Was een bash in de richting van Johan, dus terecht dat ie er niet in zat.quote:Op zondag 4 juli 2010 19:01 schreef DrDentz het volgende:
Wat is een VI Oranje-compilatie zonder 'poppensnor'? Een samenvatting Nederland - Argentinie zonder de goal van Bergkamp.
Mart bepaald wat sport is immers (zat ook in die compilatie, die sneer richting Mart Smeetsquote:Op zondag 4 juli 2010 18:57 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Nog een week en dan mag je afkicken met Mart.
En die grap van Van der Gijp over die bal die de tweede ring in werd geschoten waarbij een supporter in zijn vuvuzela was geslikt.quote:Op zondag 4 juli 2010 19:02 schreef tralalala het volgende:
Ze hebben die Jakhals met de duif eruit gelaten.
Maar wel een van de spannendste momenten VI-Oranje.quote:Op zondag 4 juli 2010 19:02 schreef bascross het volgende:
[..]
Was een bash in de richting van Johan, dus terecht dat ie er niet in zat.
True, was een mooi fragment.quote:Op zondag 4 juli 2010 19:07 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar wel een van de spannendste momenten VI-Oranje.
Huh wanneer was dat dan? Iemand die zei dat Johan een poppensnor had?quote:Op zondag 4 juli 2010 19:02 schreef bascross het volgende:
[..]
Was een bash in de richting van Johan, dus terecht dat ie er niet in zat.
Was met Hans van Breukelen. Filmpje staat in de OP volgens mij.quote:Op zondag 4 juli 2010 19:09 schreef Paul het volgende:
[..]
Huh wanneer was dat dan? Iemand die zei dat Johan een poppensnor had?
oh datquote:Op zondag 4 juli 2010 19:10 schreef bascross het volgende:
[..]
Was met Hans van Breukelen. Filmpje staat in de OP volgens mij.
Die is er allang.quote:Op zondag 4 juli 2010 20:49 schreef Bestolene het volgende:
Succes met het maken van zo'n compilatie van Studio Sportzomer
quote:Op zondag 4 juli 2010 20:49 schreef Bestolene het volgende:
Succes met het maken van zo'n compilatie van Studio Sportzomer
Ik verwar jou telkens met Remlofquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |