der Gijp en Wilfred Genee. Waarna laatstgenoemde benieuwd was wat de gekste plek was waar Johan wel eens een sigaartje had gerookt.
Ehhh..jawel?quote:
Nu is het afwachten op de Telegraaf reacties.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:26 schreef Gillette_M5 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)aar_op_de_pot__.html
edit: net iets te laat, zie erboven![]()
Genee vroeg er toch niet naar? Derksen vertelde zelf dat de wc een plek was waar ie dat lekker ontspannend vindtquote:
Jazeker wel , hij vroeg dat letterlijk.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:31 schreef frensje het volgende:
[..]
Genee vroeg er toch niet naar? Derksen vertelde zelf dat de wc een plek was waar ie dat lekker ontspannend vindt
idd... vaak wel te triest dat ik dubbel lig om de simpele reacties.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:31 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nu is het afwachten op de Telegraaf reacties.
"kk snor"
"johan derksen is een nare mongool"
"sterf aan longkanker vieze roker"
oh ok, ik dacht dat hij er zelf over begonquote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Jazeker wel , hij vroeg dat letterlijk.
Dat is ie ook, het is een radioman. Dat zijn autisten over het algemeen.quote:
Haha jaquote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:44 schreef frensje het volgende:
als de Gier me van Yolanthe kan afhelpen ga ik na de Gier
ja die was echt goed, arme Lowquote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:45 schreef RemcoW23 het volgende:
hahaha
"Weet je zeker dat het zijn dochter is"
Wat maakt het uit om op zaterdagavond effe langer door te gaan denk je dan...quote:
hahaquote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:46 schreef RemcoW23 het volgende:
Jezus, dankzij die reactie hier in dit topic erger ik me dood aan die aandachtsgeile snol achter Genee.
Deventernaar he, die zijn lekker droogquote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:46 schreef Ludacriss het volgende:
Wat ben ik blij dat we nuchtere boer van Marwijk als trainer hebben!
thanx (ff inprogrameren ben niet thuis)quote:
ben al aan het zappen of er nog iets is maar helaasquote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:52 schreef RemcoW23 het volgende:
Wat een leegte ineens als die laatste aflevering is afgelopen van VI Oranje..
Uiteraard zegt dat genoeg over mijn leven![]()
.
Er zijn nog doelpunten op RTL7.. Haha dat je uit pure wanhoop dan maar iets op zetquote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:54 schreef frensje het volgende:
[..]
ben al aan het zappen of er nog iets is maar helaas
poker op rtl5 is net begonnen, die doelpuntenuitzendingen heb ik al gezienquote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:56 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Er zijn nog doelpunten op RTL7.. Haha dat je uit pure wanhoop dan maar iets op zet.
Sbs6 lachen om homevideo's!!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:52 schreef RemcoW23 het volgende:
Wat een leegte ineens als die laatste aflevering is afgelopen van VI Oranje..
Uiteraard zegt dat genoeg over mijn leven![]()
.
ned 1 : de Avondetappe (heb nog geen zin om de tour te volgen)quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:59 schreef Gillette_M5 het volgende:
Ned 1: Sportzomer
Ned 2: Hamlet ...
Ned 3: een NPS goedgekeurd linksprogramma
rtl4: the fat doctor
rtl5: rtl poker (viessss patrick)
sbs6: lachen huilen om homevideo's![]()
rtl7: SEAT mooiste goals
rtl8:
Veronica: Naked Gun: from the files of Police
Die dan maar?Sja...
oh ja da's ook een goed idee, ga ik ook doenquote:Op zondag 4 juli 2010 00:00 schreef RemcoW23 het volgende:
Ik ga voor poker, maar dan wel zelf ipv te kijken.
Speel je ook op Stars? Die goedkope toernooitjes ofzo?quote:Op zondag 4 juli 2010 00:01 schreef frensje het volgende:
[..]
oh ja da's ook een goed idee, ga ik ook doen
nee op Full Tilt, met speelgeldquote:Op zondag 4 juli 2010 00:04 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Speel je ook op Stars? Die goedkope toernooitjes ofzo?
Kun je best lang zoet mee zijn als het meezit.
Hehe ja heb daar ook ff gespeeld, is ook wel goed geregeld daar.. Speelgeld kan ook vermakelijk zijn, ook heel lang gedaanquote:Op zondag 4 juli 2010 00:06 schreef frensje het volgende:
[..]
nee op Full Tilt, met speelgeldjust for fun
Oh, zijn ze daar alweer? Tja, ach, ze zijn nog niet echt begonnen. Afgelopen dag was de proloog. De eerste week is het meestal saai, daarna komt de tour pas echt los. Of niet, dat kan ook.quote:Op zondag 4 juli 2010 00:00 schreef frensje het volgende:
[..]
ned 1 : de Avondetappe (heb nog geen zin om de tour te volgen)
vind het niks om met echt geld te spelen dus vandaarquote:Op zondag 4 juli 2010 00:09 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Hehe ja heb daar ook ff gespeeld, is ook wel goed geregeld daar.. Speelgeld kan ook vermakelijk zijn, ook heel lang gedaan.
Opzich wel leuk idd, met name als ze herinneringen ophalen. Altijd leuk. Zag vanmiddag nog een Wielerquiz voorbij komen. Ook leuk.quote:Op zondag 4 juli 2010 00:14 schreef RemcoW23 het volgende:
Avondetappe is wel veel sfeervoller dan Sportzomer nu in ZAF. Lekker met zo`n wijntje erbij enzo, best leuk.
Kan alleen dit jaar de Tour niet echt volgen, vorig jaar had ik op dat moment vakantie. Nu vakantie genomen tijdens WK.
Ik heb Sjek 'zoiets van' Gelder in de herhaling gezien vannacht. Het smaakt lauw, klef en vooral smakeloos.quote:Op zondag 4 juli 2010 03:36 schreef DrDentz het volgende:
Van Gelder bedrijft alleen serieuze topjournalistiek, die laat zich niet verleiden tot koffietijdpraat.
"Jongens, Oranje: wat vinden we er van?"quote:Op zondag 4 juli 2010 03:36 schreef DrDentz het volgende:
Van Gelder bedrijft alleen serieuze topjournalistiek, die laat zich niet verleiden tot koffietijdpraat.
"En, zeg het maar jongens"quote:Op zondag 4 juli 2010 09:46 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
"Jongens, Oranje: wat vinden we er van?"![]()
quote:Op zondag 4 juli 2010 11:43 schreef Ash het volgende:
Vanaf morgen alleen nog maar de late uitzending van 22:20
Spuit elf..... da's om de overgang wat makkelijker te maken. En zijn namelijk helemaal geen 4 uur wedstrijden meer. Het is al heel wat dat ze in de dagen zonder wedstrijden uitzenden...quote:
Altijd weer van die debielen op de frontpage die Johan haten.quote:Op zondag 4 juli 2010 12:29 schreef pberends het volgende:
Johan Derksen heeft last van groupies
Gewoon, omdat het kan.
http://www.intermediair.n(...)een-bruin-leven.htmlquote:Op zondag 4 juli 2010 14:33 schreef Norvo het volgende:
Vanaf vandaag maar 1 uitzending? Hoe zonde, dan moeten we de dubbel dagelijkse dosis Sepp Blatter missen "dat is toch die man die viel bij z'n aanstelling?"
Maar over Blatter gesproken, Derksen heeft het al herhaaldelijk gehad over Blatter en zijn wens om weer herkozen te worden "zodat hij weer vier jaar een bruin leven kan leiden"
Een bruin leven? Nog noooooit van gehoord! Wie weet wat er mee bedoeld wordt?
ach ach ach wat is dat een verschrikkelijk taai programma om doorheen te komen....ik kijk flarden, maar 3 kwartier van dat serieuze saaie open deuren intrappen gepraat trek ik echt niet meer als je VI Oranje en Derksen Genee en Gijp bent gewendquote:Op zondag 4 juli 2010 03:36 schreef DrDentz het volgende:
derksen ok, gijp ok, maar die genee is toch wel zo een triest figuur. Een andere presentator zou het leuker maken. je bent een van de eerste die ik zie die genee wel kan hebben.quote:Op zondag 4 juli 2010 14:57 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
ach ach ach wat is dat een verschrikkelijk taai programma om doorheen te komen....ik kijk flarden, maar 3 kwartier van dat serieuze saaie open deuren intrappen gepraat trek ik echt niet meer als je VI Oranje en Derksen Genee en Gijp bent gewend![]()
kan nu al 80% van dat gesprek met vbreukelen zo invullen, alleen maar standaard vragen en cliche's die ik al zooooo vaak gehoord heb in mn leven....
studio sportzomer![]()
![]()
![]()
VI Oranje![]()
![]()
![]()
Hij was moe, hij zat ook te gapen tijdens de reclames waarna Genee hem moest oppeppen.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:28 schreef GoodGawd het volgende:
snor is aan de drugs ofzo? of valt ie in slaap
We hebben gezien hoe slecht het programma was onder leiding van Barbara Barend. Doe mij maar Genee.quote:Op zondag 4 juli 2010 15:00 schreef dewd het volgende:
[..]
derksen ok, gijp ok, maar die genee is toch wel zo een triest figuur. Een andere presentator zou het leuker maken. je bent een van de eerste die ik zie die genee wel kan hebben.
Genee is juist een goede presentator die er voor zorgt dat er geen ellenlange oninteressante onderwerpen behandeld worden. Ik weet zeker dat ze bij Studio Sportzomer gewoon een uur vol hebben gepraat over het boze gedrag van Van Persie, daar zit toch niemand op te wachten? Vijf minuten en dan verder naar het volgende onderwerp.quote:Op zondag 4 juli 2010 15:00 schreef dewd het volgende:
[..]
derksen ok, gijp ok, maar die genee is toch wel zo een triest figuur. Een andere presentator zou het leuker maken. je bent een van de eerste die ik zie die genee wel kan hebben.
nee, bij SSZ worden alle looplijnen en tactische wissels uit de wedstrijd Griekenland - Nigeria nog even op academisch niveau gewogen, besproken en geanalyseerdquote:Op zondag 4 juli 2010 15:05 schreef Merkie het volgende:
[..]
Genee is juist een goede presentator die er voor zorgt dat er geen ellenlange oninteressante onderwerpen behandeld worden. Ik weet zeker dat ze bij Studio Sportzomer gewoon een uur vol hebben gepraat over het boze gedrag van Van Persie, daar zit toch niemand op te wachten? Vijf minuten en dan verder naar het volgende onderwerp.
Nee, vrijdag waren er 753.000 kijkers. Dat was trouwens de dag dat Nederland speelde. Dus ik denk dat er dinsdag rond de miljoen kijkers zijn. Ook omdat de avonduitzending van VI Oranje dan direct na de wedstrijd begint.quote:Op zondag 4 juli 2010 15:12 schreef HaagsPietje het volgende:
overigens, is dit geen nieuw kijkcijfer record voor VI???![]()
VI ORANJE 752.000
Maar het is zo een zeldzame lul, zo een gast die goed onder mn auto past. Echt ik heb zelden zo een lul op tv gezien als hem. Maar kwestie van smaak neem ik aan, die barend dat was te sneu voor woorden daar hebben we het gelukkig niet meer overquote:Op zondag 4 juli 2010 15:05 schreef Merkie het volgende:
[..]
Genee is juist een goede presentator die er voor zorgt dat er geen ellenlange oninteressante onderwerpen behandeld worden. Ik weet zeker dat ze bij Studio Sportzomer gewoon een uur vol hebben gepraat over het boze gedrag van Van Persie, daar zit toch niemand op te wachten? Vijf minuten en dan verder naar het volgende onderwerp.
moet je sjek van gelder elke avond een heel uur alles bij horen slijmen met zn saaie kutcliche's en zonnebankbruine kutkop....vergeleken daarmee is Genee een held!quote:Op zondag 4 juli 2010 15:30 schreef dewd het volgende:
[..]
Maar het is zo een zeldzame lul, zo een gast die goed onder mn auto past. Echt ik heb zelden zo een lul op tv gezien als hem. Maar kwestie van smaak neem ik aan, die barend dat was te sneu voor woorden daar hebben we het gelukkig niet meer over
Dat doen VI medewerkers!quote:Op zondag 4 juli 2010 15:32 schreef sportfan24 het volgende:
Hoe kan je eigenlijk die gilette speler van de dag kiezen? Lijkt me wel leuk teneus voor heel het team.
hij bedoelt hoe hij dat tenue kan winnen...quote:
Domme doos, ook kijkers kunnen de speler van de dag bepalen en daarme Gilette tenues winnen.quote:
Dat is van vorige week, waar staat de vraag van vandaag?quote:Op zondag 4 juli 2010 16:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/Gillette(...)ngrijke-treffers.htm
Mmm je hebt gelijkt. Ik weet het ook niet dan.quote:Op zondag 4 juli 2010 16:23 schreef Symer het volgende:
[..]
Dat is van vorige week, waar staat de vraag van vandaag?
ok nicequote:
quote:
Oké. Is het gek dat je dat niet meteen begrijpt?quote:Op zondag 4 juli 2010 18:12 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Let op de "streepjes" op het shirt.
Voor het geval dat je serieus was
nuquote:Op zondag 4 juli 2010 18:13 schreef RobertoCarlos het volgende:
Hoe laat is de compilatie uitzending?
Gijp snapte het ook niet meteen op dat momentquote:Op zondag 4 juli 2010 18:13 schreef tennismania het volgende:
[..]
Oké. Is het gek dat je dat niet meteen begrijpt?
quote:Op zondag 4 juli 2010 18:13 schreef RobertoCarlos het volgende:
Hoe laat is de compilatie uitzending?
Ik heb echt alles gezienquote:Op zondag 4 juli 2010 18:19 schreef Kwaliteit het volgende:
wat erg! Ik heb amper iets gemist als ik het zo bekijk
Het hele programma wordt gedragen door Johan, dat merk je wel tijdens de compilatie.quote:Op zondag 4 juli 2010 18:27 schreef Tware het volgende:
Die compilasie kan beter The best of Johan heten…
een oud wijfquote:Op zondag 4 juli 2010 18:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://puitje1.hyves.nl/?ref=sr
Vind Johan een lekker ding...
Huisvrouwtjequote:Op zondag 4 juli 2010 18:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://puitje1.hyves.nl/?ref=sr
Vind Johan een lekker ding...
Nog een week en dan mag je afkicken met Mart.quote:Op zondag 4 juli 2010 18:56 schreef sportfan24 het volgende:
Geweldige uitzending heb genoten!! Hoop dat dit doorgaat, me leven is een beetje ingesteld dat ik tussen die uren altijd vi kijk haha. Verslaving zo wat maar toch ontspannend.
quote:Op zondag 4 juli 2010 18:57 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Nog een week en dan mag je afkicken met Mart.
Was een bash in de richting van Johan, dus terecht dat ie er niet in zat.quote:Op zondag 4 juli 2010 19:01 schreef DrDentz het volgende:
Wat is een VI Oranje-compilatie zonder 'poppensnor'? Een samenvatting Nederland - Argentinie zonder de goal van Bergkamp.
Mart bepaald wat sport is immers (zat ook in die compilatie, die sneer richting Mart Smeetsquote:Op zondag 4 juli 2010 18:57 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Nog een week en dan mag je afkicken met Mart.
En die grap van Van der Gijp over die bal die de tweede ring in werd geschoten waarbij een supporter in zijn vuvuzela was geslikt.quote:Op zondag 4 juli 2010 19:02 schreef tralalala het volgende:
Ze hebben die Jakhals met de duif eruit gelaten.
Maar wel een van de spannendste momenten VI-Oranje.quote:Op zondag 4 juli 2010 19:02 schreef bascross het volgende:
[..]
Was een bash in de richting van Johan, dus terecht dat ie er niet in zat.
True, was een mooi fragment.quote:Op zondag 4 juli 2010 19:07 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar wel een van de spannendste momenten VI-Oranje.
Huh wanneer was dat dan? Iemand die zei dat Johan een poppensnor had?quote:Op zondag 4 juli 2010 19:02 schreef bascross het volgende:
[..]
Was een bash in de richting van Johan, dus terecht dat ie er niet in zat.
Was met Hans van Breukelen. Filmpje staat in de OP volgens mij.quote:Op zondag 4 juli 2010 19:09 schreef Paul het volgende:
[..]
Huh wanneer was dat dan? Iemand die zei dat Johan een poppensnor had?
oh datquote:Op zondag 4 juli 2010 19:10 schreef bascross het volgende:
[..]
Was met Hans van Breukelen. Filmpje staat in de OP volgens mij.
Die is er allang.quote:Op zondag 4 juli 2010 20:49 schreef Bestolene het volgende:
Succes met het maken van zo'n compilatie van Studio Sportzomer
quote:Op zondag 4 juli 2010 20:49 schreef Bestolene het volgende:
Succes met het maken van zo'n compilatie van Studio Sportzomer
Ik verwar jou telkens met Remlofquote:
Is toch heerlijk man.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:21 schreef Karina het volgende:
Ik kijk ook een beetje mee, ik mag me graag ergeren aan Van de Gijp.
Ik vond het al 3x niks, maar na deze weken weet ik heel zeker dat ik er nooit vrijwillig iets van zal beluisteren.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:21 schreef marcodej het volgende:
Danny Vera
Toch maar eens een album van ze aanschaffen.
Dat strookt dan toch prima met de realiteit?quote:Op zondag 4 juli 2010 22:24 schreef Karina het volgende:
Bij de naam Foeke Booy heb ik altijd een oude man in gedachten.
NOG veel ouder.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:25 schreef Mistbank het volgende:
[..]
Dat strookt dan toch prima met de realiteit?
een somebodyquote:
Zit jij met je tenen te typen of zo?quote:Op zondag 4 juli 2010 22:33 schreef tong80 het volgende:
Triuwens geweldsig dat de kijkcijfers van VI na de eerste week zijn verdriedubbelt
Omdat er geen middagwedstrijden meer zijn?quote:Op zondag 4 juli 2010 22:37 schreef Irritatie100 het volgende:
Waarom is er eigenlijk geen middagprogramma meer?
Omdat er geen middagwedstrijden meer zijnquote:Op zondag 4 juli 2010 22:37 schreef Irritatie100 het volgende:
Zijn net wat minder wedstrijden aankomende week,quote:Op zondag 4 juli 2010 22:37 schreef Irritatie100 het volgende:
quote:Op zondag 4 juli 2010 22:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Kut Pickles heeft me het 1e kwartier gekost
Ja geleerd van Koos Albertsquote:
Valt mee, het is pas de 40e aflevering hetzelfde geneuzel.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:40 schreef Loohcs het volgende:
Over Yo en Wes wordt wel een tikkeltje saai...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |